SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Voor vrienden is het kortweg Wauw
dronken mensen spreken de waarheid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:43 schreef Thornado het volgende:
Idd...ik was dronken.
Toch eens leren niet meer te posten met drank op.
Oh, ik date op dit moment niet
Mijn ervaring is dat er veel betalende gebruikers zijn. 100% respons gehad op mijn berichten, en ook al een aantal berichten ontvangen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:06 schreef Idioteque het volgende:
Ik snap nog weinig van Paiq moet ik zeggen... misschien eens in verdiepen ofzo. Ik heb ook een Pepper profiel aangemaakt en eens betaald voor een maand. Zijn daar veel betalende gebruikers? Je kan volgens mij totaal niet communiceren met iemand wanneer je niet betaalt, klopt dat?
Wens je het beste hoor!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
Morgen eindelijk weer eens een date !
Na een weekje mailen gaan we morgen gezellig een boswandeling maken en daarna iets drinken.
Geregeld via Knuz
quote:Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef macondo het volgende:
Ik kan dit topic wel verlaten denk ik, want mijn schatje en ik gaan nu wel erg goed
bijvoorbeeld..of whatsapp of sms...of, doe 'ns out of the box thinken, maar een afspraak in een cafequote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef THS het volgende:
Ik wou vragen hoe jullie het contact voortzetten nadat het eerste contact via de datingsite is gelegd. Bijv. via email of msn?
Ik vind het wel vreemd ken zo meid van paiq en elke keer als ze aan het daten is ben jij dat ook.quote:Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef macondo het volgende:
Ik kan dit topic wel verlaten denk ik, want mijn schatje en ik gaan nu wel erg goed
Niet helemaal normaal imho....de interesse springt er dan inderdaad niet vanaf..zeker als dat bij eventuele volgende gesprekken hetzelfde is....quote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef THS het volgende:
is het normaal dat bij het eerste msn gesprek, de man alle vragen moet stellen? Zo niet, kan ik dan de conclusie trekken dat de vrouw niet geïnteresseerd is in mij?
Iemand die geen wedervragen stelt besteed ik geen tijd en moeite aan. Ook al is ze wel geïnteresseerd, dan mag ze dat wel laten blijken.quote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef THS het volgende:
is het normaal dat bij het eerste msn gesprek, de man alle vragen moet stellen? Zo niet, kan ik dan de conclusie trekken dat de vrouw niet geïnteresseerd is in mij?
Tja, dat vind ik eigenlijk dus ook. Vooral als ze in het chatgesprek laat blijken dat ze toch niet zo veel waarde hecht aan de *naam datingsite*.quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iemand die geen wedervragen stelt besteed ik geen tijd en moeite aan. Ook al is ze wel geïnteresseerd, dan mag ze dat wel laten blijken.
Lijkt mij dat je snel een andere chatster moet zien te vindenquote:Op zondag 11 december 2011 18:16 schreef THS het volgende:
[..]
Tja, dat vind ik eigenlijk dus ook. Vooral als ze in het chatgesprek laat blijken dat ze toch niet zo veel waarde hecht aan de *naam datingsite*.
Hard to come by, these days...quote:Op zondag 11 december 2011 18:20 schreef Thornado het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je snel een andere chatster moet zien te vinden
Vrouwen zijn bijna nooit geinteresseerd. Ze laten meestal alles op zich af komen. Als je dat hebt kan je het beste gewoon verder zoeken en dan komen ze vanzelf wel weer.quote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef THS het volgende:
Dat kan geen toeval zijn natuurlijk - dat moet haar zijn!quote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd ken zo meid van paiq en elke keer als ze aan het daten is ben jij dat ook.
Een juweeltje om in te lijstenquote:Op zondag 11 december 2011 19:47 schreef picardmike het volgende:
Ik heb een stuk of 10 of 20 van dat soort wijven gehad op de chat en bij sommige zelfs 2mnd lopen wachten. Sommige heb ik gezegd dat ik er niks meer tegen zeg. Maar dan is het ineens je eigen schuld enzo.
Nee, kan niet ze kwam uit amsterdam toch?quote:Op zondag 11 december 2011 19:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat kan geen toeval zijn natuurlijk - dat moet haar zijn!
[..]
Een juweeltje om in te lijsten![]()
Nou, je weet maar nooit! Hoe zal ik jou bij haar omschrijven om het even te checken?quote:Op zondag 11 december 2011 19:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, kan niet ze kwam uit amsterdam toch?
Deze had ik op het begin geclaimd en nu vind ze dat ik snel jaloers ben. Had haar 4 wk niet gesproken en nu date ze met iemand die ze al langer kende, zegt ze.
werkt ze in een ziekenhuis?quote:Op zondag 11 december 2011 20:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou, je weet maar nooit! Hoe zal ik jou bij haar omschrijven om het even te checken?
Dat weet ik, maar heb ook het idee als de andere helemaal geweldig is in jouw ogen dat die imperfectie vergeten wordt.quote:Op zondag 11 december 2011 19:46 schreef Silenus het volgende:
Tsja, nobody's perfect en als je veeleisend bent loop je nu eenmaal vaak tegen zoiets aan.
Wel herkenbaar iig.
Er word een schuld gecreëerd welke vervolgens zo in je schoot geworpen wordt, en dat is natuurlijk onzin. Het is voor haar relevant genoeg om "OK" te zeggen, niet meer of minder.quote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef picardmike het volgende:
Ze blijft telkens dit zeggen:
Ik:
misschien moeten we maar afscheid nemen van elkaar
zij:
ja als jij het niet leuk vind om te kletsen dan moet je dat vooral doen
Is dit een verwijt? Ligt het aan mij of moet ik het gewoon doen?
Welkom in datinglandquote:Op zondag 11 december 2011 23:06 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Er word een schuld gecreëerd welke vervolgens zo in je schoot geworpen wordt, en dat is natuurlijk onzin. Het is voor haar relevant genoeg om "OK" te zeggen, niet meer of minder.
Ik zou niet met iemand praten die bij mij een schuldgevoel probeert aan te brengen. Aan de andere kant toont het wel dat er een beetje interesse is in jou van haar kant uit.
Wat de fuck. Ik probeer jou te helpen, vriend. Ik stelde die vraag niet.quote:
Het is geen verwijt. Je stelt je wat aan met die zin en dan is zo'n reactie alleen maar logisch. Als je afscheid wilt nemen, doe dat dan ook gewoon. Blijkbaar zit je iets dwars en in plaats van dat bespreekbaar te maken zit je op deze manier te vissen. Welke reactie had je daar dan op verwacht?quote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef picardmike het volgende:
Ze blijft telkens dit zeggen:
Ik:
misschien moeten we maar afscheid nemen van elkaar
zij:
ja als jij het niet leuk vind om te kletsen dan moet je dat vooral doen
Is dit een verwijt? Ligt het aan mij of moet ik het gewoon doen?
In mijn geval dat je dan een misschien wel definitieve keuze moet maken en of het wel de juiste is. Dat rekening houden met gaat nog wel.quote:Op maandag 12 december 2011 09:58 schreef Thornado het volgende:
Raar eigenlijk...je wil daten met iemand, en dan slaat de angst toe dat het te snel gaat.
Is dat misschien het idee dat je je luxe single leventje vaarwel moet zeggen? Dat je opeens rekening moet houden met een ander?
Ik zeg ja. Even uit eigen ervaring pratend: de mens (of alleen de man?quote:Op maandag 12 december 2011 09:58 schreef Thornado het volgende:
Raar eigenlijk...je wil daten met iemand, en dan slaat de angst toe dat het te snel gaat.
Is dat misschien het idee dat je je luxe single leventje vaarwel moet zeggen? Dat je opeens rekening moet houden met een ander?
Moet je die keuze al na je tweede date maken dan?..... Van jezelf of van de ander?quote:Op maandag 12 december 2011 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
In mijn geval dat je dan een misschien wel definitieve keuze moet maken en of het wel de juiste is. Dat rekening houden met gaat nog wel.
Nee, dat bedoel ik niet. Maar hoe meer succesvolle dates, hoe dichterbij dat moment van definitieve keuze komt.quote:Op maandag 12 december 2011 10:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Moet je die keuze al na je tweede date maken dan?..... Van jezelf of van de ander?
Ik sta dan liever stil bij Ashana.....wat ze ook heeft gedaan, en wie ze ook was, dit verdient natuurlijk niemand.....quote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef picardmike het volgende:
vandaag wil ik effe stilstaan bij Gino Paratore
Gino Paratore (25) leidde een comfortabel leven. Totdat zijn 18-jarige vriendin Ashana het uitmaakte en bij de agent in opleiding alle stoppen doorsloegen. In een supermarkt in Almelo bracht hij vrijdag eerst haar om het leven, daarna sloeg hij de hand aan zichzelf. Vrienden en bekenden zijn verbijsterd. 'Je had alles.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)een-luxe-leven.dhtml
Niks. Alleen heeft het bij mij nog weinig succes opgeleverd.quote:Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Daten? Waarom eigenlijk?
Wat is er mis met gewoon leuke dingen doen en mensen tegenkomen?
daar is niks mis mee, maar voor sommigen loopt dat gewoon niet, en dat betekent niet meteen dat je triest bent.quote:Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Daten? Waarom eigenlijk?
Wat is er mis met gewoon leuke dingen doen en mensen tegenkomen?
Jouw beeld is ook wat gechargeerd hoor. Avond aan avond gaat wel heel ver. Ik mag hopen dat er niet veel mensen zijn die aan dat beeld voldoen. Anders...Tsja, dan moeten ze inderdaad eens wat meer de deur uit. Zal ze goed doen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zeg ook niet dat mensen triest zijn, maar volgens mij kun je beter energie steken in het onderhouden/uitbreiden van vriendschappen dan avond na avond op zo'n datingsite te lurken met als hoogst haalbare uitkomst ongemakkelijk opgeprikt zitten met een biertje op zoek naar overeenkomsten.
Maar goed, just my two cents.
Ik heb zelf ook best veel energie gestoken in dat datinggebeuren en ook leuke dates gehad, maar het kost vooral veel energie. En ik denk dat de liefde zich niet laat plannen.
lol...met het verkeerde topic uit bed gestaptquote:Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik haat iederen heer serieus echt allemaal! behalve sinji
lant met haar vriendgedoe
loka met haar maar leuk contact kunnen krijgen. en nog wat eromheen!
myra waar de wereld maar zo leuk voor is en ze kan van alles "krijgen" wat dat betreft.
ik wens vanaf nu precies hetzelfde te worden gezien als schenkstroop, echt zo gelijk heeft hij met alles!
echt klote klote klote.en vol met haat waar ik elk moment van kan flippen . en nee dat is niet zomaar, dat is na jaren opkroppen en slikken!
Heb hem maar even geholpenquote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
lol...met het verkeerde topic uit bed gestapt?
kijk ik kom hier pas net binnengestapt natuurlijk en ik ken je verder niet, maar damn... wie heeft er in je koffie gescheten!quote:Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
myra waar de wereld maar zo leuk voor is en ze kan van alles "krijgen" wat dat betreft.
ik wens vanaf nu precies hetzelfde te worden gezien als schenkstroop, echt zo gelijk heeft hij met alles!
echt klote klote klote.en vol met haat waar ik elk moment van kan flippen . en nee dat is niet zomaar, dat is na jaren opkroppen en slikken!
Tsja, het zal allemaal ongelofelijk grappig zijn zo'n post..maar ik vind het diep triest. Die kerel is hartstikke ongelukkig en god weet wat 'ie uit gaat spoken. Er zijn wel vaker gekken doorgeslagen de laatste jaren..quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef Captain_Haddock het volgende:
[..]
kijk ik kom hier pas net binnengestapt natuurlijk en ik ken je verder niet, maar damn... wie heeft er in je koffie gescheten!
Hij is inderdaad wel behoorlijk van 't padje af....maar weigert hulp als ik het zo snel ff kan nalezen.....of is een dramaqueen...kan ook....laat ik maar ff in het midden.quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, het zal allemaal ongelofelijk grappig zijn zo'n post..maar ik vind het diep triest. Die kerel is hartstikke ongelukkig en god weet wat 'ie uit gaat spoken. Er zijn wel vaker gekken doorgeslagen de laatste jaren..
ach weet je, we zitten allemaal wel eens een tijdje in de knoop... soms moet het er ook gewoon uit en dan is fok een plek waar je er weinig schade mee aanricht ;-)quote:Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel behoorlijk van 't padje af....maar weigert hulp als ik het zo snel ff kan nalezen.....of is een dramaqueen...kan ook....laat ik maar ff in het midden.
Hey MLIG, ben je nu al naar de HA geweest? Ging juist de goede kant opquote:Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
Toch fijn om te weten dat de schutter geen PicardMike was.quote:Op maandag 12 december 2011 11:17 schreef Silenus het volgende:
Zij kenden elkaar ook van paiq?Met alle respect, maar wat heeft dat met dit topic te maken?
edit: oh ik snap het al. Hij was ook een stalker natuurlijk.
Dan ben ik blijer dat dat sneue figuur weg is, dan dat die Ashana dood is. Toch wel heel triest dat een figuur zoiets moet doen...quote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef picardmike het volgende:
vandaag wil ik effe stilstaan bij Gino Paratore
Gino Paratore (25) leidde een comfortabel leven. Totdat zijn 18-jarige vriendin Ashana het uitmaakte en bij de agent in opleiding alle stoppen doorsloegen. In een supermarkt in Almelo bracht hij vrijdag eerst haar om het leven, daarna sloeg hij de hand aan zichzelf. Vrienden en bekenden zijn verbijsterd. 'Je had alles.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)een-luxe-leven.dhtml
Vergeet bij de interesse-berichtjes niet ff je emailadres te vermelden....de meeste dames zijn niet-betalend en kunnen dus alleen maar hartjes sturen...de bedoeling is dan je emailadres te geven.quote:Op maandag 12 december 2011 15:42 schreef Cocosmacroon het volgende:
Ik ben afgelopen weekend ook maar gestart met RP. Als nieuw lid krijg je gelijk al veel van die interesse dingen. Als ik daar dan op reageer, hoor ik niets meer terug. Ook gewoon profielen en matches waar ik een mailtje heen stuur heb ik nog niets van gehoord. Mijn mail skills zijn blijkbaar nog niet goed ontwikkeld. Wat is hier een handige aanpak in? Een lang verhaal of kort en beknopt een berichtje sturen met je msn adres erin?
Er is geen verband tussen korte en lange mailtjes en succes. Dus hou het kort. Ik zou niet willen daten met een vrouw die veel op msn rondhangt, maar dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 12 december 2011 15:42 schreef Cocosmacroon het volgende:
Ik ben afgelopen weekend ook maar gestart met RP. Als nieuw lid krijg je gelijk al veel van die interesse dingen. Als ik daar dan op reageer, hoor ik niets meer terug. Ook gewoon profielen en matches waar ik een mailtje heen stuur heb ik nog niets van gehoord. Mijn mail skills zijn blijkbaar nog niet goed ontwikkeld. Wat is hier een handige aanpak in? Een lang verhaal of kort en beknopt een berichtje sturen met je msn adres erin?
nee helemaal niet juist.. alleen een meer het idee een definitieve keuze maken. En bang zijn dat dat misschien de verkeerde is.quote:Op maandag 12 december 2011 09:58 schreef Thornado het volgende:
Ja, maar dat is met alles zo.quote:Op maandag 12 december 2011 17:45 schreef Desconocida het volgende:
[..]
nee helemaal niet juist.. alleen een meer het idee een definitieve keuze maken. En bang zijn dat dat misschien de verkeerde is.
Dus het ligt aan mijquote:Op maandag 12 december 2011 07:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is geen verwijt. Je stelt je wat aan met die zin en dan is zo'n reactie alleen maar logisch. Als je afscheid wilt nemen, doe dat dan ook gewoon. Blijkbaar zit je iets dwars en in plaats van dat bespreekbaar te maken zit je op deze manier te vissen. Welke reactie had je daar dan op verwacht?
Waarom dreigen?quote:Op maandag 12 december 2011 21:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dus het ligt aan mij
Ja jullie zitten mij dwars!
ja maar ze zegt dat ze me 3x lief heeft genoemd terwijl ik dat nergens gelezen heb. Ook na 4x de hele geschiedenis doorgekeken te hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
Waarom dreigen?
Gooi die griet toch uit je Paiq...
Wat boeit dat nou?quote:Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
ja maar ze zegt dat ze me 3x lief heeft genoemd terwijl ik dat nergens gelezen heb. Ook na 4x de hele geschiedenis doorgekeken te hebben.
Nee! Dat zegt niks! Ook niet als ze je lief noemt!quote:Ze schreeuwde mijn naam nog 3 keer tijdens de seks zegt dat vrouwen dan niks?
Als dit de werkelijke gang van zaken is, dan ben ik blij dat ik hier nooit aan begonnen ben.quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef mpol het volgende:
Ik lees hier wel mee, maar ben niet zo'n actieve poster. Ik heb wat ervaringsverhalen verzameld van internet dating, misschien is het leuk voor anderen om ze ook te lezen?
http://timelord.nl/wordpress/category/dating
Als je dit al erg vindt moet je er inderdaad niet aan beginnen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:15 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Als dit de werkelijke gang van zaken is, dan ben ik blij dat ik hier nooit aan begonnen ben.
Een of andere dronken lelijkerd, een dominante hork, en zelfs een prostituee die na afloop met een rekening komt. Mij niet gezien.
Het leest best lekker weg.quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef mpol het volgende:
Ik lees hier wel mee, maar ben niet zo'n actieve poster. Ik heb wat ervaringsverhalen verzameld van internet dating, misschien is het leuk voor anderen om ze ook te lezen?
http://timelord.nl/wordpress/category/dating
Typisch de teneur van deze topicreeks. Althans van de harde kern.quote:Op maandag 12 december 2011 23:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je dit al erg vindt moet je er inderdaad niet aan beginnen.
Misschien wel omdat iedereen Kerstgezeur aan zn hoofd heeft?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:53 schreef minnemin het volgende:
ik krijg weinig berichtjes meer. misschien ligt het aan mijn profielfoto... die heb ik nu veranderd.
Wat een waardeloze tip.quote:Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef THS het volgende:
Dit is ook wel coole site:
http://www.okcupid.com/mybestface
Hier kan je een set profielfoto's van jezelf opzetten en andere mensen (lees: iedereen met internet) kan dan beoordelen op welke profielfoto je het beste erop staat.
jij en Cocktailprikker hebben gelijk, maak het mezelf af en toe ook veel te moeilijk.quote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met alles zo.
Fok! kan tegenvallen, je Internetprovider, je studie, of de studie is leuk maar de baan die je ermee kan bereiken niet, de auto is sneller kaduuk dan verwacht en die Wii blijkt toch wel weggegooid geld te zijn. Had je maar beter gekozen
Wat een onzin. Als je bij slechts 0,1% van de berichtjes er een relatie of seks uit kunt peuren ben je gewoon een ontzettende faalhaas op het gebied van vrouwen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Puntenjager het volgende:
Om door te zagen over die return-rate... reken even mee:
=> je krijgt dus ruwweg op 1 van de 10 een reactie terug.
=> echter, hoeveel van die reacties kun je tot een date laten komen!? Ook niet veel meer dan 1 op 10 zou ik zeggen.
=> en dan de dates zelf. Hoeveel daarvan kun je als succesvol betitelen!?? (relatie of minstens goeie sex). Waarschijnlijk ook niet veel meer dan 1 op 10.
=> Resultaat 1/10 * 1/10 * 1/10 = 1 op 1000 berichtjes levert dat op waar je naar opzoek bent. 'Alleen dat moeten dan natuurlijk niet van die standaard-berichtjes zijn, want die werken niet.' Oftewel je bent al gauw een paar jaar bezig voordat je succes hebt. Maar net zoals het gedrag van vrouwen op datingsites is dit statistisch gegeven klaarblijkelijk prima acceptabel voor de meesten hier...
Je trekt die 'cijfers' ook zomaar uit je achterstequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Typisch de teneur van deze topicreeks. Althans van de harde kern.
In het vorige deel net zoiets. Iemand merkt op dat zijn reactie-terug-rate 2 op 27 is. Vervolgens wordt er gereageerd dat dat hardstikke normaal is... Ja, statistisch gezien misschien wel ja. Ik weet alleen niet of je het sociaal/ethisch gezien ook normaal zou kunnen noemen.
Om door te zagen over die return-rate... reken even mee:
=> je krijgt dus ruwweg op 1 van de 10 een reactie terug.
=> echter, hoeveel van die reacties kun je tot een date laten komen!? Ook niet veel meer dan 1 op 10 zou ik zeggen.
=> en dan de dates zelf. Hoeveel daarvan kun je als succesvol betitelen!?? (relatie of minstens goeie sex). Waarschijnlijk ook niet veel meer dan 1 op 10.
=> Resultaat 1/10 * 1/10 * 1/10 = 1 op 1000 berichtjes levert dat op waar je naar opzoek bent. 'Alleen dat moeten dan natuurlijk niet van die standaard-berichtjes zijn, want die werken niet.' Oftewel je bent al gauw een paar jaar bezig voordat je succes hebt. Maar net zoals het gedrag van vrouwen op datingsites is dit statistisch gegeven klaarblijkelijk prima acceptabel voor de meesten hier...
Dat is eigenlijk precies mijn punt. Als je het vorige deel leest zie je dat ik niet zelf met zulke cijfers kom aanzetten. Tevens worden ze als 'heel normaal' bestempeld (Vooral de reactie-terug-score. De andere cijfers lijken mij daarentegen ook niet heel erg ver van de (gemiddelde) werkelijkheid te liggen voor internetdating)quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je trekt die 'cijfers' ook zomaar uit je achtersteVrijwel elke vent hier die zich niet als een hautaine vrouwenhater gedraagt is vele malen succesvoller dan dat.
Wat Silenus zegt, als 1/1000 iets oplevert ben je gewoon een mongool.
Dat je op weinig berichtjes iets terugkrijgt. Ja dat kan heel laag uitvallen. Maar zoals gezegd is dat heel erg afhankelijk van t bericht en van t uiterlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk precies mijn punt. Als je het vorige deel leest zie je dat ik niet zelf met zulke cijfers kom aanzetten. Tevens worden ze als 'heel normaal' bestempeld (Vooral de reactie-terug-score. De andere cijfers lijken mij daarentegen ook niet heel erg ver van de (gemiddelde) werkelijkheid te liggen voor internetdating)
Ik maak geen gebruik van RP. Daar is de reactieratio gewoon lager. Nu sturen de meeste mannen matige berichtjes en die hebben een foto waar ze als kalende ambtenaar op hun minst voordelig op staan, dus dan is 1 op de 10 niet zo raar. Stuur een leuk berichtje en zie er niet uit als een aangespoelde kwal op je foto en je krijgt echt wel meer reacties. Beetje letten op wanneer ze online zijn geweest, die hoef je sowieso niet te berichten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk precies mijn punt. Als je het vorige deel leest zie je dat ik niet zelf met die cijfers kom aanzetten. Tevens worden ze als 'heel normaal' bestempeld (vooral de reactie-terug-score. De andere cijfers zijn lijken mij daarentegen ook niet heel erg ver van de (gemiddelde) werkelijkheid te liggen voor internetdating)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |