Noem het beestje gewoon bij zijn naam.quote:
Ik vond fles z'n omschrijving mooier.quote:Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Noem het beestje gewoon bij zijn naam.
Ik ga een frikkedel spesjaal toch ook niet "compositie van varkens-, kippen- en rundvlees uit de friture, royaal gegarneerd met een combinatie van romige, friszure mayonaise, een kruidige, licht scherpe curry en Hollandse ajuin"?
Hij selecteerde alles behalve zwarte pixelsquote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Wat nou weer?
Oh en trouwens: Je kan er gewoon niet mee omgaan
Oelaboe.quote:
Is een smileyquote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor taal![]()
Ga je mond spoelen
quote:1 zak bitterballen
frikkedel pesjoal
Friet met.
En dan noem je het:
Gepaneerde boulettes van runderragoût met een vinaigrette van Groninger mosterd
Gefrituurde mêlée van hert, ree en konijn, afgemaakt met een heerlijk frisse citroenmayonaise, een vleugje Württembergische currypasta en een rijke schakering Hollandse sjalotjes
Julienne gesneden Furore's, gefrituurd in heldere zonnebloemolie, gecompleteerd door een bijlage van citroenmayonaise met een topping van fijngemalen zeezout.
Nee.quote:Op zondag 11 december 2011 17:09 schreef Miniem het volgende:
Hey, yuuks.
Is je afspraak nog doorgegaan?
Je weekend is dus wel lekker verlopenquote:
Geweldig.quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Je weekend is dus wel lekker verlopen
quote:Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef Barretje80 het volgende:
hier is de combinatie van rauwe vis en groente begeleid door rijst en zeewier ook weer besteld
sushiquote:Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef Barretje80 het volgende:
hier is de combinatie van rauwe vis en groente begeleid door rijst en zeewier ook weer besteld
quote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
hier wordt het aardappelkroketjes met vis gemarineerd in knoflook en peper, eneehm een of ander blikje groenten wat ik nog moet opzoeken en open trekken
koken ala sympquote:Op zondag 11 december 2011 17:51 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik moet hier lui gaan koken.
Lees: rijsttafel ophalen bij de Chinees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |