abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2011 @ 23:57:42 #176
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105560308
Laat jullie profielen eens zien op RP :)
Heaven is a place on earth with you
pi_105561348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
Laat jullie profielen eens zien op RP :)
Jij eerst :)
Ben je een man of een vrouw trouwens?
  woensdag 14 december 2011 @ 00:42:51 #178
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105561526
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:35 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Jij eerst :)
Ben je een man of een vrouw trouwens?
Een vrouw. Zo 1tje die geen betalend lid is.
Duss...daten?
pi_105561614
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:42 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Een vrouw. Zo 1tje die geen betalend lid is.
Duss...daten?
Niet betalend, en niet kan spellen ;)

Je kan onze FoBo's zien...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105561783
Goed, terug van date. Redelijk succesvol, gezoend enzo. Weet alleen nog niet of zij echt relatiemateriaal is.Maar goed, daar is een tweede date natuurlijk voor :P
pi_105561826
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:53 schreef Mystikvm het volgende:
Goed, terug van date. Redelijk succesvol, gezoend enzo. Weet alleen nog niet of zij echt relatiemateriaal is.Maar goed, daar is een tweede date natuurlijk voor :P
Eerst neuken, dan beslissen ^O^
pi_105561853
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Eerst neuken, dan beslissen ^O^
Jij weet.
pi_105561868
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:53 schreef Mystikvm het volgende:
Leuk man, goed om te horen dat je je vermaakt hebt.
2e date is toch ook nog flink aftasten (figuurlijk dan ;))?
Hoeft niet meteen serieus te zijn dacht ik.
pi_105561964
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:56 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Leuk man, goed om te horen dat je je vermaakt hebt.
2e date is toch ook nog flink aftasten (figuurlijk dan ;))?
Hoeft niet meteen serieus te zijn dacht ik.
Nee, dat zeker niet. Sowieso houd ik van vrijblijvendheid.
pi_105562040
Heeee Mystikvm klinkt goed man

Pfoe wat een gehossel hier.... Ik ben er al blij mee als ik dit jaar nog een date heb. Sinds ruim een maand serieuzer bezig met e-daten. En ik ben toch echt een leuk uitziende vrouw met volgens mij best een aardig profiel. Mannen: het is dus niet waar dat je als vrouw bedolven wordt onder de berichtjes. Laatste week niente ontvangen. En ja, dan zou ik natuurlijk zelf initiatief moeten nemen...Ik heb een paar berichtjes en hartjes verstuurd maar weinig respons op. Ik ben een beetje bang om meer te versturen want ik ben bang voor de afwijzing. Ik vat het toch nog behoorlijk persoonlijk op.... Tja, gewoon maar doen, denk ik, internetdaten wordt er zo ook niet spannender op.
pi_105562088
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:

Pfoe wat een gehossel hier.... Ik ben er al blij mee als ik dit jaar nog een date heb. Sinds ruim een maand serieuzer bezig met e-daten. En ik ben toch echt een leuk uitziende vrouw met volgens mij best een aardig profiel. Mannen: het is dus niet waar dat je als vrouw bedolven wordt onder de berichtjes. Laatste week niente ontvangen. En ja, dan zou ik natuurlijk zelf initiatief moeten nemen...Ik heb een paar berichtjes en hartjes verstuurd maar weinig respons op. Ik ben een beetje bang om meer te versturen want ik ben bang voor de afwijzing. Ik vat het toch nog behoorlijk persoonlijk op.... Tja, gewoon maar doen, denk ik, internetdaten wordt er zo ook niet spannender op.
Ben je alleen actief op RP?
pi_105562130
quote:

Zet eens een FoBo neer, en verbreed je horizon op Fok! ^O^
  woensdag 14 december 2011 @ 01:09:32 #188
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105562247
quote:

Op welke site zit je? :) Op Relatieplanet krijg je best veel berichtjes.
En ach het jaar duurt nog maar 2.5 week dus als het je niet lukt vind ik dat niet heel raar hoor ;)
  woensdag 14 december 2011 @ 01:10:57 #189
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105562283
quote:
4s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Niet betalend, en niet kan spellen ;)

Je kan onze FoBo's zien...
Haha. Oja shit, jullie gingen alleen voor de dubbele cum laudes ;)
pi_105562415
quote:

Goed om te horen dat je er mee bezig bent Minnemin.

Ik had veel aan dit artikeltje.
http://daten.nl/dating/40(...)3277-neem-een-risico
Lees het eens door en wees dan niet te bang om zelf ook mannen te benaderen. Vinden we alleen maar leuk :)
pi_105562442
quote:
3s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zet eens een FoBo neer, en verbreed je horizon op Fok! ^O^
Nouuuuuu dit account wilde ik eigenlijk anoniem houden. Dit is eigenlijk een kloon. Mijn hoofdaccont heeft wel een fobo maar daar heb ik nooit heel enthousiaste reacties op gekregen, dus daar zie ik het nut niet van in.

Ik sta op Knuz, RP en Paiq. Eerste is een kansloze missie, laatste gaat zo traaaaaaaaaaaag voor je tot een leuk gesprek komt. Dan ben ik niet online, dan hij weer niet, dat geneuzel.
pi_105562477
Waarom is Knuz kansloos?
Daar kun je tenminste wel berichtjes sturen zonder te hoeven betalen.
pi_105562518
Met Paiq ben ik wel succesvol. Geen vaste relaties, maar wel veel dates en daaropvolgende escapades. Gewoon zorgen dat je snel andere contactinfo krijgt, bied het desnoods aan. Dan is een date snel geregeld.
  woensdag 14 december 2011 @ 01:20:24 #194
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105562522
Ik ben nu dat artikel aan het lezen.
Hebben jullie dat weleens gehad, dat je een profiel zag maar niet erop durfde te reageren?
  woensdag 14 december 2011 @ 01:22:09 #195
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105562563
Is het trouwens niet zo dat je op verschillende datingsites heel veel dezelfde personen tegenkomt?
pi_105562613
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:20 schreef Mystikvm het volgende:
Met Paiq ben ik wel succesvol. Geen vaste relaties, maar wel veel dates en daaropvolgende escapades. Gewoon zorgen dat je snel andere contactinfo krijgt, bied het desnoods aan. Dan is een date snel geregeld.
Goed om te horen dat het wel kan werken.
Ik heb het wel eens in het verleden geprobeerd, maar kwam voornamelijk vrouwen tegen die het alleen als chatbox zagen. Ze vonden het veel te leuk om te chatten en waren niet op zoek naar een afspraak.
pi_105562662
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:17 schreef minnemin het volgende:

[..]

Nouuuuuu dit account wilde ik eigenlijk anoniem houden. Dit is eigenlijk een kloon. Mijn hoofdaccont heeft wel een fobo maar daar heb ik nooit heel enthousiaste reacties op gekregen, dus daar zie ik het nut niet van in.

Ik sta op Knuz, RP en Paiq. Eerste is een kansloze missie, laatste gaat zo traaaaaaaaaaaag voor je tot een leuk gesprek komt. Dan ben ik niet online, dan hij weer niet, dat geneuzel.
Na een goed gesprek, moet je gewoon je mail of 06 geven. Doe ik ook. Tenzij ik de ander niet datewaardig genoeg vindt, of te kort gesproken heb...
pi_105562690
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:24 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens in het verleden geprobeerd, maar kwam voornamelijk vrouwen tegen die het alleen als chatbox zagen. Ze vonden het veel te leuk om te chatten en waren niet op zoek naar een afspraak.
Ik kom er ook veel tegen die alleen maar willen chatten. Vind ik ook best. Met Paiq denk ik niet dat ik snel echt een relatie vind, het trekt ook een ander soort mens, vind ik.
pi_105562784
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:24 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Hmm, mijn ervaring is dat niet. Maar het chatten is voor sommige vrouwen wat te confronterend. Het geeft ze het gevoel voor hunzelf dat ze wel erg "op zoek" zijn, of zijn bang dat de ander denkt dat ze wel heel erg graag wil.

Dus zeggen ze dat ze even "gezellig willen chatten". ..
pi_105562997
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hmm, mijn ervaring is dat niet. Maar het chatten is voor sommige vrouwen wat te confronterend. Het geeft ze het gevoel voor hunzelf dat ze wel erg "op zoek" zijn, of zijn bang dat de ander denkt dat ze wel heel erg graag wil.

Dus zeggen ze dat ze even "gezellig willen chatten". ..
Ha ha, ja dat kan het ook zijn.
En aangezien ik zo'n schijterd ben en niet verder durf te gaan gebeurt er ook niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')