Het is egoïstisch dat ze al mijn zaad wil.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet je bewaren voor je meisje, anders is het egoïstisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Verwarmings element kost inclusief verzendkosten 70 euro.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Volgens mij kun je net zo goed een nieuwe droger kopen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is egoïstisch dat ze al mijn zaad wil.
Inderdaad, en wees er maar blij mee als je eenmaal zo'n meisje hebt gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedank God, op de blote knietjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, en wees er maar blij mee als je eenmaal zo'n meisje hebt gevonden
Nog niet, je moet nu nog gedwongen fappen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedank God, op de blote knietjes.
Ik bedoel ook dan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet, je moet nu nog gedwongen fappen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:07 schreef Sinji het volgende:
Wees voorzichtig met je zaad
Want voor je het weet
Is je toekomst geschaad
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:07 schreef Sinji het volgende:
Wees voorzichtig met je zaad
Want voor je het weet
Is je toekomst geschaad
Niet zuinig ja?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of wees niet zuinig met je zaad, dan blijft je een hoop gezeik en geld in de toekomst bespaard
Jo ik zie dat in de toekomst wel verranderen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
Balen wel dat er kinderen van kunnen komen
Kinderen zijn wel leuk, maar niet als ze van jezelf zijn.
Bovendien verwaarloos ik mezelf al, sneu zijn het zijn voor een kind als ik moeder werd.
Door dit nummer hebben de Geallieerden de tweede oorlog gewonnen van de Duitsersquote:
Je hebt gelijk, mar sowieso wil ik nog niet eens denken aan kinderen voor ik 25 ben, en waarschijnlijk vind ik me zelfs daarna nog te jong.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jo ik zie dat in de toekomst wel verranderen!
Ik heb trouwens de perfecte vrouw voor mlig in de buurt wonen.
Ze heeft een gedrag en eet storenis. Durft niemand aan te kijken en wacht net zo lang tot een avond winkel leeg is voor ze naar binnen gaat.
En als je na haar binnen komt gaat ze precies zo lopen dat ze je ontloopt.
Voor de rest loopt ze heel de buurt door.
En volgens mij heeft ze ook een tik dat alles precies zo moet. Want ik zie haar soms terug lopen en de zelfde weg 3x oversteken.
Pics?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:18 schreef Myraela het volgende:
Pakketje binnen.Schoentjes zijn uberschattig. Topje is tof.
Leuk!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb me alweer terug omgekleed.
Maar deze schoentjes.
[ afbeelding ]
En dit topje.
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |