abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105529083
Een bewijs dat de cijfers die ik uit mijn duim zuig toch niet zo heel erg ver van de werkelijkheid liggen is het feit dat een gemiddelde vrouw op een datingsite letterlijk honderden reacties krijgt. Van een toch niet zo heeeel knappe vrouw die ik ken weet ik bijvoorbeeld dat ze soms wel meer dan 10 reacties PER DAG krijgt.

Ik kan jullie vertellen dat een vrouw echt niet al die berichtjes gaat zitten beantwoorden. Eenzelfde mechanisme geldt voor chatten. Een vrouw gaat echt niet met elke kerel met wie ze eens gechat heeft op date. En als ik zo dit topic volg kun je ook niet stellen dat het gros van de dates succesvol is.

Ja, 1 op 1000 klikt belachelijk en m.i. totaal onacceptabel, maar het is het gevolg van simpele wiskunde. Want als je eerlijk bent kun je niet stellen dat de afzonderlijke percentages (1/10) heel erg far out zijn. Lees anders de verschillende topics hier of elders nog maar een keer zou ik zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 13-12-2011 12:58:32 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:41:56 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105529149
Je beseft ook dat minimaal 9 van die 10 berichtjes die de vrouw krijgt bestaat uit "neuken? " (of in die geest)
Dus die mensen verwachten ook geen berichtjes terug :+
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:54:44 #103
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105529535
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef dyna18 het volgende:
Het leest best lekker weg.
Zo maak je wel het een en ander mee ja.
Ik vond die verhalen ronduit deprimerend. Echt van de C-klasse wijven waar de schrijver te veel tijd en moeite in investeert (telefoonkaarten kopen, echt? :')) en die dan uitlopen op maximaal een beetje schamele seks.

Ook dat verhaal van die meid die eist dat de schrijver haar maar moet bellen om te vragen of de date doorgaat. En dan serieus daar nog mee doorgaan en lichtelijk verbaast zijn dat ze d'r telefoon niet opneemt.

Nee, ik vind die verhalden triester dan 't gemiddelde boek van Jan Wolkers, en die zijn tenminste nog goed geschreven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:39 schreef Puntenjager het volgende:
Een bewijs dat de cijfers die ik uit mijn duim zuig toch niet zo heel erg ver van de werkelijkheid liggen is het feit dat een gemiddelde vrouw op een datingsite letterlijk honderden reacties krijgt. Van een toch niet zo heeeel knappe vrouw die ik ken weet ik bijvoorbeeld dat ze soms wel meer dan 10 reacties PER DAG krijgt.
De meeste van die reacties zijn van echt kansloze types he, dus als er een normale leuke kerel een leuk berichtje stuurt zullen ze daar echt wel op ingaan. Tenzij ze het sowieso niet serieus nemen (de types zonder betaald abo) en die 50 berichtjes op een dag (geen uitzondering voor een bovengemiddelde dame op RP) uberhaupt niet meer leest.

Ik heb aan 2 keer een gratis 3 dagen abbo op RP 3 dates overgehouden. Eentje alleen gezoend (raar wijf, ze deed 't volgens mij voor de 'vriendschappen', bovendien had ze gewoon gelogen dat ze niet rookte), eentje thuis geweest en geneukt, en de 3e nog een tijd mee gescharreld. En in totaal heb ik ongeveer 20 meiden ofzo aangeschreven.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:55:55 #104
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_105529581
De conclusie die hieruit getrokken moet worden is niet zo heel moeilijk: diegene die een enigszins leuke/bijzondere boodschap achterlaat en er normaal of bovengemiddeld uitziet is succesvol. Dit doordat die sites overbevolkt worden door kneuzen die niet helemaal lekker in hun knikker zijn en/of niet verder komen dan:
Van Jou word ik dorstig
Aha, de vrouw van mijn dromen
Wippen?
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:00:23 #105
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105529705
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef BeamofLight het volgende:
De conclusie die hieruit getrokken moet worden is niet zo heel moeilijk: diegene die een enigszins leuke/bijzondere boodschap achterlaat en er normaal of bovengemiddeld uitziet is succesvol. Dit doordat die sites overbevolkt worden door kneuzen die niet helemaal lekker in hun knikker zijn en/of niet verder komen dan:
Van Jou word ik dorstig
Aha, de vrouw van mijn dromen
Wippen?
Hehe. Ik zie op RP ook wel eens teksten als "Oh, en sorry maar ik wil geen marrokanen". Dit lijkt heel racistisch, maar ik begrijp echt wel waar dat vandaan komt :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:06:30 #106
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105529895
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als je bij slechts 0,1% van de berichtjes er een relatie of seks uit kunt peuren ben je gewoon een ontzettende faalhaas op het gebied van vrouwen.

Als jij van de 10 berichtjes slechts 1 keer wat terug krijgt typ je gewoon OF ontzettend slechte berichtjes OF zie je eruit als een laaf op de foto's. Of ben je 1,65m en ben je een Chinees met acne en een bierbuik. Zoiets.

Zelfde geldt voor die 'tot een date laten komen' en 'een relatie/seks'. Je hoeft echt geen soepele casanova te zijn om iets meer succesvol te zijn. Tenzij je natuurlijk als kansloze onaantrekkelijke idioot alleen maar gokt op de cum laude afgestudeerde modellen.
Mijn chick is een dubbel cum laude afgestudeerd model O+

Ze kreeg trouwens niet zo bizar veel berichtjes hoor, gewoon een paar per dag - waarvan het meeste inderdaad volkomen kansloos. Slechte teksten, kerels die 15 cm kleiner waren dan zij, of anderszins kansloos (Limburgers, buschauffeurs, oude mannetjes etc).

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef Catbert het volgende:
De meeste van die reacties zijn van echt kansloze types he, dus als er een normale leuke kerel een leuk berichtje stuurt zullen ze daar echt wel op ingaan. Tenzij ze het sowieso niet serieus nemen (de types zonder betaald abo) en die 50 berichtjes op een dag (geen uitzondering voor een bovengemiddelde dame op RP) uberhaupt niet meer leest.
50 berichtjes op één dag is wel een uitzondering op RP. Misschien dat een eerste dag een redelijk aantal oplevert maar 50 berichtjes elke dag is echt onzin. Al helemaal als je de "hartjes" negeert.
Overal verstand van.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:10:32 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105530034
Mannen die altijd maar zeuren over de "100den berichten die vrouwe krijgen"

ik zou liever 1 leuke per week krijgen dan 100 per dag die allemaal kansloos zijn. Dus die mannen moeten die aantallen eens vergeten.
pi_105530097
Ik zal het aan mijn vriendin vragen hoe het voor haar was, maar toen ik nog op datingsites zat, ging ik er altijd mee bezig op de meest ongeinspireerde momenten. Ofwel, saai een interesse berichtje versturen.

Op de betere mails werd ik dacht op de helft ofzo gereageerd, en dat werd voor de helft weer een date (nee ik was er NIET echt actief mee). Dus nee puntenjager, ik onderschrijf je conclusie niet.

En dat er honderden berichtjes binnenkomen, ik heb ook hele andere berichten gehoord.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_105530467
Hangt er vanaf wat voor berichtjes je telt. Als je he-wil-je-neuken berichtjes er af haalt blijft er weinig over ;)
pi_105530602
@ Cue en Ordos20

"Helaas de berichteninbox van xyz is vol. Je kunt geen berichtjes meer achterlaten"

Dit geldt bijna voor elke enigzins normaal-uitziende vrouw op datingsites.

'Ja, die checken gewoon hun berichten niet zo vaak.' => Dat zal het zijn, ja! Nee, aantrekkelijke vrouwen weten niet hoe ze berichten moeten verwijderen |:(

[ Bericht 29% gewijzigd door Puntenjager op 13-12-2011 12:33:11 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:44:12 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105531090
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:28 schreef Puntenjager het volgende:
@ Cue en Ordos20

"Helaas de berichteninbox van xyz is vol. Je kunt geen berichtjes meer achterlaten"

Dit geldt bijna voor elke enigzins normaal-uitziende vrouw op datingsites.

'Ja, die checken gewoon hun berichten niet zo vaak.' => Dat zal het zijn, ja! Nee, aantrekkelijke vrouwen weten niet hoe ze berichten moeten verwijderen |:(
Of te wel dom :) Of je daar nou zin in heb :+
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:49:00 #112
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105531234
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Mannen die altijd maar zeuren over de "100den berichten die vrouwe krijgen"

ik zou liever 1 leuke per week krijgen dan 100 per dag die allemaal kansloos zijn. Dus die mannen moeten die aantallen eens vergeten.
De klacht is niet dat vrouwen het 'makkerlijker' hebben, de klacht is dat er zoveel kansloze rukkers op datingsites zitten.
pi_105531482
@ Bertkat

Ja, maar het resultaat is hetzelfde.

Het resultaat is dat ook een normaal, leuk berichtje niet beantwoord wordt... Nee, niet alleen bij mij. Ik las hier dat zelfs een reactie terug op een fotobewondering van haar kant niet beantwoord werd door haar. Wat ook de oorzaak is (te veel kneuzen als competitie bijvoorbeeld), het blijft ontiegelijk flaky.
pi_105531640
Maar om, in plaats van te lopen te zeiken, een korte samenvatting te maken, dan wel een voorlopige conclusie te trekken:

(damn ik moet de ambtenarij in)

Puntenjager: je kunt dus geen date regelen via de datingsite?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_105532129
Nou, Ordos, het is veel erger. Ik heb nog nooit een vrouw versierd in mijn leven! Ik word altijd versierd.

Als ik het initiatief neem ben ik op een of andere manier nooit succesvol. Het kan niet zo zijn dat ik extreem onaantrekkelijk ben (total package), want ik ben meer dan eens versierd door een vrouw die als buitengewoon lekker te boek stond. Vandaar ook mijn soms misschien hautaine houding, want waarom lukt het mij niet om zelfs maar een gemiddelde vrouw te versieren (ik ben dus zelfs voor een vrouw van middelmatig kaliber niet aantrekkelijk genoeg), maar vindt een high ranked lekker wijf mij wel een catch!??
pi_105532673
Ik moet inderdaad ook eerlijk zeggen dat ik nog de meest succesvolle dates had met vrouwen die MIJ hadden uitgezocht op een datingsite en niet andersom.

Helaas nemen niet veel vrouwen dat initiatief, en nemen een afwachtende houding aan. Is ook niet gek, met minstens 10 'originele' mailtjes van leuke/grappige/aantrekkelijke mannelijke concullega's per dag (de wipmailtjes zijn hier dan al uitgeschift).
pi_105532827
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
Dus ja, als je niet overkomt als een baksteen dan kan het niet anders dan dat je wel succes hebt.
-O- Beetje leuk sociaal babbelen is anders voor best veel mannen niet makkelijk.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:38:12 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105532846
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:37 schreef dyna18 het volgende:
-O- Beetje leuk sociaal babbelen is anders voor best veel mannen niet makkelijk.
Dan lijkt mij een datingsite niet de meest handige manier :N
pi_105532891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef Catbert het volgende:

Ik heb aan 2 keer een gratis 3 dagen abbo op RP 3 dates overgehouden. Eentje alleen gezoend (raar wijf, ze deed 't volgens mij voor de 'vriendschappen', bovendien had ze gewoon gelogen dat ze niet rookte), eentje thuis geweest en geneukt, en de 3e nog een tijd mee gescharreld. En in totaal heb ik ongeveer 20 meiden ofzo aangeschreven.
Hmmm ok, dus RP heeft zowiezo al lagere scores lijkt het.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:43:19 #120
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_105532996
Toen ik op RP zat stuurde ik wel degelijk berichtjes. Waar vervolgens geen antwoord op kwam. Af en toe had iemand het fatsoen om te melden dat hij niet geinteresseerd was. Tien berichtjes per dag heb ik nooit gehad.
En nee, ik ben geen zeekoe met pittig kort haar, en ik stel geen rare eisen. Dus nee, vrouwen hebben het niet per definitie makkelijker hoor.
(Ik ben geen 19, blond, 1 meter 65 en met dikke tetten. Die hebben het misschien wel wat makkelijker ja)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:50:09 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105533197
verkeerd topic :+
pi_105533684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:39 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm ok, dus RP heeft zowiezo al lagere scores lijkt het.
Klopt. Ik heb een betaald lidmaatschap van RP allang opgegeven en vermaak mij prima op gratis en kleinere sites zoals knuz.nl en relatieklik.nl. Meer response dan RP, wel wat minder aanbod (aanbod op RP was/is verreweg het grootst maar wat heb je daar aan als er niemand reageert).

Volgens de vrouwen zitten er wel wat meer mannelijke randdebielen en volidioten op die gratis sites, want gratis he...elke contactgestoorde zelfmutilerende VMBO'er of scooterhuftertje met afzakbroek en bontkraagje kan een account aanmaken en berichtjes gaan versturen om de verveling tijdens de komende feestdagen tegen te gaan.
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:20:10 #123
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105534333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:37 schreef dyna18 het volgende:
Dan moet je eerst eens gaan leren sociaal te zijn en pas dan aan relaties gaan denken. Je kunt niet even een stap overslaan. Stel je weet het te faken op een datingsite dan nog val je op een date volledig door de mand.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:43 schreef Turbomuis het volgende:
Toen ik op RP zat stuurde ik wel degelijk berichtjes.
Ik heb ook genoeg berichtjes gekregen op RP van vrouwen maar die waren stuk voor stuk niet aantrekkelijk genoeg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Puntenjager het volgende:
Het resultaat is dat ook een normaal, leuk berichtje niet beantwoord wordt... Nee, niet alleen bij mij. Ik las hier dat zelfs een reactie terug op een fotobewondering van haar kant niet beantwoord werd door haar. Wat ook de oorzaak is (te veel kneuzen als competitie bijvoorbeeld), het blijft ontiegelijk flaky.
Ik denk eerlijk gezegd dat als een vrouw je een berichtje stuurt en dan niet reageert op jouw reactie daarop dat ze gewoon een beetje aan het rondklooien is en niet serieus op zoek is naar een date. Genoeg vrouwen die er gewoon komen voor de aandacht.
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:34:19 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105535050
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef macondo het volgende:

[..]

Mijn chick is een dubbel cum laude afgestudeerd model O+

Ze kreeg trouwens niet zo bizar veel berichtjes hoor, gewoon een paar per dag - waarvan het meeste inderdaad volkomen kansloos. Slechte teksten, kerels die 15 cm kleiner waren dan zij, of anderszins kansloos (Limburgers, buschauffeurs, oude mannetjes etc).
Haha, grappig. Hier ook, die van afgelopen vrijdag dan. Hoewel eenmaal cum laude afgestudeerd en zes jaar als Red Bull-promotiemeisje gewerkt. Veel beter/lekkerder kan ik het niet krijgen geloof ik.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:35:10 #125
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105535080
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:34 schreef Silenus het volgende:
Haha, grappig. Hier ook, die van afgelopen vrijdag dan. Hoewel eenmaal cum laude afgestudeerd en zes jaar als Red Bull-promotiemeisje gewerkt. Veel beter/lekkerder kan ik het niet krijgen geloof ik.
En haar reden dat ze in de kroeg niet 10 kerels achter zich aanheeft is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')