quote:
Op vrijdag 9 december 2011 07:02 schreef Soit het volgende:Ik ben terug van de date. Zij is sowieso leuk, ik kan veel met haar lachen, ze is heel vlot/direct.

Helaas geen slaap gehad maar het was het zeker waard.
Ik heb wel gezegd dat ik absoluut niet zit te wachten op een relatie en (dit klinkt voor de meeste
mensen vast raar

) dat ik nog met mijn ex in m'n hoofd zit.
kan je nog even melden (of herhalen) hoe en wanneer je haar nou ontmoet heb.
en gewoon alle kleine details. ik zou er graag van wat willen opsteken.
ook wat details van wat je nou zegt, en doet enzo.
alleen maar dingen van : ik ga op date
paar maanden later : het is me vriendin
paar jaar later : we gaan trouwen.
daar heb ik geen fuck aan, dat kan ik zelf ook wel bedenken.
quote:
wat moet ik bij een doktor luisteren! als ik daar heen ga, en daar ga zitten. dan vraagt hij van : ja waarom ben je er?. als ik dan alleen maar ga luisteren gebeurd er niet veel/.
ook gaat hij me niet spontaan uitleggen wat (Dit) in het topic was. moet ik dat dan ga vragen?
of word er weer gedoelt op dat ik dan moet zeggen dat mensen van een forum me geschift vinden ofzo, en dan maar kijken waar het heen loopt?
blijkbaar vraag ik wat doms ofzo? waarom kan er niet gewoon geantwoord worden
ik doe wel via pm dan. wat een gedoe.
quote:
Op vrijdag 9 december 2011 09:37 schreef Myraela het volgende:[..]
Hoeren neuken! Nooit meer werken! Hoeren neuken, nooit meer werken! Alleeeeen maaarrr hoerennnn neuken en nooooitt meer werken!

ja leuk lied, dat refrein is leuk.
vraag me af of ik zijn het droombeeld van een perfect leven uit dat lied heb ofzo.....
quote:
hoi loka.
ja ik heb toch maar de ruitenwissermotor naar binnen gehaald, en gekeken wat er mis mee was.
zat allemaal opgedroogde olie in de tandjeskast die er aan vast zit, en het liep heel stroef.
ik heb het allemaal eruit gespoeld met een tandenborstel en benzine. en toen wat nieuw vet erin gedaan en weer gemonteerd.
net toen ik daar mee bezig was, en het enorm naar benzine rook en me handen vies waren ging de deurbel. ik heb opengedaan en ik heb een stom pakket aangenomen met kleding van "christina " ofzo.
het gesprek met de postbode ging niet soepel, ik antwoorde bot en hij vroeg zei alleen maar " ik heb een pakket voor christina"
nou dat zei mij natuurlijk niets, dus ik vroeg welk huisnummer en griste het uit ze handen en bekeek het ook tegelijk. blijkt dus een chick naast me te wonen.
zij heeft ook kleding bestelt netzoals myra. zal wel storm lopen bij die winkels nu misschien als alle bvrouwen dat vandaag doen.
nu moet ik gaan wachten tot die chick langskomt ofzo, ik heb er eigenlijk nu al spijt van. maar de postbode wegsturen en gaan zeggen dat ik te asociaal ben om pakketjes aan te nemen is ook weer zo vervelend voor hem want dan moet hij anderen buren gaan opzoeken enzo.
en het staat vreemd.
of misschien komt ze wel niet langs, en moet ik naar haar toe, dat ben ik vergeten te vragen aan de postbode.
ik heb al geprobeert om het ding op te vouwen en door haar brievenbus te raggen(met grof geweld, wat de postbode nog niet heeft geprobeert) maar het past niet.
ik heb nu al panische gedachtes dat ik me ga verspreken naar christina. ik zie het al gebeuren dat ik zeg :

hja , hier een cadeautje voor je. ,.".... SHY SHY bloos .... " nee ik bedoel poststuk, haha gekke mij. nou hier en ga nu snel weg. "
ik heb ook gedachtes dat ik nu gered ga worden
ik laat het nog wel weten en voor het geval zij me vriendin wordt heb ik bij deze wel gemeld hoe ik haar heb ontmoet.