Neuken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:18 schreef heloef het volgende:
Daarnaast neuken is overated, intimiteit (ja neuken is dat ook maar goed) en een goed gesprek is veel meer waard.
Tot zover mijn immense wijsheid op dit gebied.
Dit dus!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je ligt bij een mooie vrouw in bed en je zit op Fok? Je hebt nog veel te leren, dude. Een lange, lange weg ligt voor je.
Huh wat dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Sinji het volgende:
En dan ook te horen krijgen dat Schenk zijn zin heeft gekregen, zijn de mods gek ofzo?
Ik mis het vraagteken.quote:
Ik was er speciaal voor om 7 uur opgestaan, zodat het klaar zou zijn als ik naar school zou moeten. 10 uur. Normaal doet het er max 2 uur over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef Sinji het volgende:
3 uur, lawd hav mercy. Dat klinkt niet goed
Energierekening says hello
1quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:18 schreef heloef het volgende:
Daarnaast neuken is overated, intimiteit (ja neuken is dat ook maar goed) en een goed gesprek is veel meer waard.
Dit idd. Slaat toch gvd nergens meer opquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Sinji het volgende:
Meest onnodige kater ooit. Slecht feestje en slecht muziek![]()
En dan ook te horen krijgen dat Schenk zijn zin heeft gekregen, zijn de mods gek ofzo?
Volgens mij kun je net zo goed een nieuwe droger kopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:27 schreef ook_gek het volgende:
Een droger die er 2uur over doet
Vind ik nog extreem lang
Als moet ik zeggen dat ik al 5 maanden zonder droger zit. Die is kapot en stel het repareren uit
En dat terwijl ik alleen even het verwarmings element moet vervangen
Geniale grappen uitleggen doe ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit en moeten we nu stil zijn ofzo?
Jij houdt niet van tieten graaien, dat was het enige wat ik in de aanbieding hadquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:31 schreef Sinji het volgende:
Geniale grappen uitleggen doe ik niet![]()
Tenzij betaling in natura
TOETquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef Sinji het volgende:
Inderdaad, dat getoet verlaagd mijn libido
Ik moet naar mijn werk en ben al te laat, anders had ik het absoluut gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:36 schreef Sinji het volgende:
Ben net wakker en zit nu op mijn HTC (jawel heloef). Geen zin om uit bed te gaan en ontbijt te maken. Kom je brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |