Ga ik de laptop er even bij zoeken, monumentquote:
Sorryquote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
Je ontkomt ook gewoon nergens meer aan kerst hè?
Nee.quote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
In Iran wel denk ikquote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
Helaas niet. Vanochtend stond sky aan bij mn vrijwilligerswerk, de verhouding is nu 3 kerstnummers 1 normaal nummerquote:Op zondag 11 december 2011 16:40 schreef Yuki het volgende:
En anders wel terugblikken, jaaroverzichten, compilaties en al dat soort ongein.quote:Op zondag 11 december 2011 16:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet alleen hier hoor, maar ook alles op tv is kerst nu
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 11 december 2011 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders wel terugblikken, jaaroverzichten, compilaties en al dat soort ongein.
Jaja. Je gaat gewoon een pilsje opentrekkenquote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens een licht mousserende gerstedrank met een fijn vleugje hopbitterheid doen ontsnappen aan zijn duistere cilindrisch-metalen gevangenis
Bier uit blik?quote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens een licht mousserende gerstedrank met een fijn vleugje hopbitterheid doen ontsnappen aan zijn duistere cilindrisch-metalen gevangenis
Nou enquote:Op zondag 11 december 2011 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja. Je gaat gewoon een pilsje opentrekken.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
Photoshop vuile zwartepixelracist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |