Ik heb echt de typtyfus vandaagquote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En los badje of wordt die ook nog geleverd en gemonteerd in je badkamer?
Ja, of van die pakketten waar tig vlees&visdingen in zitten. Nee, lekker handig voor mij enzoquote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
Vorig jaar hadden we een Italiaans pakket, het jaar daarvoor een kaaspakket en het jaar daarvoor een fairtradepakket geloof ik. Ik ben benieuwd wat het dit jaar wordt.
In het verleden kregen we in plaats van een kerstpakket aan het eind van het jaar een Irischeque en konden we zelf iets uitkiezen. Dat vind ik stiekem toch wel handiger, want de helft van de samengestelde pakketten gebruik ik toch niet.
Die zijn handig jaquote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nu 2 jaar achter elkaar zo'n boekje gekregen waar je wat uit mocht kiezen. Dat is ook gewoon leuk.
Vorig jaar kreeg ik er 3. onder andere 2 boeken van Tatiana de Rosnay van besteld. Leuke boeken
Ja, of vis- en groentedingenquote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, of van die pakketten waar tig vlees&visdingen in zitten. Nee, lekker handig voor mij enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ballen in de boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo is ie nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
die moeten de wokjes makenquote:
o ja, de lampjes knipperen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Bedoeld of onbedoeld?quote:Op zondag 11 december 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die moeten de wokjes maken
o ja, de lampjes knipperen.
![]()
Nou ja, vorig jaar kon je met het keuzepakket ook 4 bonnen voor een vitatas (tas met biologisch groente & fruit). Die tas heb ik normaal al, dus had hem nu een maand lang gratisquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
haakjes probleem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ballen in de boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo is ie nuTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe staat je bank nu?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
bedoeltquote:
ik zal kijken of ik een filmpje kan uploaden
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Maar ze horen vaak wel stemmen en zien ook vaak dingen/mensen die er niet zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nou, eigenlijk wel dus
Technisch gesproken is het dus niet meer persoonlijkheden
Ergo, nooit alleen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
haakjes probleem...
ballen in de boomdie tafel en stoelen komen me bekent voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
midden in de kamerquote:![]()
en die ene tafel staat nu plat tegen de muur.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Dit snap ik nietquote:Op zondag 11 december 2011 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
midden in de kamer![]()
en die ene tafel staat nu plat tegen de muur.
Foto's!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:ik was al bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Hoe leg je een kind uit dat je liever niet hebt dat hij bij een een bepaald vriendje of vriendinnetje speelt![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ik was al bezig
wat een rotzooitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: