Ik vind maar 1 nummer echt mooi van haarquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou in dat geval is het compleet nutteloos wat hij altijd post(was het al), maar in dat geval dus ook voor zichzelf (mijns inzien)
Ik lag net ook hardop te lachen in bed, blij dat ik niet thuis ben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:55 schreef Sinji het volgende:
Ik word hier een beetje aangekeken omdat ik hardop lach tegen mijn telefoon. IDGAF. Slecht feestje, met slecht muziek
En dat is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind maar 1 nummer echt mooi van haar
X-Factor zie ik nu. Eerste keer dat ik TV kijk in tijden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
RCN is helemaal niks man.. dat is waar je naar kijkt?
Twee Bogotaanse teams in de halve finales, een ongekende weelde.
Bij elke minuut RCN sterven minstens duizend hersencellen af. Zo dom is die zender. En de Noticias zijn het ergst.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
X-Factor zie ik nu. Eerste keer dat ik TV kijk in tijden.
Supersexy kerstvrouwenpakjes. Schaamteloos lekker.
Ik maak bij masturberen meer geluid dan bij seks denk ik, als er niemand in de buurt is tenminste. Dan is er niemand anders die geile geluiden maakt dus moet ik het zelf maar doen, ofzo.quote:
Met 34m2 kont in een strak jurkje heb ik geen hersencellen nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij elke minuut RCN sterven minstens duizend hersencellen af. Zo dom is die zender. En de Noticias zijn het ergst.
Kdenk niet dat je dat kan lerenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat, kan je me dat leren?
Ja héquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:59 schreef Sinji het volgende:
Ey strani, wat grappig dat jij matador in real life kent. Small world.
Het wordt tijd voor een nieuwe afspraak met mij, als intellectuele injectie, zie ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met 34m2 kont in een strak jurkje heb ik geen hersencellen nodig.
Friesland is geen Nederland, vind ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hé
Hij had me eens aangesproken hier en toen hebben we in Bogotá wat afgesproken.
Waar zit jij trouwens? Het is me nu onduidelijk of je wel in Nederland zit.
Ik doe zo m'n best om toespelingen te maken en je werkt zo niet mee he?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens vrouwentennis op tv
Mijn familie is Fries en ik vind het gewoon Nederland. Dus dan heeft de rest van Nederland dat ook maar te vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Friesland is geen Nederland, vind ik.
Het is toch veel te laat voor zulke duffe muziek?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |