Ja skippen je ochtend ritueel, en begin maar te vertellen over de date!quote:
Laat die jongen even rustig acclimatiseren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja skippen je ochtend ritueel, en begin maar te vertellen over de date!
Ik lig nu bij haar in bedquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet wat we allemaal willen weten?
Dat had ik ook, toen was me verwarmings element kapotquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:01 schreef Myraela het volgende:
Mijn was zit al 3 uur in de droger, dat is toch gewoon niet normaal.
Top.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik lig nu bij haar in bed, hele leuke avond/nacht gehad dus . Heel veel gezoend en gepraat, de seks komt nog wel.
Jeuj!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik lig nu bij haar in bed, hele leuke avond/nacht gehad dus . Heel veel gezoend en gepraat, de seks komt nog wel.
Oh, fuuu, ik hoop dat dat het niet is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat had ik ook, toen was me verwarmings element kapot
Tipje van mij. Niet internetten als je bij een vrouw in bed ligt!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Voel je wel warme lucht?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, fuuu, ik hoop dat dat het niet is.![]()
Ik had mijn droger precies getimed dat ik optijd naar de les kon, nu mis ik mijn eerste les al. Maar ik weiger echt gewoon om andere kleren aan te doen.
Ons maagden zijn nog niet smooth genoeg om meteen door te stoten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tipje van mij. Niet internetten als je bij een vrouw in bed ligt!
En alleen maar zoenen? Dat vind ik knap!!! Zeker als je naast haar in bed ligt!
Of heeft zij op de bank geslapen
Ze slaapt dus het kan xD , maat ze wou nog niet all the way, dus dan ga ik verder ook niets proberen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tipje van mij. Niet internetten als je bij een vrouw in bed ligt!
En alleen maar zoenen? Dat vind ik knap!!! Zeker als je naast haar in bed ligt!
Of heeft zij op de bank geslapen
Je ligt bij een mooie vrouw in bed en je zit op Fok? Je hebt nog veel te leren, dude. Een lange, lange weg ligt voor je.quote:
Hey, ik moest het even kwijt na zoveel uur xDquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je ligt bij een mooie vrouw in bed en je zit op Fok? Je hebt nog veel te leren, dude. Een lange, lange weg ligt voor je.
Ze slaapt toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je ligt bij een mooie vrouw in bed en je zit op Fok? Je hebt nog veel te leren, dude. Een lange, lange weg ligt voor je.
Oh.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kruip je lekker tegen iemand aan enzo.
Ja, ik vond het ook nergens op slaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Sinji het volgende:
Meest onnodige kater ooit. Slecht feestje en slecht muziek![]()
En dan ook te horen krijgen dat Schenk zijn zin heeft gekregen, zijn de mods gek ofzo?
Woaahh, hold your horses, buddyquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat las ik pas later, makker.
Ik ben je makker niet, kameraad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat las ik pas later, makker.
Neuken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:18 schreef heloef het volgende:
Daarnaast neuken is overated, intimiteit (ja neuken is dat ook maar goed) en een goed gesprek is veel meer waard.
Tot zover mijn immense wijsheid op dit gebied.
Dit dus!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Huh wat dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Sinji het volgende:
En dan ook te horen krijgen dat Schenk zijn zin heeft gekregen, zijn de mods gek ofzo?
Ik mis het vraagteken.quote:
Ik was er speciaal voor om 7 uur opgestaan, zodat het klaar zou zijn als ik naar school zou moeten. 10 uur. Normaal doet het er max 2 uur over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef Sinji het volgende:
3 uur, lawd hav mercy. Dat klinkt niet goed
Energierekening says hello
1quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:18 schreef heloef het volgende:
Daarnaast neuken is overated, intimiteit (ja neuken is dat ook maar goed) en een goed gesprek is veel meer waard.
Dit idd. Slaat toch gvd nergens meer opquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Sinji het volgende:
Meest onnodige kater ooit. Slecht feestje en slecht muziek![]()
Volgens mij kun je net zo goed een nieuwe droger kopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:27 schreef ook_gek het volgende:
Een droger die er 2uur over doet
Vind ik nog extreem lang
Als moet ik zeggen dat ik al 5 maanden zonder droger zit. Die is kapot en stel het repareren uit
En dat terwijl ik alleen even het verwarmings element moet vervangen
Geniale grappen uitleggen doe ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit en moeten we nu stil zijn ofzo?
Jij houdt niet van tieten graaien, dat was het enige wat ik in de aanbieding hadquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:31 schreef Sinji het volgende:
Geniale grappen uitleggen doe ik niet![]()
Tenzij betaling in natura
TOETquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef Sinji het volgende:
Inderdaad, dat getoet verlaagd mijn libido
Ik moet naar mijn werk en ben al te laat, anders had ik het absoluut gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:36 schreef Sinji het volgende:
Ben net wakker en zit nu op mijn HTC (jawel heloef). Geen zin om uit bed te gaan en ontbijt te maken. Kom je brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |