Mja, ik blijf het raar vinden. Ik ken genoeg echt knappe leuke meiden en die hebben over het algemeen nu niet echt moeite om een kerel te vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
Dat heeft ze wel. Maar vast niet de juiste kerels, geen idee. Ik was haar eerste internetdate.
Volgens mij hebben die meisjes niet zo veel moeite met een kerel te vinden, maar om de juiste kerel te vinden, die voldoet aan al hun eisen. De kwantiteit is geen probleem voor ze in een kroeg, de kwaliteit wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja, ik blijf het raar vinden. Ik ken genoeg echt knappe leuke meiden en die hebben over het algemeen nu niet echt moeite om een kerel te vinden.
Je hebt hopelijk wel haar, for-the-sake-of al de mensen hier, een goede indruk van internetdaten gegeven he?
Ach, ik ben zelf ook een knappe leuke kerel (quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja, ik blijf het raar vinden. Ik ken genoeg echt knappe leuke meiden en die hebben over het algemeen nu niet echt moeite om een kerel te vinden.
Je hebt hopelijk wel haar, for-the-sake-of al de mensen hier, een goede indruk van internetdaten gegeven he?
Ja, maargoed, ik woon dus in Utrecht en dat is volgens mij ook de vijver waarin Silenus vist, en de "normale leuke" mensen zijn juist die gewoon een social life hebben en dus ook regelmatig in de kroeg te vinden zijn, in ieder geval in mijn 'kringen' (voor het geval mensen willen gaan discussieren of je alleen 'normaal' bent als je wel eens in de kroeg komt; don't botherquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij hebben die meisjes niet zo veel moeite met een kerel te vinden, maar om de juiste kerel te vinden, die voldoet aan al hun eisen. De kwantiteit is geen probleem voor ze in een kroeg, de kwaliteit wel.
Bedoel niet dat er wat mis is, of dat je liegt ofzo hoor, vraag me gewoon af waar dat vandaan komt, ook omdat ik dus ongeveer alles in mijn leeftijdcategorie (20-35) langs zie komen op RP en daar dus echt nooit die gruwelijk lekkere vrouwen zie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef Silenus het volgende:
Ach, ik ben zelf ook een knappe leuke kerel () die ook in de kroeg geen enkel probleem heeft om iets te versieren. En ik zit er ook op. (Overigens kan ik ook 1001 dingen totaal niet, maargoed)
Misschien is er ook wel wat mis met mij. Lekker boeiend eigenlijk.
Catbert, datingsites zijn niet voor mensen die in de kroeg niets kunnen regelen. Probeer dat eens te onthouden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
En haar reden dat ze in de kroeg niet 10 kerels achter zich aanheeft is?
Ja hoor, we weten nu wel dat je een hele mooie knappe vriendin hebt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef macondo het volgende:
Catbert, datingsites zijn niet voor mensen die in de kroeg niets kunnen regelen. Probeer dat eens te onthouden.
En dan ga je haar een bericht sturen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja hoor, we weten nu wel dat je een hele mooie knappe vriendin hebt.
Daar gaat het niet om. Ik verbaas me er gewoon over dat er kennelijk bloedmooie vrouwen op datingsites zitten die ik 'toevallig' op RP never nooit niet langs zie komen. Dus ik ben wel benieuwd naar een RP profiel van zo'n schoonheid.
Krijgen we dat gezeur weer. Al woonde ik heel RP uit, da's jouw probleem niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:01 schreef Godshand het volgende:
En dan ga je haar een bericht sturen?
Kom je ook nog met ervaringen van Secondlove.nl?
Of dat samengaat is afhankelijk van die twee personen. Als ik ga stappen wil ik uberhaupt niet dat m'n vriendin er altijd bij is, en vice versa.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef THS het volgende:
Een rustig type dat graag binnenzit en van lezen houd (op Fok! zitten o.a.) vs een uitgaanstype met veel sociale contacten en een druk nachtleven (dansen, disco's, i.e. stappen).
Gaat dat samen? Jullie mening?
hmmm, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef THS het volgende:
Een rustig type dat graag binnenzit en van lezen houd (op Fok! zitten o.a.) vs een uitgaanstype met veel sociale contacten en een druk nachtleven (dansen, disco's, i.e. stappen).
Gaat dat samen? Jullie mening?
Goed. Tot zover dat discussieonderwerpquote:
gooi wat nieuws in de groepquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed. Tot zover dat discussieonderwerp
Oh die heb ik wel. Waardeloos dus. Weggegooid geld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:01 schreef Godshand het volgende:
Kom je ook nog met ervaringen van Secondlove.nl?
of een grrot glas wijn/bier/iets anders voor het gezicht. Ook kom ik veel foto's tegen waar de dames hun tong uitsteken naar de camera.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:43 schreef THS het volgende:
Verschrikkelijk als vrouwen met alleen een zonnebril (met zwaar getinte glazen) op de foto staan. Alsof je iets te verbergen hebt. De ogen vind ik het mooiste en is altijd het eerste waar ik op let.
Nog iets ergers: een wijf met een hele fles (half opgezopen) tequila in de hand met een bezopen hoofd. Minpunt: duidelijk maken dat je een alcoholist bent. Maar pluspunt: je ziet haar gezicht iig wel duidelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
of een grrot glas wijn/bier/iets anders voor het gezicht. Ook kom ik veel foto's tegen waar de dames hun tong uitsteken naar de camera.
Dat hebben ze meestal ook gewoon.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:43 schreef THS het volgende:
Verschrikkelijk als vrouwen met alleen een zonnebril (met zwaar getinte glazen) op de foto staan. Alsof je iets te verbergen hebt. De ogen vind ik het mooiste en is altijd het eerste waar ik op let.
Het is maar net welk image je wil neerzettenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:53 schreef THS het volgende:
[..]
Nog iets ergers: een wijf met een hele fles (half opgezopen) tequila in de hand met een bezopen hoofd. Minpunt: duidelijk maken dat je een alcoholist bent. Maar pluspunt: je ziet haar gezicht iig wel duidelijk.
Wat is je punt nou? Dat erop datingsite niet alleen maar losers zitten, maar ook knappe slimme meisjes?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maargoed, ik woon dus in Utrecht en dat is volgens mij ook de vijver waarin Silenus vist, en de "normale leuke" mensen zijn juist die gewoon een social life hebben en dus ook regelmatig in de kroeg te vinden zijn, in ieder geval in mijn 'kringen' (voor het geval mensen willen gaan discussieren of je alleen 'normaal' bent als je wel eens in de kroeg komt; don't bother). En ik vind het apart dat je dan kennelijk wel 'kwaliteit' vindt op datingsites en niet in de kroeg, alsof in de kroeg alleen maar raar oppervlakkig volk komt ofzo.
.
Als het maximum is betekent dat ze juist niet met mannen ouder dan 35 wil. Wat is het minimum dat ze opgeeft?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef THS het volgende:
Waarom willen sommige vrouwen alleen daten met mannen die ouder dan hun zelf zijn? Het gaat hier om een dame die 27 jaar is. Maar 35jr is echter wel haar maximum. Staat boven in CAPSLOCK: "BELANGRIJK!!".
Wat moet THS nou hier mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |