Hier ook een verschil, papa 1.99 en ik 1.64quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Orea het volgende:
Hier kan het alle kanten oppapa is ruim 1,90 en ik ben 1,70
Hier ookquote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Orea het volgende:
Hier kan het alle kanten oppapa is ruim 1,90 en ik ben 1,70
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
was ook nog personeel van een winkel, nou dan koop k niks bij je
Ja.leuk hequote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
Nee dat heb ik gezien dat hij best goed luistert. Hij kijkt soms wel even om zich heen, maar gaat uiteindelijk wel de goede kant op. Je zag het met Yaro, die ben je gewoon steeds kwijt.
En Floris lekker bij jou staan uit jou flesje drinken.
Moet Yaro geloof ik even op cursus sturen jou/jullie kant op.
Fannetje, deed Anne nou al stapjes zetten of heb ik dan de verkeerde voor me?
Anne loopt langs tafels, langs muren, achter haar loopwagen, aan de hand... maar nog geen enkele losse stap.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
Fannetje, deed Anne nou al stapjes zetten of heb ik dan de verkeerde voor me?
+1quote:
Ze hebben toch voor alle bedjes hekjes en een bovenkant?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef Reilain het volgende:
Hoe doen ze dat op t kdv eigenlijk Meimel? Ligt Dyon daar in een bedje met hekkie??Soms zou dat ook handig zijn thuis haha..
Een held? Een bijdehandje zul je bedoelenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef becky27 het volgende:
Huh, meimel, echt! Wat een held die Dyon zeg!
Ik heb eigenlijk ook niet vaak de bedjes gezien, maar van wat ik wel gezien heb zijn ze allemaal gesloten. Sowieso op de babygroep (daar haalde ik Dyon nog weleens uit zn bedje). Op Kwebbel hebben ze ook diezelfde gesloten bedjes (daar heeft Kyllian op de groep gezeten).quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Reilain het volgende:
whahahahahaha Dyon! Ohhhh wat een verhaal
Das een leuke voor als je 18 wordt
Enne meimel.. ze hebben toch ook nog open bedjes, gewoon ledikantjes staan?? Of is dat al lang geleden weer?? (bij Oona's intake dacht ik dat gezien te hebben haha....)
In zn bedje gooit hij gewoon zn benen erover en glijdt er dan uit. Over het traphekje heeft hij nooit geklommen, maar ik weet zeker dat hij dat zou kunnen. Hoger dan de zijkant van zn bedje was die niet. Op zich ben ik er meestal gewoon bij. Als we naar beneden gaan zorg ik ook dat ik eerst ga.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:12 schreef Cooki het volgende:
Meimeltje, voor mij klinken de verhalen van een ander kind altijd net wat enger ofzo... (bv nu : hekjes weggehaald.. huuh eng..)
ik herken t wel van oudste, dat je dingen doet ivm praktisch enzo..
vooral t over n hekje klimmen lijkt me eng.. maar hoe hij dat dan doet? wij hebben hekjes waar je volgens mij niet overheen kunt.. pakte ie dan een krukje ofzo?
Ieuww wat eng....quote:Op donderdag 8 december 2011 22:17 schreef Troeta het volgende:
Kijk je uit dat hij niet naar buiten loopt meimel? Mijn broer deed dat toen hij 2 was en werd aangereden.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef Meimeltje het volgende:
Vorige week kwam papa hier rond 23.30 uur thuis en trof Dyon al zittend op de bank aan. Hij was uit bed geklommen en naar beneden gegaan. Hij had een dvd van Sinterklaas in de dvdspeler gedaan en zat dus papa lachend aan te kijken toen hij thuis kwam
Ik lag te slapen en heb dus helemaal niets gehoord (nou hoor ik op het moment ook wel wat slechter vanwege verstopte buis van Eustachius).
dat noem ik praten hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef Asyniur het volgende:
Dadelijk praat hij nog voor zijn 2e jaar
SPOILER: grappig bedoeld disclaimer, voor het geval dat.. tis nog vroeg he...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:07 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat noem ik praten hoor![]()
Nou, hij zegt het vooral na.SPOILER: grappig bedoeld disclaimer, voor het geval dat.. tis nog vroeg he...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de dierengeluiden gebruikt hij om dieren te duiden. Hoewel opa en oma zegt hij ook wel, maar nooit tegen de personen zelf. De enige die hij aanspreekt ben ik, maar alleen als hij wat nodig heeft of moet. Dan krijg je zo'n allerliefst stemmetje dat zegt: mama? en dan krijg je een kusje of hij wijst wat hij wil hebben.
Maar aan de andere kant: hoe langer ik er over nadenk, hoe meer hij misschien stiekem toch wel praat. Want hij wijst ook op de puzzels en maakt dan een koeien- of varkensgeluid (ivm koeien of varkenspuzzel)
En gisteren wees hij op papa's drinken dus hij zegt eerst 'mama?', kijkt dan op en verbetert zichzelf: 'papa?' (hij wil dan een slokje).
Mja kaatjejannie, als je zelf geen trap hebt en je kind mag verder toch geen traplopen (ivm vies/gevaarlijk) dan hoef je het voorlopig ook niet aan te leren
Als ze strakjes kan lopen, kun je haar leren samen met jou van de trap te lopen aan de hand zodat ze de traptreden niet hoeft aan te raken...
Wat een leuk filmpje en wat doet hij dat goed!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben zo trots op mijn jommetje!
Kijk nou dan! Papa heeft het 1x voorgedaan. Kind heeft het spel nog nooit gezien.
Dat geconcentreerde snoetje!
Asy, ik vind t megastoer van Harryquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben zo trots op mijn jommetje!
Kijk nou dan! Papa heeft het 1x voorgedaan. Kind heeft het spel nog nooit gezien.
Dat geconcentreerde snoetje!
We hebben Digitv maar op alle zeg maar ranzige zenders kunnen ze niet komen, beveiliging met cijfercode eropquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:46 schreef Leandra het volgende:
Freecell, beterschap voor t hele huis
Een kleintje dat 's nachts TV kijkt is al heel lang geleden, gelukkig woonden we toen op een flat en waren er nog niet van die ranzige 0900-lekker-wijf reclames die tegenwoordig de hele nacht uitgezonden worden...
uhm ik bedoelde eigk of t je leuk leek voor Martquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:33 schreef ymme het volgende:
Nee Cooki, ik vind ze afschuwelijkDie kleuren vooral.
Ja, dus eigenlijk is beide leuk. Loopfiets en fiets met zijwieltjes.Wat heb ik daar nou aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en fiets met zijwieltjes is dacht ik later (ivm trapbeweging) en langer leuk
dan een loopfiets, das voor nu al leuk maar is ie eerder klaar mee (relatief gezien dan he)
Ja hoor. T maakt de keuze nog moeilijkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:49 schreef Cooki het volgende:
ja, ik zie t, gelukkig heb ik daar ook informatie over opgeschreven...
heb je er wat aan?
maar wat vind je te klein? Wat jij te klein vindt, vinden kids vaak prima! Ik heb nog heel lang op een driewieler rondgecrost omdat ik dat net zo tof vond als mijn grote fiets.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:40 schreef ymme het volgende:
Ik weet zeker dat Mart een loopfiets geweldig zal vinden. HIj heeft nu een loop-moter. Maar die begint ook wat te klein te worden. Ik wil hem graag een fiets geven voor zijn 2de verjaardag, maar welke is dus nog de vraag. Denk toch dat het een wishonebike gaat worden.
asyquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef Asyniur het volgende:
maar wat vind je te klein? Wat jij te klein vindt, vinden kids vaak prima! Ik heb nog heel lang op een driewieler rondgecrost omdat ik dat net zo tof vond als mijn grote fiets.
En later heb ik nog heel lang op mijn kleine fiets rondgecrost, terwijl ik al een grotere had.
Ik dacht dat je m ging verkopenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:24 schreef Orea het volgende:
Ah arme Oonathuis slaapt ook het allerlekkerst, in je eigen bed
muppet lag er om 6 uur al op!
die doet sinds een paar dagen nog maar 1 slaapje, maar dan wel in de ochtend
niet handig, want dan stort je in zo rond het avondeten
Benieuwd hoe vroeg het morgen wordt doordat ze er nu zo vroeg in ligt!
Ik heb de kinderwagen met Lodger klaarstaanwe gaan morgen naar de Efteling, en ondanks dat Mart ook draagt, leek het me voor zo'n lange dag wel handig.. ze slaapt toch het lekkerst liggend en ook voor onszelf met allerlei spul wat we meenemen. Maar best raar, dat de wagen er staat, de spikes zitten nog op de banden, zo weinig is ie gebruikt
ben ook benieuwd hoe muppet reageert, zowel op o.a. de Droomvlucht
als de wagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
Ik heb hem voor ¤0,50 van de rommelmarktquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef pessie het volgende:
Asy, wow! Ik wil die ook! Heb je eventueel een linkje? Voor Nathan uiteraard
De poesjes waren nog geen dag oud toen ze moederpoes al uit de bak joeg en er zelf bij ging zitten...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef pessie het volgende:
Oh Daffodil! Wat doet ze voorzichtig met de poesjes.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:58 schreef Poppejans het volgende:
Ik poste hier al niet veel meer, maar wil nog even gedag zwaaien want Wolf is vandaag 2 jaar geworden![]()
![]()
tot gauw R.v Groofsken, Dyon,Elyas,Minke,Rienk,Aviva,Florian,Harry,Tirza,Zoe,Daan,Hannah en Mart
en anderen tot over een tijdje!
Ik vergat de helft bij februari haha was nog aan het editenquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:00 schreef leonieke het volgende:
*snik* Thomas is maar 3 dagen jonger dan Mart en dat is al "tot over een tijdje"Daahaag Wolf
Gefeliciteerd
![]()
Gaan jullie kinderen nu al over naar een ander bed? Ik heb de indruk dat Thomas zijn babybed nog groot genoeg isDus hij blijft nog even liggen
Wat snap u niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:56 schreef Cooki het volgende:
Asy, ik snap m niet helemaal: peuterbed?babybed? anyhoed: mindere nachten suckenn
ziet er naar bekend uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef becky27 het volgende:
Dit was van de zomer, op zijn allerergst, daarom heb ik er ook een foto van.
Nu is haar polsje ook ongeveer zo, het jeukt ook wel.
Ze heeft bijna altijd wel een plekje eczeem op d'r polsen.
http://www.kaartje2go.nl/verjaardagskaarten/jarige-wolfquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:04 schreef Poppejans het volgende:
Hey Cooki, waar heb je dat plaatje nou weer gevonden?!
Die heeft mijn man getekend toen Wolf 1 jaar werd! haha. Ik zal hem nog wel ergens online hebben staan dan
quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:48 schreef Asyniur het volgende:
Hier weer een mindere nacht. Hij heeft weer de hele nacht (van middernacht tot 7 uur) in zijn peuterbed gelegen. Ik mijn man gaat strakjes alles omzetten en dan gaan we hem in het peuterbed leggen. Misschien dat dat beter gaat.
ja.. 2x peuterbed?quote:
Dan moet ik me dus nog geen zorgen makenquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:04 schreef Cooki het volgende:
Leonieke, hier ook nog babybed hoor.. groot zat en voorkant kan er tzt nog uit dus, voor hier is t prima.
Als er een tweede komt is t ofcurse natuurlijk wel handig als dreumes in peuterbed gaat liggen tegen de tijd dat baby er is...![]()
ooow daar heeft hij inderdaad het 1 en ander opgezet aan tekeningen. blijkbaar deze ook.Wist ik niet eens hahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:05 schreef Cooki het volgende:
[..]
http://www.kaartje2go.nl/verjaardagskaarten/jarige-wolf
nou dan zal ik die kaartje2go maar sue-en !
of royalties vragen!
ow haha, gelukkig maar! nou ik had wel de mooiste uitgekozen he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:09 schreef Poppejans het volgende:
ooow daar heeft hij inderdaad het 1 en ander opgezet aan tekeningen. blijkbaar deze ook.Wist ik niet eens haha
Oh maar als wij zijn bed willen omvormen, wordt het echt gewoon een klein eenpersoonsbed. De twee zijkanten (met spijlen) gaan er dan uit, nieuwe zijkanten (zoals van een gewoon bed) erin en dan een nieuwe lattenbodem en matras.quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:12 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, hij heeft vannacht dus al de hele nacht (niet avond maar alleen nacht) in peuterbed geslapen. Hij begint gewoon in zijn ledikantje. Vanmiddag ga ik hem meteen in het peuterbed leggen. Niet meer in zijn ledikantje. En als dat goed blijft gaan, haal ik het ledikantje weg.
Leonie, als de zijkant uit Harry's ledikantje had gekund, had ik dat gedaan. Maar dat kan niet bij zijn bedje dus dan maar even zo...
Dat is ook handig zeg!quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh maar als wij zijn bed willen omvormen, wordt het echt gewoon een klein eenpersoonsbed. De twee zijkanten (met spijlen) gaan er dan uit, nieuwe zijkanten (zoals van een gewoon bed) erin en dan een nieuwe lattenbodem en matras.
We hebben zo'n bed gekocht omdat heel zijn kamer dan nog van hetzelfde is.
Ah lief.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:30 schreef Asyniur het volgende:
freecell, dat dacht ik ook van Harry. Toch komt hij er 's morgens niet zelf uit als hij wakker wordt.
Kiektan
ik moest er wel bij gaan liggen in eerste instantie want hij was zo boos dat hij naar bed moest (dat is hij altijd) dat hij stond in het bedje en ik was bang dat hij zou vallen...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef Solagratia het volgende:
Vandaag mocht Amy een halve boterham en nu heeft ze eczeemOp haar buikje, knieholtes, gezichtje. Sinds we gestopt waren met gluten en ze koemelkvrije voeding kreeg, had ze al geen eczeem meer. Ook niets gezien bij introductie van koemelk en nu weer eczeem.
As, mn oudste heeft er in deze maanden ook veel meer last van... (in de zomer niet)quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:45 schreef As1981 het volgende:
Ik was juist zo blij dat hij er het eerste jaar helemaal geen last van heeft gehad, en nu ineens.
Ik doe er wel extra m'n best voor. Niet zweten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef Cooki het volgende:
meh.. simmu, das niet tof .. en voorkomen te zweten is ook bijkans onmogelijk.. wat rottig..
Fee-nix wat klinkt dat stoer en lief! En dat aaien, smelt! Ik ben benieuwd hoe t eerste nachtje gaat... vertel je morgen wel he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:13 schreef Fee-nix het volgende:
Jesper ligt nu voor het eerst te slapen op z'n nieuwe kamertje! Hij vond het wel spannend allemaal volgens mij, want hij lag toch een herrie te maken toen hij er net in lag! Na een half uur ben ik bij hem gaan zitten en heb ik m geaaid tot ie in slaap viel (binnen 5 minuten). Nouja, ik had al verwacht dat het wennen zou zijn. En nu heeft ie tenminste nog zo'n twee maandjes de tijd om dit kamertje als zijn kamer te gaan zien, voordat de baby komt!
Tot nu toe slaapt hij heerlijkquote:
Bij de intertoys keken ze me aan: QUE? .... dus daar verkopen ze ze niet..quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:53 schreef Reilain het volgende:
Bilibo check
Oona heeft een grote oranje en 6 kleintjes voor haar verjaardag gehad
jah, ik heb nog ff gezocht en ik heb de gamebox en twee grote hier besteldquote:Op zondag 11 december 2011 06:51 schreef Reilain het volgende:
wij hebben hem online besteld..
een grote en de gamebox.... (6 kleintjes en de pixel..)
pixel ligt in de kast voor 'later'
quote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef becky27 het volgende:
Luisteren: wat is dat? Ik heb al wel 10.000 keer gezegd dat dit niet mag......
[ afbeelding ]
Je kunt niet zeggen dat ze geen fantasie heeftquote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuk een bikiniquote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Mss ga ik wel zo'n bikini vragen voor Aviva's tweede verjaardag. Klinkt als een leuk ding.
een troost; ik heb een soortgelijke foto, maar dan van selene die zich klem heeft gewerkt in der bed.quote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee andersom.quote:Op zondag 11 december 2011 16:44 schreef Mereltje het volgende:
Becky leuk keukentjeklimt ze er dan in de wasbak en kan ze er dan niet meer uit?
nja, wat ik dan zou doen: niet ingrijpen dmv haar dan eruit halen (redden). je klom er zelf in, klim er dan maar zelf uit. maar ja. ik zei al; ik ben in zulke dingen een beetje een harde lijn bikkel mamaquote:Op zondag 11 december 2011 20:18 schreef becky27 het volgende:
Simmu, nee dan staat ze te jammeren dat ze er uit wil. Want er zelf uit klimmen is toch wel eng.
Mereltje, wat goed dat Femke zo praten, leuk is dat he. Noortje begint ook steeds meer 3/4 woordjes zinnen te zeggen als "papa puzzel maken" "mama waar ben je". Het is echt fijn dat ze steeds beter duidelijk kan maken wat ze wil.
Ik kan dat niet, maar ben ook bang dat ze eruit valt. Ik vind het knap dat je het wel kan. Ik zou meer een harde lijn bikkelmama moeten zijn maar ja, dat ben ik helaas (nog) niet en papa is helemaal een zacht ei. Zodra Noortje lief doet tegen een knuffel (lees Pino) dan koopt papa die voor haar, ook al is het de dag NA sinterklaas.quote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, wat ik dan zou doen: niet ingrijpen dmv haar dan eruit halen (redden). je klom er zelf in, klim er dan maar zelf uit. maar ja. ik zei al; ik ben in zulke dingen een beetje een harde lijn bikkel mama![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Mss ga ik wel zo'n bikini bilibo vragen voor Aviva's tweede verjaardag. Klinkt als een leuk ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |