Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Op dat soort dagen biedt de frituurpan bij mij vaak uitkomstquote:Op zondag 11 december 2011 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
Er zijn van die dagen dat ik echt inspiratieloos ben
vooral om dat de jongens niet alles lusten...
ja bij mij dus nietquote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dat soort dagen biedt de frituurpan bij mij vaak uitkomst.
We wachten op de fotoreportagequote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef Inkomen het volgende:
Kerstavond de 24e serveer ik Flash' menu. Familie weet nog niet wat het is.
quote:
Oeh, das wel lekker jaquote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef DaMart het volgende:
Vanavond kip Matras.
Dus MPG, nu niet weer roepen dat ik het te laat aankondig.
Een duet van friszure en zoete zuivel met een overheerlijke aardbeiencoulis.quote:Op zondag 11 december 2011 13:24 schreef Inkomen het volgende:
Nog briljante ideeën voor het nagerecht trouwens?
appelcrumblepie met een dotje slagroom?quote:Op zondag 11 december 2011 13:24 schreef Inkomen het volgende:
Nog briljante ideeën voor het nagerecht trouwens?
quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een duet van friszure en zoete zuivel met een overheerlijke aardbeiencoulis.
Vlaflip.
Puickquote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef DaMart het volgende:
Vanavond kip Matras.
Dus MPG, nu niet weer roepen dat ik het te laat aankondig.
Ik zeg: DOEN!quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vlaflip.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vlaflip.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
appelcrumblepie met een dotje slagroom?
of nog simpeler, warme appelflapjes met slagroomen een bolletje ijs
Zoet fruit in knapperig korstdeeg geserveerd met een....quote:Op zondag 11 december 2011 13:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
[..]Ik vind ze allebei goed, hier ga ik even over mediteren. En de appelflappen moeten ook nog een culinaire omschrijving krijgen
.
hoe noem je zo'n mooie lepel ijs/slagroomquote:Op zondag 11 december 2011 13:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zoet fruit in knapperig korstdeeg geserveerd met een....
Zoiets?quote:Op zondag 11 december 2011 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe noem je zo'n mooie lepel ijs/slagroom
kan er niet opkomen
Hoe laat ben je hier dan?quote:Op zondag 11 december 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick.
Haal je vast extra voorraad in huis?
O, vlaflip toe!quote:Op zondag 11 december 2011 13:30 schreef Inkomen het volgende:
Een duet van zuivelDit wordt nu al het mooiste kerstdiner tot nu toe.
Zoet fruit in knapperig korstdeeg geserveerd met een parfait van vanille?quote:Op zondag 11 december 2011 13:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zoiets?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parfait_%28ijs%29
nee je maakt een soort van bolletje ijs maar dan meer langwerpig (en dat maak je met 2 lepels) maar weet niet meer hoe het heetquote:Op zondag 11 december 2011 13:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zoiets?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parfait_%28ijs%29
Hoi nijnenquote:Op zondag 11 december 2011 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
GF spamt heel FB vol met zijn stomme spelletje.
Hoi iedereen.
Ik weet wat je bedoelt, maar kan het ook met Google niet vindenquote:Op zondag 11 december 2011 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee je maakt een soort van bolletje ijs maar dan meer langwerpig (en dat maak je met 2 lepels) maar weet niet meer hoe het heet
quote:Op zondag 11 december 2011 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
GF spamt heel FB vol met zijn stomme spelletje.
Hoi iedereen.
Idemquote:Op zondag 11 december 2011 13:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, maar kan het ook met Google niet vinden
kut hequote:Op zondag 11 december 2011 13:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, maar kan het ook met Google niet vinden
je snijdt een grapefruit door middenquote:Op zondag 11 december 2011 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
"Snijd tussen de vliesjes van de grapefruit de partjes uit de vrucht. "
Dus... eum... bedoelen ze gewoon het binnenste van de grapfruit?
Gewoon het zacht gedeelt; zonder vliesjes... dan...
Le fu wat ben ik toch een kookgodin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zondag 11 december 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
kut, moet ik nog laminaat leggen ookohja je komt ook nog een keer hierhee he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heb je ook nog laminaat te leggen?quote:Op zondag 11 december 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja je komt ook nog een keer hierhee he?![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
kut, moet ik nog laminaat leggen ookKastje erop, niemand heeft wat gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
tv kast en een boomquote:Op zondag 11 december 2011 13:46 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Kastje erop, niemand heeft wat gezien.
Etenstijd. Duh!quote:
in de keukenquote:Op zondag 11 december 2011 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je ook nog laminaat te leggen?
hele keuken?quote:Op zondag 11 december 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in de keukenmoet ook nog een keer wit laminaat komen
Thxquote:Op zondag 11 december 2011 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je snijdt een grapefruit door midden
en tussen de partjes zit een vliesje... als je die allemaal even 'lossnijdt' met een aardappelmesje kan je met een lepeltje zo het vruchtvlees eruit 'scheppen'
succes maar je wordt er vanzelf handig in
en het is zoooooo lekker
ZOOOO simpelquote:Op zondag 11 december 2011 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx
Ben amusehapjes aan het zoeken en kwam dit zinnetje tegen... Ik twijfelde
Moet nu nog een makkelijke soep verzinnen voor 8 mensen![]()
Ik en koken![]()
Geen ideequote:Op zondag 11 december 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ZOOOO simpel
wat voor soep zou je willen ?
Oliebollensoepquote:Op zondag 11 december 2011 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen ideeWat is lekker om met oud en nieuw te serveren
ik zou een simpel niet te zwaar soepje doenquote:Op zondag 11 december 2011 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
euh... neequote:
Ik ga nog wat recepten zoekenquote:Op zondag 11 december 2011 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou een simpel niet te zwaar soepje doen
Anders doe je een zelfgemaakt kippensoepje, is licht verteerbaar
Ik heb ook nog genoeg kookboekenquote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
euh... nee![]()
[..]
Ik ga nog wat recepten zoeken![]()
oud en nieuw is in de winter dus snertquote:Op zondag 11 december 2011 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oud en nieuw is in de winter dus snert [ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Oh ik heb ook best veel kookboeken; maar ik ga geen 60min bezig zijn per gerechtquote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg kookboekendus als je wil kan ik ook voor je kijken
Ja maar soep kan je van te voren juist goed makenquote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ik heb ook best veel kookboeken; maar ik ga geen 60min bezig zijn per gerechtEn dat is meestal wel het geval met die dingen
solquote:Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef Solique het volgende:
Middag![]()
Heel het huis + tuin is nu kerst. Gelijk door het verplaatsen van spullen gezien wat een bende het is, maar gelijk begonnen met het opruimen van mijn verdieping
quote:Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef Solique het volgende:
Middag![]()
Heel het huis + tuin is nu kerst. Gelijk door het verplaatsen van spullen gezien wat een bende het is, maar gelijk begonnen met het opruimen van mijn verdieping
True. Naja ik kijk nog wel. Wellicht heeft mams ook ideeën om in mijn mini keuken te bereidenquote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar soep kan je van te voren juist goed maken
bosquote:
jaaaaquote:Op zondag 11 december 2011 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
zo, koffietijd![]()
radio veronica op met de top 1000 aan, kamer verbouwt en na de koffie de ballen in de boom en dan zal ik foto posten
Oh die zal ik ook maar eens opzetten dan.quote:Op zondag 11 december 2011 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
zo, koffietijd![]()
radio veronica op met de top 1000 aan, kamer verbouwt en na de koffie de ballen in de boom en dan zal ik foto posten
Account is al weggegooidquote:Op zondag 11 december 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, wie zit Whisk te pesten door te doen alsof ze met dit account met een schone lei wil beginnen?
peperclips?quote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
probleem van de kerstballenaantakkenhanghaakjes is ook opgelost
Als het echt een grap is, vraag ik me heel erg af wie dat doetquote:Op zondag 11 december 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, wie zit Whisk te pesten door te doen alsof ze met dit account met een schone lei wil beginnen?
Ik zag al dat Yvonne posts had verwijderd. Netjesquote:
Dat was Whiskers niet echtquote:Op zondag 11 december 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whuts going on?
of mag je dat niet prijsgeven
Iemand uit dit topicquote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het echt een grap is, vraag ik me heel erg af wie dat doet
Nee.quote:Op zondag 11 december 2011 14:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iemand uit dit topic: [POLCAFE #2690] Eugenetische Experimenten
wol? touw/draadquote:Op zondag 11 december 2011 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik niet![]()
komt zo wel bij de foto van de boom
dat zijn geen grappenquote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het echt een grap is, vraag ik me heel erg af wie dat doet
Ik kan je vertellen dat het zo niet gaat.quote:Op zondag 11 december 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn geen grappen
maar helaas verhard Fok en zie je dit soort dingen vaker gebeuren...
en dan krijgt een user een ban van een maanden de volgende dag is de ban opgeheven kan hij weer posten
![]()
beetje zwakzinnig naar mijn mening en zo werk je die verharding in de hand.
ik heb het gezien, het ging zoquote:Op zondag 11 december 2011 14:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het zo niet gaat.
Hoe en wat is classified information.
Dan is dat een uitzonderlijk geval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |