abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:59:27 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105538446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef THS het volgende:
Waarom willen sommige vrouwen alleen daten met mannen die ouder dan hun zelf zijn? Het gaat hier om een dame die 27 jaar is. Maar 35jr is echter wel haar maximum. Staat boven in CAPSLOCK: "BELANGRIJK!!".

Wat moet THS nou hier mee?
Omdat broekies niet leuk zijn.

En als THS daar niet in valt dan moet hij niet reageren op de betreffende vrouwen.
pi_105538456
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Als het maximum is betekent dat ze juist niet met mannen ouder dan 35 wil. Wat is het minimum dat ze opgeeft?
27. Wel een erg krappe ondergrens als je het mij vraagt.
pi_105538521
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat broekies niet leuk zijn.

En als THS daar niet in valt dan moet hij niet reageren op de betreffende vrouwen.
THS valt in de eis. Maar het gaat mij meer om het idee dat sommige vrouwen strenge selectievoorwaarden stellen.

THS gaat ook niet eisen in de profieltekst dat alleen vrouwen met minimaal cup C mogen reageren. En maximaal cup G.
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:02:22 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105538572
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef THS het volgende:
THS valt in de eis. Maar het gaat mij meer om het idee dat sommige vrouwen strenge selectievoorwaarden stellen.
niks strengs aan. Het is een voorkeur die ze opgeeft omdat blijkbaar is gebleken dat ze jongere mannen niet interessant vindt en oudere ook niet.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar ze hoopt door een dergelijke 'eis' neer te zetten dat de mannen van 40+ / 25- niet reageren.
pi_105538602
Mwah. Als je dat al strenge selectievoorwaarden vind...ik kom vrouwelijke profielen tegen die feitelijk alleen maar bestaan uit eisen waar je aan moet voldoen. Dan vind ik alleen leeftijd nog wel meevallen.

In gevalletje leeftijdscriteria vond ik deze ook wel weer grappig (ik heb altijd dit soort dingen):

"ik ben spontaan, goedlachs, vriendelijk, en altijd in voor een goed gesprek.
Ps. Je hoeft geen knipogen te sturen. Veel te algemeen en dus niet het beantwoorden waard!
p.p.s. Doe geen moeite als je ouder dan 35 jaar bent. Er staat niet voor niets tussen de 22- 30 jaar."
pi_105538705
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef foreverman het volgende:
Mwah. Als je dat al strenge selectievoorwaarden vind...ik kom vrouwelijke profielen tegen die feitelijk alleen maar bestaan uit eisen waar je aan moet voldoen. Dan vind ik alleen leeftijd nog wel meevallen.
Reageer je dan ook op zulke profieloproepen?
pi_105538834
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:06 schreef THS het volgende:
Reageer je dan ook op zulke profieloproepen?
Ja hoor. Ik denk ook dat dergelijke eisenlijstjes soms zijn om de volidioten, engerds, losers en randdebielen af te schrikken. Gewoon lat een beetje hoog liggen. Ze snappen ook wel dat er niemand rondloopt die aan alles voldoet.

Ook die leeftijdsgrenzen zijn vaak niet zo keihard (behalve als je echt geen bericht daarom kan versturen, zoals bijv. bij Knuz) als ze lijken. Maar toegegeven, ik (35) iemand van 18 trachten te scoren is wel een opgave ja _O-
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:11:00 #158
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105538879
Ik vind een eis van 27-35 jaar van een meisje dat 27 is alles behalve raar of veeleisend. Kennelijk is het iemand die meer heeft met wat volwassenere mannen die iets ouder zijn en minder met jonge jochies, omdat die waarschijnlijk niet de mate van serieusheid en volwassenheid hebben die ze zoekt.
pi_105539037
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind een eis van 27-35 jaar van een meisje dat 27 is alles behalve raar of veeleisend. Kennelijk is het iemand die meer heeft met wat volwassenere mannen die iets ouder zijn en minder met jonge jochies, omdat die waarschijnlijk niet de mate van serieusheid en volwassenheid hebben die ze zoekt.
Precies, en je wil niet weten hoeveel reacties ze krijgen van 50+ gasten.
pi_105539186
Over de eisen die vrouwen stellen gesproken...

A 29 year old still-single-woman is strolling down the street in search of… you guessed it new shoes, as she should come by a 5 story supermarket that sells men.

By the entrance she reads a sign: "Men for sale. Every floor features a men. The higher up you go the better the men. Caution: you cant go back to a lower floor."
=> "Well" she thinks "that seems interesting enough, lets have a look" She gets in the elevator and pushes for the first floor.

"Bing" A voice says: "Welcome to floor one, here you'll find men which hold a steady job."
=> "Hmm, a man with a steady job is not bad" the 29 year old still-single-woman thinks. "Lets see if it gets better. She pushes for the second floor.

"Bing" A voice says: "Welcome to the second floor, here you'll find men which hold a steady job and are kind to children."
=> "Wow, a man with cash who likes kids, not bad!" the lady gets excited." But... lets see if I can get even better. She pushes for the third floor.

"Bing" A voice says: "Welcome to the third floor, here you'll find men which hold a steady job, are kind to children, and do the household"
=> "Woohaa!!! This is unbelievable!! A man with cash, who likes kid and cleans the house! I LOVE IT" she cant wipe the grin of her face and challenges the next floor.

"Bing" A voice says: "Welcome to the fourth floor, here you'll find men which hold a steady job, are kind to children, do the household and are romantic"
=> By now the 29 year old still-single-woman is dancing in the elevator in total disbelieve of her luck. Should her cash allow it she'll even goanna take two of these handsome husbands.
"It just has been getting better and better, and now I wann'it all!" she said and pushes for the top floor.

"Bing" A voice says: "Welcome to the fifth floor, you are visitor 3'462'195. There are no man on this floor. This floor is only prove that whatever man does for you women you are just never satisfied!"
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:45:25 #161
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105540092
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

De klacht is niet dat vrouwen het 'makkerlijker' hebben, de klacht is dat er zoveel kansloze rukkers op datingsites zitten.
Oke, het is vrij kansloos om als kerel met vrouw en kind op datingsites rond te hangen, en ja je kan jezelf dan een kansloze rukker noemen - maar daar heeft niemand last van hoor.

Door die kansloze rukkers springen normale mensen er juist heel positief uit! Jouw klacht is dus dat je als rukker zijnde te weinig lekkere wijven ziet op datingsites. Prima, genoteerd.
Overal verstand van.
pi_105540292
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef macondo het volgende:

[..]

Oke, het is vrij kansloos om als kerel met vrouw en kind op datingsites rond te hangen, en ja je kan jezelf dan een kansloze rukker noemen - maar daar heeft niemand last van hoor.

Door die kansloze rukkers springen normale mensen er juist heel positief uit! Jouw klacht is dus dat je als rukker zijnde te weinig lekkere wijven ziet op datingsites. Prima, genoteerd.
Ja, werkte het maar zo.

Door die kansloze kneuzen op datingsites vinden vrouwen jou ook een kneus.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:19:21 #163
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105541235
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat is je punt nou? Dat erop datingsite niet alleen maar losers zitten, maar ook knappe slimme meisjes?
Nee? En het zou fijn zijn als mensen nu gewoon eens kappen met dit zo verdomde persoonlijk te nemen. Ik ga gewoon af op mijn eigen ervaringen. En die komen soms niet overeen met wat sommigen hier zeggen. Dan ben ik gewoon nieuwsgierig hoe dat komt. Als jij op RP zit ben je geen 'kneus' (dat zou mij ook een kneus maken, heb ook via RP dates geregeld) ofzo, komop zeg!

quote:
Maar ik denk (om het zeker te weten moet je het maar aan die mooie slimme meisjes vragen) zit er op een datingsite natuurlijk net zoveel ongeschikt materiaal als in de kroeg. Echter bij een kroeg heb je er direct last van al die jongens die constant met slechte openingszinnen komen, terwijl je gewoon even gezellig wat wil drinken. En bij een datingsite kan je rustig in je eigen tijd op zoek gaan naar iemand die wel de juiste kwaliteiten bezit.
Ja maar op een datingsite krijgt een mooie meid juist 50 reacties op een dag waarvan het overgrote merendeel redelijk kansloos is (ik heb er een flink aantal gelezen en het is op RP echt te triest voor woorden). Daarom vraag ik me dus af waarom het specifiek bij die meiden 'in het echt' kennelijk niet lukt. En daarnaast vind ik het opvallend dat ik kennelijk de enige ben die bij RP nooit knappe meiden langs zie komen :)

Ik heb dus via RP 1 date geregeld met een meid die echt knap was, end ie bleek naderhand dus ook best behoorlijke issues te hebben, en toen ik haar beter leerde kennen begreep ik ook wel waarom ze in de kroeg weinig succes had; ze werd met 6 bier in d'r mik ronduit irritant.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef macondo het volgende:

Ik vind het grappig dat het jou zo bezighoudt dat ik, met medeweten van m'n vriendin, die updatemailtjes van RP nog aan heb laten staan. Als zowel ik als mijn vriendin dat prima vinden maakt mij dat een "kansloze rukker". Goed joh, wat jij wil. Veel plezier met je cum laude afgestudeerde topmodel dat de ware niet kon vinden IRL maar wel op een datingsite :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:28:54 #164
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105541575
Catbert, zoals ik al zei ; het is echt prima dat je de datingsites afspeurt naar lekkere wijven terwijl je vrouw en kind voor de tv zitten. En helemaal nu je even duidelijk maakt dat je toestemming hebt van je vriendin - prima!
Overal verstand van.
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:53:26 #165
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105542295
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee? En het zou fijn zijn als mensen nu gewoon eens kappen met dit zo verdomde persoonlijk te nemen. Ik ga gewoon af op mijn eigen ervaringen. En die komen soms niet overeen met wat sommigen hier zeggen. Dan ben ik gewoon nieuwsgierig hoe dat komt. Als jij op RP zit ben je geen 'kneus' (dat zou mij ook een kneus maken, heb ook via RP dates geregeld) ofzo, komop zeg!
Ik neem het niet persoonlijk op. Ik snap gewoon echt je punt niet. Wil je weten waarom sommige mooie intelligente meiden op datingsites zitten? Wil je je ervaring delen dat die mensen die je kent die daaraan voldoen juist niet op datingsites zitten of juist wel? Ik snap niet meer waar je heen wil met je discussie.
quote:
[..]

Ja maar op een datingsite krijgt een mooie meid juist 50 reacties op een dag waarvan het overgrote merendeel redelijk kansloos is (ik heb er een flink aantal gelezen en het is op RP echt te triest voor woorden). Daarom vraag ik me dus af waarom het specifiek bij die meiden 'in het echt' kennelijk niet lukt.
Denk dat er twee soorten van dat soort meisjes zijn waarbij het "in het echt" niet lukt; Ten eerste, die niet de man tegenkomen in de kroeg, die aan al hun eisen voldoen en het daarom zo proberen. Ten tweede degene die misschien wel mooi, zijn maar inderdaad andere issues hebben waarom ze niet aan de man komen.
Waarbij ik denk dat van die eerste groep er minstens de helft afhaakt nadat ze merken dat ze op een datingsite ook vooral worden lastig gevallen door kansloze figuren.

quote:
En daarnaast vind ik het opvallend dat ik kennelijk de enige ben die bij RP nooit knappe meiden langs zie komen :)
Misschien hebben mensen een andere definitie van knap? En stel jij veel hogere eisen dan anderen hier. Als je in Utrecht heb gestudeerd dan heb je andere normen dan als je in Delft dat heb gedaan ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Lonewolf2003 op 13-12-2011 18:01:44 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:16:11 #166
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105543022
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Misschien hebben mensen een andere definitie van knap? En stel jij veel hogere eisen dan anderen hier. Als je in Utrecht heb gestudeerd dan heb je andere normen dan als je in Delft dat heb gedaan ;)
Ik woon zo'n 11 jaar in Utrecht maar ik heb in Enschede gestudeerd. Aan de ene kant heb ik het Utregse hautaine maar aan de andere kant ook de Enschedese "als het maar een kut heeft" instelling ;)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105544443
Heeft iemand met Paiq al eens succes geboekt?
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:23:03 #168
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105545627
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Heeft iemand met Paiq al eens succes geboekt?
Als je meerdere maanden een relatie bedoelt, ja hoor.
pi_105553897
Veel vrouwen daten gewoon weinig dat zeggen ze allemaal tegen mij en dat zie je ook bij de langdurige gebruikers. Ze hebben helemaal geen eisen, ze willen gewoon lang praten en chatten.

Een echte vrouw heeft er sowieso geen moeite mee als je als leuke man een vrouw claimt. Door vrouwen word het gewoon als excuus gebruikt om macht naar zich toe te trekken. De dames zijn meer geinteresseerd voor wat je voor ze gedaan kan krijgen dan de kwaliteit van de date.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:10:38 #170
141482 Q.
JurassiQ
pi_105554786
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik woon zo'n 11 jaar in Utrecht maar ik heb in Enschede gestudeerd. Aan de ene kant heb ik het Utregse hautaine maar aan de andere kant ook de Enschedese "als het maar een kut heeft" instelling ;)
Broer! :+
Zelfde hier zo ongeveer. :')
For great justice!
pi_105555508
Date van afgelopen zondag was heel leuk. Lange wandeling gemaakt over de Drunense Duinen.
Nieuwe afspraak is gemaakt voor a.s. vrijdag
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_105556123
Sow ik heb die meid uiteindelijk toch maar verwijdert uit mijn paiq contacten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:37:13 #173
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105556578
Die meid ziet er wel netjes en sociaal uit op de ene foto die ik mag zien: niet roken, niet drinken, niet muzikaal.

Hoe heb je haar nu precies op de kast gekregen? :P
pi_105556842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:37 schreef Thornado het volgende:
Die meid ziet er wel netjes en sociaal uit op de ene foto die ik mag zien: niet roken, niet drinken, niet muzikaal.

Hoe heb je haar nu precies op de kast gekregen? :P
Ga je gang zou ik zeggen
UITGESCHREVEN
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:43:20 #175
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105556970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ga je gang zou ik zeggen
Nee hoor, ze woont veel te ver weg en ergens is ze mijn type absoluut niet (hou van iets alternatievere dames).
  dinsdag 13 december 2011 @ 23:57:42 #176
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105560308
Laat jullie profielen eens zien op RP :)
Heaven is a place on earth with you
pi_105561348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
Laat jullie profielen eens zien op RP :)
Jij eerst :)
Ben je een man of een vrouw trouwens?
  woensdag 14 december 2011 @ 00:42:51 #178
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105561526
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:35 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Jij eerst :)
Ben je een man of een vrouw trouwens?
Een vrouw. Zo 1tje die geen betalend lid is.
Duss...daten?
pi_105561614
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:42 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Een vrouw. Zo 1tje die geen betalend lid is.
Duss...daten?
Niet betalend, en niet kan spellen ;)

Je kan onze FoBo's zien...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105561783
Goed, terug van date. Redelijk succesvol, gezoend enzo. Weet alleen nog niet of zij echt relatiemateriaal is.Maar goed, daar is een tweede date natuurlijk voor :P
pi_105561826
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:53 schreef Mystikvm het volgende:
Goed, terug van date. Redelijk succesvol, gezoend enzo. Weet alleen nog niet of zij echt relatiemateriaal is.Maar goed, daar is een tweede date natuurlijk voor :P
Eerst neuken, dan beslissen ^O^
pi_105561853
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Eerst neuken, dan beslissen ^O^
Jij weet.
pi_105561868
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:53 schreef Mystikvm het volgende:
Leuk man, goed om te horen dat je je vermaakt hebt.
2e date is toch ook nog flink aftasten (figuurlijk dan ;))?
Hoeft niet meteen serieus te zijn dacht ik.
pi_105561964
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:56 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Leuk man, goed om te horen dat je je vermaakt hebt.
2e date is toch ook nog flink aftasten (figuurlijk dan ;))?
Hoeft niet meteen serieus te zijn dacht ik.
Nee, dat zeker niet. Sowieso houd ik van vrijblijvendheid.
pi_105562040
Heeee Mystikvm klinkt goed man

Pfoe wat een gehossel hier.... Ik ben er al blij mee als ik dit jaar nog een date heb. Sinds ruim een maand serieuzer bezig met e-daten. En ik ben toch echt een leuk uitziende vrouw met volgens mij best een aardig profiel. Mannen: het is dus niet waar dat je als vrouw bedolven wordt onder de berichtjes. Laatste week niente ontvangen. En ja, dan zou ik natuurlijk zelf initiatief moeten nemen...Ik heb een paar berichtjes en hartjes verstuurd maar weinig respons op. Ik ben een beetje bang om meer te versturen want ik ben bang voor de afwijzing. Ik vat het toch nog behoorlijk persoonlijk op.... Tja, gewoon maar doen, denk ik, internetdaten wordt er zo ook niet spannender op.
pi_105562088
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:

Pfoe wat een gehossel hier.... Ik ben er al blij mee als ik dit jaar nog een date heb. Sinds ruim een maand serieuzer bezig met e-daten. En ik ben toch echt een leuk uitziende vrouw met volgens mij best een aardig profiel. Mannen: het is dus niet waar dat je als vrouw bedolven wordt onder de berichtjes. Laatste week niente ontvangen. En ja, dan zou ik natuurlijk zelf initiatief moeten nemen...Ik heb een paar berichtjes en hartjes verstuurd maar weinig respons op. Ik ben een beetje bang om meer te versturen want ik ben bang voor de afwijzing. Ik vat het toch nog behoorlijk persoonlijk op.... Tja, gewoon maar doen, denk ik, internetdaten wordt er zo ook niet spannender op.
Ben je alleen actief op RP?
pi_105562130
quote:

Zet eens een FoBo neer, en verbreed je horizon op Fok! ^O^
  woensdag 14 december 2011 @ 01:09:32 #188
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105562247
quote:

Op welke site zit je? :) Op Relatieplanet krijg je best veel berichtjes.
En ach het jaar duurt nog maar 2.5 week dus als het je niet lukt vind ik dat niet heel raar hoor ;)
  woensdag 14 december 2011 @ 01:10:57 #189
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105562283
quote:
4s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Niet betalend, en niet kan spellen ;)

Je kan onze FoBo's zien...
Haha. Oja shit, jullie gingen alleen voor de dubbele cum laudes ;)
pi_105562415
quote:

Goed om te horen dat je er mee bezig bent Minnemin.

Ik had veel aan dit artikeltje.
http://daten.nl/dating/40(...)3277-neem-een-risico
Lees het eens door en wees dan niet te bang om zelf ook mannen te benaderen. Vinden we alleen maar leuk :)
pi_105562442
quote:
3s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zet eens een FoBo neer, en verbreed je horizon op Fok! ^O^
Nouuuuuu dit account wilde ik eigenlijk anoniem houden. Dit is eigenlijk een kloon. Mijn hoofdaccont heeft wel een fobo maar daar heb ik nooit heel enthousiaste reacties op gekregen, dus daar zie ik het nut niet van in.

Ik sta op Knuz, RP en Paiq. Eerste is een kansloze missie, laatste gaat zo traaaaaaaaaaaag voor je tot een leuk gesprek komt. Dan ben ik niet online, dan hij weer niet, dat geneuzel.
pi_105562477
Waarom is Knuz kansloos?
Daar kun je tenminste wel berichtjes sturen zonder te hoeven betalen.
pi_105562518
Met Paiq ben ik wel succesvol. Geen vaste relaties, maar wel veel dates en daaropvolgende escapades. Gewoon zorgen dat je snel andere contactinfo krijgt, bied het desnoods aan. Dan is een date snel geregeld.
  woensdag 14 december 2011 @ 01:20:24 #194
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105562522
Ik ben nu dat artikel aan het lezen.
Hebben jullie dat weleens gehad, dat je een profiel zag maar niet erop durfde te reageren?
  woensdag 14 december 2011 @ 01:22:09 #195
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105562563
Is het trouwens niet zo dat je op verschillende datingsites heel veel dezelfde personen tegenkomt?
pi_105562613
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:20 schreef Mystikvm het volgende:
Met Paiq ben ik wel succesvol. Geen vaste relaties, maar wel veel dates en daaropvolgende escapades. Gewoon zorgen dat je snel andere contactinfo krijgt, bied het desnoods aan. Dan is een date snel geregeld.
Goed om te horen dat het wel kan werken.
Ik heb het wel eens in het verleden geprobeerd, maar kwam voornamelijk vrouwen tegen die het alleen als chatbox zagen. Ze vonden het veel te leuk om te chatten en waren niet op zoek naar een afspraak.
pi_105562662
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:17 schreef minnemin het volgende:

[..]

Nouuuuuu dit account wilde ik eigenlijk anoniem houden. Dit is eigenlijk een kloon. Mijn hoofdaccont heeft wel een fobo maar daar heb ik nooit heel enthousiaste reacties op gekregen, dus daar zie ik het nut niet van in.

Ik sta op Knuz, RP en Paiq. Eerste is een kansloze missie, laatste gaat zo traaaaaaaaaaaag voor je tot een leuk gesprek komt. Dan ben ik niet online, dan hij weer niet, dat geneuzel.
Na een goed gesprek, moet je gewoon je mail of 06 geven. Doe ik ook. Tenzij ik de ander niet datewaardig genoeg vindt, of te kort gesproken heb...
pi_105562690
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:24 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens in het verleden geprobeerd, maar kwam voornamelijk vrouwen tegen die het alleen als chatbox zagen. Ze vonden het veel te leuk om te chatten en waren niet op zoek naar een afspraak.
Ik kom er ook veel tegen die alleen maar willen chatten. Vind ik ook best. Met Paiq denk ik niet dat ik snel echt een relatie vind, het trekt ook een ander soort mens, vind ik.
pi_105562784
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:24 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Hmm, mijn ervaring is dat niet. Maar het chatten is voor sommige vrouwen wat te confronterend. Het geeft ze het gevoel voor hunzelf dat ze wel erg "op zoek" zijn, of zijn bang dat de ander denkt dat ze wel heel erg graag wil.

Dus zeggen ze dat ze even "gezellig willen chatten". ..
pi_105562997
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hmm, mijn ervaring is dat niet. Maar het chatten is voor sommige vrouwen wat te confronterend. Het geeft ze het gevoel voor hunzelf dat ze wel erg "op zoek" zijn, of zijn bang dat de ander denkt dat ze wel heel erg graag wil.

Dus zeggen ze dat ze even "gezellig willen chatten". ..
Ha ha, ja dat kan het ook zijn.
En aangezien ik zo'n schijterd ben en niet verder durf te gaan gebeurt er ook niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')