Nee, dat bedoel ik niet. Maar hoe meer succesvolle dates, hoe dichterbij dat moment van definitieve keuze komt.quote:Op maandag 12 december 2011 10:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Moet je die keuze al na je tweede date maken dan?..... Van jezelf of van de ander?
Ik sta dan liever stil bij Ashana.....wat ze ook heeft gedaan, en wie ze ook was, dit verdient natuurlijk niemand.....quote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef picardmike het volgende:
vandaag wil ik effe stilstaan bij Gino Paratore
Gino Paratore (25) leidde een comfortabel leven. Totdat zijn 18-jarige vriendin Ashana het uitmaakte en bij de agent in opleiding alle stoppen doorsloegen. In een supermarkt in Almelo bracht hij vrijdag eerst haar om het leven, daarna sloeg hij de hand aan zichzelf. Vrienden en bekenden zijn verbijsterd. 'Je had alles.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)een-luxe-leven.dhtml
Niks. Alleen heeft het bij mij nog weinig succes opgeleverd.quote:Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Daten? Waarom eigenlijk?
Wat is er mis met gewoon leuke dingen doen en mensen tegenkomen?
daar is niks mis mee, maar voor sommigen loopt dat gewoon niet, en dat betekent niet meteen dat je triest bent.quote:Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Daten? Waarom eigenlijk?
Wat is er mis met gewoon leuke dingen doen en mensen tegenkomen?
Jouw beeld is ook wat gechargeerd hoor. Avond aan avond gaat wel heel ver. Ik mag hopen dat er niet veel mensen zijn die aan dat beeld voldoen. Anders...Tsja, dan moeten ze inderdaad eens wat meer de deur uit. Zal ze goed doen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zeg ook niet dat mensen triest zijn, maar volgens mij kun je beter energie steken in het onderhouden/uitbreiden van vriendschappen dan avond na avond op zo'n datingsite te lurken met als hoogst haalbare uitkomst ongemakkelijk opgeprikt zitten met een biertje op zoek naar overeenkomsten.
Maar goed, just my two cents.
Ik heb zelf ook best veel energie gestoken in dat datinggebeuren en ook leuke dates gehad, maar het kost vooral veel energie. En ik denk dat de liefde zich niet laat plannen.
lol...met het verkeerde topic uit bed gestaptquote:Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik haat iederen heer serieus echt allemaal! behalve sinji
lant met haar vriendgedoe
loka met haar maar leuk contact kunnen krijgen. en nog wat eromheen!
myra waar de wereld maar zo leuk voor is en ze kan van alles "krijgen" wat dat betreft.
ik wens vanaf nu precies hetzelfde te worden gezien als schenkstroop, echt zo gelijk heeft hij met alles!
echt klote klote klote.en vol met haat waar ik elk moment van kan flippen . en nee dat is niet zomaar, dat is na jaren opkroppen en slikken!
Heb hem maar even geholpenquote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
lol...met het verkeerde topic uit bed gestapt?
kijk ik kom hier pas net binnengestapt natuurlijk en ik ken je verder niet, maar damn... wie heeft er in je koffie gescheten!quote:Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
myra waar de wereld maar zo leuk voor is en ze kan van alles "krijgen" wat dat betreft.
ik wens vanaf nu precies hetzelfde te worden gezien als schenkstroop, echt zo gelijk heeft hij met alles!
echt klote klote klote.en vol met haat waar ik elk moment van kan flippen . en nee dat is niet zomaar, dat is na jaren opkroppen en slikken!
Tsja, het zal allemaal ongelofelijk grappig zijn zo'n post..maar ik vind het diep triest. Die kerel is hartstikke ongelukkig en god weet wat 'ie uit gaat spoken. Er zijn wel vaker gekken doorgeslagen de laatste jaren..quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef Captain_Haddock het volgende:
[..]
kijk ik kom hier pas net binnengestapt natuurlijk en ik ken je verder niet, maar damn... wie heeft er in je koffie gescheten!
Hij is inderdaad wel behoorlijk van 't padje af....maar weigert hulp als ik het zo snel ff kan nalezen.....of is een dramaqueen...kan ook....laat ik maar ff in het midden.quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, het zal allemaal ongelofelijk grappig zijn zo'n post..maar ik vind het diep triest. Die kerel is hartstikke ongelukkig en god weet wat 'ie uit gaat spoken. Er zijn wel vaker gekken doorgeslagen de laatste jaren..
ach weet je, we zitten allemaal wel eens een tijdje in de knoop... soms moet het er ook gewoon uit en dan is fok een plek waar je er weinig schade mee aanricht ;-)quote:Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel behoorlijk van 't padje af....maar weigert hulp als ik het zo snel ff kan nalezen.....of is een dramaqueen...kan ook....laat ik maar ff in het midden.
Hey MLIG, ben je nu al naar de HA geweest? Ging juist de goede kant opquote:Op maandag 12 december 2011 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
Toch fijn om te weten dat de schutter geen PicardMike was.quote:Op maandag 12 december 2011 11:17 schreef Silenus het volgende:
Zij kenden elkaar ook van paiq?Met alle respect, maar wat heeft dat met dit topic te maken?
edit: oh ik snap het al. Hij was ook een stalker natuurlijk.
Dan ben ik blijer dat dat sneue figuur weg is, dan dat die Ashana dood is. Toch wel heel triest dat een figuur zoiets moet doen...quote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef picardmike het volgende:
vandaag wil ik effe stilstaan bij Gino Paratore
Gino Paratore (25) leidde een comfortabel leven. Totdat zijn 18-jarige vriendin Ashana het uitmaakte en bij de agent in opleiding alle stoppen doorsloegen. In een supermarkt in Almelo bracht hij vrijdag eerst haar om het leven, daarna sloeg hij de hand aan zichzelf. Vrienden en bekenden zijn verbijsterd. 'Je had alles.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)een-luxe-leven.dhtml
Vergeet bij de interesse-berichtjes niet ff je emailadres te vermelden....de meeste dames zijn niet-betalend en kunnen dus alleen maar hartjes sturen...de bedoeling is dan je emailadres te geven.quote:Op maandag 12 december 2011 15:42 schreef Cocosmacroon het volgende:
Ik ben afgelopen weekend ook maar gestart met RP. Als nieuw lid krijg je gelijk al veel van die interesse dingen. Als ik daar dan op reageer, hoor ik niets meer terug. Ook gewoon profielen en matches waar ik een mailtje heen stuur heb ik nog niets van gehoord. Mijn mail skills zijn blijkbaar nog niet goed ontwikkeld. Wat is hier een handige aanpak in? Een lang verhaal of kort en beknopt een berichtje sturen met je msn adres erin?
Er is geen verband tussen korte en lange mailtjes en succes. Dus hou het kort. Ik zou niet willen daten met een vrouw die veel op msn rondhangt, maar dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 12 december 2011 15:42 schreef Cocosmacroon het volgende:
Ik ben afgelopen weekend ook maar gestart met RP. Als nieuw lid krijg je gelijk al veel van die interesse dingen. Als ik daar dan op reageer, hoor ik niets meer terug. Ook gewoon profielen en matches waar ik een mailtje heen stuur heb ik nog niets van gehoord. Mijn mail skills zijn blijkbaar nog niet goed ontwikkeld. Wat is hier een handige aanpak in? Een lang verhaal of kort en beknopt een berichtje sturen met je msn adres erin?
nee helemaal niet juist.. alleen een meer het idee een definitieve keuze maken. En bang zijn dat dat misschien de verkeerde is.quote:Op maandag 12 december 2011 09:58 schreef Thornado het volgende:
Raar eigenlijk...je wil daten met iemand, en dan slaat de angst toe dat het te snel gaat.
Is dat misschien het idee dat je je luxe single leventje vaarwel moet zeggen? Dat je opeens rekening moet houden met een ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |