Nee.quote:Op zondag 11 december 2011 14:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iemand uit dit topic: [POLCAFE #2690] Eugenetische Experimenten
wol? touw/draadquote:Op zondag 11 december 2011 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik niet![]()
komt zo wel bij de foto van de boom
dat zijn geen grappenquote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het echt een grap is, vraag ik me heel erg af wie dat doet
Ik kan je vertellen dat het zo niet gaat.quote:Op zondag 11 december 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn geen grappen
maar helaas verhard Fok en zie je dit soort dingen vaker gebeuren...
en dan krijgt een user een ban van een maanden de volgende dag is de ban opgeheven kan hij weer posten
![]()
beetje zwakzinnig naar mijn mening en zo werk je die verharding in de hand.
ik heb het gezien, het ging zoquote:Op zondag 11 december 2011 14:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het zo niet gaat.
Hoe en wat is classified information.
Dan is dat een uitzonderlijk geval.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is dat een uitzonderlijk geval.
Bij deze kloon gaat dat niet gebeuren. Is het trouwens een vereiste om koffie te lusten hier?
nee hoorquote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is dat een uitzonderlijk geval.
Bij deze kloon gaat dat niet gebeuren. Is het trouwens een vereiste om koffie te lusten hier?
quote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, een schizofreen is nooit alleen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lipgloss is echt te grappig, in het dopje zitten 2 lichtjes en op de zijkant van het onderste deel een spiegeltjeEn hij ruikt naar meloen.
doe ik ook meequote:
quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef douche-eendje het volgende:
Kerstpakketje gekregen op vrijwilligerswerk, echt zo liefcuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lipgloss is echt te grappig, in het dopje zitten 2 lichtjes en op de zijkant van het onderste deel een spiegeltjeEn hij ruikt naar meloen.
![]()
van mij welquote:
Uh nou, eigenlijk wel dusquote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, een schizofreen is nooit alleen he.
Ik krijg dit jaar wat saaisquote:
Ik heb geen idee, werk niet meer voor het ziekenhuis en die waren na klachten van het pakket van 2 jaar geleden overgegaan op een keuzepakket. Nu dus iets anders...quote:Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg dit jaar wat saais
Die cadeaubonnen van de afgelopen jaren waren veel leuker
ik krijg geen kerstpakketquote:
Kreeg gisteren een brief thuis, dat we het van de week kunnen ophalen. Kan kiezen uit: Blender, Luxe badjes, een donatie aan het vriendfonds van mijn werkquote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, werk niet meer voor het ziekenhuis en die waren na klachten van het pakket van 2 jaar geleden overgegaan op een keuzepakket. Nu dus iets anders...Zal het donderdag wel krijgen vermoed ik, met het kerstdiner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |