quote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n ding heet un schupbats, jong.
Iets nauws moet breder worden door dieper te gaan.quote:Op zondag 11 december 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat batsen te maken had met gaten vullen, in plaats van ze open te graven.
quote:Op zondag 11 december 2011 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets nauws moet breder worden door dieper te gaan.
je moet eerst een gat maken voordat je het kan vullenquote:Op zondag 11 december 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat batsen te maken had met gaten vullen, in plaats van ze open te graven.
Okeoke, ik ga allllllquote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k prikt zachtjes in rug van marc1974
Burpten wij nou precies tegelijk...?quote:
ik ga zo de smurfen kijkenquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef gewoon helemaal niets te doen.
Ik ben me gewoon aan het vervelen, en aan het wachten. En wachten.
dikke telepathie hier.quote:Op zondag 11 december 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Burpten wij nou precies tegelijk...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
*burp*quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Burpten wij nou precies tegelijk...?
quote:Op zondag 11 december 2011 19:18 schreef LDS het volgende:
[..]
dikke telepathie hier.Voor je het weet doe je mee aan paranormale kinderen voor paranormale kinderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Yayquote:
Zo ben ik nooit klaar met mijn kerstkaartquote:
Hahahaha ik moest lachenquote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Voor je het weet doe je mee aan paranormale kinderen voor paranormale kinderen!
Sowieso meisjesquote:Op zondag 11 december 2011 19:26 schreef LDS het volgende:
[..]
Hahahaha ik moest lachen. Maar die meisjes die de hele tijd tegen hun vriendinnen zeggen: 'dikke telepathie joh!' zijn nog steeds ergelijk
Met de uitspraak 'sowieso meisjesquote:
Voor wie maak je een kaart?quote:Op zondag 11 december 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yay.
[..]
Zo ben ik nooit klaar met mijn kerstkaart. Photoshop is a bitch, daarin kan ik oneindig dingen aanpassen
.
Uhhhhhhhhhhhm, iemand.quote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Voor wie maak je een kaart?
Al een tijdje ja. /± 8 maanden.quote:
Wie is iemand?quote:
heb ik dat even gemistquote:Op zondag 11 december 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al een tijdje ja. /± 8 maanden.
U jelly?quote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |