SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Voor vrienden is het kortweg Wauw
dronken mensen spreken de waarheid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:43 schreef Thornado het volgende:
Idd...ik was dronken.
Toch eens leren niet meer te posten met drank op.
Oh, ik date op dit moment niet
Mijn ervaring is dat er veel betalende gebruikers zijn. 100% respons gehad op mijn berichten, en ook al een aantal berichten ontvangen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:06 schreef Idioteque het volgende:
Ik snap nog weinig van Paiq moet ik zeggen... misschien eens in verdiepen ofzo. Ik heb ook een Pepper profiel aangemaakt en eens betaald voor een maand. Zijn daar veel betalende gebruikers? Je kan volgens mij totaal niet communiceren met iemand wanneer je niet betaalt, klopt dat?
Wens je het beste hoor!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
Morgen eindelijk weer eens een date !
Na een weekje mailen gaan we morgen gezellig een boswandeling maken en daarna iets drinken.
Geregeld via Knuz
quote:Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef macondo het volgende:
Ik kan dit topic wel verlaten denk ik, want mijn schatje en ik gaan nu wel erg goed
bijvoorbeeld..of whatsapp of sms...of, doe 'ns out of the box thinken, maar een afspraak in een cafequote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef THS het volgende:
Ik wou vragen hoe jullie het contact voortzetten nadat het eerste contact via de datingsite is gelegd. Bijv. via email of msn?
Ik vind het wel vreemd ken zo meid van paiq en elke keer als ze aan het daten is ben jij dat ook.quote:Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef macondo het volgende:
Ik kan dit topic wel verlaten denk ik, want mijn schatje en ik gaan nu wel erg goed
Niet helemaal normaal imho....de interesse springt er dan inderdaad niet vanaf..zeker als dat bij eventuele volgende gesprekken hetzelfde is....quote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef THS het volgende:
is het normaal dat bij het eerste msn gesprek, de man alle vragen moet stellen? Zo niet, kan ik dan de conclusie trekken dat de vrouw niet geïnteresseerd is in mij?
Iemand die geen wedervragen stelt besteed ik geen tijd en moeite aan. Ook al is ze wel geïnteresseerd, dan mag ze dat wel laten blijken.quote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef THS het volgende:
is het normaal dat bij het eerste msn gesprek, de man alle vragen moet stellen? Zo niet, kan ik dan de conclusie trekken dat de vrouw niet geïnteresseerd is in mij?
Tja, dat vind ik eigenlijk dus ook. Vooral als ze in het chatgesprek laat blijken dat ze toch niet zo veel waarde hecht aan de *naam datingsite*.quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iemand die geen wedervragen stelt besteed ik geen tijd en moeite aan. Ook al is ze wel geïnteresseerd, dan mag ze dat wel laten blijken.
Lijkt mij dat je snel een andere chatster moet zien te vindenquote:Op zondag 11 december 2011 18:16 schreef THS het volgende:
[..]
Tja, dat vind ik eigenlijk dus ook. Vooral als ze in het chatgesprek laat blijken dat ze toch niet zo veel waarde hecht aan de *naam datingsite*.
Hard to come by, these days...quote:Op zondag 11 december 2011 18:20 schreef Thornado het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je snel een andere chatster moet zien te vinden
Vrouwen zijn bijna nooit geinteresseerd. Ze laten meestal alles op zich af komen. Als je dat hebt kan je het beste gewoon verder zoeken en dan komen ze vanzelf wel weer.quote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef THS het volgende:
Dat kan geen toeval zijn natuurlijk - dat moet haar zijn!quote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd ken zo meid van paiq en elke keer als ze aan het daten is ben jij dat ook.
Een juweeltje om in te lijstenquote:Op zondag 11 december 2011 19:47 schreef picardmike het volgende:
Ik heb een stuk of 10 of 20 van dat soort wijven gehad op de chat en bij sommige zelfs 2mnd lopen wachten. Sommige heb ik gezegd dat ik er niks meer tegen zeg. Maar dan is het ineens je eigen schuld enzo.
Nee, kan niet ze kwam uit amsterdam toch?quote:Op zondag 11 december 2011 19:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat kan geen toeval zijn natuurlijk - dat moet haar zijn!
[..]
Een juweeltje om in te lijsten![]()
Nou, je weet maar nooit! Hoe zal ik jou bij haar omschrijven om het even te checken?quote:Op zondag 11 december 2011 19:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, kan niet ze kwam uit amsterdam toch?
Deze had ik op het begin geclaimd en nu vind ze dat ik snel jaloers ben. Had haar 4 wk niet gesproken en nu date ze met iemand die ze al langer kende, zegt ze.
werkt ze in een ziekenhuis?quote:Op zondag 11 december 2011 20:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou, je weet maar nooit! Hoe zal ik jou bij haar omschrijven om het even te checken?
Dat weet ik, maar heb ook het idee als de andere helemaal geweldig is in jouw ogen dat die imperfectie vergeten wordt.quote:Op zondag 11 december 2011 19:46 schreef Silenus het volgende:
Tsja, nobody's perfect en als je veeleisend bent loop je nu eenmaal vaak tegen zoiets aan.
Wel herkenbaar iig.
Er word een schuld gecreëerd welke vervolgens zo in je schoot geworpen wordt, en dat is natuurlijk onzin. Het is voor haar relevant genoeg om "OK" te zeggen, niet meer of minder.quote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef picardmike het volgende:
Ze blijft telkens dit zeggen:
Ik:
misschien moeten we maar afscheid nemen van elkaar
zij:
ja als jij het niet leuk vind om te kletsen dan moet je dat vooral doen
Is dit een verwijt? Ligt het aan mij of moet ik het gewoon doen?
Welkom in datinglandquote:Op zondag 11 december 2011 23:06 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Er word een schuld gecreëerd welke vervolgens zo in je schoot geworpen wordt, en dat is natuurlijk onzin. Het is voor haar relevant genoeg om "OK" te zeggen, niet meer of minder.
Ik zou niet met iemand praten die bij mij een schuldgevoel probeert aan te brengen. Aan de andere kant toont het wel dat er een beetje interesse is in jou van haar kant uit.
Wat de fuck. Ik probeer jou te helpen, vriend. Ik stelde die vraag niet.quote:
Het is geen verwijt. Je stelt je wat aan met die zin en dan is zo'n reactie alleen maar logisch. Als je afscheid wilt nemen, doe dat dan ook gewoon. Blijkbaar zit je iets dwars en in plaats van dat bespreekbaar te maken zit je op deze manier te vissen. Welke reactie had je daar dan op verwacht?quote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef picardmike het volgende:
Ze blijft telkens dit zeggen:
Ik:
misschien moeten we maar afscheid nemen van elkaar
zij:
ja als jij het niet leuk vind om te kletsen dan moet je dat vooral doen
Is dit een verwijt? Ligt het aan mij of moet ik het gewoon doen?
In mijn geval dat je dan een misschien wel definitieve keuze moet maken en of het wel de juiste is. Dat rekening houden met gaat nog wel.quote:Op maandag 12 december 2011 09:58 schreef Thornado het volgende:
Raar eigenlijk...je wil daten met iemand, en dan slaat de angst toe dat het te snel gaat.
Is dat misschien het idee dat je je luxe single leventje vaarwel moet zeggen? Dat je opeens rekening moet houden met een ander?
Ik zeg ja. Even uit eigen ervaring pratend: de mens (of alleen de man?quote:Op maandag 12 december 2011 09:58 schreef Thornado het volgende:
Raar eigenlijk...je wil daten met iemand, en dan slaat de angst toe dat het te snel gaat.
Is dat misschien het idee dat je je luxe single leventje vaarwel moet zeggen? Dat je opeens rekening moet houden met een ander?
Moet je die keuze al na je tweede date maken dan?..... Van jezelf of van de ander?quote:Op maandag 12 december 2011 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
In mijn geval dat je dan een misschien wel definitieve keuze moet maken en of het wel de juiste is. Dat rekening houden met gaat nog wel.
Nee, dat bedoel ik niet. Maar hoe meer succesvolle dates, hoe dichterbij dat moment van definitieve keuze komt.quote:Op maandag 12 december 2011 10:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Moet je die keuze al na je tweede date maken dan?..... Van jezelf of van de ander?
Ik sta dan liever stil bij Ashana.....wat ze ook heeft gedaan, en wie ze ook was, dit verdient natuurlijk niemand.....quote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef picardmike het volgende:
vandaag wil ik effe stilstaan bij Gino Paratore
Gino Paratore (25) leidde een comfortabel leven. Totdat zijn 18-jarige vriendin Ashana het uitmaakte en bij de agent in opleiding alle stoppen doorsloegen. In een supermarkt in Almelo bracht hij vrijdag eerst haar om het leven, daarna sloeg hij de hand aan zichzelf. Vrienden en bekenden zijn verbijsterd. 'Je had alles.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)een-luxe-leven.dhtml
Niks. Alleen heeft het bij mij nog weinig succes opgeleverd.quote:Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Daten? Waarom eigenlijk?
Wat is er mis met gewoon leuke dingen doen en mensen tegenkomen?
daar is niks mis mee, maar voor sommigen loopt dat gewoon niet, en dat betekent niet meteen dat je triest bent.quote:Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Daten? Waarom eigenlijk?
Wat is er mis met gewoon leuke dingen doen en mensen tegenkomen?
Jouw beeld is ook wat gechargeerd hoor. Avond aan avond gaat wel heel ver. Ik mag hopen dat er niet veel mensen zijn die aan dat beeld voldoen. Anders...Tsja, dan moeten ze inderdaad eens wat meer de deur uit. Zal ze goed doen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zeg ook niet dat mensen triest zijn, maar volgens mij kun je beter energie steken in het onderhouden/uitbreiden van vriendschappen dan avond na avond op zo'n datingsite te lurken met als hoogst haalbare uitkomst ongemakkelijk opgeprikt zitten met een biertje op zoek naar overeenkomsten.
Maar goed, just my two cents.
Ik heb zelf ook best veel energie gestoken in dat datinggebeuren en ook leuke dates gehad, maar het kost vooral veel energie. En ik denk dat de liefde zich niet laat plannen.
lol...met het verkeerde topic uit bed gestaptquote:Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik haat iederen heer serieus echt allemaal! behalve sinji
lant met haar vriendgedoe
loka met haar maar leuk contact kunnen krijgen. en nog wat eromheen!
myra waar de wereld maar zo leuk voor is en ze kan van alles "krijgen" wat dat betreft.
ik wens vanaf nu precies hetzelfde te worden gezien als schenkstroop, echt zo gelijk heeft hij met alles!
echt klote klote klote.en vol met haat waar ik elk moment van kan flippen . en nee dat is niet zomaar, dat is na jaren opkroppen en slikken!
Heb hem maar even geholpenquote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
lol...met het verkeerde topic uit bed gestapt?
kijk ik kom hier pas net binnengestapt natuurlijk en ik ken je verder niet, maar damn... wie heeft er in je koffie gescheten!quote:Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
myra waar de wereld maar zo leuk voor is en ze kan van alles "krijgen" wat dat betreft.
ik wens vanaf nu precies hetzelfde te worden gezien als schenkstroop, echt zo gelijk heeft hij met alles!
echt klote klote klote.en vol met haat waar ik elk moment van kan flippen . en nee dat is niet zomaar, dat is na jaren opkroppen en slikken!
Tsja, het zal allemaal ongelofelijk grappig zijn zo'n post..maar ik vind het diep triest. Die kerel is hartstikke ongelukkig en god weet wat 'ie uit gaat spoken. Er zijn wel vaker gekken doorgeslagen de laatste jaren..quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef Captain_Haddock het volgende:
[..]
kijk ik kom hier pas net binnengestapt natuurlijk en ik ken je verder niet, maar damn... wie heeft er in je koffie gescheten!
Hij is inderdaad wel behoorlijk van 't padje af....maar weigert hulp als ik het zo snel ff kan nalezen.....of is een dramaqueen...kan ook....laat ik maar ff in het midden.quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, het zal allemaal ongelofelijk grappig zijn zo'n post..maar ik vind het diep triest. Die kerel is hartstikke ongelukkig en god weet wat 'ie uit gaat spoken. Er zijn wel vaker gekken doorgeslagen de laatste jaren..
ach weet je, we zitten allemaal wel eens een tijdje in de knoop... soms moet het er ook gewoon uit en dan is fok een plek waar je er weinig schade mee aanricht ;-)quote:Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel behoorlijk van 't padje af....maar weigert hulp als ik het zo snel ff kan nalezen.....of is een dramaqueen...kan ook....laat ik maar ff in het midden.
Hey MLIG, ben je nu al naar de HA geweest? Ging juist de goede kant opquote:Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
Toch fijn om te weten dat de schutter geen PicardMike was.quote:Op maandag 12 december 2011 11:17 schreef Silenus het volgende:
Zij kenden elkaar ook van paiq?Met alle respect, maar wat heeft dat met dit topic te maken?
edit: oh ik snap het al. Hij was ook een stalker natuurlijk.
Dan ben ik blijer dat dat sneue figuur weg is, dan dat die Ashana dood is. Toch wel heel triest dat een figuur zoiets moet doen...quote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef picardmike het volgende:
vandaag wil ik effe stilstaan bij Gino Paratore
Gino Paratore (25) leidde een comfortabel leven. Totdat zijn 18-jarige vriendin Ashana het uitmaakte en bij de agent in opleiding alle stoppen doorsloegen. In een supermarkt in Almelo bracht hij vrijdag eerst haar om het leven, daarna sloeg hij de hand aan zichzelf. Vrienden en bekenden zijn verbijsterd. 'Je had alles.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)een-luxe-leven.dhtml
Vergeet bij de interesse-berichtjes niet ff je emailadres te vermelden....de meeste dames zijn niet-betalend en kunnen dus alleen maar hartjes sturen...de bedoeling is dan je emailadres te geven.quote:Op maandag 12 december 2011 15:42 schreef Cocosmacroon het volgende:
Ik ben afgelopen weekend ook maar gestart met RP. Als nieuw lid krijg je gelijk al veel van die interesse dingen. Als ik daar dan op reageer, hoor ik niets meer terug. Ook gewoon profielen en matches waar ik een mailtje heen stuur heb ik nog niets van gehoord. Mijn mail skills zijn blijkbaar nog niet goed ontwikkeld. Wat is hier een handige aanpak in? Een lang verhaal of kort en beknopt een berichtje sturen met je msn adres erin?
Er is geen verband tussen korte en lange mailtjes en succes. Dus hou het kort. Ik zou niet willen daten met een vrouw die veel op msn rondhangt, maar dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 12 december 2011 15:42 schreef Cocosmacroon het volgende:
Ik ben afgelopen weekend ook maar gestart met RP. Als nieuw lid krijg je gelijk al veel van die interesse dingen. Als ik daar dan op reageer, hoor ik niets meer terug. Ook gewoon profielen en matches waar ik een mailtje heen stuur heb ik nog niets van gehoord. Mijn mail skills zijn blijkbaar nog niet goed ontwikkeld. Wat is hier een handige aanpak in? Een lang verhaal of kort en beknopt een berichtje sturen met je msn adres erin?
nee helemaal niet juist.. alleen een meer het idee een definitieve keuze maken. En bang zijn dat dat misschien de verkeerde is.quote:Op maandag 12 december 2011 09:58 schreef Thornado het volgende:
Ja, maar dat is met alles zo.quote:Op maandag 12 december 2011 17:45 schreef Desconocida het volgende:
[..]
nee helemaal niet juist.. alleen een meer het idee een definitieve keuze maken. En bang zijn dat dat misschien de verkeerde is.
Dus het ligt aan mijquote:Op maandag 12 december 2011 07:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is geen verwijt. Je stelt je wat aan met die zin en dan is zo'n reactie alleen maar logisch. Als je afscheid wilt nemen, doe dat dan ook gewoon. Blijkbaar zit je iets dwars en in plaats van dat bespreekbaar te maken zit je op deze manier te vissen. Welke reactie had je daar dan op verwacht?
Waarom dreigen?quote:Op maandag 12 december 2011 21:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dus het ligt aan mij
Ja jullie zitten mij dwars!
ja maar ze zegt dat ze me 3x lief heeft genoemd terwijl ik dat nergens gelezen heb. Ook na 4x de hele geschiedenis doorgekeken te hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
Waarom dreigen?
Gooi die griet toch uit je Paiq...
Wat boeit dat nou?quote:Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
ja maar ze zegt dat ze me 3x lief heeft genoemd terwijl ik dat nergens gelezen heb. Ook na 4x de hele geschiedenis doorgekeken te hebben.
Nee! Dat zegt niks! Ook niet als ze je lief noemt!quote:Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
Als dit de werkelijke gang van zaken is, dan ben ik blij dat ik hier nooit aan begonnen ben.quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef mpol het volgende:
Ik lees hier wel mee, maar ben niet zo'n actieve poster. Ik heb wat ervaringsverhalen verzameld van internet dating, misschien is het leuk voor anderen om ze ook te lezen?
http://timelord.nl/wordpress/category/dating
Als je dit al erg vindt moet je er inderdaad niet aan beginnen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:15 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Als dit de werkelijke gang van zaken is, dan ben ik blij dat ik hier nooit aan begonnen ben.
Een of andere dronken lelijkerd, een dominante hork, en zelfs een prostituee die na afloop met een rekening komt. Mij niet gezien.
Het leest best lekker weg.quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef mpol het volgende:
Ik lees hier wel mee, maar ben niet zo'n actieve poster. Ik heb wat ervaringsverhalen verzameld van internet dating, misschien is het leuk voor anderen om ze ook te lezen?
http://timelord.nl/wordpress/category/dating
Typisch de teneur van deze topicreeks. Althans van de harde kern.quote:Op maandag 12 december 2011 23:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je dit al erg vindt moet je er inderdaad niet aan beginnen.
Misschien wel omdat iedereen Kerstgezeur aan zn hoofd heeft?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:53 schreef minnemin het volgende:
ik krijg weinig berichtjes meer. misschien ligt het aan mijn profielfoto... die heb ik nu veranderd.
Wat een waardeloze tip.quote:Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef THS het volgende:
Dit is ook wel coole site:
http://www.okcupid.com/mybestface
Hier kan je een set profielfoto's van jezelf opzetten en andere mensen (lees: iedereen met internet) kan dan beoordelen op welke profielfoto je het beste erop staat.
jij en Cocktailprikker hebben gelijk, maak het mezelf af en toe ook veel te moeilijk.quote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met alles zo.
Fok! kan tegenvallen, je Internetprovider, je studie, of de studie is leuk maar de baan die je ermee kan bereiken niet, de auto is sneller kaduuk dan verwacht en die Wii blijkt toch wel weggegooid geld te zijn. Had je maar beter gekozen
Wat een onzin. Als je bij slechts 0,1% van de berichtjes er een relatie of seks uit kunt peuren ben je gewoon een ontzettende faalhaas op het gebied van vrouwen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Puntenjager het volgende:
Om door te zagen over die return-rate... reken even mee:
=> je krijgt dus ruwweg op 1 van de 10 een reactie terug.
=> echter, hoeveel van die reacties kun je tot een date laten komen!? Ook niet veel meer dan 1 op 10 zou ik zeggen.
=> en dan de dates zelf. Hoeveel daarvan kun je als succesvol betitelen!?? (relatie of minstens goeie sex). Waarschijnlijk ook niet veel meer dan 1 op 10.
=> Resultaat 1/10 * 1/10 * 1/10 = 1 op 1000 berichtjes levert dat op waar je naar opzoek bent. 'Alleen dat moeten dan natuurlijk niet van die standaard-berichtjes zijn, want die werken niet.' Oftewel je bent al gauw een paar jaar bezig voordat je succes hebt. Maar net zoals het gedrag van vrouwen op datingsites is dit statistisch gegeven klaarblijkelijk prima acceptabel voor de meesten hier...
Je trekt die 'cijfers' ook zomaar uit je achterstequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Typisch de teneur van deze topicreeks. Althans van de harde kern.
In het vorige deel net zoiets. Iemand merkt op dat zijn reactie-terug-rate 2 op 27 is. Vervolgens wordt er gereageerd dat dat hardstikke normaal is... Ja, statistisch gezien misschien wel ja. Ik weet alleen niet of je het sociaal/ethisch gezien ook normaal zou kunnen noemen.
Om door te zagen over die return-rate... reken even mee:
=> je krijgt dus ruwweg op 1 van de 10 een reactie terug.
=> echter, hoeveel van die reacties kun je tot een date laten komen!? Ook niet veel meer dan 1 op 10 zou ik zeggen.
=> en dan de dates zelf. Hoeveel daarvan kun je als succesvol betitelen!?? (relatie of minstens goeie sex). Waarschijnlijk ook niet veel meer dan 1 op 10.
=> Resultaat 1/10 * 1/10 * 1/10 = 1 op 1000 berichtjes levert dat op waar je naar opzoek bent. 'Alleen dat moeten dan natuurlijk niet van die standaard-berichtjes zijn, want die werken niet.' Oftewel je bent al gauw een paar jaar bezig voordat je succes hebt. Maar net zoals het gedrag van vrouwen op datingsites is dit statistisch gegeven klaarblijkelijk prima acceptabel voor de meesten hier...
Dat is eigenlijk precies mijn punt. Als je het vorige deel leest zie je dat ik niet zelf met zulke cijfers kom aanzetten. Tevens worden ze als 'heel normaal' bestempeld (Vooral de reactie-terug-score. De andere cijfers lijken mij daarentegen ook niet heel erg ver van de (gemiddelde) werkelijkheid te liggen voor internetdating)quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je trekt die 'cijfers' ook zomaar uit je achtersteVrijwel elke vent hier die zich niet als een hautaine vrouwenhater gedraagt is vele malen succesvoller dan dat.
Wat Silenus zegt, als 1/1000 iets oplevert ben je gewoon een mongool.
Dat je op weinig berichtjes iets terugkrijgt. Ja dat kan heel laag uitvallen. Maar zoals gezegd is dat heel erg afhankelijk van t bericht en van t uiterlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk precies mijn punt. Als je het vorige deel leest zie je dat ik niet zelf met zulke cijfers kom aanzetten. Tevens worden ze als 'heel normaal' bestempeld (Vooral de reactie-terug-score. De andere cijfers lijken mij daarentegen ook niet heel erg ver van de (gemiddelde) werkelijkheid te liggen voor internetdating)
Ik maak geen gebruik van RP. Daar is de reactieratio gewoon lager. Nu sturen de meeste mannen matige berichtjes en die hebben een foto waar ze als kalende ambtenaar op hun minst voordelig op staan, dus dan is 1 op de 10 niet zo raar. Stuur een leuk berichtje en zie er niet uit als een aangespoelde kwal op je foto en je krijgt echt wel meer reacties. Beetje letten op wanneer ze online zijn geweest, die hoef je sowieso niet te berichten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk precies mijn punt. Als je het vorige deel leest zie je dat ik niet zelf met die cijfers kom aanzetten. Tevens worden ze als 'heel normaal' bestempeld (vooral de reactie-terug-score. De andere cijfers zijn lijken mij daarentegen ook niet heel erg ver van de (gemiddelde) werkelijkheid te liggen voor internetdating)
Ik vond die verhalen ronduit deprimerend. Echt van de C-klasse wijven waar de schrijver te veel tijd en moeite in investeert (telefoonkaarten kopen, echt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef dyna18 het volgende:
Het leest best lekker weg.
Zo maak je wel het een en ander mee ja.
De meeste van die reacties zijn van echt kansloze types he, dus als er een normale leuke kerel een leuk berichtje stuurt zullen ze daar echt wel op ingaan. Tenzij ze het sowieso niet serieus nemen (de types zonder betaald abo) en die 50 berichtjes op een dag (geen uitzondering voor een bovengemiddelde dame op RP) uberhaupt niet meer leest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:39 schreef Puntenjager het volgende:
Een bewijs dat de cijfers die ik uit mijn duim zuig toch niet zo heel erg ver van de werkelijkheid liggen is het feit dat een gemiddelde vrouw op een datingsite letterlijk honderden reacties krijgt. Van een toch niet zo heeeel knappe vrouw die ik ken weet ik bijvoorbeeld dat ze soms wel meer dan 10 reacties PER DAG krijgt.
Hehe. Ik zie op RP ook wel eens teksten als "Oh, en sorry maar ik wil geen marrokanen". Dit lijkt heel racistisch, maar ik begrijp echt wel waar dat vandaan komtquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef BeamofLight het volgende:
De conclusie die hieruit getrokken moet worden is niet zo heel moeilijk: diegene die een enigszins leuke/bijzondere boodschap achterlaat en er normaal of bovengemiddeld uitziet is succesvol. Dit doordat die sites overbevolkt worden door kneuzen die niet helemaal lekker in hun knikker zijn en/of niet verder komen dan:
Van Jou word ik dorstig
Aha, de vrouw van mijn dromen
Wippen?
Mijn chick is een dubbel cum laude afgestudeerd modelquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je bij slechts 0,1% van de berichtjes er een relatie of seks uit kunt peuren ben je gewoon een ontzettende faalhaas op het gebied van vrouwen.
Als jij van de 10 berichtjes slechts 1 keer wat terug krijgt typ je gewoon OF ontzettend slechte berichtjes OF zie je eruit als een laaf op de foto's. Of ben je 1,65m en ben je een Chinees met acne en een bierbuik. Zoiets.
Zelfde geldt voor die 'tot een date laten komen' en 'een relatie/seks'. Je hoeft echt geen soepele casanova te zijn om iets meer succesvol te zijn. Tenzij je natuurlijk als kansloze onaantrekkelijke idioot alleen maar gokt op de cum laude afgestudeerde modellen.
50 berichtjes op één dag is wel een uitzondering op RP. Misschien dat een eerste dag een redelijk aantal oplevert maar 50 berichtjes elke dag is echt onzin. Al helemaal als je de "hartjes" negeert.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef Catbert het volgende:
De meeste van die reacties zijn van echt kansloze types he, dus als er een normale leuke kerel een leuk berichtje stuurt zullen ze daar echt wel op ingaan. Tenzij ze het sowieso niet serieus nemen (de types zonder betaald abo) en die 50 berichtjes op een dag (geen uitzondering voor een bovengemiddelde dame op RP) uberhaupt niet meer leest.
Of te wel domquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:28 schreef Puntenjager het volgende:
@ Cue en Ordos20
"Helaas de berichteninbox van xyz is vol. Je kunt geen berichtjes meer achterlaten"
Dit geldt bijna voor elke enigzins normaal-uitziende vrouw op datingsites.
'Ja, die checken gewoon hun berichten niet zo vaak.' => Dat zal het zijn, ja! Nee, aantrekkelijke vrouwen weten niet hoe ze berichten moeten verwijderen
De klacht is niet dat vrouwen het 'makkerlijker' hebben, de klacht is dat er zoveel kansloze rukkers op datingsites zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Mannen die altijd maar zeuren over de "100den berichten die vrouwe krijgen"
ik zou liever 1 leuke per week krijgen dan 100 per dag die allemaal kansloos zijn. Dus die mannen moeten die aantallen eens vergeten.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
Dus ja, als je niet overkomt als een baksteen dan kan het niet anders dan dat je wel succes hebt.
Dan lijkt mij een datingsite niet de meest handige manierquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:37 schreef dyna18 het volgende:
Beetje leuk sociaal babbelen is anders voor best veel mannen niet makkelijk.
Hmmm ok, dus RP heeft zowiezo al lagere scores lijkt het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef Catbert het volgende:
Ik heb aan 2 keer een gratis 3 dagen abbo op RP 3 dates overgehouden. Eentje alleen gezoend (raar wijf, ze deed 't volgens mij voor de 'vriendschappen', bovendien had ze gewoon gelogen dat ze niet rookte), eentje thuis geweest en geneukt, en de 3e nog een tijd mee gescharreld. En in totaal heb ik ongeveer 20 meiden ofzo aangeschreven.
Klopt. Ik heb een betaald lidmaatschap van RP allang opgegeven en vermaak mij prima op gratis en kleinere sites zoals knuz.nl en relatieklik.nl. Meer response dan RP, wel wat minder aanbod (aanbod op RP was/is verreweg het grootst maar wat heb je daar aan als er niemand reageert).quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:39 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm ok, dus RP heeft zowiezo al lagere scores lijkt het.
Dan moet je eerst eens gaan leren sociaal te zijn en pas dan aan relaties gaan denken. Je kunt niet even een stap overslaan. Stel je weet het te faken op een datingsite dan nog val je op een date volledig door de mand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:37 schreef dyna18 het volgende:
Beetje leuk sociaal babbelen is anders voor best veel mannen niet makkelijk.
Ik heb ook genoeg berichtjes gekregen op RP van vrouwen maar die waren stuk voor stuk niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:43 schreef Turbomuis het volgende:
Toen ik op RP zat stuurde ik wel degelijk berichtjes.
Ik denk eerlijk gezegd dat als een vrouw je een berichtje stuurt en dan niet reageert op jouw reactie daarop dat ze gewoon een beetje aan het rondklooien is en niet serieus op zoek is naar een date. Genoeg vrouwen die er gewoon komen voor de aandacht.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Puntenjager het volgende:
Het resultaat is dat ook een normaal, leuk berichtje niet beantwoord wordt... Nee, niet alleen bij mij. Ik las hier dat zelfs een reactie terug op een fotobewondering van haar kant niet beantwoord werd door haar. Wat ook de oorzaak is (te veel kneuzen als competitie bijvoorbeeld), het blijft ontiegelijk flaky.
Haha, grappig. Hier ook, die van afgelopen vrijdag dan. Hoewel eenmaal cum laude afgestudeerd en zes jaar als Red Bull-promotiemeisje gewerkt. Veel beter/lekkerder kan ik het niet krijgen geloof ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Mijn chick is een dubbel cum laude afgestudeerd model![]()
Ze kreeg trouwens niet zo bizar veel berichtjes hoor, gewoon een paar per dag - waarvan het meeste inderdaad volkomen kansloos. Slechte teksten, kerels die 15 cm kleiner waren dan zij, of anderszins kansloos (Limburgers, buschauffeurs, oude mannetjes etc).
En haar reden dat ze in de kroeg niet 10 kerels achter zich aanheeft is?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:34 schreef Silenus het volgende:
Haha, grappig. Hier ook, die van afgelopen vrijdag dan. Hoewel eenmaal cum laude afgestudeerd en zes jaar als Red Bull-promotiemeisje gewerkt. Veel beter/lekkerder kan ik het niet krijgen geloof ik.
Mja, ik blijf het raar vinden. Ik ken genoeg echt knappe leuke meiden en die hebben over het algemeen nu niet echt moeite om een kerel te vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
Dat heeft ze wel. Maar vast niet de juiste kerels, geen idee. Ik was haar eerste internetdate.
Volgens mij hebben die meisjes niet zo veel moeite met een kerel te vinden, maar om de juiste kerel te vinden, die voldoet aan al hun eisen. De kwantiteit is geen probleem voor ze in een kroeg, de kwaliteit wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja, ik blijf het raar vinden. Ik ken genoeg echt knappe leuke meiden en die hebben over het algemeen nu niet echt moeite om een kerel te vinden.
Je hebt hopelijk wel haar, for-the-sake-of al de mensen hier, een goede indruk van internetdaten gegeven he?
Ach, ik ben zelf ook een knappe leuke kerel (quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja, ik blijf het raar vinden. Ik ken genoeg echt knappe leuke meiden en die hebben over het algemeen nu niet echt moeite om een kerel te vinden.
Je hebt hopelijk wel haar, for-the-sake-of al de mensen hier, een goede indruk van internetdaten gegeven he?
Ja, maargoed, ik woon dus in Utrecht en dat is volgens mij ook de vijver waarin Silenus vist, en de "normale leuke" mensen zijn juist die gewoon een social life hebben en dus ook regelmatig in de kroeg te vinden zijn, in ieder geval in mijn 'kringen' (voor het geval mensen willen gaan discussieren of je alleen 'normaal' bent als je wel eens in de kroeg komt; don't botherquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij hebben die meisjes niet zo veel moeite met een kerel te vinden, maar om de juiste kerel te vinden, die voldoet aan al hun eisen. De kwantiteit is geen probleem voor ze in een kroeg, de kwaliteit wel.
Bedoel niet dat er wat mis is, of dat je liegt ofzo hoor, vraag me gewoon af waar dat vandaan komt, ook omdat ik dus ongeveer alles in mijn leeftijdcategorie (20-35) langs zie komen op RP en daar dus echt nooit die gruwelijk lekkere vrouwen zie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef Silenus het volgende:
Ach, ik ben zelf ook een knappe leuke kerel () die ook in de kroeg geen enkel probleem heeft om iets te versieren. En ik zit er ook op. (Overigens kan ik ook 1001 dingen totaal niet, maargoed)
Misschien is er ook wel wat mis met mij. Lekker boeiend eigenlijk.
Catbert, datingsites zijn niet voor mensen die in de kroeg niets kunnen regelen. Probeer dat eens te onthouden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
En haar reden dat ze in de kroeg niet 10 kerels achter zich aanheeft is?
Ja hoor, we weten nu wel dat je een hele mooie knappe vriendin hebt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef macondo het volgende:
Catbert, datingsites zijn niet voor mensen die in de kroeg niets kunnen regelen. Probeer dat eens te onthouden.
En dan ga je haar een bericht sturen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja hoor, we weten nu wel dat je een hele mooie knappe vriendin hebt.
Daar gaat het niet om. Ik verbaas me er gewoon over dat er kennelijk bloedmooie vrouwen op datingsites zitten die ik 'toevallig' op RP never nooit niet langs zie komen. Dus ik ben wel benieuwd naar een RP profiel van zo'n schoonheid.
Krijgen we dat gezeur weer. Al woonde ik heel RP uit, da's jouw probleem niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:01 schreef Godshand het volgende:
En dan ga je haar een bericht sturen?
Kom je ook nog met ervaringen van Secondlove.nl?
Of dat samengaat is afhankelijk van die twee personen. Als ik ga stappen wil ik uberhaupt niet dat m'n vriendin er altijd bij is, en vice versa.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef THS het volgende:
Een rustig type dat graag binnenzit en van lezen houd (op Fok! zitten o.a.) vs een uitgaanstype met veel sociale contacten en een druk nachtleven (dansen, disco's, i.e. stappen).
Gaat dat samen? Jullie mening?
hmmm, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef THS het volgende:
Een rustig type dat graag binnenzit en van lezen houd (op Fok! zitten o.a.) vs een uitgaanstype met veel sociale contacten en een druk nachtleven (dansen, disco's, i.e. stappen).
Gaat dat samen? Jullie mening?
Goed. Tot zover dat discussieonderwerpquote:
gooi wat nieuws in de groepquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed. Tot zover dat discussieonderwerp
Oh die heb ik wel. Waardeloos dus. Weggegooid geld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:01 schreef Godshand het volgende:
Kom je ook nog met ervaringen van Secondlove.nl?
of een grrot glas wijn/bier/iets anders voor het gezicht. Ook kom ik veel foto's tegen waar de dames hun tong uitsteken naar de camera.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:43 schreef THS het volgende:
Verschrikkelijk als vrouwen met alleen een zonnebril (met zwaar getinte glazen) op de foto staan. Alsof je iets te verbergen hebt. De ogen vind ik het mooiste en is altijd het eerste waar ik op let.
Nog iets ergers: een wijf met een hele fles (half opgezopen) tequila in de hand met een bezopen hoofd. Minpunt: duidelijk maken dat je een alcoholist bent. Maar pluspunt: je ziet haar gezicht iig wel duidelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
of een grrot glas wijn/bier/iets anders voor het gezicht. Ook kom ik veel foto's tegen waar de dames hun tong uitsteken naar de camera.
Dat hebben ze meestal ook gewoon.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:43 schreef THS het volgende:
Verschrikkelijk als vrouwen met alleen een zonnebril (met zwaar getinte glazen) op de foto staan. Alsof je iets te verbergen hebt. De ogen vind ik het mooiste en is altijd het eerste waar ik op let.
Het is maar net welk image je wil neerzettenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:53 schreef THS het volgende:
[..]
Nog iets ergers: een wijf met een hele fles (half opgezopen) tequila in de hand met een bezopen hoofd. Minpunt: duidelijk maken dat je een alcoholist bent. Maar pluspunt: je ziet haar gezicht iig wel duidelijk.
Wat is je punt nou? Dat erop datingsite niet alleen maar losers zitten, maar ook knappe slimme meisjes?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maargoed, ik woon dus in Utrecht en dat is volgens mij ook de vijver waarin Silenus vist, en de "normale leuke" mensen zijn juist die gewoon een social life hebben en dus ook regelmatig in de kroeg te vinden zijn, in ieder geval in mijn 'kringen' (voor het geval mensen willen gaan discussieren of je alleen 'normaal' bent als je wel eens in de kroeg komt; don't bother). En ik vind het apart dat je dan kennelijk wel 'kwaliteit' vindt op datingsites en niet in de kroeg, alsof in de kroeg alleen maar raar oppervlakkig volk komt ofzo.
.
Als het maximum is betekent dat ze juist niet met mannen ouder dan 35 wil. Wat is het minimum dat ze opgeeft?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef THS het volgende:
Waarom willen sommige vrouwen alleen daten met mannen die ouder dan hun zelf zijn? Het gaat hier om een dame die 27 jaar is. Maar 35jr is echter wel haar maximum. Staat boven in CAPSLOCK: "BELANGRIJK!!".
Wat moet THS nou hier mee?
Omdat broekies niet leuk zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef THS het volgende:
Waarom willen sommige vrouwen alleen daten met mannen die ouder dan hun zelf zijn? Het gaat hier om een dame die 27 jaar is. Maar 35jr is echter wel haar maximum. Staat boven in CAPSLOCK: "BELANGRIJK!!".
Wat moet THS nou hier mee?
27. Wel een erg krappe ondergrens als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als het maximum is betekent dat ze juist niet met mannen ouder dan 35 wil. Wat is het minimum dat ze opgeeft?
THS valt in de eis. Maar het gaat mij meer om het idee dat sommige vrouwen strenge selectievoorwaarden stellen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat broekies niet leuk zijn.
En als THS daar niet in valt dan moet hij niet reageren op de betreffende vrouwen.
niks strengs aan. Het is een voorkeur die ze opgeeft omdat blijkbaar is gebleken dat ze jongere mannen niet interessant vindt en oudere ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef THS het volgende:
THS valt in de eis. Maar het gaat mij meer om het idee dat sommige vrouwen strenge selectievoorwaarden stellen.
Reageer je dan ook op zulke profieloproepen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef foreverman het volgende:
Mwah. Als je dat al strenge selectievoorwaarden vind...ik kom vrouwelijke profielen tegen die feitelijk alleen maar bestaan uit eisen waar je aan moet voldoen. Dan vind ik alleen leeftijd nog wel meevallen.
Ja hoor. Ik denk ook dat dergelijke eisenlijstjes soms zijn om de volidioten, engerds, losers en randdebielen af te schrikken. Gewoon lat een beetje hoog liggen. Ze snappen ook wel dat er niemand rondloopt die aan alles voldoet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:06 schreef THS het volgende:
Reageer je dan ook op zulke profieloproepen?
Precies, en je wil niet weten hoeveel reacties ze krijgen van 50+ gasten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind een eis van 27-35 jaar van een meisje dat 27 is alles behalve raar of veeleisend. Kennelijk is het iemand die meer heeft met wat volwassenere mannen die iets ouder zijn en minder met jonge jochies, omdat die waarschijnlijk niet de mate van serieusheid en volwassenheid hebben die ze zoekt.
Oke, het is vrij kansloos om als kerel met vrouw en kind op datingsites rond te hangen, en ja je kan jezelf dan een kansloze rukker noemen - maar daar heeft niemand last van hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
De klacht is niet dat vrouwen het 'makkerlijker' hebben, de klacht is dat er zoveel kansloze rukkers op datingsites zitten.
Ja, werkte het maar zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Oke, het is vrij kansloos om als kerel met vrouw en kind op datingsites rond te hangen, en ja je kan jezelf dan een kansloze rukker noemen - maar daar heeft niemand last van hoor.
Door die kansloze rukkers springen normale mensen er juist heel positief uit! Jouw klacht is dus dat je als rukker zijnde te weinig lekkere wijven ziet op datingsites. Prima, genoteerd.
Nee? En het zou fijn zijn als mensen nu gewoon eens kappen met dit zo verdomde persoonlijk te nemen. Ik ga gewoon af op mijn eigen ervaringen. En die komen soms niet overeen met wat sommigen hier zeggen. Dan ben ik gewoon nieuwsgierig hoe dat komt. Als jij op RP zit ben je geen 'kneus' (dat zou mij ook een kneus maken, heb ook via RP dates geregeld) ofzo, komop zeg!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat is je punt nou? Dat erop datingsite niet alleen maar losers zitten, maar ook knappe slimme meisjes?
Ja maar op een datingsite krijgt een mooie meid juist 50 reacties op een dag waarvan het overgrote merendeel redelijk kansloos is (ik heb er een flink aantal gelezen en het is op RP echt te triest voor woorden). Daarom vraag ik me dus af waarom het specifiek bij die meiden 'in het echt' kennelijk niet lukt. En daarnaast vind ik het opvallend dat ik kennelijk de enige ben die bij RP nooit knappe meiden langs zie komenquote:Maar ik denk (om het zeker te weten moet je het maar aan die mooie slimme meisjes vragen) zit er op een datingsite natuurlijk net zoveel ongeschikt materiaal als in de kroeg. Echter bij een kroeg heb je er direct last van al die jongens die constant met slechte openingszinnen komen, terwijl je gewoon even gezellig wat wil drinken. En bij een datingsite kan je rustig in je eigen tijd op zoek gaan naar iemand die wel de juiste kwaliteiten bezit.
Ik vind het grappig dat het jou zo bezighoudt dat ik, met medeweten van m'n vriendin, die updatemailtjes van RP nog aan heb laten staan. Als zowel ik als mijn vriendin dat prima vinden maakt mij dat een "kansloze rukker". Goed joh, wat jij wil. Veel plezier met je cum laude afgestudeerde topmodel dat de ware niet kon vinden IRL maar wel op een datingsitequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef macondo het volgende:
Oke, het is vrij kansloos om als kerel met vrouw en kind op datingsites rond te hangen, en ja je kan jezelf dan een kansloze rukker noemen - maar daar heeft niemand last van hoor.
Door die kansloze rukkers springen normale mensen er juist heel positief uit! Jouw klacht is dus dat je als rukker zijnde te weinig lekkere wijven ziet op datingsites. Prima, genoteerd.
Ik neem het niet persoonlijk op. Ik snap gewoon echt je punt niet. Wil je weten waarom sommige mooie intelligente meiden op datingsites zitten? Wil je je ervaring delen dat die mensen die je kent die daaraan voldoen juist niet op datingsites zitten of juist wel? Ik snap niet meer waar je heen wil met je discussie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee? En het zou fijn zijn als mensen nu gewoon eens kappen met dit zo verdomde persoonlijk te nemen. Ik ga gewoon af op mijn eigen ervaringen. En die komen soms niet overeen met wat sommigen hier zeggen. Dan ben ik gewoon nieuwsgierig hoe dat komt. Als jij op RP zit ben je geen 'kneus' (dat zou mij ook een kneus maken, heb ook via RP dates geregeld) ofzo, komop zeg!
Denk dat er twee soorten van dat soort meisjes zijn waarbij het "in het echt" niet lukt; Ten eerste, die niet de man tegenkomen in de kroeg, die aan al hun eisen voldoen en het daarom zo proberen. Ten tweede degene die misschien wel mooi, zijn maar inderdaad andere issues hebben waarom ze niet aan de man komen.quote:[..]
Ja maar op een datingsite krijgt een mooie meid juist 50 reacties op een dag waarvan het overgrote merendeel redelijk kansloos is (ik heb er een flink aantal gelezen en het is op RP echt te triest voor woorden). Daarom vraag ik me dus af waarom het specifiek bij die meiden 'in het echt' kennelijk niet lukt.
Misschien hebben mensen een andere definitie van knap? En stel jij veel hogere eisen dan anderen hier. Als je in Utrecht heb gestudeerd dan heb je andere normen dan als je in Delft dat heb gedaanquote:En daarnaast vind ik het opvallend dat ik kennelijk de enige ben die bij RP nooit knappe meiden langs zie komen
Ik woon zo'n 11 jaar in Utrecht maar ik heb in Enschede gestudeerd. Aan de ene kant heb ik het Utregse hautaine maar aan de andere kant ook de Enschedese "als het maar een kut heeft" instellingquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Misschien hebben mensen een andere definitie van knap? En stel jij veel hogere eisen dan anderen hier. Als je in Utrecht heb gestudeerd dan heb je andere normen dan als je in Delft dat heb gedaan
Als je meerdere maanden een relatie bedoelt, ja hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Heeft iemand met Paiq al eens succes geboekt?
Broer!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik woon zo'n 11 jaar in Utrecht maar ik heb in Enschede gestudeerd. Aan de ene kant heb ik het Utregse hautaine maar aan de andere kant ook de Enschedese "als het maar een kut heeft" instelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:37 schreef Thornado het volgende:
Die meid ziet er wel netjes en sociaal uit op de ene foto die ik mag zien: niet roken, niet drinken, niet muzikaal.
Hoe heb je haar nu precies op de kast gekregen?
Nee hoor, ze woont veel te ver weg en ergens is ze mijn type absoluut niet (hou van iets alternatievere dames).quote:
Jij eerstquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
Laat jullie profielen eens zien op RP
Een vrouw. Zo 1tje die geen betalend lid is.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Jij eerst
Ben je een man of een vrouw trouwens?
Niet betalend, en niet kan spellenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een vrouw. Zo 1tje die geen betalend lid is.
Duss...daten?
Eerst neuken, dan beslissenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:53 schreef Mystikvm het volgende:
Goed, terug van date. Redelijk succesvol, gezoend enzo. Weet alleen nog niet of zij echt relatiemateriaal is.Maar goed, daar is een tweede date natuurlijk voor
Leuk man, goed om te horen dat je je vermaakt hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:53 schreef Mystikvm het volgende:
Goed, terug van date. Redelijk succesvol, gezoend enzo. Weet alleen nog niet of zij echt relatiemateriaal is.Maar goed, daar is een tweede date natuurlijk voor
Nee, dat zeker niet. Sowieso houd ik van vrijblijvendheid.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:56 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Leuk man, goed om te horen dat je je vermaakt hebt.
2e date is toch ook nog flink aftasten (figuurlijk dan)?
Hoeft niet meteen serieus te zijn dacht ik.
Ben je alleen actief op RP?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:
Heeee Mystikvm klinkt goed man
Pfoe wat een gehossel hier.... Ik ben er al blij mee als ik dit jaar nog een date heb. Sinds ruim een maand serieuzer bezig met e-daten. En ik ben toch echt een leuk uitziende vrouw met volgens mij best een aardig profiel. Mannen: het is dus niet waar dat je als vrouw bedolven wordt onder de berichtjes. Laatste week niente ontvangen. En ja, dan zou ik natuurlijk zelf initiatief moeten nemen...Ik heb een paar berichtjes en hartjes verstuurd maar weinig respons op. Ik ben een beetje bang om meer te versturen want ik ben bang voor de afwijzing. Ik vat het toch nog behoorlijk persoonlijk op.... Tja, gewoon maar doen, denk ik, internetdaten wordt er zo ook niet spannender op.
Zet eens een FoBo neer, en verbreed je horizon op Fok!quote:Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:
Pfoe wat een gehossel hier.... Ik ben er al blij mee als ik dit jaar nog een date heb. Sinds ruim een maand serieuzer bezig met e-daten. En ik ben toch echt een leuk uitziende vrouw met volgens mij best een aardig profiel. Mannen: het is dus niet waar dat je als vrouw bedolven wordt onder de berichtjes. Laatste week niente ontvangen. En ja, dan zou ik natuurlijk zelf initiatief moeten nemen...Ik heb een paar berichtjes en hartjes verstuurd maar weinig respons op. Ik ben een beetje bang om meer te versturen want ik ben bang voor de afwijzing. Ik vat het toch nog behoorlijk persoonlijk op.... Tja, gewoon maar doen, denk ik, internetdaten wordt er zo ook niet spannender op.
Op welke site zit je?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:
Haha. Oja shit, jullie gingen alleen voor de dubbele cum laudesquote:Op woensdag 14 december 2011 00:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet betalend, en niet kan spellen
Je kan onze FoBo's zien...
Goed om te horen dat je er mee bezig bent Minnemin.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:
Nouuuuuu dit account wilde ik eigenlijk anoniem houden. Dit is eigenlijk een kloon. Mijn hoofdaccont heeft wel een fobo maar daar heb ik nooit heel enthousiaste reacties op gekregen, dus daar zie ik het nut niet van in.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zet eens een FoBo neer, en verbreed je horizon op Fok!
Goed om te horen dat het wel kan werken.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:20 schreef Mystikvm het volgende:
Met Paiq ben ik wel succesvol. Geen vaste relaties, maar wel veel dates en daaropvolgende escapades. Gewoon zorgen dat je snel andere contactinfo krijgt, bied het desnoods aan. Dan is een date snel geregeld.
Na een goed gesprek, moet je gewoon je mail of 06 geven. Doe ik ook. Tenzij ik de ander niet datewaardig genoeg vindt, of te kort gesproken heb...quote:Op woensdag 14 december 2011 01:17 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nouuuuuu dit account wilde ik eigenlijk anoniem houden. Dit is eigenlijk een kloon. Mijn hoofdaccont heeft wel een fobo maar daar heb ik nooit heel enthousiaste reacties op gekregen, dus daar zie ik het nut niet van in.
Ik sta op Knuz, RP en Paiq. Eerste is een kansloze missie, laatste gaat zo traaaaaaaaaaaag voor je tot een leuk gesprek komt. Dan ben ik niet online, dan hij weer niet, dat geneuzel.
Ik kom er ook veel tegen die alleen maar willen chatten. Vind ik ook best. Met Paiq denk ik niet dat ik snel echt een relatie vind, het trekt ook een ander soort mens, vind ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het wel kan werken.
Ik heb het wel eens in het verleden geprobeerd, maar kwam voornamelijk vrouwen tegen die het alleen als chatbox zagen. Ze vonden het veel te leuk om te chatten en waren niet op zoek naar een afspraak.
Hmm, mijn ervaring is dat niet. Maar het chatten is voor sommige vrouwen wat te confronterend. Het geeft ze het gevoel voor hunzelf dat ze wel erg "op zoek" zijn, of zijn bang dat de ander denkt dat ze wel heel erg graag wil.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het wel kan werken.
Ik heb het wel eens in het verleden geprobeerd, maar kwam voornamelijk vrouwen tegen die het alleen als chatbox zagen. Ze vonden het veel te leuk om te chatten en waren niet op zoek naar een afspraak.
Ha ha, ja dat kan het ook zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, mijn ervaring is dat niet. Maar het chatten is voor sommige vrouwen wat te confronterend. Het geeft ze het gevoel voor hunzelf dat ze wel erg "op zoek" zijn, of zijn bang dat de ander denkt dat ze wel heel erg graag wil.
Dus zeggen ze dat ze even "gezellig willen chatten". ..
Meestal wel. Een enkele keer willen alleen maar chatten omdat ze je niet leuk genoeg vinden of ze zijn zo debiel dat ze echt willen chatten als tijdverdrijf. Maar die laatste groep spoort niet en sodemieter ik zeker eruit.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:39 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ha ha, ja dat kan het ook zijn.
En aangezien ik zo'n schijterd ben en niet verder durf te gaan gebeurt er ook niets.
Ben jij eigenlijk betalend lid op RP, Godshand?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meestal wel. Een enkele keer willen alleen maar chatten omdat ze je niet leuk genoeg vinden of ze zijn zo debiel dat ze echt willen chatten als tijdverdrijf. Maar die laatste groep spoort niet en sodemieter ik zeker eruit.
Dat klinkt snoezig.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:11 schreef -Splash- het volgende:
Afgelopen weekend een 2e date met een meisje gehad. Was best leuk, we waren gaan schaatsen in Biddingshuizen. Had er wel een goed gevoel over. Tijdens het teruglopen pakte ze ook mijn hand, etc... op naar de 3e date.
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:11 schreef -Splash- het volgende:
Afgelopen weekend een 2e date met een meisje gehad. Was best leuk, we waren gaan schaatsen in Biddingshuizen. Had er wel een goed gevoel over. Tijdens het teruglopen pakte ze ook mijn hand, etc... op naar de 3e date.
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:11 schreef -Splash- het volgende:
Wat is je profiel dan? Want sorry, en dit is niet lullig bedoelt, maar je doet gewoon iets fout. Op RP krijgen vrouwen die er "op zich goed" uitzien gewoon bakken reacties, vooral de eerste dagen dat ze erop staan.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:
Pfoe wat een gehossel hier.... Ik ben er al blij mee als ik dit jaar nog een date heb. Sinds ruim een maand serieuzer bezig met e-daten. En ik ben toch echt een leuk uitziende vrouw met volgens mij best een aardig profiel. Mannen: het is dus niet waar dat je als vrouw bedolven wordt onder de berichtjes. Laatste week niente ontvangen.
Ben ook wel benieuwd...misschien heeft ze iets in haar oproep staan waar veel mannen op afknappen.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is je profiel dan? Want sorry, en dit is niet lullig bedoelt, maar je doet gewoon iets fout. Op RP krijgen vrouwen die er "op zich goed" uitzien gewoon bakken reacties, vooral de eerste dagen dat ze erop staan.
Nicequote:Op woensdag 14 december 2011 09:11 schreef -Splash- het volgende:
Daar heb ik nog geneukt met een date van RPquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Date van afgelopen zondag was heel leuk. Lange wandeling gemaakt over de Drunense Duinen.
Nieuwe afspraak is gemaakt voor a.s. vrijdag
??? okay, lijkt me stug, maar goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:17 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nouuuuuu dit account wilde ik eigenlijk anoniem houden. Dit is eigenlijk een kloon. Mijn hoofdaccont heeft wel een fobo maar daar heb ik nooit heel enthousiaste reacties op gekregen, dus daar zie ik het nut niet van in.
Nogmaals, dat is gelul Catbert. Mooie vrouwen met universitaire achtergrond krijgen dagelijks echt geen 50 reacties.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is je profiel dan? Want sorry, en dit is niet lullig bedoelt, maar je doet gewoon iets fout. Op RP krijgen vrouwen die er "op zich goed" uitzien gewoon bakken reacties, vooral de eerste dagen dat ze erop staan.
Hier trapt niemand in, Hamsterslayer.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:37 schreef THS het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geneukt met een date van RP. Nog condooms gevonden?
Die waar ik mee gedate heb kreeg dat weldegelijk. En ik ken een meid die zich ingeschreven had om een verhaal in een blad te schrijven over internetdaten, een pinda, WO met flink wat cleavage, en die kreeg er op RP zo 100 op een dag. Een andere meid, HBO, beetje 'average' looks, kreeg er ook zo 10 op een dag.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:42 schreef macondo het volgende:
Nogmaals, dat is gelul Catbert. Mooie vrouwen met universitaire achtergrond krijgen dagelijks echt geen 50 reacties.
Hamsterslayer? Wat is dat nou weer??quote:Op woensdag 14 december 2011 10:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier trapt niemand in, Hamsterslayer.
Heeft ze een betaald profiel?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:46 schreef THS het volgende:
Wat als een dame af en toe je profiel bekijkt (onder "wie bekeken mijn profiel"), maar geen berichtje sturen? Te verlegen?
Tieten = reactie blijkbaar. Ik durf te wedden dat je aanname wel opgaat voor vrouwen die een bikini shot erop zetten?quote:
Te verlegen.. geen account.. ze is op je afgeknapt.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:46 schreef THS het volgende:
[..]
Hamsterslayer? Wat is dat nou weer??
Ontopic:
Wat als een dame af en toe je profiel bekijkt (onder "wie bekeken mijn profiel"), maar geen berichtje sturen? Te verlegen?
Waarom bekijk je iemands profiel met regelmaat als diegene is afgeknapt op mij?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te verlegen.. geen account.. ze is op je afgeknapt.
Vergeetachtigheid? Hopen op een nieuwe foto waardoor twijfel weggaat?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:48 schreef THS het volgende:
Waarom bekijk je iemands profiel met regelmaat als diegene is afgeknapt op mij?
Om te kunnen lachen met haar vriendinnenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:48 schreef THS het volgende:
[..]
Denk er toch niet zoveel over na, manquote:Op woensdag 14 december 2011 10:48 schreef THS het volgende:
[..]
En dit.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Om te kunnen lachen met haar vriendinnen
Je vorige account, The Hamster Slayer...weet je nog?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:46 schreef THS het volgende:
[..]
Hamsterslayer? Wat is dat nou weer??
Ze heeft sowieso een beetje een pornouitstraling. Niet alsin 'goedkoop' maar dat je weet dat je daar gruwelijk goeie seks mee gaat hebben zegmaarquote:
Welke aanname bedoel je precies?quote:Ik durf te wedden dat je aanname wel opgaat voor vrouwen die een bikini shot erop zetten?
Haha. Verklaart ook waarom ik de combinatie "neuken in de duinen" en nerveus doen over bezoekjes op je profiel raar vondquote:Op woensdag 14 december 2011 10:51 schreef Silenus het volgende:
Je vorige account, The Hamster Slayer...weet je nog?Maakt niet uit hoor, we hebben allemaal wel eens last van selectieve vergeetachtigheid maar als je dan toch een nieuwe start op het forum wil maken, gebruik dan niet de afkorting van je vorige username.
Kun je tenminste ook gewoon met stoere verzonnen verhalen over neuken in de duinen komen zonder dat je door de mand valt.
Oh sorry: dacht aan puntenjager die er vanuit gaat dat elke vrouw overstelpt wordt met mailquote:Op woensdag 14 december 2011 10:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Welke aanname bedoel je precies?
Haha, LOL. Die Silenus tochquote:Op woensdag 14 december 2011 10:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je vorige account, The Hamster Slayer...weet je nog?Maakt niet uit hoor, we hebben allemaal wel eens last van selectieve vergeetachtigheid maar als je dan toch een nieuwe start op het forum wil maken, gebruik dan niet de afkorting van je vorige username.
Kun je tenminste ook gewoon met stoere verzonnen verhalen over neuken in de duinen komen zonder dat je door de mand valt.
Het kan ook grote voordelen hebben als er niemand in de buurt is. Heeeele grote voordelen.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen "wandelen in het bos/de duinen" als hun eerste date doen. Vriendin van me heeft het ook gedaan. Straks heb je 1 of andere freak en dan is er in de wijde omtrek geen ziel te bekennen..
Je moet niet alles geloven wat je date - hoeveel jaar geleden hebben we het hier over eigenlijk? - vertelde. En 100 reacties op een dag, forget it.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die waar ik mee gedate heb kreeg dat weldegelijk. En ik ken een meid die zich ingeschreven had om een verhaal in een blad te schrijven over internetdaten, een pinda, WO met flink wat cleavage, en die kreeg er op RP zo 100 op een dag. Een andere meid, HBO, beetje 'average' looks, kreeg er ook zo 10 op een dag.
Als je op RP nooit berichtjes krijgt als vrouw heb je gewoon een foto die niet aanspreekt.
Wat heeft dat WO er mee te maken trouwens?
Zoveel mannen met WO zitten er niet op RP. Denk dat je eerder kans maakt op overstelping van mailtjes van randdebielen met een simpel MBOtjequote:Op woensdag 14 december 2011 10:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is gelul Catbert. Mooie vrouwen met universitaire achtergrond krijgen dagelijks echt geen 50 reacties.
Nouja, als je als vrouw niet echt regelmatig berichtjes krijgt terwijl je wel actief bent op de site dan heb je dus gewoon foto's die niet aanspreken. Dit betekent niet meteen dat je te lelijk bent ofzo, sommige vrouwen hebben ook gewoon rare ideeen over wat aantrekkelijk is in een foto.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:53 schreef Ordos20 het volgende:
Oh sorry: dacht aan puntenjager die er vanuit gaat dat elke vrouw overstelpt wordt met mail
Oh, dus meiden die ik persoonlijk ken (en van die meid wie ik gedate heb ik de INBOX dus gezien!) moet ik niet geloven, maar ene macondo op teh intarwebz die het wel ff weet dan maar wel? Iemand die overduidelijk mij sinds ik stel dat er op RP echt niks bijzonders zit een persoonlijk issue met me heeft omdat ik daarmee impliciet zeg dat z'n vriendin ook gewoon enorm average is?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:55 schreef macondo het volgende:
Je moet niet alles geloven wat je date - hoeveel jaar geleden hebben we het hier over eigenlijk? - vertelde. En 100 reacties op een dag, forget it.
Spreek voor jezelf. Ik sluit alles lager dan HBO af in m'n matchprofiel. En gezien de reacties die die meiden kregen schrikt een opleiding al die VMBO kerels die niet verder komen dan "hey psst, lekkere tieten" ook niet bepaald af. En HBO/WO opgeleide mensen willen over het algemeen iemand van hun eigen niveau. Ik ken in ieder geval niemand in mijn kennissenkring die als man met HBO/WO een voorkeur heeft voor een VMBO grietje.quote:En WO maakt uit, want dan schrik je een hoop mannen af. Terwijl een chick met alleen vmbo iedereen aantrekt.
Zand in je bilnaad of rollen tussen de hondepoep..... je had toch wel een kleedje mee dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:54 schreef THS het volgende:
[..]
En het neuken in de duinen (of bos beter gezegd) is true story. Maar ik hou wel van de sweet smell of jealousy.
Zoals?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, als je als vrouw niet echt regelmatig berichtjes krijgt terwijl je wel actief bent op de site dan heb je dus gewoon foto's die niet aanspreken. Dit betekent niet meteen dat je te lelijk bent ofzo, sommige vrouwen hebben ook gewoon rare ideeen over wat aantrekkelijk is in een foto.
Nu klinkt je als zo'n freak..quote:Op woensdag 14 december 2011 10:55 schreef THS het volgende:
[..]
Het kan ook grote voordelen hebben als er niemand in de buurt is. Heeeele grote voordelen.
10 tegen 1 dat hij dat ook is.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nu klinkt je als zo'n freak..
Gare bekken trekken vooral. Of van die dertien in een dozijn kijk mij eens leuk in een kroeg staan foto's.quote:
Neuken in het zand is sowieso overrated.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:03 schreef Sinosappel het volgende:
Ja. Dacht trouwens dat de duinen bekend stond als een neukplek voor oude homo's met vrouw en kinderen thuis. Maar ik heb het blijkbaar mis
Doen vrouwen ook aan 6 foto's van wintersport op hun profiel zetten? Inclusief enorm skipak en bijpassende bril? Dat is iets wat ik van die mannenprofielen niet begrijp...quote:Op woensdag 14 december 2011 11:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gare bekken trekken vooral. Of van die dertien in een dozijn kijk mij eens leuk in een kroeg staan foto's.
[..]
Neuken in het zand is sowieso overrated.
Tuurlijk jongen.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:54 schreef THS het volgende:
[..]
Haha, LOL. Die Silenus toch. Bij sommige (zoals jij) treed al snel verwarring op. Nadelen van het oud worden.
En het neuken in de duinen (of bos beter gezegd) is true story. Maar ik hou wel van de sweet smell of jealousy.
Ik had destijds wel een snowboardfoto van mezelf op m'n profiel staan. Zo van "kijk mij eens een stoere snowboarder zijn". Cliche, maar werkt wel. Maar verder gewoon normale pics.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:06 schreef Sinosappel het volgende:
Doen vrouwen ook aan 6 foto's van wintersport op hun profiel zetten? Inclusief enorm skipak en bijpassende bril? Dat is iets wat ik van die mannenprofielen niet begrijp...
Oja en daarbij dan 4 foto's van hun motor/auto. Alsof dat iemand iets interesseert
Werkt dus niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik had destijds wel een snowboardfoto van mezelf op m'n profiel staan. Zo van "kijk mij eens een stoere snowboarder zijn". Cliche, maar werkt wel. Maar verder gewoon normale pics.
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Foto's van je auto zijn gewoon van die picardmikes die serieus geloven dat vrouwen geil worden van welke auto je onder je kont hebt, maar dan wel op zoek gaan naar HBO en hoger geschoolden.
Volg dit topic en je komt er vanzelf achterquote:Op woensdag 14 december 2011 11:13 schreef THS het volgende:
iemand profiel van picard mike of trefwoorden om mee te zoeken![]()
ben wel benieuwd wat voor figuur het is
LOL, alleen maar topics in SEX en R&Pquote:Op woensdag 14 december 2011 11:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volg dit topic en je komt er vanzelf achter
Gezien de "oh je snowboard, wat leuk!"-reacties die ik kreeg werkte het wel. En meiden die niks van wintersport moeten hebben wou ik toch niks van.quote:
Waar zie je mij voor aan, Puntenjager?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:05 schreef Catbert het volgende:
Oh en Macondo, link nu eens een RP profiel van zo'n bloedmooie cum laude afgestudeerde godin op RP? Ben nu wel erg benieuwd.
Zo'n 5 jaar geleden. Jij beweert dat ik ongelijk heb wat betreft de kwaliteit van de vrouwen. Misschien zijn er buiten utrecht wel dat soort juweeltjes te vindenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:18 schreef macondo het volgende:
Wanneer waren jouw RP dates eigenlijk, ervaringsdeskundige?
Allerergste: vrouwen in korfbaltenuequote:Op woensdag 14 december 2011 11:17 schreef Sinosappel het volgende:
Volgens mij zijn mannen die met hun auto op de foto staan het equivalent van vrouwen die er met hun paard op staan
Haha dat heb ik bij de mannen gelukkig nog niet mee hoeven maken. Wel in motorpakquote:Op woensdag 14 december 2011 11:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zo'n 5 jaar geleden. Jij beweert dat ik ongelijk heb wat betreft de kwaliteit van de vrouwen. Misschien zijn er buiten utrecht wel dat soort juweeltjes te vinden
[..]
Allerergste: vrouwen in korfbaltenue
Utrecht, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam ; whatever. In de randstad zijn gewoon meer mooie mensen dan daarbuiten.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zo'n 5 jaar geleden. Jij beweert dat ik ongelijk heb wat betreft de kwaliteit van de vrouwen. Misschien zijn er buiten utrecht wel dat soort juweeltjes te vinden
Ja, ik krijg die updates nog, maar m'n profiel is verder helemaal leeg (geen foto's of tekst meer). Ik heb die mailupdates gewoon nooit uitgezet en ik vind het grappig om te zien dat er toch best wat bekenden langskomen. Een paar jaar terug was een van de meiden uit het team dat ik toen training gaf single, de training nadat het uitgegaan was vroeg ze aan mij of ik eigenlijk een vriendin had, en dat weekend daarna stond ze op RP. Daar heeft ze nu een kerel vandaan waar ze heel gelukkig mee isquote:Op woensdag 14 december 2011 11:26 schreef Sinosappel het volgende:
Haha dat heb ik bij de mannen gelukkig nog niet mee hoeven maken. Wel in motorpak![]()
En je staat nog steeds ingeschreven?
Laat eens een "heel erg mooi" voorbeeld zien dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:32 schreef macondo het volgende:
Genoeg vrouwen die "gewoon mooi" zijn op RP ja. En af en toe "heel erg mooi".
Ben nu ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Laat eens een "heel erg mooi" voorbeeld zien dan?
Ik heb geen actief account meer bij RP, geen behoefte aan. En de fotos van mijn huidige chick of van de afgezegde dates ga ik natuurlijk niet posten hier.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:33 schreef Catbert het volgende:
Laat eens een "heel erg mooi" voorbeeld zien dan?
Ja, want even een leeg account aanmaken zodat je ff kunt zoeken is een hoop werk...quote:Op woensdag 14 december 2011 11:48 schreef macondo het volgende:
Ik heb geen actief account meer bij RP, geen behoefte aan..
Je kunt ook zelf gaan zoeken.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, want even een leeg account aanmaken zodat je ff kunt zoeken is een hoop werk...
Huh? Ik zeg dat ik dus gewoon nooit die hele mooie vrouwen zie op RP. Hoe kan ik nu gaan zoeken naar iets waarvan ik zelf beweer dat ze er niet zijn?quote:
Ow. Ach smaken verschillen he. Wat hij "heel erg mooi" vindt doet jou dus blijkbaar niet zo veel.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg dat ik dus gewoon nooit die hele mooie vrouwen zie op RP. Hoe kan ik nu gaan zoeken naar iets waarvan ik zelf beweer dat ze er niet zijn?
Ja, en dat vraag ik me dus af. Lijkt mij ook gewoon een normale vraag wat hij dan precies heel mooi vindt.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:07 schreef Sinosappel het volgende:
Ow. Ach smaken verschillen he. Wat hij "heel erg mooi" vindt doet jou dus blijkbaar niet zo veel.
Ik kan op mijn werk prima ouwehoeren op fok, maar grasduinen op RP is net een brug te ver. Maar doe anders een foto van mevrouw Catbert - zal ik even kunnen kijken of smaken overeen komen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en dat vraag ik me dus af. Lijkt mij ook gewoon een normale vraag wat hij dan precies heel mooi vindt.
Net zoals jij geen foto's van jouw vriendin post zal ik nooit en te nimmer foto's van haar of mijn dochter op een forum als dit posten. Gewoon puur omdat ik de wacko's hier niet vertrouw.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:12 schreef macondo het volgende:
Ik kan op mijn werk prima ouwehoeren op fok, maar grasduinen op RP is net een brug te ver. Maar doe anders een foto van mevrouw Catbert - zal ik even kunnen kijken of smaken overeen komen.
Dan kan het natuurlijk altijd nog via DM / PMquote:Op woensdag 14 december 2011 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Net zoals jij geen foto's van jouw vriendin post zal ik nooit en te nimmer foto's van haar of mijn dochter op een forum als dit posten. Gewoon puur omdat ik de wacko's hier niet vertrouw.
Stiekem hebben ze allebei een onaantrekkelijke huisvrouw.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Wat een gedoe zeg, gaat ook nergens meer over
ja dus? boeiend.. zolang zij er tevreden mee zijn ( of niet).quote:Op woensdag 14 december 2011 12:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze allebei een onaantrekkelijke huisvrouw.
Daar gaat het inderdaad niet om. Catbert stelt dat er geen mooie vrouwen op datingsites te vinden zijn, en ik ben het daar niet mee eens. En Silenus is het daar overigens ook niet mee eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja dus? boeiend.. zolang zij er tevreden mee zijn ( of niet).
Kan mij aan de reet roesten eerlijk gezegd. Topic wordt er niet leuker van.
Ja dus? als catbert dat niet vindt, dan vindt hij dat. Iedereen heeft een andere smaak.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:34 schreef macondo het volgende:
Daar gaat het inderdaad niet om. Catbert stelt dat er geen mooie vrouwen op datingsites te vinden zijn, en ik ben het daar niet mee eens. En Silenus is het daar overigens ook niet mee eens.
Helemaal niets, maar het ging eigenlijk zo:quote:Op woensdag 14 december 2011 12:38 schreef Cue_ het volgende:
Maakt het iets uit voor de ervaring die je zelf met de sites hebt?
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar het ging eigenlijk zo:
C: er zitten geen mooie vrouwen op RP!
M: echt wel!
C: nou ik heb ze nog nooit gezien.
M: de mijne is fucking lekker!
C: in mijn hockeyteam zijn ze allemaal lekker!
M: nee jij zit op een datingsite!
C: ik heb een grotere piemel!
M: ik heb een nog grotere piemel!
C: mijn piemel is altijd 2 cm groter dan die van jou!
M: *NANANANANANANA*
Dit niveau.
En dit is al de zoveelste keer dat deze 'discussie' gevoerd wordtquote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef Silenus het volgende:
Dit niveau.
Daar heb je inderdaad vrij weinig aan..quote:Op woensdag 14 december 2011 12:42 schreef robdriessen het volgende:
Misschien moet ik eens wat meer tijd steken in Nederlandse sites dan in internationale. Een leuke meid in Richmond, Virginia wil graag eens koffie met me drinken en een dame in Louisiana al heel graag meer dan dat......
En bedankt: ik kon een doekje ophalen om de koffie van mijn bureau af te halen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
C: er zitten geen mooie vrouwen op RP!
M: echt wel!
C: nou ik heb ze nog nooit gezien.
M: de mijne is fucking lekker!
C: in mijn hockeyteam zijn ze allemaal lekker!
M: nee jij zit op een datingsite!
C: ik heb een grotere piemel!
M: ik heb een nog grotere piemel!
C: mijn piemel is altijd 2 cm groter dan die van jou!
M: *NANANANANANANA*
Dit niveau.
Gokje........ OKC?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:42 schreef robdriessen het volgende:
Misschien moet ik eens wat meer tijd steken in Nederlandse sites dan in internationale. Een leuke meid in Richmond, Virginia wil graag eens koffie met me drinken en een dame in Louisiana al heel graag meer dan dat......
De hypothese dat er alleen maar mensen op datingsites zitten die lelijk zijn en/of issues hebben lijkt mij anders behoorlijk relevant.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dit is al de zoveelste keer dat deze 'discussie' gevoerd wordt
Maar het is nu gewoon een welles/nietes / laat foto's zien.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef macondo het volgende:
De hypothese dat er alleen maar mensen op datingsites zitten die lelijk zijn en/of issues hebben lijkt mij anders behoorlijk relevant.
Nee, ik zeg alleen dat ik ze nooit langs zie komen. En als ik het dus mis heb, ik graag voorbeelden zie van die mooie meiden. En dan kun je of gewoon zeggen "hier heb je een voorbeeld" of gewoon er niet op ingaan. Maar als je blijft claimen dat er heus wel HELE mooie intelligente vrouwen op datingsites zitten is het toch niet zoveel moeite dit te laten zien? In plaats daarvan krijg ik persoonlijke aanvallen dat ik al een vriendin heb en wat al niet meer. Tja, dan kun je het krijgen ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:34 schreef macondo het volgende:
Daar gaat het inderdaad niet om. Catbert stelt dat er geen mooie vrouwen op datingsites te vinden zijn, en ik ben het daar niet mee eens. En Silenus is het daar overigens ook niet mee eens.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat van de meiden die ik ken of via RP heb leren kennen er relatief veel gewoon issues hebben. Nooit heb ik geclaimd dat het "alleen maar" instabiele lelijkerds ofzo zijn. Dus wees gerust, wat mij betreft heb jij die ene een-in-duizend dame te pakken hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef macondo het volgende:
De hypothese dat er alleen maar mensen op datingsites zitten die lelijk zijn en/of issues hebben lijkt mij anders behoorlijk relevant.
Wat is oververtegenwoordigd? Er zijn natuurlijk sowieso veel vrouwen die dat soort werk doen. Mijn vriendin is afgestudeerd als fiscaal jurist, heeft dit 6 jaar gedaan als jurist bij een groot advocatenkantoor, besloten dat het niks voor haar was, en is toen juf geworden. Daarbij een hoop salaris ingeleverd maar ze doet nu wel werk dat ze echt leuk vindt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef Ordos20 het volgende:
Goed laat ik een punt inbrengen: de beroepsgroep onderwijs (kleuter-peuter-leidster-juf etc.) en kinderopvang is sterk oververtegenwoordigd meen ik indertijd gezien te hebben?
Waarom interesseert het je eigenlijk zo wat er wel of niet te vinden is op datingsites als je al een vriendin hebt? Serieuze vraag, niet lullig bedoeld.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is oververtegenwoordigd? Er zijn natuurlijk sowieso veel vrouwen die dat soort werk doen. Mijn vriendin is afgestudeerd als fiscaal jurist, heeft dit 6 jaar gedaan als jurist bij een groot advocatenkantoor, besloten dat het niks voor haar was, en is toen juf geworden. Daarbij een hoop salaris ingeleverd maar ze doet nu wel werk dat ze echt leuk vindt.
Peuterleidster zijn is in het onderwijs werken?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef Ordos20 het volgende:
Goed laat ik een punt inbrengen: de beroepsgroep onderwijs (kleuter-peuter-leidster-juf etc.) en kinderopvang is sterk oververtegenwoordigd meen ik indertijd gezien te hebben?
Waarom is het hebben van een discussie interessant? Waarom is R&P interessant als je een prima relatie hebt. Waarom zit je op een forum als je eigenlijk aan 't werk bent. Nog meer grote levensvragen die we in de groep gaan gooien?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef Sinosappel het volgende:
Waarom interesseert het je eigenlijk zo wat er wel of niet te vinden is op datingsites als je al een vriendin hebt? Serieuze vraag, niet lullig bedoeld.
Het draait sowieso in de eerste instantie om de foto die je als eerste ziet. Ik zou ook je tekst niet gaan lezen als de foto me al niet aanspreekt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef minnemin het volgende:
misschien ligt het aan mijn foto's, pietsie onscherp, misschien aan mijn wat onpersoonlijke profieltekst. Ik heb er toch hulp bij gehad van macondo.... Anyway. Afgelopen weekend zijn er leuke foto's van me gemaakt, nog wel even mijn unibrow wegfotosjoppen. IRL al weggeëpileerd hoor, voor ik daar weer commentaar op krijg.
Ik ga aan de slag met een nieuw tekstje + foto. O, mijn profielnummer pm ik dan wel naar deze en gene voor feedback.
Dat klinkt idd best.... voor mij is het best apart aangezien ik nooit echt snel ben hierin, maar zij is hier best assertief in. Was dus enigzins verrast.quote:
Niet heel uitgebreid, meer op de mond en was ook vrij snel, het ging een beetje klunzig. Ach... dat komt dan volgende keer misschien wel (of niet).quote:Op woensdag 14 december 2011 10:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
NiceHebben jullie ook gezoend?
Huh wie heeft het over naast de pot piesen?...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom is het hebben van een discussie interessant? Waarom is R&P interessant als je een prima relatie hebt. Waarom zit je op een forum als je eigenlijk aan 't werk bent. Nog meer grote levensvragen die we in de groep gaan gooien?
Nogmaals; kappen met het geneuzel over het al dan niet hebben van een vriendin. Als ik naast de pot wil pissen heb ik geen datingsite nodig.
Oke succesquote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef minnemin het volgende:
misschien ligt het aan mijn foto's, pietsie onscherp, misschien aan mijn wat onpersoonlijke profieltekst. Ik heb er toch hulp bij gehad van macondo.... Anyway. Afgelopen weekend zijn er leuke foto's van me gemaakt, nog wel even mijn unibrow wegfotosjoppen. IRL al weggeëpileerd hoor, voor ik daar weer commentaar op krijg.
Ik ga aan de slag met een nieuw tekstje + foto. O, mijn profielnummer pm ik dan wel naar deze en gene voor feedback.
Ik las een insinuatie in je posts (naar aanleiding van deze discussie eerder) die er kennelijk niet was, je m'excusequote:Op woensdag 14 december 2011 13:43 schreef Sinosappel het volgende:
Huh wie heeft het over naast de pot piesen?...
Ik vind de discussie interessant omdat ik geloof dat datingsites voor het krijgen van een goede langdurige relatie suboptimaal zijn. Ik geloof sterk dat voor de meeste mensen het beter zou zijn wat meer moeite te steken in het opbouwen van een sociaal netwerk en daarbinnen iemand 'tegen te komen'. Dat is mijn perceptie he, ik 'geloof' dit maar ik sta open voor discussiequote:Discussie voeren en advies geven over relaties etc. snap ik, vroeg me gewoon af wat jij persoonlijk interessant vindt aan deze "dit is wel en niet te vinden op datingsites" discussie als je zelf niet meer van plan bent om er actief mee te zijn.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk betalend lid op RP, Godshand?
Negatieve dingen mogen, mits ze cynisch en grappig zijn. Vrouwen die ineens in een midden van een zin besluiten te melden DAT ZE ABSOLUUT GEEN LEUGENAARS willen, hebben hun vent een keer aangetroffen terwijl hij hun beste vriendin aan het uitwonen was. Dat kan gebeuren, maar een hysterica die daar zo mee zit dat ze dit al in een profieltekst meldt kan het wel vergeten.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke succes
Ik zou trouwens ook een niet té lang verhaal neerzetten. Tenminste ik vind dit bij mannen niet echt boeiend vaak en toen ik m'n verhaal wat had ingekort kreeg ik ook een stuk meer reacties.
En negatieve dingen of eisenpakketten werkt naar mijn mening ook niet echt.
Dat ze het niet met hun hond doen iig...quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef Silenus het volgende:
Hehe, zelfde verhaal als met 'IK VAL OP MENSEN DIE BETROUWBAAR ZIJN!!!'.
Of: "ALS JE ALLEEN SEKS WIL KLIK DAN MAAR VERDER!!!!"
Zijn ook van die vrouwen die zichzelf een 'mensen-mens' vinden. What the fuck is dat eigenlijk.
... maar het wel hebben geprobeerd..quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat ze het niet met hun hond doen iig...
Of:quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef Silenus het volgende:
Hehe, zelfde verhaal als met 'IK VAL OP MENSEN DIE BETROUWBAAR ZIJN!!!'.
Of: "ALS JE ALLEEN SEKS WIL KLIK DAN MAAR VERDER!!!!"
Zijn ook van die vrouwen die zichzelf een 'mensen-mens' vinden. What the fuck is dat eigenlijk.
Zelfs de hond wilde niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
... maar het wel hebben geprobeerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |