Sorry, ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk voorbeeld 2.
stefanhaan komt hier altijd binnen met ze posts van "check me haar, en me gitaar" om de vrouw te lokken enzo.
eigenlijk is het sub-ding dat hijh et zwakke geslacht is, en doet schijnheilig , en dat is de enige manier om de vrouw te krijgen.
Hij heeft al een vrouw, dus zou hij dit niet meer hoeven te doen he.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
kijk voorbeeld 2.
stefanhaan komt hier altijd binnen met ze posts van "check me haar, en me gitaar" om de vrouw te lokken enzo.
eigenlijk is het sub-ding dat hijh et zwakke geslacht is, en doet schijnheilig , en dat is de enige manier om de vrouw te krijgen.
Net als fappen. In theorie dan hé.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij heeft al een vrouw, dus zou hij dit niet meer hoeven te doen he.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk voorbeeld 2.
en ik heb er gehosseld door met een hond te gaan wandelen. Dus dat klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
nou in dat geval is het compleet nutteloos wat hij altijd post(was het al), maar in dat geval dus ook voor zichzelf (mijns inzien)quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hij heeft alleen niet door dat de uitwerking juist negatief is op vrouwenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:52 schreef Sinji het volgende:
Ik ga kapot hier,
Check me haar, check me gitaar
Zo doe ik alleen op FOK! hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hij heeft alleen niet door dat de uitwerking juist negatief is op vrouwen
dit samen met doen alsof de man niet het zwakke geslacht is trekt vrouwen aan voor de man.quote:
RCN is helemaal niks man.. dat is waar je naar kijkt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
Strani, gefeliciteerd. Redelijk gejuich hier.
Ernstig fapbaar kerstprogramma op TV erna.
Maar ik ben MLIG niet, dus de straat op.
Dat is me werkelijk nog nooit gelukt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dacht als jij nou begint, maak je je vrouw misschien wakker en gaat ze mee doen
Ik vind maar 1 nummer echt mooi van haarquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou in dat geval is het compleet nutteloos wat hij altijd post(was het al), maar in dat geval dus ook voor zichzelf (mijns inzien)
Ik lag net ook hardop te lachen in bed, blij dat ik niet thuis ben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:55 schreef Sinji het volgende:
Ik word hier een beetje aangekeken omdat ik hardop lach tegen mijn telefoon. IDGAF. Slecht feestje, met slecht muziek
En dat is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind maar 1 nummer echt mooi van haar
X-Factor zie ik nu. Eerste keer dat ik TV kijk in tijden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
RCN is helemaal niks man.. dat is waar je naar kijkt?
Twee Bogotaanse teams in de halve finales, een ongekende weelde.
Bij elke minuut RCN sterven minstens duizend hersencellen af. Zo dom is die zender. En de Noticias zijn het ergst.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
X-Factor zie ik nu. Eerste keer dat ik TV kijk in tijden.
Supersexy kerstvrouwenpakjes. Schaamteloos lekker.
Ik maak bij masturberen meer geluid dan bij seks denk ik, als er niemand in de buurt is tenminste. Dan is er niemand anders die geile geluiden maakt dus moet ik het zelf maar doen, ofzo.quote:
Met 34m2 kont in een strak jurkje heb ik geen hersencellen nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij elke minuut RCN sterven minstens duizend hersencellen af. Zo dom is die zender. En de Noticias zijn het ergst.
Kdenk niet dat je dat kan lerenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat, kan je me dat leren?
Ja héquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:59 schreef Sinji het volgende:
Ey strani, wat grappig dat jij matador in real life kent. Small world.
Het wordt tijd voor een nieuwe afspraak met mij, als intellectuele injectie, zie ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met 34m2 kont in een strak jurkje heb ik geen hersencellen nodig.
Friesland is geen Nederland, vind ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hé
Hij had me eens aangesproken hier en toen hebben we in Bogotá wat afgesproken.
Waar zit jij trouwens? Het is me nu onduidelijk of je wel in Nederland zit.
Ik doe zo m'n best om toespelingen te maken en je werkt zo niet mee he?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens vrouwentennis op tv
Mijn familie is Fries en ik vind het gewoon Nederland. Dus dan heeft de rest van Nederland dat ook maar te vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Friesland is geen Nederland, vind ik.
Het is toch veel te laat voor zulke duffe muziek?quote:
Ik geef je geweldige adviezen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:01 schreef Strani het volgende:
Ik doe zo m'n best om toespelingen te maken en je werkt zo niet mee he?
Ik ben het vergeten denk ik. Ik ben nogal vaag nuquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zei al tegen Lokasenna dat je zo hard to get speelt en toen zei zij dat dat niet zo was.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
De nummers van kingtoppie zijn nog wel leuk.
Nou je hebt net al verteld hoe luid je bent tijdens de zelfbevrediging..dus neem gerust nog een glaasje want het wordt net leukquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten denk ik. Ik ben nogal vaag nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een wakkermaaknummer voor je:
Ik ben niet geschikt om alcohol te drinken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je hebt net al verteld hoe luid je bent tijdens de zelfbevrediging..dus neem gerust nog een glaasje want het wordt net leuk
zit je aan de wijn?quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt om alcohol te drinken.
Ja, dat zien wequote:Op vrijdag 9 december 2011 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt om alcohol te drinken.
hoeveel heb je al op?quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, thee met kruidnagel en lavendel.
Meid, dat gelooft toch allang niemand meer?quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg verdomme dat ik nuchter ben.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
Loka ben jij dit?Nee, het lijkt me wel vrij tof. Maar Guns 'n Roses ben ik niet zo enorm fan van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een wakkermaaknummer voor je:
Denk 8 gram gezeefd ofzo? twee koppen die sterk waren en een slapje, veel meer komt daar niet af.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk 8 gram gezeefd ofzo? twee koppen die sterk waren en een slapje, veel meer komt daar niet af.
Ik ben nog vrij normaal nu, ik mag best verkondigen wat ik doe tijdens het soppen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Meid, dat gelooft toch allang niemand meer?
Je hebt ook gelijk ook. Ga door, we hangen aan je lippen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog vrij normaal nu, ik mag best verkondigen wat ik doe tijdens het soppen.
Hmm ik vond alleen Black Hole Sun mooi.quote:
je hebt een goeie muzieksmaakquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm ik vond alleen Black Hole Sun mooi.
Weet je wat ik ook zo'n heerlijk nummer vind
Ik luister eigenlijk te weinig naar ouwe nummers, terwijl die zo goed zijn
maak je je eigen thee dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt wel vet veel van die stomme kruidnagel nodig om er wat uit te krijgen trouwens, het heeft zo'n hele lichte kleur geel als je zo'n zeefje volgooit.
de pot mooi versierd?quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb Tijn nog een pot kruidenthee gegeven als verjaardagscadeau
Benieuwd of hij het al heeft geproefd.
Dat niet, niet eens aan gedacht, ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren dat ik hem die pot heb gegevenquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet, niet eens aan gedacht, ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren dat ik hem die pot heb gegeven
Toen wel, dat was echt erg, ik heb toen over Tijns printer gekotst. Soort van gat in mijn geheugen, ik doe dat niet weer, teringquote:
origineel over de printerquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen wel, dat was echt erg, ik heb toen over Tijns printer gekotst. Soort van gat in mijn geheugen, ik doe dat niet weer, tering
Ik ben in het goede jaar geboren en heb veel goede muziek meegekregenquote:
ik luister ook echt van jaren 60/70 tot dubstep en heavy metalquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben in het goede jaar geboren en heb veel goede muziek meegekregen![]()
Ik kan hier net zo van genieten hoor, afhankelijk van mij bui![]()
etc etc.. niet echt 1 stijl
ja daar heb ik nu ook last van daarom ben ik nu nog wakkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:30 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn biologische klok is fucked, ik begin trek te krijgen in een avondmaaltijd ofzo?
Misschien zou het helpen als ik overdag wat deedquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja daar heb ik nu ook last van daarom ben ik nu nog wakker
maandagnacht doorgehaald, en nu ben ik niet moe
ik had vandaag college's maar ben niet gegaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zou het helpen als ik overdag wat deed
Ik moet eigenlijk gewoon gaan sporten ofzo. Nu fiets ik alleen maar doelloos door Enschede
Ik moest vandaag nog nar de huisarts en heb daarna de halve middag maar door de stad gefietst, omdat ik me verveelde en nog wat mensen in het echt wilde spreken vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik had vandaag college's maar ben niet gegaan
Dus zit ook al de hele dag lui niks te doen.
Je moet Nuttin' but Strings even helemaal luisteren, die wordt zo bizar heftig op het eindquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
Stone sour vind ik kut, die ander super
Ik...quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je moet Nuttin' but Strings even helemaal luisteren, die wordt zo bizar heftig op het eind
even luisterenquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik...
Andere keer misschien schatStraks ga ik niet meer slapen omdat ik je te gezellig en leuk vind.
Slaap liedje voor mij.
quote:
je "moest" niet naar de huisarts, het is iets betrekkend hebbende op de seks(volgensmij had je het al eens gepost op het forum).quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nog nar de huisarts en heb daarna de halve middag maar door de stad gefietst, omdat ik me verveelde en nog wat mensen in het echt wilde spreken vandaag
quote:
wat betekent dit? (serieuse vraag, is het weer dollen ofzo? of serieus klopt de indruk die ik dan heb dat er iets gaande is?)quote:
Don't bother, stel je eens voor dat hij niet meer hoeft te zwelgen in zelfmedelijden...quote:Op vrijdag 9 december 2011 06:08 schreef El_Matador het volgende:
Grey, zoek een dokter. Snel. En luister naar hem/haar.
Je hebt geneukt neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:02 schreef Soit het volgende:
Helaas geen slaap gehad maar het was het zeker waard.
Jawel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt geneukt neem ik aan?
Met of zonder condoom? WAnt dat wil mlig vast weten.
Ik idem hoor. Reeeeelaties. Alleen het woord al.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:02 schreef Soit het volgende:
Ik heb wel gezegd dat ik absoluut niet zit te wachten op een relatie (dit klinkt voor de meeste mensen vast raar)
Precies, krijg je alleen maar gezeur van.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik idem hoor. Reeeeelaties. Alleen het woord al.
Innerlijk natuurlijk bedoel je, anders gaan er mensen weer huilenquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Precies, krijg je alleen maar gezeur van.En dit meisje is mooier dan mijn ex, ook een pluspunt. Nu nog zien te fixen dat ze ook alleen seks wil en niet meer. Al gaat dat vaak wel zo.
Ja, bedoel ik ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Innerlijk natuurlijk bedoel je, anders gaan er mensen weer huilen
Luxeprobleem!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben de badkamerverbouwing zat. Ik wil thuis kunnen douchen.
Enorm foute aanname.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:20 schreef Tamashii het volgende:
Schenkstroop: je moet niet onzeker zijn en jezelf daardoor gaan proberen overbluffen op andere aspecten, bijvoorbeeld die TT. Dat is psychologie, maakt niet uit dat niet iedereen dat weet maar het komt hopeloos over wanneer je vrouwen niet kunt krijgen, ze dan maar hoeren noemt.
Oh, en iemand zei iets over Royo, hij doet het ook, punt is echter dat hij vrouwen wel kan krijgen. Dan is het dus geen onsuccesvolle overschattingspoging of wanhoop, maar een humoristische zijtak van zijn gedrag.
Zij denkt dat ik die TT heb gemaakt omdat ik geen vrouwen kan krijgen.quote:
Heb jij alle vrouwen hoeren genoemd dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij denkt dat ik die TT heb gemaakt omdat ik geen vrouwen kan krijgen.
Juist ja...
Nou de TT was dit: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #598 Hoeren neuken nooit meer..quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Heb jij alle vrouwen hoeren genoemd dan?
Hoeren neuken! Nooit meer werken! Hoeren neuken, nooit meer werken! Alleeeeen maaarrr hoerennnn neuken en nooooitt meer werken!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou de TT was dit: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #598 Hoeren neuken nooit meer..
Daarmee heb ik ze schijnbaar allemaal hoeren genoemd.
Ik volg het niet, wat is de tip? Het is logisch dat je alle vrouwen geen hoeren hoeft te noemen omdat je geen vrouwen kunt krijgen, dat weten de mensen hier ook wel. Je noemt een vrouw (of man) pas een hoer als het ook echt hoeren zijn. Jij neemt zomaar wat aan terwijl je de letterlijke betekenis niet eens weet van wat Heloef nou echt bedoelde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:34 schreef Tamashii het volgende:
Haha, je kan het nu exact gaan ontleden en analyseren. Maar ik gaf Schenkstroop een tip van een dame die niet onzeker of wanhopig is.
Ik bedoel, iedereen is wel eens onzeker en dat mag ook. Maar in dit topic gaat het heel vaak over die onzekerheid op een slechte manier....
Met die slechte manier bedoel je dat mensen zichzelf blokkeren?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:34 schreef Tamashii het volgende:
Haha, je kan het nu exact gaan ontleden en analyseren. Maar ik gaf Schenkstroop een tip van een dame die niet onzeker of wanhopig is.
Ik bedoel, iedereen is wel eens onzeker en dat mag ook. Maar in dit topic gaat het heel vaak over die onzekerheid op een slechte manier....
Lijkt me wel het ideale leven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeren neuken! Nooit meer werken! Hoeren neuken, nooit meer werken! Alleeeeen maaarrr hoerennnn neuken en nooooitt meer werken!
Ik denk dat je wel weet wat we allemaal willen weten?quote:
Laat hem eerst ff rustig zijn koffie opdrinken, man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet wat we allemaal willen weten?
Ik zeg toch ook nergens dat het meteen moet? Alleen dat we het willen weten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Laat hem eerst ff rustig zijn koffie opdrinken, man.
Ja skippen je ochtend ritueel, en begin maar te vertellen over de date!quote:
Laat die jongen even rustig acclimatiseren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja skippen je ochtend ritueel, en begin maar te vertellen over de date!
Ik lig nu bij haar in bedquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet wat we allemaal willen weten?
Dat had ik ook, toen was me verwarmings element kapotquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Myraela het volgende:
Mijn was zit al 3 uur in de droger, dat is toch gewoon niet normaal.
Top.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik lig nu bij haar in bed, hele leuke avond/nacht gehad dus . Heel veel gezoend en gepraat, de seks komt nog wel.
Jeuj!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik lig nu bij haar in bed, hele leuke avond/nacht gehad dus . Heel veel gezoend en gepraat, de seks komt nog wel.
Oh, fuuu, ik hoop dat dat het niet is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat had ik ook, toen was me verwarmings element kapot
Tipje van mij. Niet internetten als je bij een vrouw in bed ligt!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Voel je wel warme lucht?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, fuuu, ik hoop dat dat het niet is.![]()
Ik had mijn droger precies getimed dat ik optijd naar de les kon, nu mis ik mijn eerste les al. Maar ik weiger echt gewoon om andere kleren aan te doen.
Ons maagden zijn nog niet smooth genoeg om meteen door te stoten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tipje van mij. Niet internetten als je bij een vrouw in bed ligt!
En alleen maar zoenen? Dat vind ik knap!!! Zeker als je naast haar in bed ligt!
Of heeft zij op de bank geslapen
Ze slaapt dus het kan xD , maat ze wou nog niet all the way, dus dan ga ik verder ook niets proberen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tipje van mij. Niet internetten als je bij een vrouw in bed ligt!
En alleen maar zoenen? Dat vind ik knap!!! Zeker als je naast haar in bed ligt!
Of heeft zij op de bank geslapen
Je ligt bij een mooie vrouw in bed en je zit op Fok? Je hebt nog veel te leren, dude. Een lange, lange weg ligt voor je.quote:
Hey, ik moest het even kwijt na zoveel uur xDquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je ligt bij een mooie vrouw in bed en je zit op Fok? Je hebt nog veel te leren, dude. Een lange, lange weg ligt voor je.
Ze slaapt toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je ligt bij een mooie vrouw in bed en je zit op Fok? Je hebt nog veel te leren, dude. Een lange, lange weg ligt voor je.
Oh.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kruip je lekker tegen iemand aan enzo.
Ja, ik vond het ook nergens op slaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Sinji het volgende:
Meest onnodige kater ooit. Slecht feestje en slecht muziek![]()
En dan ook te horen krijgen dat Schenk zijn zin heeft gekregen, zijn de mods gek ofzo?
Woaahh, hold your horses, buddyquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat las ik pas later, makker.
Ik ben je makker niet, kameraad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat las ik pas later, makker.
Neuken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:18 schreef heloef het volgende:
Daarnaast neuken is overated, intimiteit (ja neuken is dat ook maar goed) en een goed gesprek is veel meer waard.
Tot zover mijn immense wijsheid op dit gebied.
Dit dus!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Huh wat dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Sinji het volgende:
En dan ook te horen krijgen dat Schenk zijn zin heeft gekregen, zijn de mods gek ofzo?
Ik mis het vraagteken.quote:
Ik was er speciaal voor om 7 uur opgestaan, zodat het klaar zou zijn als ik naar school zou moeten. 10 uur. Normaal doet het er max 2 uur over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef Sinji het volgende:
3 uur, lawd hav mercy. Dat klinkt niet goed
Energierekening says hello
1quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:18 schreef heloef het volgende:
Daarnaast neuken is overated, intimiteit (ja neuken is dat ook maar goed) en een goed gesprek is veel meer waard.
Dit idd. Slaat toch gvd nergens meer opquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Sinji het volgende:
Meest onnodige kater ooit. Slecht feestje en slecht muziek![]()
Volgens mij kun je net zo goed een nieuwe droger kopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:27 schreef ook_gek het volgende:
Een droger die er 2uur over doet
Vind ik nog extreem lang
Als moet ik zeggen dat ik al 5 maanden zonder droger zit. Die is kapot en stel het repareren uit
En dat terwijl ik alleen even het verwarmings element moet vervangen
Geniale grappen uitleggen doe ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit en moeten we nu stil zijn ofzo?
Jij houdt niet van tieten graaien, dat was het enige wat ik in de aanbieding hadquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:31 schreef Sinji het volgende:
Geniale grappen uitleggen doe ik niet![]()
Tenzij betaling in natura
TOETquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef Sinji het volgende:
Inderdaad, dat getoet verlaagd mijn libido
Ik moet naar mijn werk en ben al te laat, anders had ik het absoluut gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:36 schreef Sinji het volgende:
Ben net wakker en zit nu op mijn HTC (jawel heloef). Geen zin om uit bed te gaan en ontbijt te maken. Kom je brengen?
Leugens.quote:
Ik heb teveel bro love, te weinig ho love.quote:
Echte bazen internetten ook in bed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Well done Keyos. En trek je niets aan van wat ze zeggen, ik internet ook altijd in bed.
Wifi jeweetz. En fappen als er iemand bij je in bed ligt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kunnen ze daar wel foto's bekijken om te fappen dan?
Kerel die gast is nog maagd en heeft net voor het eerst gezoend. Je moet niet alles gelijk uitproberen, niks mis met nog wat bewarenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
Keyos is een keizer.
Good job. Alleen minpunten voor geen seks. Maar ja, if that's how she rolls....
Ergens denk ik dat hij stiekem wel opgelucht was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
Keyos is een keizer.
Good job. Alleen minpunten voor geen seks. Maar ja, if that's how she rolls....
Nee, dat doe je alleen als je alleen ligt te bazenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Wifi jeweetz. En fappen als er iemand bij je in bed ligt?
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dat doe je alleen als je alleen ligt te bazen
Alleen mobiel niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kunnen ze daar wel foto's bekijken om te fappen dan?
Ik zou er niet eens opkomen om dat te doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wifi jeweetz. En fappen als er iemand bij je in bed ligt?
Oh, ik dacht dat hij geen maagd meer was. Ja, doe het dan maar rustig aan. Die extra paar dagen maken dan ook niks meer uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kerel die gast is nog maagd en heeft net voor het eerst gezoend. Je moet niet alles gelijk uitproberen, niks mis met nog wat bewaren
Mensen van 30+ zien er helemaal niet zo oud uit toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:54 schreef heloef het volgende:
Alleen mobiel niet.![]()
Maar ook dat is binnenkort voorbij.![]()
Maar ik heb je foto inmiddels bewonderd hoor.
Ik heb het eens gedaan, hij vond het wel geil.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens opkomen om dat te doen.
Neuh dan is het goed, ik zou het in ieder geval niet zo maar doen als ze ligt te pitten ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het eens gedaan, hij vond het wel geil.
Nee, als man moet je het ook nog een beetje opsparen voor nog die hele dag, dan is het zonde te gaan fappen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dan is het goed, ik zou het in ieder geval niet zo maar doen als ze ligt te pitten ofzo.
Das het probleem niet hoor, ik vind het alleen een tikje om met iemand die naast me ligt te gaan zitten fappen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, als man moet je het ook nog een beetje opsparen voor nog die hele dag, dan is het zonde te gaan fappen.
Jij kunt nadat je hebt gefapt nog makkelijk een keer of drie/vier die dag? Knap hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Das het probleem niet hoor, ik vind het alleen een tikje om met iemand die naast me ligt te gaan zitten fappen.
3 keer wel, ik heb ooit een recordpoging gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij kunt nadat je hebt gefapt nog makkelijk een keer of drie/vier die dag? Knap hoor.
Dat moet je bewaren voor je meisje, anders is het egoïstisch.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:00 schreef heloef het volgende:
[..]
3 keer wel, ik heb ooit een recordpoging gedaan.
Het is egoïstisch dat ze al mijn zaad wil.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet je bewaren voor je meisje, anders is het egoïstisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Verwarmings element kost inclusief verzendkosten 70 euro.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Volgens mij kun je net zo goed een nieuwe droger kopen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is egoïstisch dat ze al mijn zaad wil.
Inderdaad, en wees er maar blij mee als je eenmaal zo'n meisje hebt gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedank God, op de blote knietjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, en wees er maar blij mee als je eenmaal zo'n meisje hebt gevonden
Nog niet, je moet nu nog gedwongen fappen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedank God, op de blote knietjes.
Ik bedoel ook dan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet, je moet nu nog gedwongen fappen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:07 schreef Sinji het volgende:
Wees voorzichtig met je zaad
Want voor je het weet
Is je toekomst geschaad
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:07 schreef Sinji het volgende:
Wees voorzichtig met je zaad
Want voor je het weet
Is je toekomst geschaad
Niet zuinig ja?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of wees niet zuinig met je zaad, dan blijft je een hoop gezeik en geld in de toekomst bespaard
Jo ik zie dat in de toekomst wel verranderen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
Balen wel dat er kinderen van kunnen komen
Kinderen zijn wel leuk, maar niet als ze van jezelf zijn.
Bovendien verwaarloos ik mezelf al, sneu zijn het zijn voor een kind als ik moeder werd.
Door dit nummer hebben de Geallieerden de tweede oorlog gewonnen van de Duitsersquote:
Je hebt gelijk, mar sowieso wil ik nog niet eens denken aan kinderen voor ik 25 ben, en waarschijnlijk vind ik me zelfs daarna nog te jong.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jo ik zie dat in de toekomst wel verranderen!
Ik heb trouwens de perfecte vrouw voor mlig in de buurt wonen.
Ze heeft een gedrag en eet storenis. Durft niemand aan te kijken en wacht net zo lang tot een avond winkel leeg is voor ze naar binnen gaat.
En als je na haar binnen komt gaat ze precies zo lopen dat ze je ontloopt.
Voor de rest loopt ze heel de buurt door.
En volgens mij heeft ze ook een tik dat alles precies zo moet. Want ik zie haar soms terug lopen en de zelfde weg 3x oversteken.
Pics?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:18 schreef Myraela het volgende:
Pakketje binnen.Schoentjes zijn uberschattig. Topje is tof.
Leuk!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb me alweer terug omgekleed.
Maar deze schoentjes.
[ afbeelding ]
En dit topje.
[ afbeelding ]
quote:
picsquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
Maar dan doe ik mijn kleren uit, dat is minder tof.
It's part of the perfect stormquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Is dat afhankelijk van haar kleren dan?
Het kan altijd erger.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
Maar dan doe ik mijn kleren uit, dat is minder tof.
Waar is de kermis?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze verkopen kaneelstokjes op de kermis
Ik heb een chocolade stokje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel een stokje maar er zit geen kaneel op
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, jullie hadden die date van het weekend toch?
Neen.quote:
We zouden samen Leiden onveilig gaan maken vanavond..quote:
Maar ik heb haar vorige week succesvol uitgeschakeldquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
We zouden samen Leiden onveilig gaan maken vanavond..
Heeft mijn slechte grap nou het topic gekilled?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ik heb haar vorige week succesvol uitgeschakeld![]()
Mission accomplished
Ik ben er!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
We zouden samen Leiden onveilig gaan maken vanavond..
Heb je zin en tijd om vanmiddag ergens wat te gaan drinken?quote:
Ik ook, op 3fmquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buurman luistert nu naar Hoeren neuken, nooit meer werken. Iets te hard.
kan je nog even melden (of herhalen) hoe en wanneer je haar nou ontmoet heb.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:02 schreef Soit het volgende:
Ik ben terug van de date. Zij is sowieso leuk, ik kan veel met haar lachen, ze is heel vlot/direct.Helaas geen slaap gehad maar het was het zeker waard.
Ik heb wel gezegd dat ik absoluut niet zit te wachten op een relatie en (dit klinkt voor de meeste
mensen vast raar) dat ik nog met mijn ex in m'n hoofd zit.
wat moet ik bij een doktor luisteren! als ik daar heen ga, en daar ga zitten. dan vraagt hij van : ja waarom ben je er?. als ik dan alleen maar ga luisteren gebeurd er niet veel/.quote:Op vrijdag 9 december 2011 06:08 schreef El_Matador het volgende:
Grey, zoek een dokter. Snel. En luister naar hem/haar.
ja leuk lied, dat refrein is leuk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeren neuken! Nooit meer werken! Hoeren neuken, nooit meer werken! Alleeeeen maaarrr hoerennnn neuken en nooooitt meer werken!
hoi loka.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had er nog niet aan gedacht maar mlig heeft dat leven al, hoeren neuken nooit meer werken.
Zit jij naast mij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn buurman luistert nu naar Hoeren neuken, nooit meer werken. Iets te hard.
Wat een ultieme baas is het toch ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had er nog niet aan gedacht maar mlig heeft dat leven al, hoeren neuken nooit meer werken.
Dude, chill.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan je nog even melden (of herhalen) hoe en wanneer je haar nou ontmoet heb.
en gewoon alle kleine details. ik zou er graag van wat willen opsteken.
ook wat details van wat je nou zegt, en doet enzo.
alleen maar dingen van : ik ga op date
paar maanden later : het is me vriendin
paar jaar later : we gaan trouwen.
daar heb ik geen fuck aan, dat kan ik zelf ook wel bedenken.
[..]
wat moet ik bij een doktor luisteren! als ik daar heen ga, en daar ga zitten. dan vraagt hij van : ja waarom ben je er?. als ik dan alleen maar ga luisteren gebeurd er niet veel/.
ook gaat hij me niet spontaan uitleggen wat (Dit) in het topic was. moet ik dat dan ga vragen?
of word er weer gedoelt op dat ik dan moet zeggen dat mensen van een forum me geschift vinden ofzo, en dan maar kijken waar het heen loopt?
blijkbaar vraag ik wat doms ofzo? waarom kan er niet gewoon geantwoord worden
ik doe wel via pm dan. wat een gedoe.
[..]
ja leuk lied, dat refrein is leuk.
vraag me af of ik zijn het droombeeld van een perfect leven uit dat lied heb ofzo.....
[..]
hoi loka.
ja ik heb toch maar de ruitenwissermotor naar binnen gehaald, en gekeken wat er mis mee was.
zat allemaal opgedroogde olie in de tandjeskast die er aan vast zit, en het liep heel stroef.
ik heb het allemaal eruit gespoeld met een tandenborstel en benzine. en toen wat nieuw vet erin gedaan en weer gemonteerd.
net toen ik daar mee bezig was, en het enorm naar benzine rook en me handen vies waren ging de deurbel. ik heb opengedaan en ik heb een stom pakket aangenomen met kleding van "christina " ofzo.
het gesprek met de postbode ging niet soepel, ik antwoorde bot en hij vroeg zei alleen maar " ik heb een pakket voor christina"
nou dat zei mij natuurlijk niets, dus ik vroeg welk huisnummer en griste het uit ze handen en bekeek het ook tegelijk. blijkt dus een chick naast me te wonen.
nu moet ik gaan wachten tot die chick langskomt ofzo, ik heb er eigenlijk nu al spijt van. maar de postbode wegsturen en gaan zeggen dat ik te asociaal ben om pakketjes aan te nemen is ook weer zo vervelend voor hem want dan moet hij anderen buren gaan opzoeken enzo.
en het staat vreemd.
ik heb nu al panische gedachtes dat ik me ga verspreken naar christina. ik zie het al gebeuren dat ik zeg :hja , hier een cadeautje voor je. ,.".... SHY SHY bloos .... " nee ik bedoel poststuk, haha gekke mij. nou hier en ga nu snel weg. "
ik heb ook gedachtes dat ik nu gered ga worden
ik laat het nog wel weten en voor het geval zij me vriendin wordt heb ik bij deze wel gemeld hoe ik haar heb ontmoet.
Inderdaad.quote:
nee dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dude, chill.
Je moet een pakje afgeven aan je buurvrouw.
Niks om je druk over te maken.
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kaneel ga een koffie halen.
Die heeft ze sowieso als ze dat pakketje bij jou hebben gebracht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet.
komt ze hem nou ophalen, of moet ik hem nou langsbrengen.
zal ik kijken of ik haar post kan hengelen om te kijken of ze een papiertje heeft dat ze bij mij langs moet komen?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet.
zal ik kijken of ik haar post kan hengelen om te kijken of ze een papiertje heeft dat ze bij mij langs moet komen?
Hmm klonten in de koffie, lekker.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsjebliefteen koffie. met extra zaad
Je moet het gewoon brengen. Toen ik dat deed bij mijn buren kreeg ik de dag erna chocolade dus mensen waarderen dat blijkbaar, als je het uit jezelf doet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet.
WTF gast. Ja dat zal ze leuk vinden, als ze erachter komt dat je haar post jat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet.
Grapje zekerquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet.
ja wanneer moet ik dan gaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet het gewoon brengen. Toen ik dat deed bij mijn buren kreeg ik de dag erna chocolade dus mensen waarderen dat blijkbaar, als je het uit jezelf doet.
ik ga haar post toch niet jatten debiel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WTF gast. Ja dat zal ze leuk vinden, als ze erachter komt dat je haar post jat.
Wacht gewoon even af of ze het op komt halen vandaag, zo niet dan geef je het morgen even af.
nee man. voor het zelfde geld kent iedereen hier elkaar, en roddelt men over me.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:15 schreef palawan het volgende:
[..]
Grapje zeker
Maak je niet druk, bel vanavond gewoon even aan en zeg: ik heb een pakje voor je.
Dan geef je het pakje af, en vervolgens zeg je:
Ik ben trouwens ....... Ik ben je buurman, en geef je haar een hand.
dankjewel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad de post gaan hengelen.
Terugleggen is nog steeds jatten vriend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga haar post toch niet jatten debiel.
ik ga het jatten, bekijken, en dan weer terugdoen.
om te kijken of er een briefje is waarop staat dat ze naar mij moet komen.
ik zou het liever niet willen, chicks houden niet van benzinelucht enzo en het staat vreemd alsof ik met foute dingen bezig ben
Als jij mijn buurman was dan geloof ik niet dat ik blij zou zijn als je mijn post/pakketjes zou mollen. Er is een reden dat het geen brievenbuspost isquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb al geprobeert om het ding op te vouwen en door haar brievenbus te raggen(met grof geweld, wat de postbode nog niet heeft geprobeert) maar het past niet.
You're kidding right?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee man. voor het zelfde geld kent iedereen hier elkaar, en roddelt men over me.
[..]
dankjewel.
ik zal het straks even bekijken.
ja wat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Als jij mijn buurman was dan geloof ik niet dat ik blij zou zijn als je mijn post/pakketjes zou mollen. Er is een reden dat het geen brievenbuspost is
Benzinneke.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Als jij mijn buurman was dan geloof ik niet dat ik blij zou zijn als je mijn post/pakketjes zou mollen. Er is een reden dat het geen brievenbuspost is
De tekst is inderdaad wel toepasselijk jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Benzinneke.![]()
Ik heb een nummer voor jou gevonden, luister er naar en leer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |