Ik vond die verhalen ronduit deprimerend. Echt van de C-klasse wijven waar de schrijver te veel tijd en moeite in investeert (telefoonkaarten kopen, echt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef dyna18 het volgende:
Het leest best lekker weg.
Zo maak je wel het een en ander mee ja.
De meeste van die reacties zijn van echt kansloze types he, dus als er een normale leuke kerel een leuk berichtje stuurt zullen ze daar echt wel op ingaan. Tenzij ze het sowieso niet serieus nemen (de types zonder betaald abo) en die 50 berichtjes op een dag (geen uitzondering voor een bovengemiddelde dame op RP) uberhaupt niet meer leest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:39 schreef Puntenjager het volgende:
Een bewijs dat de cijfers die ik uit mijn duim zuig toch niet zo heel erg ver van de werkelijkheid liggen is het feit dat een gemiddelde vrouw op een datingsite letterlijk honderden reacties krijgt. Van een toch niet zo heeeel knappe vrouw die ik ken weet ik bijvoorbeeld dat ze soms wel meer dan 10 reacties PER DAG krijgt.
Hehe. Ik zie op RP ook wel eens teksten als "Oh, en sorry maar ik wil geen marrokanen". Dit lijkt heel racistisch, maar ik begrijp echt wel waar dat vandaan komtquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef BeamofLight het volgende:
De conclusie die hieruit getrokken moet worden is niet zo heel moeilijk: diegene die een enigszins leuke/bijzondere boodschap achterlaat en er normaal of bovengemiddeld uitziet is succesvol. Dit doordat die sites overbevolkt worden door kneuzen die niet helemaal lekker in hun knikker zijn en/of niet verder komen dan:
Van Jou word ik dorstig
Aha, de vrouw van mijn dromen
Wippen?
Mijn chick is een dubbel cum laude afgestudeerd modelquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je bij slechts 0,1% van de berichtjes er een relatie of seks uit kunt peuren ben je gewoon een ontzettende faalhaas op het gebied van vrouwen.
Als jij van de 10 berichtjes slechts 1 keer wat terug krijgt typ je gewoon OF ontzettend slechte berichtjes OF zie je eruit als een laaf op de foto's. Of ben je 1,65m en ben je een Chinees met acne en een bierbuik. Zoiets.
Zelfde geldt voor die 'tot een date laten komen' en 'een relatie/seks'. Je hoeft echt geen soepele casanova te zijn om iets meer succesvol te zijn. Tenzij je natuurlijk als kansloze onaantrekkelijke idioot alleen maar gokt op de cum laude afgestudeerde modellen.
50 berichtjes op één dag is wel een uitzondering op RP. Misschien dat een eerste dag een redelijk aantal oplevert maar 50 berichtjes elke dag is echt onzin. Al helemaal als je de "hartjes" negeert.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef Catbert het volgende:
De meeste van die reacties zijn van echt kansloze types he, dus als er een normale leuke kerel een leuk berichtje stuurt zullen ze daar echt wel op ingaan. Tenzij ze het sowieso niet serieus nemen (de types zonder betaald abo) en die 50 berichtjes op een dag (geen uitzondering voor een bovengemiddelde dame op RP) uberhaupt niet meer leest.
Of te wel domquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:28 schreef Puntenjager het volgende:
@ Cue en Ordos20
"Helaas de berichteninbox van xyz is vol. Je kunt geen berichtjes meer achterlaten"
Dit geldt bijna voor elke enigzins normaal-uitziende vrouw op datingsites.
'Ja, die checken gewoon hun berichten niet zo vaak.' => Dat zal het zijn, ja! Nee, aantrekkelijke vrouwen weten niet hoe ze berichten moeten verwijderen
De klacht is niet dat vrouwen het 'makkerlijker' hebben, de klacht is dat er zoveel kansloze rukkers op datingsites zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Mannen die altijd maar zeuren over de "100den berichten die vrouwe krijgen"
ik zou liever 1 leuke per week krijgen dan 100 per dag die allemaal kansloos zijn. Dus die mannen moeten die aantallen eens vergeten.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
Dus ja, als je niet overkomt als een baksteen dan kan het niet anders dan dat je wel succes hebt.
Dan lijkt mij een datingsite niet de meest handige manierquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:37 schreef dyna18 het volgende:
Beetje leuk sociaal babbelen is anders voor best veel mannen niet makkelijk.
Hmmm ok, dus RP heeft zowiezo al lagere scores lijkt het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef Catbert het volgende:
Ik heb aan 2 keer een gratis 3 dagen abbo op RP 3 dates overgehouden. Eentje alleen gezoend (raar wijf, ze deed 't volgens mij voor de 'vriendschappen', bovendien had ze gewoon gelogen dat ze niet rookte), eentje thuis geweest en geneukt, en de 3e nog een tijd mee gescharreld. En in totaal heb ik ongeveer 20 meiden ofzo aangeschreven.
Klopt. Ik heb een betaald lidmaatschap van RP allang opgegeven en vermaak mij prima op gratis en kleinere sites zoals knuz.nl en relatieklik.nl. Meer response dan RP, wel wat minder aanbod (aanbod op RP was/is verreweg het grootst maar wat heb je daar aan als er niemand reageert).quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:39 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm ok, dus RP heeft zowiezo al lagere scores lijkt het.
Dan moet je eerst eens gaan leren sociaal te zijn en pas dan aan relaties gaan denken. Je kunt niet even een stap overslaan. Stel je weet het te faken op een datingsite dan nog val je op een date volledig door de mand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:37 schreef dyna18 het volgende:
Beetje leuk sociaal babbelen is anders voor best veel mannen niet makkelijk.
Ik heb ook genoeg berichtjes gekregen op RP van vrouwen maar die waren stuk voor stuk niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:43 schreef Turbomuis het volgende:
Toen ik op RP zat stuurde ik wel degelijk berichtjes.
Ik denk eerlijk gezegd dat als een vrouw je een berichtje stuurt en dan niet reageert op jouw reactie daarop dat ze gewoon een beetje aan het rondklooien is en niet serieus op zoek is naar een date. Genoeg vrouwen die er gewoon komen voor de aandacht.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Puntenjager het volgende:
Het resultaat is dat ook een normaal, leuk berichtje niet beantwoord wordt... Nee, niet alleen bij mij. Ik las hier dat zelfs een reactie terug op een fotobewondering van haar kant niet beantwoord werd door haar. Wat ook de oorzaak is (te veel kneuzen als competitie bijvoorbeeld), het blijft ontiegelijk flaky.
Haha, grappig. Hier ook, die van afgelopen vrijdag dan. Hoewel eenmaal cum laude afgestudeerd en zes jaar als Red Bull-promotiemeisje gewerkt. Veel beter/lekkerder kan ik het niet krijgen geloof ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Mijn chick is een dubbel cum laude afgestudeerd model![]()
Ze kreeg trouwens niet zo bizar veel berichtjes hoor, gewoon een paar per dag - waarvan het meeste inderdaad volkomen kansloos. Slechte teksten, kerels die 15 cm kleiner waren dan zij, of anderszins kansloos (Limburgers, buschauffeurs, oude mannetjes etc).
En haar reden dat ze in de kroeg niet 10 kerels achter zich aanheeft is?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:34 schreef Silenus het volgende:
Haha, grappig. Hier ook, die van afgelopen vrijdag dan. Hoewel eenmaal cum laude afgestudeerd en zes jaar als Red Bull-promotiemeisje gewerkt. Veel beter/lekkerder kan ik het niet krijgen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |