je "moest" niet naar de huisarts, het is iets betrekkend hebbende op de seks(volgensmij had je het al eens gepost op het forum).quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nog nar de huisarts en heb daarna de halve middag maar door de stad gefietst, omdat ik me verveelde en nog wat mensen in het echt wilde spreken vandaag
quote:
wat betekent dit? (serieuse vraag, is het weer dollen ofzo? of serieus klopt de indruk die ik dan heb dat er iets gaande is?)quote:
Don't bother, stel je eens voor dat hij niet meer hoeft te zwelgen in zelfmedelijden...quote:Op vrijdag 9 december 2011 06:08 schreef El_Matador het volgende:
Grey, zoek een dokter. Snel. En luister naar hem/haar.
Je hebt geneukt neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:02 schreef Soit het volgende:
Helaas geen slaap gehad maar het was het zeker waard.
Jawel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt geneukt neem ik aan?
Met of zonder condoom? WAnt dat wil mlig vast weten.
Ik idem hoor. Reeeeelaties. Alleen het woord al.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:02 schreef Soit het volgende:
Ik heb wel gezegd dat ik absoluut niet zit te wachten op een relatie (dit klinkt voor de meeste mensen vast raar)
Precies, krijg je alleen maar gezeur van.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik idem hoor. Reeeeelaties. Alleen het woord al.
Innerlijk natuurlijk bedoel je, anders gaan er mensen weer huilenquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Precies, krijg je alleen maar gezeur van.En dit meisje is mooier dan mijn ex, ook een pluspunt. Nu nog zien te fixen dat ze ook alleen seks wil en niet meer. Al gaat dat vaak wel zo.
Ja, bedoel ik ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Innerlijk natuurlijk bedoel je, anders gaan er mensen weer huilen
Luxeprobleem!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben de badkamerverbouwing zat. Ik wil thuis kunnen douchen.
Enorm foute aanname.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:20 schreef Tamashii het volgende:
Schenkstroop: je moet niet onzeker zijn en jezelf daardoor gaan proberen overbluffen op andere aspecten, bijvoorbeeld die TT. Dat is psychologie, maakt niet uit dat niet iedereen dat weet maar het komt hopeloos over wanneer je vrouwen niet kunt krijgen, ze dan maar hoeren noemt.
Oh, en iemand zei iets over Royo, hij doet het ook, punt is echter dat hij vrouwen wel kan krijgen. Dan is het dus geen onsuccesvolle overschattingspoging of wanhoop, maar een humoristische zijtak van zijn gedrag.
Zij denkt dat ik die TT heb gemaakt omdat ik geen vrouwen kan krijgen.quote:
Heb jij alle vrouwen hoeren genoemd dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij denkt dat ik die TT heb gemaakt omdat ik geen vrouwen kan krijgen.
Juist ja...
Nou de TT was dit: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #598 Hoeren neuken nooit meer..quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:31 schreef Soit het volgende:
[..]
Heb jij alle vrouwen hoeren genoemd dan?
Hoeren neuken! Nooit meer werken! Hoeren neuken, nooit meer werken! Alleeeeen maaarrr hoerennnn neuken en nooooitt meer werken!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou de TT was dit: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #598 Hoeren neuken nooit meer..
Daarmee heb ik ze schijnbaar allemaal hoeren genoemd.
Ik volg het niet, wat is de tip? Het is logisch dat je alle vrouwen geen hoeren hoeft te noemen omdat je geen vrouwen kunt krijgen, dat weten de mensen hier ook wel. Je noemt een vrouw (of man) pas een hoer als het ook echt hoeren zijn. Jij neemt zomaar wat aan terwijl je de letterlijke betekenis niet eens weet van wat Heloef nou echt bedoelde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:34 schreef Tamashii het volgende:
Haha, je kan het nu exact gaan ontleden en analyseren. Maar ik gaf Schenkstroop een tip van een dame die niet onzeker of wanhopig is.
Ik bedoel, iedereen is wel eens onzeker en dat mag ook. Maar in dit topic gaat het heel vaak over die onzekerheid op een slechte manier....
Met die slechte manier bedoel je dat mensen zichzelf blokkeren?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:34 schreef Tamashii het volgende:
Haha, je kan het nu exact gaan ontleden en analyseren. Maar ik gaf Schenkstroop een tip van een dame die niet onzeker of wanhopig is.
Ik bedoel, iedereen is wel eens onzeker en dat mag ook. Maar in dit topic gaat het heel vaak over die onzekerheid op een slechte manier....
Lijkt me wel het ideale leven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeren neuken! Nooit meer werken! Hoeren neuken, nooit meer werken! Alleeeeen maaarrr hoerennnn neuken en nooooitt meer werken!
Ik denk dat je wel weet wat we allemaal willen weten?quote:
Laat hem eerst ff rustig zijn koffie opdrinken, man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet wat we allemaal willen weten?
Ik zeg toch ook nergens dat het meteen moet? Alleen dat we het willen weten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Laat hem eerst ff rustig zijn koffie opdrinken, man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |