ja daar heb ik nu ook last van daarom ben ik nu nog wakkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:30 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn biologische klok is fucked, ik begin trek te krijgen in een avondmaaltijd ofzo?
Misschien zou het helpen als ik overdag wat deedquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja daar heb ik nu ook last van daarom ben ik nu nog wakker
maandagnacht doorgehaald, en nu ben ik niet moe
ik had vandaag college's maar ben niet gegaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zou het helpen als ik overdag wat deed
Ik moet eigenlijk gewoon gaan sporten ofzo. Nu fiets ik alleen maar doelloos door Enschede
Ik moest vandaag nog nar de huisarts en heb daarna de halve middag maar door de stad gefietst, omdat ik me verveelde en nog wat mensen in het echt wilde spreken vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik had vandaag college's maar ben niet gegaan
Dus zit ook al de hele dag lui niks te doen.
Je moet Nuttin' but Strings even helemaal luisteren, die wordt zo bizar heftig op het eindquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
Stone sour vind ik kut, die ander super
Ik...quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je moet Nuttin' but Strings even helemaal luisteren, die wordt zo bizar heftig op het eind
even luisterenquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik...
Andere keer misschien schatStraks ga ik niet meer slapen omdat ik je te gezellig en leuk vind.
Slaap liedje voor mij.
quote:
je "moest" niet naar de huisarts, het is iets betrekkend hebbende op de seks(volgensmij had je het al eens gepost op het forum).quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nog nar de huisarts en heb daarna de halve middag maar door de stad gefietst, omdat ik me verveelde en nog wat mensen in het echt wilde spreken vandaag
quote:
wat betekent dit? (serieuse vraag, is het weer dollen ofzo? of serieus klopt de indruk die ik dan heb dat er iets gaande is?)quote:
Don't bother, stel je eens voor dat hij niet meer hoeft te zwelgen in zelfmedelijden...quote:Op vrijdag 9 december 2011 06:08 schreef El_Matador het volgende:
Grey, zoek een dokter. Snel. En luister naar hem/haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |