Meestal wel. Een enkele keer willen alleen maar chatten omdat ze je niet leuk genoeg vinden of ze zijn zo debiel dat ze echt willen chatten als tijdverdrijf. Maar die laatste groep spoort niet en sodemieter ik zeker eruit.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:39 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ha ha, ja dat kan het ook zijn.
En aangezien ik zo'n schijterd ben en niet verder durf te gaan gebeurt er ook niets.

Ben jij eigenlijk betalend lid op RP, Godshand?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meestal wel. Een enkele keer willen alleen maar chatten omdat ze je niet leuk genoeg vinden of ze zijn zo debiel dat ze echt willen chatten als tijdverdrijf. Maar die laatste groep spoort niet en sodemieter ik zeker eruit.

Dat klinkt snoezig.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:11 schreef -Splash- het volgende:
Afgelopen weekend een 2e date met een meisje gehad. Was best leuk, we waren gaan schaatsen in Biddingshuizen. Had er wel een goed gevoel over. Tijdens het teruglopen pakte ze ook mijn hand, etc... op naar de 3e date.

quote:Op woensdag 14 december 2011 09:11 schreef -Splash- het volgende:
Afgelopen weekend een 2e date met een meisje gehad. Was best leuk, we waren gaan schaatsen in Biddingshuizen. Had er wel een goed gevoel over. Tijdens het teruglopen pakte ze ook mijn hand, etc... op naar de 3e date.

quote:Op woensdag 14 december 2011 09:11 schreef -Splash- het volgende:

Wat is je profiel dan? Want sorry, en dit is niet lullig bedoelt, maar je doet gewoon iets fout. Op RP krijgen vrouwen die er "op zich goed" uitzien gewoon bakken reacties, vooral de eerste dagen dat ze erop staan.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef minnemin het volgende:
Heeee Mystikvm klinkt goed man
Pfoe wat een gehossel hier.... Ik ben er al blij mee als ik dit jaar nog een date heb. Sinds ruim een maand serieuzer bezig met e-daten. En ik ben toch echt een leuk uitziende vrouw met volgens mij best een aardig profiel. Mannen: het is dus niet waar dat je als vrouw bedolven wordt onder de berichtjes. Laatste week niente ontvangen.

Ben ook wel benieuwd...misschien heeft ze iets in haar oproep staan waar veel mannen op afknappen.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is je profiel dan? Want sorry, en dit is niet lullig bedoelt, maar je doet gewoon iets fout. Op RP krijgen vrouwen die er "op zich goed" uitzien gewoon bakken reacties, vooral de eerste dagen dat ze erop staan.

Nicequote:Op woensdag 14 december 2011 09:11 schreef -Splash- het volgende:
 Hebben jullie ook gezoend?
 Hebben jullie ook gezoend?

Daar heb ik nog geneukt met een date van RPquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Date van afgelopen zondag was heel leuk. Lange wandeling gemaakt over de Drunense Duinen.
Nieuwe afspraak is gemaakt voor a.s. vrijdag
 . Nog condooms gevonden?
. Nog condooms gevonden?

??? okay, lijkt me stug, maar goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:17 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nouuuuuu dit account wilde ik eigenlijk anoniem houden. Dit is eigenlijk een kloon. Mijn hoofdaccont heeft wel een fobo maar daar heb ik nooit heel enthousiaste reacties op gekregen, dus daar zie ik het nut niet van in.

Nogmaals, dat is gelul Catbert. Mooie vrouwen met universitaire achtergrond krijgen dagelijks echt geen 50 reacties.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is je profiel dan? Want sorry, en dit is niet lullig bedoelt, maar je doet gewoon iets fout. Op RP krijgen vrouwen die er "op zich goed" uitzien gewoon bakken reacties, vooral de eerste dagen dat ze erop staan.

Hier trapt niemand in, Hamsterslayer.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:37 schreef THS het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geneukt met een date van RP. Nog condooms gevonden?

Die waar ik mee gedate heb kreeg dat weldegelijk. En ik ken een meid die zich ingeschreven had om een verhaal in een blad te schrijven over internetdaten, een pinda, WO met flink wat cleavage, en die kreeg er op RP zo 100 op een dag. Een andere meid, HBO, beetje 'average' looks, kreeg er ook zo 10 op een dag.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:42 schreef macondo het volgende:
Nogmaals, dat is gelul Catbert. Mooie vrouwen met universitaire achtergrond krijgen dagelijks echt geen 50 reacties.

Hamsterslayer? Wat is dat nou weer??quote:Op woensdag 14 december 2011 10:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier trapt niemand in, Hamsterslayer.

Heeft ze een betaald profiel?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:46 schreef THS het volgende:
Wat als een dame af en toe je profiel bekijkt (onder "wie bekeken mijn profiel"), maar geen berichtje sturen? Te verlegen?

Tieten = reactie blijkbaar. Ik durf te wedden dat je aanname wel opgaat voor vrouwen die een bikini shot erop zetten?quote:

Te verlegen.. geen account.. ze is op je afgeknapt.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:46 schreef THS het volgende:
[..]
Hamsterslayer? Wat is dat nou weer??
Ontopic:
Wat als een dame af en toe je profiel bekijkt (onder "wie bekeken mijn profiel"), maar geen berichtje sturen? Te verlegen?

Waarom bekijk je iemands profiel met regelmaat als diegene is afgeknapt op mij?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te verlegen.. geen account.. ze is op je afgeknapt.

Vergeetachtigheid? Hopen op een nieuwe foto waardoor twijfel weggaat?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:48 schreef THS het volgende:
Waarom bekijk je iemands profiel met regelmaat als diegene is afgeknapt op mij?

Om te kunnen lachen met haar vriendinnenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:48 schreef THS het volgende:
[..]

Denk er toch niet zoveel over na, manquote:Op woensdag 14 december 2011 10:48 schreef THS het volgende:
[..]
 Stuur haar gewoon zelf een berichtje in plaats van op een forum om suggesties te komen vragen. Laat het anders gewoon zitten.
 Stuur haar gewoon zelf een berichtje in plaats van op een forum om suggesties te komen vragen. Laat het anders gewoon zitten.

En dit.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Om te kunnen lachen met haar vriendinnen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |