Nee hoorquote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is dat een uitzonderlijk geval.
Bij deze kloon gaat dat niet gebeuren. Is het trouwens een vereiste om koffie te lusten hier?
nee hoorquote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is dat een uitzonderlijk geval.
Bij deze kloon gaat dat niet gebeuren. Is het trouwens een vereiste om koffie te lusten hier?
quote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, een schizofreen is nooit alleen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lipgloss is echt te grappig, in het dopje zitten 2 lichtjes en op de zijkant van het onderste deel een spiegeltjeEn hij ruikt naar meloen.
doe ik ook meequote:
quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef douche-eendje het volgende:
Kerstpakketje gekregen op vrijwilligerswerk, echt zo liefcuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lipgloss is echt te grappig, in het dopje zitten 2 lichtjes en op de zijkant van het onderste deel een spiegeltjeEn hij ruikt naar meloen.
![]()
van mij welquote:
Uh nou, eigenlijk wel dusquote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, een schizofreen is nooit alleen he.
Ik krijg dit jaar wat saaisquote:
Ik heb geen idee, werk niet meer voor het ziekenhuis en die waren na klachten van het pakket van 2 jaar geleden overgegaan op een keuzepakket. Nu dus iets anders...quote:Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg dit jaar wat saais
Die cadeaubonnen van de afgelopen jaren waren veel leuker
ik krijg geen kerstpakketquote:
Kreeg gisteren een brief thuis, dat we het van de week kunnen ophalen. Kan kiezen uit: Blender, Luxe badjes, een donatie aan het vriendfonds van mijn werkquote:Op zondag 11 december 2011 15:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, werk niet meer voor het ziekenhuis en die waren na klachten van het pakket van 2 jaar geleden overgegaan op een keuzepakket. Nu dus iets anders...Zal het donderdag wel krijgen vermoed ik, met het kerstdiner.
Ben al gelijk in de sfeerquote:
En los badje of wordt die ook nog geleverd en gemonteerd in je badkamer?quote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een brief thuis, dat we het van de week kunnen ophalen. Kan kiezen uit: Blender, Luxe badjes, een donatie aan het vriendfonds van mijn werk, Fairtrade pakket en een voetbal plus donatie aan een goed doel
ik ookquote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef Solique het volgende:
Zal mij verbazen of ik wel een kerstpakket krijg, vorig jaar ook niets ontvangen van zowel project als werk niet.
[..]
Ben al gelijk in de sfeer
Badjas heb ik een paar jaar terug ook gehad met nog wat andere dingen erbij (wijn, snackzooi etc:P). Ook een keer een spellenpakket gehad en een pakket met monsterlijk lelijk keramiekserviesquote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een brief thuis, dat we het van de week kunnen ophalen. Kan kiezen uit: Blender, Luxe badjes, een donatie aan het vriendfonds van mijn werk, Fairtrade pakket en een voetbal plus donatie aan een goed doel
Ik heb echt de typtyfus vandaagquote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En los badje of wordt die ook nog geleverd en gemonteerd in je badkamer?
Ja, of van die pakketten waar tig vlees&visdingen in zitten. Nee, lekker handig voor mij enzoquote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
Vorig jaar hadden we een Italiaans pakket, het jaar daarvoor een kaaspakket en het jaar daarvoor een fairtradepakket geloof ik. Ik ben benieuwd wat het dit jaar wordt.
In het verleden kregen we in plaats van een kerstpakket aan het eind van het jaar een Irischeque en konden we zelf iets uitkiezen. Dat vind ik stiekem toch wel handiger, want de helft van de samengestelde pakketten gebruik ik toch niet.
Die zijn handig jaquote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nu 2 jaar achter elkaar zo'n boekje gekregen waar je wat uit mocht kiezen. Dat is ook gewoon leuk.
Vorig jaar kreeg ik er 3. onder andere 2 boeken van Tatiana de Rosnay van besteld. Leuke boeken
Ja, of vis- en groentedingenquote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, of van die pakketten waar tig vlees&visdingen in zitten. Nee, lekker handig voor mij enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ballen in de boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo is ie nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
die moeten de wokjes makenquote:
o ja, de lampjes knipperen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Bedoeld of onbedoeld?quote:Op zondag 11 december 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die moeten de wokjes maken
o ja, de lampjes knipperen.
![]()
Nou ja, vorig jaar kon je met het keuzepakket ook 4 bonnen voor een vitatas (tas met biologisch groente & fruit). Die tas heb ik normaal al, dus had hem nu een maand lang gratisquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
haakjes probleem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ballen in de boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo is ie nuTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe staat je bank nu?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
bedoeltquote:
ik zal kijken of ik een filmpje kan uploaden
Maar ze horen vaak wel stemmen en zien ook vaak dingen/mensen die er niet zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nou, eigenlijk wel dus
Technisch gesproken is het dus niet meer persoonlijkheden
Ergo, nooit alleen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
haakjes probleem...
ballen in de boomdie tafel en stoelen komen me bekent voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
midden in de kamerquote:![]()
en die ene tafel staat nu plat tegen de muur.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Dit snap ik nietquote:Op zondag 11 december 2011 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
midden in de kamer![]()
en die ene tafel staat nu plat tegen de muur.
Foto's!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:ik was al bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Hoe leg je een kind uit dat je liever niet hebt dat hij bij een een bepaald vriendje of vriendinnetje speelt![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ik was al bezig
wat een rotzooitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moeilijkquote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe leg je een kind uit dat je liever niet hebt dat hij bij een een bepaald vriendje of vriendinnetje speelt
''mama moet altijd boos op je worden als je bij hem/haar bent geweest, dus ik heb liever niet dat je daar gaat spelen''quote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe leg je een kind uit dat je liever niet hebt dat hij bij een een bepaald vriendje of vriendinnetje speelt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Mijn oorlogsgebied kamer momenteelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Solique op 11-12-2011 16:11:40 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Niet, mij werd het gewoon zonder uitleg verboden...quote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe leg je een kind uit dat je liever niet hebt dat hij bij een een bepaald vriendje of vriendinnetje speeltKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Moet jij niet eens weg om hier op tijd te zijn voor het eten?quote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet, mij werd het gewoon zonder uitleg verboden...![]()
nou dat is het eigenlijk nietquote:Op zondag 11 december 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
''mama moet altijd boos op je worden als je bij hem/haar bent geweest, dus ik heb liever niet dat je daar gaat spelen''.
het is meer dat ik de ouders niet zo mag
![]()
quote:netjes
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
omdat ik het zegquote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe leg je een kind uit dat je liever niet hebt dat hij bij een een bepaald vriendje of vriendinnetje speelt
Oh, spuit elfquote:Op zondag 11 december 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Het lastige is dat als jij een eerlijke uitleg geeft, die uitleg vast ook bij dat kind en dan ook bij de ouders terecht komt.quote:Op zondag 11 december 2011 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ja nee dat werkt vast
[..]
prut
[..]
Omdat ZIJ de ex-vrouw van mijn ex is, en HIJ blowd
Dat blowen zou voor mij echt een ultieme no-no zijn. En dat (in bedekte termen) zou ook mijn uitleg aan m'n kind zijn.
Maar ja...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kan dat kindje dan niet naar jullie toe komen, LL?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Mja ik weet nog niet hoe ik het tactvol kan brengenquote:Op zondag 11 december 2011 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lastige is dat als jij een eerlijke uitleg geeft, die uitleg vast ook bij dat kind en dan ook bij de ouders terecht komt.
Dat blowen zou voor mij echt een ultieme no-no zijn. En dat (in bedekte termen) zou ook mijn uitleg aan m'n kind zijn.
Maar ja...
hij weet niet eens wat drugs is
laatstaan wat het met je doetZe was ook net hierquote:Op zondag 11 december 2011 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
Kan dat kindje dan niet naar jullie toe komen, LL?maar dan willen ze toch weer ergens anders naar toe of naar haar huis.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 15:55:52 ]![]()
tering daar zou ik gek van wordenquote:
Ditoquote:Op zondag 11 december 2011 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering daar zou ik gek van worden
De ideale oplossingquote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef robin007bond het volgende:
"Mama wilt niet dat je met tokkies omgaat"bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De ideale oplossingbedankt
He, ik ben geen ouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ben ik alquote:Op zondag 11 december 2011 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tering daar zou ik gek van worden![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:48 schreef Solique het volgende:
Mijn oorlogsgebied kamer momenteelPlaatje doet t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
duidelijkquote:Op zondag 11 december 2011 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben ik al[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
verzekeringsoverstapshizzle uitzoeken
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Echt welquote:| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:Op zondag 11 december 2011 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
laatste stukje kerst, in GF stijl met rode lampjes
[ afbeelding ]!
Waar zijn de dames?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
LDG'tjequote:Op zondag 11 december 2011 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
verzekeringsoverstapshizzle uitzoeken![]()
![]()
Ik heb binnenkort jouw hulp even nodig, denk ik
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
volgens mij was ik best hyper vandaag![]()
kom er net achter dat de thermostaat al de hele dag op 15° staat
Hee. Fotolijstjesquote:Op zondag 11 december 2011 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dat is zo niet... Jij.quote:Op zondag 11 december 2011 16:13 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Te rommelig
np, kom maar opquote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
LDG'tje![]()
![]()
Ik heb binnenkort jouw hulp even nodig, denk ik![]()
Valt toch wel meequote:
ik heb ook een foto van mn kerst![]()
heb je mijn boom gezienquote:Op zondag 11 december 2011 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
beterschapquote:Op zondag 11 december 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hang op de bank met een kruik
Buikkrampen ala bevalling
Laters![]()
je bent er trots op hequote:
Wat een lief klein boompjequote:Op zondag 11 december 2011 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je vandeweek een keertje op MSN? Is nou niet echt iets om hier uitgebreid te besprekenquote:.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Leukquote:Op zondag 11 december 2011 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
kan ook nu?quote:Op zondag 11 december 2011 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een lief klein boompje
[..]
Ben je vandeweek een keertje op MSN? Is nou niet echt iets om hier uitgebreid te bespreken.
Everybody needs a bosom for a pillow!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: