Omdat broekies niet leuk zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef THS het volgende:
Waarom willen sommige vrouwen alleen daten met mannen die ouder dan hun zelf zijn? Het gaat hier om een dame die 27 jaar is. Maar 35jr is echter wel haar maximum. Staat boven in CAPSLOCK: "BELANGRIJK!!".
Wat moet THS nou hier mee?
27. Wel een erg krappe ondergrens als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als het maximum is betekent dat ze juist niet met mannen ouder dan 35 wil. Wat is het minimum dat ze opgeeft?
THS valt in de eis. Maar het gaat mij meer om het idee dat sommige vrouwen strenge selectievoorwaarden stellen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat broekies niet leuk zijn.
En als THS daar niet in valt dan moet hij niet reageren op de betreffende vrouwen.
niks strengs aan. Het is een voorkeur die ze opgeeft omdat blijkbaar is gebleken dat ze jongere mannen niet interessant vindt en oudere ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef THS het volgende:
THS valt in de eis. Maar het gaat mij meer om het idee dat sommige vrouwen strenge selectievoorwaarden stellen.
Reageer je dan ook op zulke profieloproepen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef foreverman het volgende:
Mwah. Als je dat al strenge selectievoorwaarden vind...ik kom vrouwelijke profielen tegen die feitelijk alleen maar bestaan uit eisen waar je aan moet voldoen. Dan vind ik alleen leeftijd nog wel meevallen.
Ja hoor. Ik denk ook dat dergelijke eisenlijstjes soms zijn om de volidioten, engerds, losers en randdebielen af te schrikken. Gewoon lat een beetje hoog liggen. Ze snappen ook wel dat er niemand rondloopt die aan alles voldoet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:06 schreef THS het volgende:
Reageer je dan ook op zulke profieloproepen?
Precies, en je wil niet weten hoeveel reacties ze krijgen van 50+ gasten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind een eis van 27-35 jaar van een meisje dat 27 is alles behalve raar of veeleisend. Kennelijk is het iemand die meer heeft met wat volwassenere mannen die iets ouder zijn en minder met jonge jochies, omdat die waarschijnlijk niet de mate van serieusheid en volwassenheid hebben die ze zoekt.
Oke, het is vrij kansloos om als kerel met vrouw en kind op datingsites rond te hangen, en ja je kan jezelf dan een kansloze rukker noemen - maar daar heeft niemand last van hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
De klacht is niet dat vrouwen het 'makkerlijker' hebben, de klacht is dat er zoveel kansloze rukkers op datingsites zitten.
Ja, werkte het maar zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Oke, het is vrij kansloos om als kerel met vrouw en kind op datingsites rond te hangen, en ja je kan jezelf dan een kansloze rukker noemen - maar daar heeft niemand last van hoor.
Door die kansloze rukkers springen normale mensen er juist heel positief uit! Jouw klacht is dus dat je als rukker zijnde te weinig lekkere wijven ziet op datingsites. Prima, genoteerd.
Nee? En het zou fijn zijn als mensen nu gewoon eens kappen met dit zo verdomde persoonlijk te nemen. Ik ga gewoon af op mijn eigen ervaringen. En die komen soms niet overeen met wat sommigen hier zeggen. Dan ben ik gewoon nieuwsgierig hoe dat komt. Als jij op RP zit ben je geen 'kneus' (dat zou mij ook een kneus maken, heb ook via RP dates geregeld) ofzo, komop zeg!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat is je punt nou? Dat erop datingsite niet alleen maar losers zitten, maar ook knappe slimme meisjes?
Ja maar op een datingsite krijgt een mooie meid juist 50 reacties op een dag waarvan het overgrote merendeel redelijk kansloos is (ik heb er een flink aantal gelezen en het is op RP echt te triest voor woorden). Daarom vraag ik me dus af waarom het specifiek bij die meiden 'in het echt' kennelijk niet lukt. En daarnaast vind ik het opvallend dat ik kennelijk de enige ben die bij RP nooit knappe meiden langs zie komenquote:Maar ik denk (om het zeker te weten moet je het maar aan die mooie slimme meisjes vragen) zit er op een datingsite natuurlijk net zoveel ongeschikt materiaal als in de kroeg. Echter bij een kroeg heb je er direct last van al die jongens die constant met slechte openingszinnen komen, terwijl je gewoon even gezellig wat wil drinken. En bij een datingsite kan je rustig in je eigen tijd op zoek gaan naar iemand die wel de juiste kwaliteiten bezit.
Ik vind het grappig dat het jou zo bezighoudt dat ik, met medeweten van m'n vriendin, die updatemailtjes van RP nog aan heb laten staan. Als zowel ik als mijn vriendin dat prima vinden maakt mij dat een "kansloze rukker". Goed joh, wat jij wil. Veel plezier met je cum laude afgestudeerde topmodel dat de ware niet kon vinden IRL maar wel op een datingsitequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef macondo het volgende:
Oke, het is vrij kansloos om als kerel met vrouw en kind op datingsites rond te hangen, en ja je kan jezelf dan een kansloze rukker noemen - maar daar heeft niemand last van hoor.
Door die kansloze rukkers springen normale mensen er juist heel positief uit! Jouw klacht is dus dat je als rukker zijnde te weinig lekkere wijven ziet op datingsites. Prima, genoteerd.
Ik neem het niet persoonlijk op. Ik snap gewoon echt je punt niet. Wil je weten waarom sommige mooie intelligente meiden op datingsites zitten? Wil je je ervaring delen dat die mensen die je kent die daaraan voldoen juist niet op datingsites zitten of juist wel? Ik snap niet meer waar je heen wil met je discussie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee? En het zou fijn zijn als mensen nu gewoon eens kappen met dit zo verdomde persoonlijk te nemen. Ik ga gewoon af op mijn eigen ervaringen. En die komen soms niet overeen met wat sommigen hier zeggen. Dan ben ik gewoon nieuwsgierig hoe dat komt. Als jij op RP zit ben je geen 'kneus' (dat zou mij ook een kneus maken, heb ook via RP dates geregeld) ofzo, komop zeg!
Denk dat er twee soorten van dat soort meisjes zijn waarbij het "in het echt" niet lukt; Ten eerste, die niet de man tegenkomen in de kroeg, die aan al hun eisen voldoen en het daarom zo proberen. Ten tweede degene die misschien wel mooi, zijn maar inderdaad andere issues hebben waarom ze niet aan de man komen.quote:[..]
Ja maar op een datingsite krijgt een mooie meid juist 50 reacties op een dag waarvan het overgrote merendeel redelijk kansloos is (ik heb er een flink aantal gelezen en het is op RP echt te triest voor woorden). Daarom vraag ik me dus af waarom het specifiek bij die meiden 'in het echt' kennelijk niet lukt.
Misschien hebben mensen een andere definitie van knap? En stel jij veel hogere eisen dan anderen hier. Als je in Utrecht heb gestudeerd dan heb je andere normen dan als je in Delft dat heb gedaanquote:En daarnaast vind ik het opvallend dat ik kennelijk de enige ben die bij RP nooit knappe meiden langs zie komen
Ik woon zo'n 11 jaar in Utrecht maar ik heb in Enschede gestudeerd. Aan de ene kant heb ik het Utregse hautaine maar aan de andere kant ook de Enschedese "als het maar een kut heeft" instellingquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Misschien hebben mensen een andere definitie van knap? En stel jij veel hogere eisen dan anderen hier. Als je in Utrecht heb gestudeerd dan heb je andere normen dan als je in Delft dat heb gedaan
Als je meerdere maanden een relatie bedoelt, ja hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Heeft iemand met Paiq al eens succes geboekt?
Broer!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik woon zo'n 11 jaar in Utrecht maar ik heb in Enschede gestudeerd. Aan de ene kant heb ik het Utregse hautaine maar aan de andere kant ook de Enschedese "als het maar een kut heeft" instelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:37 schreef Thornado het volgende:
Die meid ziet er wel netjes en sociaal uit op de ene foto die ik mag zien: niet roken, niet drinken, niet muzikaal.
Hoe heb je haar nu precies op de kast gekregen?
Nee hoor, ze woont veel te ver weg en ergens is ze mijn type absoluut niet (hou van iets alternatievere dames).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |