Ik ben nog vrij normaal nu, ik mag best verkondigen wat ik doe tijdens het soppen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Meid, dat gelooft toch allang niemand meer?
Je hebt ook gelijk ook. Ga door, we hangen aan je lippen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog vrij normaal nu, ik mag best verkondigen wat ik doe tijdens het soppen.
Hmm ik vond alleen Black Hole Sun mooi.quote:
je hebt een goeie muzieksmaakquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm ik vond alleen Black Hole Sun mooi.
Weet je wat ik ook zo'n heerlijk nummer vind
Ik luister eigenlijk te weinig naar ouwe nummers, terwijl die zo goed zijn
maak je je eigen thee dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt wel vet veel van die stomme kruidnagel nodig om er wat uit te krijgen trouwens, het heeft zo'n hele lichte kleur geel als je zo'n zeefje volgooit.
de pot mooi versierd?quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb Tijn nog een pot kruidenthee gegeven als verjaardagscadeau
Benieuwd of hij het al heeft geproefd.
Dat niet, niet eens aan gedacht, ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren dat ik hem die pot heb gegevenquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet, niet eens aan gedacht, ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren dat ik hem die pot heb gegeven
Toen wel, dat was echt erg, ik heb toen over Tijns printer gekotst. Soort van gat in mijn geheugen, ik doe dat niet weer, teringquote:
origineel over de printerquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen wel, dat was echt erg, ik heb toen over Tijns printer gekotst. Soort van gat in mijn geheugen, ik doe dat niet weer, tering
Ik ben in het goede jaar geboren en heb veel goede muziek meegekregenquote:
ik luister ook echt van jaren 60/70 tot dubstep en heavy metalquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben in het goede jaar geboren en heb veel goede muziek meegekregen![]()
Ik kan hier net zo van genieten hoor, afhankelijk van mij bui![]()
etc etc.. niet echt 1 stijl
ja daar heb ik nu ook last van daarom ben ik nu nog wakkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:30 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn biologische klok is fucked, ik begin trek te krijgen in een avondmaaltijd ofzo?
Misschien zou het helpen als ik overdag wat deedquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja daar heb ik nu ook last van daarom ben ik nu nog wakker
maandagnacht doorgehaald, en nu ben ik niet moe
ik had vandaag college's maar ben niet gegaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zou het helpen als ik overdag wat deed
Ik moet eigenlijk gewoon gaan sporten ofzo. Nu fiets ik alleen maar doelloos door Enschede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |