quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oud en nieuw is in de winter dus snert [ afbeelding ]
Oh ik heb ook best veel kookboeken; maar ik ga geen 60min bezig zijn per gerechtquote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg kookboekendus als je wil kan ik ook voor je kijken
Ja maar soep kan je van te voren juist goed makenquote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ik heb ook best veel kookboeken; maar ik ga geen 60min bezig zijn per gerechtEn dat is meestal wel het geval met die dingen
solquote:Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef Solique het volgende:
Middag![]()
Heel het huis + tuin is nu kerst. Gelijk door het verplaatsen van spullen gezien wat een bende het is, maar gelijk begonnen met het opruimen van mijn verdieping
quote:Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef Solique het volgende:
Middag![]()
Heel het huis + tuin is nu kerst. Gelijk door het verplaatsen van spullen gezien wat een bende het is, maar gelijk begonnen met het opruimen van mijn verdieping
True. Naja ik kijk nog wel. Wellicht heeft mams ook ideeën om in mijn mini keuken te bereidenquote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar soep kan je van te voren juist goed maken
bosquote:
jaaaaquote:Op zondag 11 december 2011 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
zo, koffietijd![]()
radio veronica op met de top 1000 aan, kamer verbouwt en na de koffie de ballen in de boom en dan zal ik foto posten
Oh die zal ik ook maar eens opzetten dan.quote:Op zondag 11 december 2011 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
zo, koffietijd![]()
radio veronica op met de top 1000 aan, kamer verbouwt en na de koffie de ballen in de boom en dan zal ik foto posten
Account is al weggegooidquote:Op zondag 11 december 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, wie zit Whisk te pesten door te doen alsof ze met dit account met een schone lei wil beginnen?
peperclips?quote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
probleem van de kerstballenaantakkenhanghaakjes is ook opgelost
Als het echt een grap is, vraag ik me heel erg af wie dat doetquote:Op zondag 11 december 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, wie zit Whisk te pesten door te doen alsof ze met dit account met een schone lei wil beginnen?
Ik zag al dat Yvonne posts had verwijderd. Netjesquote:
Dat was Whiskers niet echtquote:Op zondag 11 december 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whuts going on?
of mag je dat niet prijsgeven
Iemand uit dit topicquote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het echt een grap is, vraag ik me heel erg af wie dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |