Nee hoorquote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is dat een uitzonderlijk geval.
Bij deze kloon gaat dat niet gebeuren. Is het trouwens een vereiste om koffie te lusten hier?
nee hoorquote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is dat een uitzonderlijk geval.
Bij deze kloon gaat dat niet gebeuren. Is het trouwens een vereiste om koffie te lusten hier?
quote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, een schizofreen is nooit alleen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lipgloss is echt te grappig, in het dopje zitten 2 lichtjes en op de zijkant van het onderste deel een spiegeltjeEn hij ruikt naar meloen.
doe ik ook meequote:
quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef douche-eendje het volgende:
Kerstpakketje gekregen op vrijwilligerswerk, echt zo liefcuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lipgloss is echt te grappig, in het dopje zitten 2 lichtjes en op de zijkant van het onderste deel een spiegeltjeEn hij ruikt naar meloen.
![]()
van mij welquote:
Uh nou, eigenlijk wel dusquote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, een schizofreen is nooit alleen he.
Ik krijg dit jaar wat saaisquote:
Ik heb geen idee, werk niet meer voor het ziekenhuis en die waren na klachten van het pakket van 2 jaar geleden overgegaan op een keuzepakket. Nu dus iets anders...quote:Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg dit jaar wat saais
Die cadeaubonnen van de afgelopen jaren waren veel leuker
ik krijg geen kerstpakketquote:
Kreeg gisteren een brief thuis, dat we het van de week kunnen ophalen. Kan kiezen uit: Blender, Luxe badjes, een donatie aan het vriendfonds van mijn werkquote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, werk niet meer voor het ziekenhuis en die waren na klachten van het pakket van 2 jaar geleden overgegaan op een keuzepakket. Nu dus iets anders...Zal het donderdag wel krijgen vermoed ik, met het kerstdiner.
Ben al gelijk in de sfeerquote:
En los badje of wordt die ook nog geleverd en gemonteerd in je badkamer?quote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een brief thuis, dat we het van de week kunnen ophalen. Kan kiezen uit: Blender, Luxe badjes, een donatie aan het vriendfonds van mijn werk, Fairtrade pakket en een voetbal plus donatie aan een goed doel
ik ookquote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Solique het volgende:
Zal mij verbazen of ik wel een kerstpakket krijg, vorig jaar ook niets ontvangen van zowel project als werk niet.
[..]
Ben al gelijk in de sfeer
Badjas heb ik een paar jaar terug ook gehad met nog wat andere dingen erbij (wijn, snackzooi etc:P). Ook een keer een spellenpakket gehad en een pakket met monsterlijk lelijk keramiekserviesquote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een brief thuis, dat we het van de week kunnen ophalen. Kan kiezen uit: Blender, Luxe badjes, een donatie aan het vriendfonds van mijn werk, Fairtrade pakket en een voetbal plus donatie aan een goed doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |