Helemaal niets, maar het ging eigenlijk zo:quote:Op woensdag 14 december 2011 12:38 schreef Cue_ het volgende:
Maakt het iets uit voor de ervaring die je zelf met de sites hebt?
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar het ging eigenlijk zo:
C: er zitten geen mooie vrouwen op RP!
M: echt wel!
C: nou ik heb ze nog nooit gezien.
M: de mijne is fucking lekker!
C: in mijn hockeyteam zijn ze allemaal lekker!
M: nee jij zit op een datingsite!
C: ik heb een grotere piemel!
M: ik heb een nog grotere piemel!
C: mijn piemel is altijd 2 cm groter dan die van jou!
M: *NANANANANANANA*
Dit niveau.
En dit is al de zoveelste keer dat deze 'discussie' gevoerd wordtquote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef Silenus het volgende:
Dit niveau.
Daar heb je inderdaad vrij weinig aan..quote:Op woensdag 14 december 2011 12:42 schreef robdriessen het volgende:
Misschien moet ik eens wat meer tijd steken in Nederlandse sites dan in internationale. Een leuke meid in Richmond, Virginia wil graag eens koffie met me drinken en een dame in Louisiana al heel graag meer dan dat......
En bedankt: ik kon een doekje ophalen om de koffie van mijn bureau af te halen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
C: er zitten geen mooie vrouwen op RP!
M: echt wel!
C: nou ik heb ze nog nooit gezien.
M: de mijne is fucking lekker!
C: in mijn hockeyteam zijn ze allemaal lekker!
M: nee jij zit op een datingsite!
C: ik heb een grotere piemel!
M: ik heb een nog grotere piemel!
C: mijn piemel is altijd 2 cm groter dan die van jou!
M: *NANANANANANANA*
Dit niveau.
Gokje........ OKC?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:42 schreef robdriessen het volgende:
Misschien moet ik eens wat meer tijd steken in Nederlandse sites dan in internationale. Een leuke meid in Richmond, Virginia wil graag eens koffie met me drinken en een dame in Louisiana al heel graag meer dan dat......
De hypothese dat er alleen maar mensen op datingsites zitten die lelijk zijn en/of issues hebben lijkt mij anders behoorlijk relevant.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dit is al de zoveelste keer dat deze 'discussie' gevoerd wordt
Maar het is nu gewoon een welles/nietes / laat foto's zien.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef macondo het volgende:
De hypothese dat er alleen maar mensen op datingsites zitten die lelijk zijn en/of issues hebben lijkt mij anders behoorlijk relevant.
Nee, ik zeg alleen dat ik ze nooit langs zie komen. En als ik het dus mis heb, ik graag voorbeelden zie van die mooie meiden. En dan kun je of gewoon zeggen "hier heb je een voorbeeld" of gewoon er niet op ingaan. Maar als je blijft claimen dat er heus wel HELE mooie intelligente vrouwen op datingsites zitten is het toch niet zoveel moeite dit te laten zien? In plaats daarvan krijg ik persoonlijke aanvallen dat ik al een vriendin heb en wat al niet meer. Tja, dan kun je het krijgen ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:34 schreef macondo het volgende:
Daar gaat het inderdaad niet om. Catbert stelt dat er geen mooie vrouwen op datingsites te vinden zijn, en ik ben het daar niet mee eens. En Silenus is het daar overigens ook niet mee eens.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat van de meiden die ik ken of via RP heb leren kennen er relatief veel gewoon issues hebben. Nooit heb ik geclaimd dat het "alleen maar" instabiele lelijkerds ofzo zijn. Dus wees gerust, wat mij betreft heb jij die ene een-in-duizend dame te pakken hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef macondo het volgende:
De hypothese dat er alleen maar mensen op datingsites zitten die lelijk zijn en/of issues hebben lijkt mij anders behoorlijk relevant.
Wat is oververtegenwoordigd? Er zijn natuurlijk sowieso veel vrouwen die dat soort werk doen. Mijn vriendin is afgestudeerd als fiscaal jurist, heeft dit 6 jaar gedaan als jurist bij een groot advocatenkantoor, besloten dat het niks voor haar was, en is toen juf geworden. Daarbij een hoop salaris ingeleverd maar ze doet nu wel werk dat ze echt leuk vindt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef Ordos20 het volgende:
Goed laat ik een punt inbrengen: de beroepsgroep onderwijs (kleuter-peuter-leidster-juf etc.) en kinderopvang is sterk oververtegenwoordigd meen ik indertijd gezien te hebben?
Waarom interesseert het je eigenlijk zo wat er wel of niet te vinden is op datingsites als je al een vriendin hebt? Serieuze vraag, niet lullig bedoeld.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is oververtegenwoordigd? Er zijn natuurlijk sowieso veel vrouwen die dat soort werk doen. Mijn vriendin is afgestudeerd als fiscaal jurist, heeft dit 6 jaar gedaan als jurist bij een groot advocatenkantoor, besloten dat het niks voor haar was, en is toen juf geworden. Daarbij een hoop salaris ingeleverd maar ze doet nu wel werk dat ze echt leuk vindt.
Peuterleidster zijn is in het onderwijs werken?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef Ordos20 het volgende:
Goed laat ik een punt inbrengen: de beroepsgroep onderwijs (kleuter-peuter-leidster-juf etc.) en kinderopvang is sterk oververtegenwoordigd meen ik indertijd gezien te hebben?
Waarom is het hebben van een discussie interessant? Waarom is R&P interessant als je een prima relatie hebt. Waarom zit je op een forum als je eigenlijk aan 't werk bent. Nog meer grote levensvragen die we in de groep gaan gooien?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef Sinosappel het volgende:
Waarom interesseert het je eigenlijk zo wat er wel of niet te vinden is op datingsites als je al een vriendin hebt? Serieuze vraag, niet lullig bedoeld.
Het draait sowieso in de eerste instantie om de foto die je als eerste ziet. Ik zou ook je tekst niet gaan lezen als de foto me al niet aanspreekt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef minnemin het volgende:
misschien ligt het aan mijn foto's, pietsie onscherp, misschien aan mijn wat onpersoonlijke profieltekst. Ik heb er toch hulp bij gehad van macondo.... Anyway. Afgelopen weekend zijn er leuke foto's van me gemaakt, nog wel even mijn unibrow wegfotosjoppen. IRL al weggeëpileerd hoor, voor ik daar weer commentaar op krijg.
Ik ga aan de slag met een nieuw tekstje + foto. O, mijn profielnummer pm ik dan wel naar deze en gene voor feedback.
Dat klinkt idd best.... voor mij is het best apart aangezien ik nooit echt snel ben hierin, maar zij is hier best assertief in. Was dus enigzins verrast.quote:
Niet heel uitgebreid, meer op de mond en was ook vrij snel, het ging een beetje klunzig. Ach... dat komt dan volgende keer misschien wel (of niet).quote:Op woensdag 14 december 2011 10:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
NiceHebben jullie ook gezoend?
Huh wie heeft het over naast de pot piesen?...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom is het hebben van een discussie interessant? Waarom is R&P interessant als je een prima relatie hebt. Waarom zit je op een forum als je eigenlijk aan 't werk bent. Nog meer grote levensvragen die we in de groep gaan gooien?
Nogmaals; kappen met het geneuzel over het al dan niet hebben van een vriendin. Als ik naast de pot wil pissen heb ik geen datingsite nodig.
Oke succesquote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef minnemin het volgende:
misschien ligt het aan mijn foto's, pietsie onscherp, misschien aan mijn wat onpersoonlijke profieltekst. Ik heb er toch hulp bij gehad van macondo.... Anyway. Afgelopen weekend zijn er leuke foto's van me gemaakt, nog wel even mijn unibrow wegfotosjoppen. IRL al weggeëpileerd hoor, voor ik daar weer commentaar op krijg.
Ik ga aan de slag met een nieuw tekstje + foto. O, mijn profielnummer pm ik dan wel naar deze en gene voor feedback.
Ik las een insinuatie in je posts (naar aanleiding van deze discussie eerder) die er kennelijk niet was, je m'excusequote:Op woensdag 14 december 2011 13:43 schreef Sinosappel het volgende:
Huh wie heeft het over naast de pot piesen?...
Ik vind de discussie interessant omdat ik geloof dat datingsites voor het krijgen van een goede langdurige relatie suboptimaal zijn. Ik geloof sterk dat voor de meeste mensen het beter zou zijn wat meer moeite te steken in het opbouwen van een sociaal netwerk en daarbinnen iemand 'tegen te komen'. Dat is mijn perceptie he, ik 'geloof' dit maar ik sta open voor discussiequote:Discussie voeren en advies geven over relaties etc. snap ik, vroeg me gewoon af wat jij persoonlijk interessant vindt aan deze "dit is wel en niet te vinden op datingsites" discussie als je zelf niet meer van plan bent om er actief mee te zijn.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk betalend lid op RP, Godshand?
Negatieve dingen mogen, mits ze cynisch en grappig zijn. Vrouwen die ineens in een midden van een zin besluiten te melden DAT ZE ABSOLUUT GEEN LEUGENAARS willen, hebben hun vent een keer aangetroffen terwijl hij hun beste vriendin aan het uitwonen was. Dat kan gebeuren, maar een hysterica die daar zo mee zit dat ze dit al in een profieltekst meldt kan het wel vergeten.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke succes
Ik zou trouwens ook een niet té lang verhaal neerzetten. Tenminste ik vind dit bij mannen niet echt boeiend vaak en toen ik m'n verhaal wat had ingekort kreeg ik ook een stuk meer reacties.
En negatieve dingen of eisenpakketten werkt naar mijn mening ook niet echt.
Dat ze het niet met hun hond doen iig...quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef Silenus het volgende:
Hehe, zelfde verhaal als met 'IK VAL OP MENSEN DIE BETROUWBAAR ZIJN!!!'.
Of: "ALS JE ALLEEN SEKS WIL KLIK DAN MAAR VERDER!!!!"
Zijn ook van die vrouwen die zichzelf een 'mensen-mens' vinden. What the fuck is dat eigenlijk.
... maar het wel hebben geprobeerd..quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat ze het niet met hun hond doen iig...
Of:quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef Silenus het volgende:
Hehe, zelfde verhaal als met 'IK VAL OP MENSEN DIE BETROUWBAAR ZIJN!!!'.
Of: "ALS JE ALLEEN SEKS WIL KLIK DAN MAAR VERDER!!!!"
Zijn ook van die vrouwen die zichzelf een 'mensen-mens' vinden. What the fuck is dat eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |