Oeh dat moet ik ook weer eens doen jaquote:Op zondag 11 december 2011 17:51 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik moet hier lui gaan koken.
Lees: rijsttafel ophalen bij de Chinees
bij mijn chinees hier hebben ze 1 peroons aanbiedingen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh dat moet ik ook weer eens doen jain 1 keer voor een hele week supervoer in huis
Mijn chinees heeft loempia's waar je gewoon BANG van wordtquote:Op zondag 11 december 2011 17:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij mijn chinees hier hebben ze 1 peroons aanbiedingen.
maar dat is ook echt voor 1 persoon
grommen ze naar je vanuit het zakjequote:Op zondag 11 december 2011 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn chinees heeft loempia's waar je gewoon BANG van wordt![]()
Voor ¤ 2,90
quote:121 Teletekst zo 11 dec
Kort nieuws binnenland
` De politie heeft in Swalmen (Limburg)
21 vervuilde en verwaarloosde honden in
beslag genomen.De eigenares van 65 is
aangehouden.Ze was met haar auto met
caravan met alle honden erin tegen een
boom gereden.De vrouw,die woont in haar
caravan,is aangehouden omdat ze nog
boetes van overtredingen had openstaan.
Ze kunnen niet in een zakJEquote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
grommen ze naar je vanuit het zakje?
Ja, en die honden zullen vast wel weer onder de Dienst Regelingen van de overheid vallen en bij een opslaghouder tijdelijk geplaatst worden, om daarna of ingeslapen te worden of te worden verkocht aan andere handelaren. Jaja, 144 red een dier werkt ook zo goed /sarcasm.quote:
quote:waarom gaan blondjes in een rondjes zitten als ze het koudd hebben ?
Daar is het 360 graden
quote:
* wel.o.k prikt zachtjes in rug van marc1974quote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil mij even hard schoppen zodat ik stop met niets doen en die klere biografie afmaak?
* DaMart geeft Marcb een flinke schop.quote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil mij even hard schoppen zodat ik stop met niets doen en die klere biografie afmaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart geeft Marcb een flinke schop.Zo'n ding heet un schup, jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n ding heet un schupbats, jong.
Iets nauws moet breder worden door dieper te gaan.quote:Op zondag 11 december 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat batsen te maken had met gaten vullen, in plaats van ze open te graven.
quote:Op zondag 11 december 2011 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets nauws moet breder worden door dieper te gaan.
je moet eerst een gat maken voordat je het kan vullenquote:Op zondag 11 december 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat batsen te maken had met gaten vullen, in plaats van ze open te graven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |