Gezien de "oh je snowboard, wat leuk!"-reacties die ik kreeg werkte het wel. En meiden die niks van wintersport moeten hebben wou ik toch niks van.quote:
Waar zie je mij voor aan, Puntenjager?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:05 schreef Catbert het volgende:
Oh en Macondo, link nu eens een RP profiel van zo'n bloedmooie cum laude afgestudeerde godin op RP? Ben nu wel erg benieuwd.
Zo'n 5 jaar geleden. Jij beweert dat ik ongelijk heb wat betreft de kwaliteit van de vrouwen. Misschien zijn er buiten utrecht wel dat soort juweeltjes te vindenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:18 schreef macondo het volgende:
Wanneer waren jouw RP dates eigenlijk, ervaringsdeskundige?
Allerergste: vrouwen in korfbaltenuequote:Op woensdag 14 december 2011 11:17 schreef Sinosappel het volgende:
Volgens mij zijn mannen die met hun auto op de foto staan het equivalent van vrouwen die er met hun paard op staan
Haha dat heb ik bij de mannen gelukkig nog niet mee hoeven maken. Wel in motorpakquote:Op woensdag 14 december 2011 11:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zo'n 5 jaar geleden. Jij beweert dat ik ongelijk heb wat betreft de kwaliteit van de vrouwen. Misschien zijn er buiten utrecht wel dat soort juweeltjes te vinden
[..]
Allerergste: vrouwen in korfbaltenue
Utrecht, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam ; whatever. In de randstad zijn gewoon meer mooie mensen dan daarbuiten.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zo'n 5 jaar geleden. Jij beweert dat ik ongelijk heb wat betreft de kwaliteit van de vrouwen. Misschien zijn er buiten utrecht wel dat soort juweeltjes te vinden
Ja, ik krijg die updates nog, maar m'n profiel is verder helemaal leeg (geen foto's of tekst meer). Ik heb die mailupdates gewoon nooit uitgezet en ik vind het grappig om te zien dat er toch best wat bekenden langskomen. Een paar jaar terug was een van de meiden uit het team dat ik toen training gaf single, de training nadat het uitgegaan was vroeg ze aan mij of ik eigenlijk een vriendin had, en dat weekend daarna stond ze op RP. Daar heeft ze nu een kerel vandaan waar ze heel gelukkig mee isquote:Op woensdag 14 december 2011 11:26 schreef Sinosappel het volgende:
Haha dat heb ik bij de mannen gelukkig nog niet mee hoeven maken. Wel in motorpak![]()
En je staat nog steeds ingeschreven?
Laat eens een "heel erg mooi" voorbeeld zien dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:32 schreef macondo het volgende:
Genoeg vrouwen die "gewoon mooi" zijn op RP ja. En af en toe "heel erg mooi".
Ben nu ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Laat eens een "heel erg mooi" voorbeeld zien dan?
Ik heb geen actief account meer bij RP, geen behoefte aan. En de fotos van mijn huidige chick of van de afgezegde dates ga ik natuurlijk niet posten hier.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:33 schreef Catbert het volgende:
Laat eens een "heel erg mooi" voorbeeld zien dan?
Ja, want even een leeg account aanmaken zodat je ff kunt zoeken is een hoop werk...quote:Op woensdag 14 december 2011 11:48 schreef macondo het volgende:
Ik heb geen actief account meer bij RP, geen behoefte aan..
Je kunt ook zelf gaan zoeken.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, want even een leeg account aanmaken zodat je ff kunt zoeken is een hoop werk...
Huh? Ik zeg dat ik dus gewoon nooit die hele mooie vrouwen zie op RP. Hoe kan ik nu gaan zoeken naar iets waarvan ik zelf beweer dat ze er niet zijn?quote:
Ow. Ach smaken verschillen he. Wat hij "heel erg mooi" vindt doet jou dus blijkbaar niet zo veel.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg dat ik dus gewoon nooit die hele mooie vrouwen zie op RP. Hoe kan ik nu gaan zoeken naar iets waarvan ik zelf beweer dat ze er niet zijn?
Ja, en dat vraag ik me dus af. Lijkt mij ook gewoon een normale vraag wat hij dan precies heel mooi vindt.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:07 schreef Sinosappel het volgende:
Ow. Ach smaken verschillen he. Wat hij "heel erg mooi" vindt doet jou dus blijkbaar niet zo veel.
Ik kan op mijn werk prima ouwehoeren op fok, maar grasduinen op RP is net een brug te ver. Maar doe anders een foto van mevrouw Catbert - zal ik even kunnen kijken of smaken overeen komen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en dat vraag ik me dus af. Lijkt mij ook gewoon een normale vraag wat hij dan precies heel mooi vindt.
Net zoals jij geen foto's van jouw vriendin post zal ik nooit en te nimmer foto's van haar of mijn dochter op een forum als dit posten. Gewoon puur omdat ik de wacko's hier niet vertrouw.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:12 schreef macondo het volgende:
Ik kan op mijn werk prima ouwehoeren op fok, maar grasduinen op RP is net een brug te ver. Maar doe anders een foto van mevrouw Catbert - zal ik even kunnen kijken of smaken overeen komen.
Dan kan het natuurlijk altijd nog via DM / PMquote:Op woensdag 14 december 2011 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Net zoals jij geen foto's van jouw vriendin post zal ik nooit en te nimmer foto's van haar of mijn dochter op een forum als dit posten. Gewoon puur omdat ik de wacko's hier niet vertrouw.
Stiekem hebben ze allebei een onaantrekkelijke huisvrouw.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Wat een gedoe zeg, gaat ook nergens meer over
ja dus? boeiend.. zolang zij er tevreden mee zijn ( of niet).quote:Op woensdag 14 december 2011 12:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze allebei een onaantrekkelijke huisvrouw.
Daar gaat het inderdaad niet om. Catbert stelt dat er geen mooie vrouwen op datingsites te vinden zijn, en ik ben het daar niet mee eens. En Silenus is het daar overigens ook niet mee eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja dus? boeiend.. zolang zij er tevreden mee zijn ( of niet).
Kan mij aan de reet roesten eerlijk gezegd. Topic wordt er niet leuker van.
Ja dus? als catbert dat niet vindt, dan vindt hij dat. Iedereen heeft een andere smaak.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:34 schreef macondo het volgende:
Daar gaat het inderdaad niet om. Catbert stelt dat er geen mooie vrouwen op datingsites te vinden zijn, en ik ben het daar niet mee eens. En Silenus is het daar overigens ook niet mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |