abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105504107
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 17:45 schreef Desconocida het volgende:

[..]

nee helemaal niet juist.. alleen een meer het idee een definitieve keuze maken. En bang zijn dat dat misschien de verkeerde is.
Ja, maar dat is met alles zo.

Fok! kan tegenvallen, je Internetprovider, je studie, of de studie is leuk maar de baan die je ermee kan bereiken niet, de auto is sneller kaduuk dan verwacht en die Wii blijkt toch wel weggegooid geld te zijn. Had je maar beter gekozen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105504179
Bad decisions make good stories :P

Gewoon gaan met die banaan, anders weet je zeker dat er niks gebeurd.
pi_105507926
Ik lees hier wel mee, maar ben niet zo'n actieve poster. Ik heb wat ervaringsverhalen verzameld van internet dating, misschien is het leuk voor anderen om ze ook te lezen?
http://timelord.nl/wordpress/category/dating
pi_105508349
Hier een handige site met statistieken wat betreft dating:

http://blog.okcupid.com/i(...)of-profile-pictures/

Staan ook meer artikels op.
pi_105511013
Dit is ook wel coole site:

http://www.okcupid.com/mybestface

Hier kan je een set profielfoto's van jezelf opzetten en andere mensen (lees: iedereen met internet) kan dan beoordelen op welke profielfoto je het beste erop staat.
pi_105511243
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 07:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

Het is geen verwijt. Je stelt je wat aan met die zin en dan is zo'n reactie alleen maar logisch. Als je afscheid wilt nemen, doe dat dan ook gewoon. Blijkbaar zit je iets dwars en in plaats van dat bespreekbaar te maken zit je op deze manier te vissen. Welke reactie had je daar dan op verwacht? :{
Dus het ligt aan mij -O-

Ja jullie zitten mij dwars!
UITGESCHREVEN
  maandag 12 december 2011 @ 21:53:00 #82
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105512909
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dus het ligt aan mij -O-

Ja jullie zitten mij dwars!
Waarom dreigen?
Gooi die griet toch uit je Paiq...
pi_105513974
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef Thornado het volgende:

[..]

Waarom dreigen?
Gooi die griet toch uit je Paiq...
ja maar ze zegt dat ze me 3x lief heeft genoemd terwijl ik dat nergens gelezen heb. Ook na 4x de hele geschiedenis doorgekeken te hebben.
UITGESCHREVEN
  maandag 12 december 2011 @ 22:14:38 #84
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105514403
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef picardmike het volgende:

[..]

ja maar ze zegt dat ze me 3x lief heeft genoemd terwijl ik dat nergens gelezen heb. Ook na 4x de hele geschiedenis doorgekeken te hebben.
Wat boeit dat nou?
Alsof iemand lief noemen op de chat en vervolgens geen aandacht meer geven je wat oplevert.

Je wordt volgens mij echt geplayed waar je bij staat.
  maandag 12 december 2011 @ 22:30:45 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105515509
Mike, ik heb je in het meest geniale topic ever op fok dit ook al gezegd, en dat is alweer ruim 2 jaar geleden. Je zei toen dit:

quote:
Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
Nee! Dat zegt niks! Ook niet als ze je lief noemt!
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 12 december 2011 @ 23:15:16 #86
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105518090
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef mpol het volgende:
Ik lees hier wel mee, maar ben niet zo'n actieve poster. Ik heb wat ervaringsverhalen verzameld van internet dating, misschien is het leuk voor anderen om ze ook te lezen?
Als dit de werkelijke gang van zaken is, dan ben ik blij dat ik hier nooit aan begonnen ben.

Een of andere dronken lelijkerd, een dominante hork, en zelfs een prostituee die na afloop met een rekening komt. Mij niet gezien.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_105519183
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 23:15 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Als dit de werkelijke gang van zaken is, dan ben ik blij dat ik hier nooit aan begonnen ben.

Een of andere dronken lelijkerd, een dominante hork, en zelfs een prostituee die na afloop met een rekening komt. Mij niet gezien.
Als je dit al erg vindt moet je er inderdaad niet aan beginnen.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_105521327
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef mpol het volgende:
Het leest best lekker weg.
Zo maak je wel het een en ander mee ja.
pi_105521382
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 23:37 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Als je dit al erg vindt moet je er inderdaad niet aan beginnen.
Typisch de teneur van deze topicreeks. Althans van de harde kern.

In het vorige deel net zoiets. Iemand merkt op dat zijn reactie-terug-rate 2 op 27 is. Vervolgens wordt er gereageerd dat dat hardstikke normaal is... Ja, statistisch gezien misschien wel ja. Ik weet alleen niet of je het sociaal/ethisch gezien ook normaal zou kunnen noemen.

Om door te zagen over die return-rate... reken even mee:
=> je krijgt dus ruwweg op 1 van de 10 een reactie terug.
=> echter, hoeveel van die reacties kun je tot een date laten komen!? Ook niet veel meer dan 1 op 10 zou ik zeggen.
=> en dan de dates zelf. Hoeveel daarvan kun je als succesvol betitelen!?? (relatie of minstens goeie sex). Waarschijnlijk ook niet veel meer dan 1 op 10.

=> Resultaat 1/10 * 1/10 * 1/10 = 1 op 1000 berichtjes levert dat op waar je naar opzoek bent. 'Alleen dat moeten dan natuurlijk niet van die standaard-berichtjes zijn, want die werken niet.' Oftewel je bent al gauw een paar jaar bezig voordat je succes hebt. Maar net zoals het gedrag van vrouwen op datingsites is dit statistisch gegeven klaarblijkelijk prima acceptabel voor de meesten hier...

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 13-12-2011 00:39:18 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_105521994
ik krijg weinig berichtjes meer. misschien ligt het aan mijn profielfoto... die heb ik nu veranderd.
pi_105523314
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:53 schreef minnemin het volgende:
ik krijg weinig berichtjes meer. misschien ligt het aan mijn profielfoto... die heb ik nu veranderd.
Misschien wel omdat iedereen Kerstgezeur aan zn hoofd heeft?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105524309
Bedankt voor de reacties.

En het valt mee hoor. Ik heb ook gewoon erg leuke dates gehad en heb er een gewone vriendin aan over gehouden. De opvallende verhalen heb ik opgeschreven omdat het leuk leesvoer is.
Een date met een verhaal als "We spraken af in Den Haag. Hadden een heel leuke dag maar meer zat er niet in" is gewoon niet zo heel spannend om te lezen.
pi_105524338
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef THS het volgende:
Dit is ook wel coole site:

http://www.okcupid.com/mybestface

Hier kan je een set profielfoto's van jezelf opzetten en andere mensen (lees: iedereen met internet) kan dan beoordelen op welke profielfoto je het beste erop staat.
Wat een waardeloze tip.
Je moet jezelf zijn op een foto. Niet de foto waar je het beste op staat maar wat je eigenlijk niet bent.
pi_105524553
quote:
4s.gif Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, maar dat is met alles zo.

Fok! kan tegenvallen, je Internetprovider, je studie, of de studie is leuk maar de baan die je ermee kan bereiken niet, de auto is sneller kaduuk dan verwacht en die Wii blijkt toch wel weggegooid geld te zijn. Had je maar beter gekozen :')
jij en Cocktailprikker hebben gelijk, maak het mezelf af en toe ook veel te moeilijk.
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:24:30 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105525571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Puntenjager het volgende:

=> echter, hoeveel van die reacties kun je tot een date laten komen!? Ook niet veel meer dan 1 op 10 zou ik zeggen.
=> en dan de dates zelf. Hoeveel daarvan kun je als succesvol betitelen!?? (relatie of minstens goeie sex). Waarschijnlijk ook niet veel meer dan 1 op 10.

=> Resultaat 1/10 * 1/10 * 1/10 = 1 op 1000 berichtjes levert dat op waar je naar opzoek bent. 'Alleen dat moeten dan natuurlijk niet van die standaard-berichtjes zijn, want die werken niet.' Oftewel je bent al gauw een paar jaar bezig voordat je succes hebt. Maar net zoals het gedrag van vrouwen op datingsites is dit statistisch gegeven klaarblijkelijk prima acceptabel voor de meesten hier...
Wat een onzin. Als je bij slechts 0,1% van de berichtjes er een relatie of seks uit kunt peuren ben je gewoon een ontzettende faalhaas op het gebied van vrouwen.

Als jij van de 10 berichtjes slechts 1 keer wat terug krijgt typ je gewoon OF ontzettend slechte berichtjes OF zie je eruit als een laaf op de foto's. Of ben je 1,65m en ben je een Chinees met acne en een bierbuik. Zoiets.

Zelfde geldt voor die 'tot een date laten komen' en 'een relatie/seks'. Je hoeft echt geen soepele casanova te zijn om iets meer succesvol te zijn. Tenzij je natuurlijk als kansloze onaantrekkelijke idioot alleen maar gokt op de cum laude afgestudeerde modellen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_105527706
Ik zit eens op dat alternatiefdaten.nl te kijken, leuke subscene trouwens, en ik kom profielen van dames tegen waar het volgende instaat:

'Fuck the system the only good system is a soundsystem'

'Tattoos:4 stuks

piercings:
* torso 4
* center lip
* monrou
* tong
* septum
* neus 2 x
* stretched earlobe 4 mm
* 5 x oor."

'...Because of my love for all living
...I choose to die...'

Ik voel een lidmaatschapje aankomen geloof ik *;
pi_105528275
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Typisch de teneur van deze topicreeks. Althans van de harde kern.

In het vorige deel net zoiets. Iemand merkt op dat zijn reactie-terug-rate 2 op 27 is. Vervolgens wordt er gereageerd dat dat hardstikke normaal is... Ja, statistisch gezien misschien wel ja. Ik weet alleen niet of je het sociaal/ethisch gezien ook normaal zou kunnen noemen.

Je trekt die 'cijfers' ook zomaar uit je achterste :') Vrijwel elke vent hier die zich niet als een hautaine vrouwenhater gedraagt is vele malen succesvoller dan dat.

Wat Silenus zegt, als 1/1000 iets oplevert ben je gewoon een mongool.
pi_105528600
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je trekt die 'cijfers' ook zomaar uit je achterste :') Vrijwel elke vent hier die zich niet als een hautaine vrouwenhater gedraagt is vele malen succesvoller dan dat.

Wat Silenus zegt, als 1/1000 iets oplevert ben je gewoon een mongool.
Dat is eigenlijk precies mijn punt. Als je het vorige deel leest zie je dat ik niet zelf met zulke cijfers kom aanzetten. Tevens worden ze als 'heel normaal' bestempeld (Vooral de reactie-terug-score. De andere cijfers lijken mij daarentegen ook niet heel erg ver van de (gemiddelde) werkelijkheid te liggen voor internetdating)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:26:29 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105528686
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk precies mijn punt. Als je het vorige deel leest zie je dat ik niet zelf met zulke cijfers kom aanzetten. Tevens worden ze als 'heel normaal' bestempeld (Vooral de reactie-terug-score. De andere cijfers lijken mij daarentegen ook niet heel erg ver van de (gemiddelde) werkelijkheid te liggen voor internetdating)
Dat je op weinig berichtjes iets terugkrijgt. Ja dat kan heel laag uitvallen. Maar zoals gezegd is dat heel erg afhankelijk van t bericht en van t uiterlijk natuurlijk.
Om vanuit daar naar een date te komen en daar evt een keertje batsen uit te halen.. dat is echt niet 1 op 10. Ja kan wel, maar dat is weer afhankelijk van hoe sociaal (of juist niet) je bent :)
pi_105528781
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk precies mijn punt. Als je het vorige deel leest zie je dat ik niet zelf met die cijfers kom aanzetten. Tevens worden ze als 'heel normaal' bestempeld (vooral de reactie-terug-score. De andere cijfers zijn lijken mij daarentegen ook niet heel erg ver van de (gemiddelde) werkelijkheid te liggen voor internetdating)
Ik maak geen gebruik van RP. Daar is de reactieratio gewoon lager. Nu sturen de meeste mannen matige berichtjes en die hebben een foto waar ze als kalende ambtenaar op hun minst voordelig op staan, dus dan is 1 op de 10 niet zo raar. Stuur een leuk berichtje en zie er niet uit als een aangespoelde kwal op je foto en je krijgt echt wel meer reacties. Beetje letten op wanneer ze online zijn geweest, die hoef je sowieso niet te berichten.

Op een site als Pepper heb ik 100% respons. En nou ben ik nog niet eens woest aantrekkelijk. Vanavond tweede date via Paiq, sta ik nu twee weken ingeschreven ongeveer. Heb er nog eentje in de planning staan via daar. En dan heb ik er niet eens veel avonden aan besteed.

Dus ja, als je niet overkomt als een baksteen dan kan het niet anders dan dat je wel succes hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')