Jij eerstquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
Laat jullie profielen eens zien op RP
Een vrouw. Zo 1tje die geen betalend lid is.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Jij eerst
Ben je een man of een vrouw trouwens?
Niet betalend, en niet kan spellenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een vrouw. Zo 1tje die geen betalend lid is.
Duss...daten?
Eerst neuken, dan beslissenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:53 schreef Mystikvm het volgende:
Goed, terug van date. Redelijk succesvol, gezoend enzo. Weet alleen nog niet of zij echt relatiemateriaal is.Maar goed, daar is een tweede date natuurlijk voor
Leuk man, goed om te horen dat je je vermaakt hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:53 schreef Mystikvm het volgende:
Goed, terug van date. Redelijk succesvol, gezoend enzo. Weet alleen nog niet of zij echt relatiemateriaal is.Maar goed, daar is een tweede date natuurlijk voor
Nee, dat zeker niet. Sowieso houd ik van vrijblijvendheid.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:56 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Leuk man, goed om te horen dat je je vermaakt hebt.
2e date is toch ook nog flink aftasten (figuurlijk dan)?
Hoeft niet meteen serieus te zijn dacht ik.
Ben je alleen actief op RP?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:
Heeee Mystikvm klinkt goed man
Pfoe wat een gehossel hier.... Ik ben er al blij mee als ik dit jaar nog een date heb. Sinds ruim een maand serieuzer bezig met e-daten. En ik ben toch echt een leuk uitziende vrouw met volgens mij best een aardig profiel. Mannen: het is dus niet waar dat je als vrouw bedolven wordt onder de berichtjes. Laatste week niente ontvangen. En ja, dan zou ik natuurlijk zelf initiatief moeten nemen...Ik heb een paar berichtjes en hartjes verstuurd maar weinig respons op. Ik ben een beetje bang om meer te versturen want ik ben bang voor de afwijzing. Ik vat het toch nog behoorlijk persoonlijk op.... Tja, gewoon maar doen, denk ik, internetdaten wordt er zo ook niet spannender op.
Zet eens een FoBo neer, en verbreed je horizon op Fok!quote:Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:
Pfoe wat een gehossel hier.... Ik ben er al blij mee als ik dit jaar nog een date heb. Sinds ruim een maand serieuzer bezig met e-daten. En ik ben toch echt een leuk uitziende vrouw met volgens mij best een aardig profiel. Mannen: het is dus niet waar dat je als vrouw bedolven wordt onder de berichtjes. Laatste week niente ontvangen. En ja, dan zou ik natuurlijk zelf initiatief moeten nemen...Ik heb een paar berichtjes en hartjes verstuurd maar weinig respons op. Ik ben een beetje bang om meer te versturen want ik ben bang voor de afwijzing. Ik vat het toch nog behoorlijk persoonlijk op.... Tja, gewoon maar doen, denk ik, internetdaten wordt er zo ook niet spannender op.
Op welke site zit je?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:
Haha. Oja shit, jullie gingen alleen voor de dubbele cum laudesquote:Op woensdag 14 december 2011 00:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet betalend, en niet kan spellen
Je kan onze FoBo's zien...
Goed om te horen dat je er mee bezig bent Minnemin.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:
Nouuuuuu dit account wilde ik eigenlijk anoniem houden. Dit is eigenlijk een kloon. Mijn hoofdaccont heeft wel een fobo maar daar heb ik nooit heel enthousiaste reacties op gekregen, dus daar zie ik het nut niet van in.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zet eens een FoBo neer, en verbreed je horizon op Fok!
Goed om te horen dat het wel kan werken.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:20 schreef Mystikvm het volgende:
Met Paiq ben ik wel succesvol. Geen vaste relaties, maar wel veel dates en daaropvolgende escapades. Gewoon zorgen dat je snel andere contactinfo krijgt, bied het desnoods aan. Dan is een date snel geregeld.
Na een goed gesprek, moet je gewoon je mail of 06 geven. Doe ik ook. Tenzij ik de ander niet datewaardig genoeg vindt, of te kort gesproken heb...quote:Op woensdag 14 december 2011 01:17 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nouuuuuu dit account wilde ik eigenlijk anoniem houden. Dit is eigenlijk een kloon. Mijn hoofdaccont heeft wel een fobo maar daar heb ik nooit heel enthousiaste reacties op gekregen, dus daar zie ik het nut niet van in.
Ik sta op Knuz, RP en Paiq. Eerste is een kansloze missie, laatste gaat zo traaaaaaaaaaaag voor je tot een leuk gesprek komt. Dan ben ik niet online, dan hij weer niet, dat geneuzel.
Ik kom er ook veel tegen die alleen maar willen chatten. Vind ik ook best. Met Paiq denk ik niet dat ik snel echt een relatie vind, het trekt ook een ander soort mens, vind ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het wel kan werken.
Ik heb het wel eens in het verleden geprobeerd, maar kwam voornamelijk vrouwen tegen die het alleen als chatbox zagen. Ze vonden het veel te leuk om te chatten en waren niet op zoek naar een afspraak.
Hmm, mijn ervaring is dat niet. Maar het chatten is voor sommige vrouwen wat te confronterend. Het geeft ze het gevoel voor hunzelf dat ze wel erg "op zoek" zijn, of zijn bang dat de ander denkt dat ze wel heel erg graag wil.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het wel kan werken.
Ik heb het wel eens in het verleden geprobeerd, maar kwam voornamelijk vrouwen tegen die het alleen als chatbox zagen. Ze vonden het veel te leuk om te chatten en waren niet op zoek naar een afspraak.
Ha ha, ja dat kan het ook zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, mijn ervaring is dat niet. Maar het chatten is voor sommige vrouwen wat te confronterend. Het geeft ze het gevoel voor hunzelf dat ze wel erg "op zoek" zijn, of zijn bang dat de ander denkt dat ze wel heel erg graag wil.
Dus zeggen ze dat ze even "gezellig willen chatten". ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |