abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105347060
De dreumesjes:

15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 10-12-2011 09:17:47 ]
pi_105347167
hier verder over

• mini's
• reusjes
• dreumesjes die naar school zouden moeten
• jongensmeisjes en meisjesjongens
• fossielen

nog meer? :P

[ Bericht 8% gewijzigd door -Caroline- op 08-12-2011 19:15:00 ]
pi_105348212
Volgens mij hebben de modjes de lijstjes al een tijdje niet meer nagelopen trouwens ;)
pi_105348371
jah.. ik zet ze "stiekem (ivm vetgedrukte waarchuwing)" in sub.. de peuters..
zal ik feedback ff navragen? ms eerst maar ff in normale letters zetten :@
pi_105350331
Zooooo jullie hebben lekker geouwe****

:D

Gisteren schreef ik nog Dyon na te gaan doen... Mijn oor het kussen te laten raken en meteen te slapen... -Als het mocht van Oona- .......... Dat mocht dus niet!! :')

Denk dat er weer een kies aan komt... Mevrouw haalde haar hoge huiltje tevoorschijn toen ik net mijn lamp uit wilde zetten... Meestal betekend dat huiltje pijn...
Ondanks Dentinox, een paar slokjes melk en lekker knuffelen bleef de pijn en heeft ze uiteindelijk van half 1 snachts tot 'smorgens tussen ons in gelegen.... Redelijk geslapen, wij matig ;)

Mini's en Reusjes..
Oona werd gemiddeld geboren... 3394gr.... en bleef tot het laatste cb bezoek echt precies op t middenlijntje... Laatste keer was ze wat boven gemiddeld.... (toen 79cm en 10.3kg... Nu gok ik 82cm en 11 kg)

Oona wordt vaak ouder geschat... maar dat komt denk ik inderdaad door haar krullenbos..

Keshet...
Oona eet haar brood in kleine stukjes met een vorkje..
Meestal 1 'smorgens met een stukje fruit extra (kiwi, mandarijn, iets kleins)... en 'smiddags 1.5 tot 2 boterhammen..
Ze eet en propt als een bouwvakker ;) vandaar de kleine stukjes... want anders gaat er een halve boterham tegelijk in.. En dat kan ze verbazingwekkend goed verwerken! Maar dan is ze met 2 min eten klaar ;)

Ik had ook nog wel een vraaggie..
Shampoo?? Wat gebruiken jullie? nog babyshampoo? Voor kids??
Oona's haar groeit alsof er pokon op zit... en merk dat babyshampoo niet altijd lekker schuimt of goed 'uitsmeert'
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105351622
Hehe Keshet, het zit me blijkbaar best hoog :P
Het haar groeit nu wel hard trouwens. Dat kreeg ik vanmiddag zelfs nog te horen van haar juffie van het KDV :D

Reilain, ik heb niet zo veel nodig om Hannah's haar te wassen ( :') ) maar ik heb bij de V&D deze shampoo voor haar gekocht:

Die schuimt goed en ruikt lekker O+
pi_105352102
ivm ravi zn exceem mijden wij alle vormen van zeep :+

die gaat max tweemaal per week in bad, daarvan 1 x met zeep (zo'n blok olijfoliezeep) en 1 x zonder. zn haar wassen we hooguit eens per maand :D

klinkt wat ranzig, maar valt reuze mee. we hebben hem wel hardhandig laten wennen aan snoetendoekjes en billendoekjes (als in; doorzetten) want anders was het geen doen. daar kreeg hij enkel rode vlekken van tenslotte, geen uitslag. water en zeep is niet tof voor exceem. en tot nu toe gaat het heel goed
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105352243
Niet alles bijgelezen, zoOoo ontzettend druk, sowwy!

Voor mijn krullenbolletje gebruik ik zwitsal slaap zacht shampoo lavendel, die ruikt zo lekker. <3

Zoë was bij geboorte 4055 gram en 52cm lang, eerste paar maanden vond ik haar echt een groot speklapje, helemaal vergeleken bij de mini-meisjes. Nu is ze 90cm en weegt ze net 12 kilo, erg lang en slank dus.

Ze heeft op het moment heel erg veel last van kies #4, weer een bavianenkontje, helemaal hysterisch als ik haar een schone luier wil geven. Ik gebruik al geen vochtige doekjes meer, dep haar schoon met een lauw washandje. Zo zielig dit, denk dat ik morgen de verwarming maar op standje tropisch zet en haar even in haar blootje laat rond banjeren.
pi_105352619
Simmu hier ook een eczeempje... Gelukkig gaat het nu best goed en kan ze om de dag in bad... en de ene keer wel en andere keer niet haren wassen... Haar hotspots zijn nu haar ellebogen... Als ik die meteen afdroog en goed in de lanettezalf zet gaat het nu goed gelukkig..

Maar allemaal babyshampoo nog dus... Check... Ik heb die van de etos staan.. misschien eens een ander merkie proberen...
We'll have love aplenty
You and me
pi_105352966
Hier eigenlijk geen babyshampoo mee. Hij doet mee met de shampoo van zn broer, wel kindershampoo (Niet 1 bepaald merk).

Fijn die samenvatting Cooki, scheelt weer leeswerk ;)

Dyon was gemiddeld bij geboorte en nu volgens mij ook nog steeds aardig gemiddeld. Nog geen uitnodiging gehad van cb, ben wel benieuwd naar zn cijfertjes!
pi_105352996
Ik dacht, ik plaats vanmiddag een berichtje kan ik weer instromen, wordt er echt heel veel geschreven. Dat redt ik allemaal niet hoor. Dus een nieuwe poging.

Zag dat het ging over kleine/grote/gemiddelde kindjes. Yaro was en is nog steeds heel gemiddeld. 3330 gram en 51 cm bij de geboorte en zat de laatste keer nog steeds op de middenlijn.
Hij eet wel erg slecht de laatste tijd. Als er twee keer een halve boterham in gaat is het veel. Tot even terug was het vaak 1 maaltijd die hij slecht at.

Ook heeft hij sinds de vakantie allerlei bultjes (je ziet ze amper, maar voelt ze wel). Geen idee wat het is, hij lijkt er geen last van te hebben. Wel blijft hij hangen in het niet lekker voelen. Duurt nu al twee weken (bij mij ook trouwens). Hij ziet er alleen echt niet uit, snot, rode wangen, kwijl, bultjes en vlekjes. Maar hij is wel lief. Alhoewel, hij had vandaag een "ik krijg niet mijn zin, dan ga ik schreeuwen" dag.

Over ouder/jonger schatten, geen idee. Ik denk ouder, maar hoor daar weinig over. Als ze hem horen praten, denken we vaak wel ouder.

W.b. shampoo/zeep. Hier gebruik ik natrusan i.v.m. allergieën in de familie. Lekker neutraal dus. Daar wassen wij ook zijn haar mee.
pi_105353230
Ik gebruik gewoon nog steeds zwitsal shampoo :D (ben gek op zwitsal :@)

Muppet stijgt boven de curve uit :') althans, laatste keer zat ze precies op de bovenrand :D bij geboorte was ze 3675 bij 38wk1dag, geen heel kleintje dus :) gewoon denk ik... tot nu toe eet ze nog als een bouwvakker, met een uitzondering hier en daar.

Laatst wilde ze een paar dagen amper eten (echt niks voor haar!) en toen bleken er 2 kiezen door ;) logisch dat je dan zo min mogelijk in je toch al pijnlijke mond wil hebben...

Overigens vind ik Hannah wel heel overduidelijk een meisje.. O+ iemand die haar voor een jongetje aanziet is niet goed :')
pi_105353237
Oeh lengtes.
Bij Floris hoor k vaak, ah zo'n kleintje die loopt. Hij is ook wel wat kleiner dan gemiddeld. Werd als 7 ponder geboren TOT een maand of 4 gemiddeld en toen ging ie wat minder hard. Nu zit ie op -1 met lengte en gewicht, dus zo klein is ie ook weer niet.
Maar bovenstaande hoor k nog steeds wel, helemaal toen ie net liep :D

Mn neef is ongeveer 90 cm, wordt in april 2. Maar is ook niet gek dat ie lang is, zn vader is de kleinste neef, met 1,93. Heeft neven van rond de 2,10. Dus tja.
Nichtje is ook lang. Wordt zondag 4, maar als je dr tussen de kleuters ziet lijkt ze een stuk ouder (1vd langste :'))
Maar scheelt dat ze ook goed kletst en bijdehand is :D men overschat dr eigenlijk nooit, nja misschien kinderen uit de straat. Jongetje van bijna 8 die aan t klagen was dat ze weet k veel wat deed...iets wat iig niet erg was :D

Floris eet zn brood in 6en, zonder vork. Doe k ook niet, dus hoeft mn kind ook niet te doen.

Hier ook zwitsal shampoo, ruikt zo lekker. Wb gaat prima bij zn haar.
Hij moet wel weer naar de kapper, hij krijgt een haags matje :P
pi_105353447
Maar Floris liep natuurlijk ook snel, dus dan zal je dat sneller krijgen denk ik. Ik von Floris niet overdreven klein toen ik hem zag. Volgens mij scheelde hij ook niet veel met Yaro.
pi_105353586
Ik ben wel heel benieuwd hoe lang Oona gaat worden.. we zijn beide klein (1.63 en 1.69)
(en mijn broer is de lange in de fam met zijn 1.78)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105353655
Hier kan het alle kanten op :D papa is ruim 1,90 en ik ben 1,70 :P
pi_105353689
Nee klopt ook :D vind m ook niet klein ofzo
Maar hoor t toch regelmatig hoor :')
maar heb ook wel s gehoord dat ie dik was :') toen was ie 4maanden ofzo, lag TOT zn nek onder de deken in de wagen. Mens spoorde niet :P was ook nog personeel van een winkel, nou dan koop k niks bij je :P
pi_105353741
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Orea het volgende:
Hier ook een verschil, papa 1.99 en ik 1.64 :P

Kyllian lijkt tot nu toe meer mijn genen te hebben. Dyon gaat zn broer qua lengte later denk ik wel inhalen (is natuurlijk een gevoel, want ze kunnen ineens spurtjes krijgen).
pi_105353866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Orea het volgende:
Hier ook
Ik ben 1,64 en zn papa is 1,88 ofzo
Mijn familie is klein, zijn familie groot :D
pi_105353869
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
was ook nog personeel van een winkel, nou dan koop k niks bij je :P
_O-
pi_105354002
Mex was 3360 gram toen hij geboren werd en in de kraamweek begon hij al met gigantisch aankomen, de kraamverzorgster stond helemaal versteld met wegen.
En 13 kilo meesjouwen is idd erg zwaar, je moet me af en toe eens zien als ik Mex vanaf de fiets mee moet sjouwen naar boven.

Een vriendin van mij haar baby was 5000 gram precies toen hij geboren werd, maar ik vond het nog steeds een kleintje hoor.
pi_105354166
Herkenbaar Troeta :D ik moest vandaag even bloed laten prikken en de auto moest op een plekje best wel van de bloedprik post af geparkeerd. Ik had een ringsling bij me (echt!! Handig met zo'n zwaargewicht!!) maar dacht: ach dat stukje.. Ik had dus een lamme arm toen ik 100 meter verder bij de bloedprik post aankwam :')

Doe'k niet meer! Lood in d'r kont :D tijd dat ze gaat lopen :P dan kan er wat vanaf!
pi_105354319
haha, ja lamme arm,pijn in je rug en kind begint te huilen van de pijn of omdat hij ondersteboven hangt.
Ringsling was eigenlijk wel handig geweest ja..
pi_105354338
Haha
Wat dat betreft is t ideaal dat floris loopt. Scheelt een hoop gesjouw.bij mn ouders loopt ie altijd zelf naar beneden. Ideaal in de flat daar. Nergens waar ie naar beneden kan vallen bij de liften. Al liep ie dinsdag de lift weer in :X

Overigens weegt ie denk ik iets van 11kilo
pi_105354404
Ohhh hier niet eens zo'n mega zwaargewichtje... Maar de minimonkey is ook al lange tijd niet uit de kast geweest.. Vond dat eerst wel handig zo op m'n heup...
We'll have love aplenty
You and me
pi_105354494
Dat scheelt inderdaad dat Yaro loopt, maar ik betrap mezelf er wel op dat ik hem toch draag als ik "haast" heb. Hij loopt namelijk alle kanten uit, maar vaak niet de juiste.
Maar als ik hem dan even gedragen heb dan voelen we dat meteen. Maar omdat hij nu goed loop, vergeet ik vaak de buggy.
Yaro is overigens ook een kilo of 11 denk ik.

Knap trouwens dat Floris naar beneden kan lopen. Ik durf dat hier nog niet aan, we hebben een open trap.
pi_105354589
Oh we gaan daar met de lift hoor :D
Trap op gaat, naar beneden laat ie zich glijden :X werkt wel maar mn hart zit in mn keel dan :D
pi_105354711
Dat je dat durft Sonnetje... ik hou m'n hart nog vast als m'n tweejarige neefje naar beneden schuift....
Anne mag van mij wel de trap op, maar no way dat ze de trap af gaat klimmen voorlopig!

Eerst maar eens gewoon leren lopen die dame ;)

Overigens vind ik het ook best vermoeiend om haar een tijdje mee te sjouwen op de arm hoor, ook al weegt ze nog geen 10 kg...
pi_105354718
Oh, omdat er stond naar beneden loopt hij altijd zelf, dacht ik de trap af. Gelukkig ben ik dan niet de enige die dat nog "eng" vind.
pi_105354937
Ja hij loopt de galerij, richting.lift, maar auto, klimt in auto :D ze hebben daar deuren naar t trappenhuis. Dus daar kan ie niet heen.
Scheelt tillen, daar ging t om ;)

K laat m ook niet glijden, als ie dat doet dan pak k m op. Hij wil tegenwoordig naar boven en dan als.ie op de trap naar zolder is gaat ie spelen :') dus dat mag niet. Is ook een open trap, vind k maar eng. Dat die trap open is vindt ie leukst. Kan je naar de.lamp kijken enzo...

Hij luistert best goed met lopen. T gaat niet altijd even hard, maar ach. Hij gaat gelukkig niet alle kanten op.
pi_105355044
Nee dat heb ik gezien dat hij best goed luistert. Hij kijkt soms wel even om zich heen, maar gaat uiteindelijk wel de goede kant op. Je zag het met Yaro, die ben je gewoon steeds kwijt.
En Floris lekker bij jou staan uit jou flesje drinken.

Moet Yaro geloof ik even op cursus sturen jou/jullie kant op.

Fannetje, deed Anne nou al stapjes zetten of heb ik dan de verkeerde voor me?
pi_105355226
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
Nee dat heb ik gezien dat hij best goed luistert. Hij kijkt soms wel even om zich heen, maar gaat uiteindelijk wel de goede kant op. Je zag het met Yaro, die ben je gewoon steeds kwijt.
En Floris lekker bij jou staan uit jou flesje drinken.

Moet Yaro geloof ik even op cursus sturen jou/jullie kant op.

Ja.leuk he O+
Voordeel van zo'n moederskindje :P
En kom maar.door met m hoor :D kan ie floris leren praten :D
pi_105355358
:D trap op check... trap af? brrrr
We'll have love aplenty
You and me
pi_105355451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
Anne loopt langs tafels, langs muren, achter haar loopwagen, aan de hand... maar nog geen enkele losse stap.
  donderdag 8 december 2011 @ 21:45:15 #35
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105355585
N houdt alleen je hand vast als het niet moet, op drukke wegen en zo loopt ze zo weg.

Ze is trouwens een lange dunne, nu 84 cm en net 10 kilo. Redelijk gemiddeld bij geboorte 3200 bij 38.5 wk.

Ik ben ook zo flieft op mijn meisje. Ze is echt heel grappig, al zeg ik het zelf. Als we alle drie thuis zijn zegt ze vaak "duigen" en dan wil ze "Jan Huigen in de ton" dansen, compleet met val. Echt te grappig, ze zingt liedjes al woordjes of kleine stukjes mee.
pi_105355655
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef Reilain het volgende:
:D trap op check... trap af? brrrr
+1

Als ik haast heb dan til ik haar de kleine stukjes, niet gek dat m'n tennisarm maar niet wil genezen. :')
  donderdag 8 december 2011 @ 21:47:14 #37
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105355699
Trap op gaat hier heel goed, trap af op de billen maar we hebben een aardig gladde trap dus ik vind het wel eng.
pi_105356106
Dyon gaat ook zelf de trap op en af (meestal op z'n billen). Ik vind het af en toe nog wel eng, maar ik kan het gewoon niet tegenhouden. Traphekje hebben we weggehaald omdat ik het een eng idee vond als hij er overheen zou klimmen (hij klimt met gemak uit zn ledikant). Hij heeft hier regelmatig ineens beneden gestaan en gelukkig is het tot nu toe altijd goed gegaan.
  donderdag 8 december 2011 @ 21:56:43 #39
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105356196
N dondert zo de trap af als er geen hekjes staan, die zit daar echt het gevaar niet van in.
pi_105356247
Mijn stuntkip ook niet en ook een hele gladde trap, wil haar daar nog echt niet alleen op hebben.
pi_105356399
Inderdaad als je het niet kan tegenhouden Meimeltje, dan maar beter leren hoe ze het moeten doen. Fijn dat het tot nu toe altijd goed is gegaan, hopelijk blijft dat zo.
pi_105356609
Hoe doen ze dat op t kdv eigenlijk Meimel? Ligt Dyon daar in een bedje met hekkie??
;) Soms zou dat ook handig zijn thuis haha..
We'll have love aplenty
You and me
pi_105356659
:W verzopen katje meldt zich heel even, kheb beetje bijgelezen...

As, ik hoop dat Yaro en jij nu snel opknappen, jullie hebben je tijd wel gedaan toch...

Sonnetje :D dat winkelpersoneel }:|

Traplopen: hier naar boven en naar beneden als ie zelf aangeeft dat ie t wil (kost toch altijd weer 2 minuten extra he)
en bij beide kanten op: zijn gezicht naar de trap, handen en voeten gebruiken en wij lopen er aan de onderkant ivm zwaartekracht-dingetje ... gaat eigk altijd goed, maar wel langzaam (ivm open trap: van alles te zien daar tussendoor)

edit: niet goed gelezen denk ik: Lucas mag niet, I repeat, never alleen op de trap :X
pi_105356796
Op zich is Dyon wel vrij vlot qua motoriek. Er kan natuurlijk altijd iets gebeuren, een 5 jarige kan ook nog van de trap vallen...

Vorige week kwam papa hier rond 23.30 uur thuis en trof Dyon al zittend op de bank aan. Hij was uit bed geklommen en naar beneden gegaan. Hij had een dvd van Sinterklaas in de dvdspeler gedaan en zat dus papa lachend aan te kijken toen hij thuis kwam :D
Ik lag te slapen en heb dus helemaal niets gehoord (nou hoor ik op het moment ook wel wat slechter vanwege verstopte buis van Eustachius).
pi_105356829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef Reilain het volgende:
Hoe doen ze dat op t kdv eigenlijk Meimel? Ligt Dyon daar in een bedje met hekkie??
;) Soms zou dat ook handig zijn thuis haha..
Ze hebben toch voor alle bedjes hekjes en een bovenkant?
  donderdag 8 december 2011 @ 22:09:53 #46
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105356853
Huh, meimel, echt! Wat een held die Dyon zeg!
pi_105356927
whahahahahaha Dyon! Ohhhh wat een verhaal
Das een leuke voor als je 18 wordt ;)

Enne meimel.. ze hebben toch ook nog open bedjes, gewoon ledikantjes staan?? Of is dat al lang geleden weer?? (bij Oona's intake dacht ik dat gezien te hebben haha....)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105356962
Hoe komt je zo verzopen Cooki, een lekkere avond wandeling gemaakt?

Dyon, echt geweldig _O_ maar toch ook wel heel eng
pi_105356985
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef becky27 het volgende:
Huh, meimel, echt! Wat een held die Dyon zeg!
Een held? Een bijdehandje zul je bedoelen ;)
Af en toe he....

Het zal ook wel komen doordat hij een broer heeft. Hij ziet zoveel....
pi_105357011
Meimeltje, voor mij klinken de verhalen van een ander kind altijd net wat enger ofzo... (bv nu : hekjes weggehaald.. huuh eng.. O+ )
ik herken t wel van oudste, dat je dingen doet ivm praktisch enzo..
vooral t over n hekje klimmen lijkt me eng.. maar hoe hij dat dan doet? wij hebben hekjes waar je volgens mij niet overheen kunt.. pakte ie dan een krukje ofzo?

edit :+ meimeltje: dat van de oudere broer is hier ook wel aan de orde jah.. dus ik ben thomas toch maar aan t opvoeden .... want wat hij lucas allemaal leert :X

As: donderdagavond is voor mij vaak ff gelegenheid om wat boodschappen te doen waar ik geen koters bij nodig heb :Y) en ik moest nog fietsen van mezelf vandaag, dat heb ik net gedaan.. door de sinterklaasregen.. -O-
pi_105357086
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Reilain het volgende:
whahahahahaha Dyon! Ohhhh wat een verhaal
Das een leuke voor als je 18 wordt ;)

Enne meimel.. ze hebben toch ook nog open bedjes, gewoon ledikantjes staan?? Of is dat al lang geleden weer?? (bij Oona's intake dacht ik dat gezien te hebben haha....)
Ik heb eigenlijk ook niet vaak de bedjes gezien, maar van wat ik wel gezien heb zijn ze allemaal gesloten. Sowieso op de babygroep (daar haalde ik Dyon nog weleens uit zn bedje). Op Kwebbel hebben ze ook diezelfde gesloten bedjes (daar heeft Kyllian op de groep gezeten).
pi_105357195
Kijk je uit dat hij niet naar buiten loopt meimel? Mijn broer deed dat toen hij 2 was en werd aangereden.
pi_105357365
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:12 schreef Cooki het volgende:
Meimeltje, voor mij klinken de verhalen van een ander kind altijd net wat enger ofzo... (bv nu : hekjes weggehaald.. huuh eng.. O+ )
ik herken t wel van oudste, dat je dingen doet ivm praktisch enzo..
vooral t over n hekje klimmen lijkt me eng.. maar hoe hij dat dan doet? wij hebben hekjes waar je volgens mij niet overheen kunt.. pakte ie dan een krukje ofzo?
In zn bedje gooit hij gewoon zn benen erover en glijdt er dan uit. Over het traphekje heeft hij nooit geklommen, maar ik weet zeker dat hij dat zou kunnen. Hoger dan de zijkant van zn bedje was die niet. Op zich ben ik er meestal gewoon bij. Als we naar beneden gaan zorg ik ook dat ik eerst ga.

Goed gedaan, de boodschappen met de fiets! Hier morgenochtend weer boodschappen halen. Doe ik tegenwoordig ook meestal met de fiets, maar morgen toch maar even met de auto aangezien het een behoorlijk gesleep is.
  donderdag 8 december 2011 @ 22:21:42 #54
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105357370
Wat schattig Becky!

Emma is trouwens bijna net zo lang als Noortje! Zij is toch altijd stiekem een beetje mijn referentiekader omdat onze uitgerekende data zo dicht bij elkaar lagen.
Bedankt nog voor de info over 't schortje. Ik wil Emma graag een keukentje geven voor haar tweede verjaardag en een schortje erbij zou ik wel heel leuk vinden!

Bedankt ook voor de boterhammentips ladies!

Reilan, ik was nog met Zwitsal shampoo. Werkt voor ons prima, ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht om andere te gaan gebruiken!

Hee, Orea, dat wilde ik steeds nog vragen! Ben je nog naar een fysio geweest met muppet?

Dyon! :o Lachwekkend en doodeng tegelijkertijd!

Wow! Troeta! Is dat wel goed afgelopen, met je broer? :*

Emma kan prima zelf de trap op en af maar mag echt, echt echt niet alleen. Vooral omdat ze geen gevaar ziet en zich volgens mij zo laat vallen als ze iets interessants onderaan de trap ziet liggen.
A grand adventure has begun.
pi_105357526
Jawoor,of nouja, hij had altijd dit soort gekke dingen hoor. Tegen de kachel aan vallen en schoonmaakmiddel drinken. Volgens mij was hij mijn moeders oefenkindje, m'n andere broer en ik hebben nooit dat soort dingen gehad,haha
Maat ik ben best bang geworden van die verhalen, doe mijn voordeur ook op de klink voortaan.
pi_105357607
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:17 schreef Troeta het volgende:
Kijk je uit dat hij niet naar buiten loopt meimel? Mijn broer deed dat toen hij 2 was en werd aangereden.
Ieuww wat eng....
Ik geloof niet dat Dyon dat zou doen, zou hij veel te eng vinden (donker, niet in de buurt van mama). Achterdeur zit ook altijd op slot en voordeur krijgt hij nog niet open (maar die moeten we eigenlijk ook maar standaard op slot gaan doen). Gelukkig hebben we geen gevaarlijke dingen beneden binnen handbereik.
pi_105358333
ohh lekkere verhalen dames :X
Ik heb nog regelmatig nachtmerries over kindjes die van de trap vallen en hun nek breken.

We doen bij Hannah haar kamerdeur altijd dicht boven en ze kan (nog) niet bij de deurklink. Als ze de trap af wil (meele=beneden) dan gaat 1 van ons altijd eerst. Ze stapt vooruit de trap af en houdt zich vast aan de trapleuning (=hog), en de andere hand houdt ze mijn hand vast :D
Eigenlijk wil ik dat ze op haar knietjes de traptreden af gaat, maar dat weigert ze. Tegenwoordig duwt ze je zelfs weg als ze naar boven gaat en je te dicht achter haar staat :')
Maar alleen de trap op of af dat gaat ook echt niet gebeuren voorlopig :{w
Ik vrees alleen voor het moment dat ze zelf deuren open kan maken, want dan moeten we echt heel consequent met het traphekje boven zijn.

Boterham gaat hier gewoon dubbel en dan eet ze hem meestal tot de korstjes op. Als ze echt veel honger heeft eet ze de korstjes ook. Ze eet trouwens weer erg goed de laatste paar dagen ^O^ Ik denk aan het inhalen wat ze de week ervoor heeft gemist, want toen was het bagger. Ze had vorige week ook de hele week diarree, en nu de laatste paar dagen gitzwarte baggerpoep.
  donderdag 8 december 2011 @ 22:42:46 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105358374
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef Meimeltje het volgende:
Vorige week kwam papa hier rond 23.30 uur thuis en trof Dyon al zittend op de bank aan. Hij was uit bed geklommen en naar beneden gegaan. Hij had een dvd van Sinterklaas in de dvdspeler gedaan en zat dus papa lachend aan te kijken toen hij thuis kwam :D
Ik lag te slapen en heb dus helemaal niets gehoord (nou hoor ik op het moment ook wel wat slechter vanwege verstopte buis van Eustachius).
:o
:D

Harry kan zelf de trap op en af op dezelfde manier als Lucas. Hij mag het niet alleen maar soms gebeurt het toch. Hij is wel heel voorzichtig. Het enige wat ik er niet in krijg is dat hij aan de brede kant van de trap moet blijven...
pi_105366291
Leuk jullie verhalen weer te lezen al schrik ik van sommige ook!

Hier gaat op zich ok, mini blijft wat moeilijk slapen (ligt nu al snurkend aan mn arm geklampt) maar is overdag een vrolijk, lief en ondeugend ding!
Ze gaat met sprongen op het moment, kruipt in bed! Maar gebruikt haar knieën heel goed met trap op klimmen
en elke week hoor ik wel nieuwe woordjes!

Met mij beetje minder, naast wat oververmoeid, zit ik weer in de molen om wat dingen met mn hand/pols uit te sluiten (zie fb of twitter voor meer info)
pi_105366691
Pff even een crosspost vanuit Z&G:
*mompelt iets over fokwet...

Hier helaas een hele slechte nacht gehad door kind wat middernacht de pasta er weer uitgooide :r :r :r Man kon niet tegen de lucht en moest ook spugen. De schade: haar bed, matras, vloerkleedje, pyjama en slaapzak, kleren van man, een paar handdoeken en de halve badkamer onder de halfverteerde pasta :'( :'(
Ik was gisteren al ver voorbij mijn grenzen gegaan door de hele stad door te waggelen voor pyjama's ed, en dan sta je om 1 uur 's nachts dus nog een badkamer schoon te maken en de was te doen. Muppet heeft daarna de halve nacht tussen ons in geslapen en ik heb dus nauwelijks geslapen. Nu heb ik spierpijn onder in mijn buik en moet nog alles inpakken voor het lange weekend weg waar we tegen het middaguur naar toe gaan (althans dat was het plan).

AAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Ohja, en natuurlijk is Hannah waarschijnlijk te moe om haar middagslaap uit te stellen tot een uur of 12-13. Ik had zo gedacht dat ze die 2 uur in de auto kon gaan slapen, maar ik vrees dat dat ook niet gaat werken als ze eerder naar bed moet.

Geen idee wat nu de oorzaak is geweest van het spugen. Maar ik hoop maar dat ze niet weer ziek is want anders wordt het geen leuk weekend. Ik neem in ieder geval maar extra beddengoed en kleding enzo mee :')
pi_105366999
Waaaah Octo, :o rampscenario :X Héél veel succes vandaag!

Even denken: babyshampoo: check, ook nog voor de oudste. Willekeurig merk. Ook wel een kindershampoo trouwens :D

Buikgriep: check: F-je heeft explosieve diarree, heeft 2x alles ondergespuugd vannacht (mijn man ging er nèt niet achteraan, gelukkig ;) ) en zit nu als een dood vogeltje op de bank nijntje te kijken met wat drinken. En Tara en ik zijn ook niet helemaal stabiel op de maag, ik houd het vanochtend maar weer even bij thee geloof ik (tsk, en ik ben nog 2 KG lichter sinds de buikgriep van afgelopen week)

Midden in de nacht TV gaan kijken :o Dat is bruut schrikken!!!!

Florian is trapveilig, dus de traphekjes worden alleen nog gebruikt als we de kinderen even niet boven of beneden willen hebben om een bepaalde reden, verder mag hij gewoon op en neer, al een paar maanden. Dat gaat ook echt niet meer mis, maar het is al wel één van de oudere dreumesjes natuurlijk (nu nog praten)
pi_105367208
omy Octo! :*
wat een nacht -O-
rot voor Hannah, ik hoop dat ze wel opknapt en t weekendje lekker mee kan doen :Y
en respect voor jou: met jouw lijf nog zo hard aan t werk snachts :*

Free, oeh.. die explosies.. -O- .. beterschap voor jullie allemaal :Y
pi_105367939
oef octo!
sterkte, hopelijk knapt iedereen daar snel op, voel jij je ook beter en hebben jullie plezier dit weekend!

over trap: ravi durft niet :+
we dwingen hem om te oefenen, wel in zijn tempo. want ik vind trapveilige kindjes belangrijk. maar hij vindt er niks aan en wil niet. nja. met 2 ouders met hoogtevrees is het niet zo vreemd dat we 1 kindje hebben die ook wat, ehm, niet zo vlot is met fysieke dingen. tis meer de vraag waar dat gymnastische van onze grote vandaan komt :P
pi_105367948
en beterschap voor heel het free huishouden!
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:46:34 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105368171
Freecell, beterschap voor t hele huis :*

Een kleintje dat 's nachts TV kijkt is al heel lang geleden, gelukkig woonden we toen op een flat en waren er nog niet van die ranzige 0900-lekker-wijf reclames die tegenwoordig de hele nacht uitgezonden worden...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105368364
Octo wat een rotnacht zeg! Succes vandaag en in de auto!
Freecell, beterschap voor jullie! Hopelijk zijn jullie er snel weer vanaf.

Tot nu toe nog geen reacties gezien op de kwart boterham die ze krijg, dus dat is positief. Ook positief is dat ze het heerlijk vindt. Ze zit er echt bij te smakken :D

Ik kon mezelf niet inhouden en heb de kerststal van LP gekocht. Dat vinden de moeder en de hbotheoloog in mij erg leuk! Amy mag er niet aanzitten trouwens :+ Ik denk dat ze het leuk vindt O+

Haha meimeltje, wat een verhaal. Het klinkt ontzettend grappig maar ik denk dat je je wel rotschrikt, vooral als je bedenkt wat er allemaal had kunnen gebeuren.

Amy kan alleen de trap opklimmen, af dat durf ik nog echt niet. Ik weet ook niet goed op welke manier ik haar dat moet aanleren. Op de billen de trap af of wat?
pi_105368456
klinkt goed sola!

tis ff uitvogelen wat je kleintje fijn vindt qua trap af. selene ging op der billen (moet ze van mij nog steeds als ik haar en ravi tegelijk doe), ravi ervaart dat juist als *nog* enger. dus die 'mag' de laatste treden achterstevoren, dat lukt nu wel (al 3 treden! met de papa in opvangmodes)
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:04:17 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105368618
Octo, wat een rotnacht! Ik hoop echt dat het meer eenmalig was want anders hebben jullie niet echt een tof weekend :N
Hoe gaat het nu met jou? Trek je het een beetje?

Ai freecell, ziekenboeg bij jullie :X
Beterschap!

Sola, wat fijn dat je nog niks merkt aan reactie! En wat fijn dat ze het lekker vindt! Dat is mooi meegenomen!

Harry klauterde zelf op en af de bank (of andere zaken) achterstevoren dus zo heb ik hem ook het traplopen geleerd.
Hier trouwens een slechte nacht gehad. Niet zo slecht als octo hoor, maar hij heeft weer de nacht in zijn peuterbed geslapen...
Oh en er zit vooruitgang in qua praten! We kwamen er achter dat hij al een hele tijd 'pompoen' zegt (maar die hebben wij alleen in boekjes staan :D ) en gisteren zei hij opeens de naam van mijn zusje! :o (W.endy= nty). En volgens mij zegt hij ook 'haan'.
Dadelijk praat hij nog voor zijn 2e jaar ;)
pi_105368716
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef Asyniur het volgende:
Dadelijk praat hij nog voor zijn 2e jaar ;)
dat noem ik praten hoor O+ *O*
SPOILER: grappig bedoeld disclaimer, voor het geval dat.. tis nog vroeg he...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105368727
Geen idee wanneer sofie de trap gaat aanleren. Wij hebben geen trap. Mijn schoonouders hebben een hele smalle trap mét traplift, en bij mijn ouders is een enge open trap.

De trap hier bij de lift is zo vies, dat ze daar niet met dr handjes aan mag komen.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:26:19 #71
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105369239
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:07 schreef Cooki het volgende:

[..]

dat noem ik praten hoor O+ *O*
SPOILER: grappig bedoeld disclaimer, voor het geval dat.. tis nog vroeg he...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, hij zegt het vooral na.
Alleen de dierengeluiden gebruikt hij om dieren te duiden. Hoewel opa en oma zegt hij ook wel, maar nooit tegen de personen zelf. De enige die hij aanspreekt ben ik, maar alleen als hij wat nodig heeft of moet. Dan krijg je zo'n allerliefst stemmetje dat zegt: mama? en dan krijg je een kusje of hij wijst wat hij wil hebben.
Maar aan de andere kant: hoe langer ik er over nadenk, hoe meer hij misschien stiekem toch wel praat. Want hij wijst ook op de puzzels en maakt dan een koeien- of varkensgeluid (ivm koeien of varkenspuzzel :D )
En gisteren wees hij op papa's drinken dus hij zegt eerst 'mama?', kijkt dan op en verbetert zichzelf: 'papa?' (hij wil dan een slokje).

Mja kaatjejannie, als je zelf geen trap hebt en je kind mag verder toch geen traplopen (ivm vies/gevaarlijk) dan hoef je het voorlopig ook niet aan te leren :N
Als ze strakjes kan lopen, kun je haar leren samen met jou van de trap te lopen aan de hand zodat ze de traptreden niet hoeft aan te raken...
pi_105374407
Wat gaan jullie hard :)

Huize Freecell in de lappenmand, beterschap!

Mart vind traplopen geweldig. Naar boven loopt hij altijd zelf en naar beneden meestal zelf soms wilt hij gedragen worden. Hij loopt met één hand aan de trapleuning (die nog erg hoog is natuurlijk ;) ) en de andere hand wordt vastgehouden door papa/mama of wie dan ook met hem de trap afloopt. En dan moeten we altijd alle treden tellen en bij acht roept hij dan keihard "ACHHH' en sinds vandaag zegt hij bij het tellen ook "één". Het gaat ineens zo hard met praten.

Vanochtend dat ik wat voor een liedje zingt hij toch steeds. En nu weet ik het hoor. "slaap zacht, slaapt zacht, mega mindy houdt de wacht' :+
Hij heeft dat liedje ook 1 of 2 keer gehoord bij de wereld is mooi.
pi_105374580
Ik ben heel langzaam aan het nadenken over een cadeau voor zijn 2de verjaardag (over 3 maanden pas hoor).

Ik zat eerst te denken aan een loopfiets (zn wishone nogwattus) of wellicht een fiets met zijwieltjes. Maar met beide geen ervaring. Ik wil natuurlijk wel dat hij er lang genoeg mee kan doen. Vorig jaar met zijn verjaardag heeft hij zn houten loopkoe gekregen en die bleek na 4/5 maanden alweer te klein voor hem te zijn. Gelukkig hadden we met de geboorte een raceauto loopgeval gekregen die redelijk aan de grote kant is, en daarmee vermaakt hij zich prima. Maar het is toch zonde.
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:18:52 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105374642
Ik ben zo trots op mijn jommetje!
Kijk nou dan! Papa heeft het 1x voorgedaan. Kind heeft het spel nog nooit gezien.
Dat geconcentreerde snoetje! O+
pi_105374884
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef Asyniur het volgende:
Kijk nou dan! Papa heeft het 1x voorgedaan. Kind heeft het spel nog nooit gezien.
Wat een leuk filmpje en wat doet hij dat goed!
pi_105375051
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef Asyniur het volgende:
Asy, ik vind t megastoer van Harry *O*
en ik ben nóg meer :Y vertederd/ontroerd door hoe jij tegen hem praat, hoe je m aanmoedigt en hoe ontzettend verliefd je klinkt *; en ik hou van plat.. deus ze det auch ns teige mich? O+

Harry en Huubke boffen maar! O+

[ Bericht 13% gewijzigd door -Caroline- op 09-12-2011 13:38:46 ]
pi_105376741
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:46 schreef Leandra het volgende:
Freecell, beterschap voor t hele huis :*

Een kleintje dat 's nachts TV kijkt is al heel lang geleden, gelukkig woonden we toen op een flat en waren er nog niet van die ranzige 0900-lekker-wijf reclames die tegenwoordig de hele nacht uitgezonden worden...
We hebben Digitv maar op alle zeg maar ranzige zenders kunnen ze niet komen, beveiliging met cijfercode erop ;)
pi_105376943
Harry, wat goed, praten en kunnen vissen!!

Ymme, Dyon krijgt een loopfiets (met 2 wielen). Een peuterfietsje en een 12 inch fietsje hebben we al van zn broer. Fietsje en loopfietsje zijn beiden leuk en om langer mee te doen :)
pi_105377152
Ymme, vind je zo n draaistoel van Ikea leuk?
doen ze ook jaren mee O+
loopfietsje staat hier op mn verlanglijst op nr 1, stoeltje op nr 2 en duplo op nr 3
en ik wil 123 alles >:)
pi_105377591
Nee Cooki, ik vind ze afschuwelijk :D Die kleuren vooral.

Ja, dus eigenlijk is beide leuk. Loopfiets en fiets met zijwieltjes. ;) Wat heb ik daar nou aan.
pi_105377748
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:33 schreef ymme het volgende:
Nee Cooki, ik vind ze afschuwelijk :D Die kleuren vooral.

Ja, dus eigenlijk is beide leuk. Loopfiets en fiets met zijwieltjes. ;) Wat heb ik daar nou aan.
uhm ik bedoelde eigk of t je leuk leek voor Mart :D
vind je m echt niet geschikt ivm de kleuren? k wist oprecht niet dat dat zo belangrijk kon zijn voor speelgoed dat ook nog ns de ontwikkeling van je kind bevordert :?
ff spammen hoor:
SPOILER
en fiets met zijwieltjes is dacht ik later (ivm trapbeweging) en langer leuk
dan een loopfiets, das voor nu al leuk maar is ie eerder klaar mee (relatief gezien dan he)
pi_105377822
Mart heeft al een stoel. En het huis is ook nog een beetje van ons. Niet alleen maar van Mart ;)
Dus ja, ivm de kleuren en lelijkheid komt er hier niet zn ding in huis. :) En een stoel is niet zo heel erg belangrijk voor de ontwikkeling van een kind lijkt me zo :D
pi_105377976
lama

[ Bericht 23% gewijzigd door -Caroline- op 09-12-2011 14:49:23 ]
pi_105378069
Ik vroeg dan ook alleen naar de ervaring/mening over een loopfiets of fiets met zijwieltjes! ;)
pi_105378208
ja, ik zie t, gelukkig heb ik daar ook informatie over opgeschreven...
heb je er wat aan?

[ Bericht 77% gewijzigd door -Caroline- op 09-12-2011 14:56:19 ]
pi_105379063
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:49 schreef Cooki het volgende:
ja, ik zie t, gelukkig heb ik daar ook informatie over opgeschreven...
heb je er wat aan?
Ja hoor. T maakt de keuze nog moeilijker ;)
Eigenlijk heeft ie met 2 nog niets aan een fiets met zijwieltjes. Een loop fiets op dat moment wel, maar dan niet voor zo heel lang meer. :{ Gelukkig heb ik nog 3 maanden de tijd om na te denken hierover.
pi_105379824
Maar ymme, jullie willen toch ook voor een tweede gaan? Dan kan je de loopfiets toch ook voor de tweede gebruiken?
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:39:10 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105379976
ymme, zo'n loopfiets hebben ze heel lang wat aan hoor!
Mijn moeder was oppasmoeder en echt de grotere kinderen sloegen zich bijna om de 2 loopfietsjes die ze had. En dan heb ik het over kinderen van 4-5 jaar. Die waren echt supersnel op die dingen!
En als je vindt dat hij er niks aan heeft, waarom denk je dan niet aan iets anders? Bijv duplo ofzo?

Cooki, ik ga blozen van je lieve reactie :@
pi_105379985
Ja alles wat hier niet meer gebruikt wordt gaat naar de zolder voor eventuele baby2.
(waar we niet echt actief mee bezig zijn vanwege baan wisseling van manlief).
pi_105380029
Ik weet zeker dat Mart een loopfiets geweldig zal vinden. HIj heeft nu een loop-moter. Maar die begint ook wat te klein te worden. Ik wil hem graag een fiets geven voor zijn 2de verjaardag, maar welke is dus nog de vraag. Denk toch dat het een wishonebike gaat worden.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:46:48 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105380214
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:40 schreef ymme het volgende:
Ik weet zeker dat Mart een loopfiets geweldig zal vinden. HIj heeft nu een loop-moter. Maar die begint ook wat te klein te worden. Ik wil hem graag een fiets geven voor zijn 2de verjaardag, maar welke is dus nog de vraag. Denk toch dat het een wishonebike gaat worden.
maar wat vind je te klein? Wat jij te klein vindt, vinden kids vaak prima! Ik heb nog heel lang op een driewieler rondgecrost omdat ik dat net zo tof vond als mijn grote fiets.
En later heb ik nog heel lang op mijn kleine fiets rondgecrost, terwijl ik al een grotere had.
pi_105380326
Ik denk dat ik hier de enige poster ben die eigenlijk niet weet of Thomas van ons effectief iets zal krijgen voor zijn 2e verjaardag of niet :D Maar de cadeaucultuur zit er bij ons echt niet ingebakken.
pi_105380445
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef Asyniur het volgende:
maar wat vind je te klein? Wat jij te klein vindt, vinden kids vaak prima! Ik heb nog heel lang op een driewieler rondgecrost omdat ik dat net zo tof vond als mijn grote fiets.
En later heb ik nog heel lang op mijn kleine fiets rondgecrost, terwijl ik al een grotere had.
asy :Y
kijk nou ns wat ik vond: (kun je 7 verschillende modellen van bouwen) _O_
http://www.dekvankinderen.nl/shop/index.php?cPath=197_149_1189

briljant.. alleen deze is voor 5-12.. das lang genoeg denk ik O+
pi_105380614
Ymme, fiets en loopfiets hebben ze beiden iets aan tot een jaar of 4-5. Kyllian fietste vanaf 2,5 jaar op een fietsje met zijwieltjes tot 3,5 jaar. Daarna de wieltjes eraf gehaald en kon hij er nog tot 4,5 jaar op fietsen.
Loopfiets heb ik nog geen ervaring mee, maar ik zie er meestal kindjes tussen de 2-4 jaar op 'fietsen'.
pi_105380731
Thomas heeft trouwens zo'n fiets

En daarop gaat hij nu al best vlug vooruit :Y
Ik kijk al uit naar volgende zomer als hij er buiten kan mee rondsjezen :)
pi_105380923
Ik had hm volgens mij al eens laten zien, maar deze staat als cadeau voor over 9 dagen klaar:

pi_105380996
Damn, die van jullie ziet er wel een pak professioneler uit dan die fiets van Thomas :')
pi_105381017
meimeltje, ja die was t O+ 9 dagen nog maar :D je bijna peuter O+
pi_105381507
Mooi Meimel!

Wij hebben voor dametje de Wishbonebike en ik ben er toch wel heel erg verliefd op hoor! Fijne, degelijke mooie fiets :Y

Ik hoor net dat madammeke haar 5e (!!!) poepbroek van vandaag heeft geproduceerd :') (ik ben werken, arme papa _O-)
pi_105386994
Arme muppet vooral ;( haar billen zijn echt mega kapot :o Sudocreme gesmeerd toen ze net naar bed ging.. nog andere tips? Morgenochtend maar even in haar blote billen laten rondhupsen, denk ik?
pi_105387218
De creme van weleda vind ik wel erg goed helpen Orea
Goed bij hele rode billen en dan was het snel weer weg
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:14:49 #102
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105387439
Ohhh Octo wat een nacht! Pfff...

En Orea wat sneu! Hopelijk trekt het snel weg... Zinkzalf doet hier t beste z'n werk altijd...

Vandaag belde ze van de opvang naar M. Oona was niet echt in haar hummetje.. Niet huilen maar wel veeeeeeeeel hangen, en slapen juist weer minder dan normaal... 38.2... dus ook geen temp waarmee ze persee naar huis moest.. maar M kon toch wel wat eerder weg op z'n werk zodat ze lekker kon tukken in haar eigen bedje...

Daar sliep ze prima gelukkig.. en net gebaarde ze weer dat ze wel heeeel graag wilde slapen...
2 nachten wat minder geslapen door een doorkomende kies gokken we... dus nu ff t batterijtje op...
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:21:50 #103
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_105387707
Even een filmpje...

Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_105387818
Ah arme Oona O+ thuis slaapt ook het allerlekkerst, in je eigen bed :D muppet lag er om 6 uur al op! :o die doet sinds een paar dagen nog maar 1 slaapje, maar dan wel in de ochtend :? niet handig, want dan stort je in zo rond het avondeten :D

Benieuwd hoe vroeg het morgen wordt doordat ze er nu zo vroeg in ligt!

Ik heb de kinderwagen met Lodger klaarstaan :D we gaan morgen naar de Efteling, en ondanks dat Mart ook draagt, leek het me voor zo'n lange dag wel handig.. ze slaapt toch het lekkerst liggend en ook voor onszelf met allerlei spul wat we meenemen. Maar best raar, dat de wagen er staat, de spikes zitten nog op de banden, zo weinig is ie gebruikt :') ben ook benieuwd hoe muppet reageert, zowel op o.a. de Droomvlucht O+ als de wagen :D
pi_105387823
wat een schattige filmpjes O+
knap ook trouwens! visjes en poesjes :)
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:27:04 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105387910
Wat leuk, dat filmpje met die poesjes! O+

Orea, wat sneu van die kapotte billen. Hier werkt sudocreme prima...
Ooh, ik ben benieuwd naar de Efteling foto's van jullie! :Y

Oona, niet zo lekker. Hè bah. Thuis zijn is dan toch het allerfijnst. OOk fijn dat ze even bellen dat ze niet zichzelf is...
pi_105388067
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:24 schreef Orea het volgende:
Ah arme Oona O+ thuis slaapt ook het allerlekkerst, in je eigen bed :D muppet lag er om 6 uur al op! :o die doet sinds een paar dagen nog maar 1 slaapje, maar dan wel in de ochtend :? niet handig, want dan stort je in zo rond het avondeten :D

Benieuwd hoe vroeg het morgen wordt doordat ze er nu zo vroeg in ligt!

Ik heb de kinderwagen met Lodger klaarstaan :D we gaan morgen naar de Efteling, en ondanks dat Mart ook draagt, leek het me voor zo'n lange dag wel handig.. ze slaapt toch het lekkerst liggend en ook voor onszelf met allerlei spul wat we meenemen. Maar best raar, dat de wagen er staat, de spikes zitten nog op de banden, zo weinig is ie gebruikt :') ben ook benieuwd hoe muppet reageert, zowel op o.a. de Droomvlucht O+ als de wagen :D
Ik dacht dat je m ging verkopen :P
Met alle zooi is t best fijn trouwens. Hop alles in de wagen en gaan ;)

Floris ging er ook om 6uur in.
Had overdag alleen in de auto geslapen en was om half 7 al wakker dus mooie tijd :)
Ik hoop op later dan vanochtend. Meestal wordt ie rond 8 uur wel.wakker. mja gisteren lag ie er pas om half 8 in, dus weinig over te zeggen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:30:47 #108
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105388075
Ohhh heel benieuwd Orea!
Wij gaan begin januari naar de efteling... Ook heel benieuwd hoe ze het vind..
Welke kinderwagen hebben jullie? ;)

Asy... Idd heel fijn dat ze dan even bellen! Ze hoefde niet opgehaald te worden, maar meer een telefoontje van.. Stel dat het je lukt dan is het fijn voor Oona... Was rond 2 uur... Oona wordt altijd rond half 5 opgehaald...
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:31:47 #109
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105388125
Oh... Oona lag in bed..
Nu op schoot bij M....
Gaan niet moeilijk doen straks.. blijft ze spoken dan krijgt ze mooi een zetpilletje.. wij verdenken een kies!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105388250
Ja Son, eigenlijk wel :D voor een baby gebruiken we hem in elk geval niet.. en voor even korte stukjes hebben we de buggy :) alleen voor een hele dag is het voor mijn tientonner dametje wel handig.. ik trek op het moment een hele dag dragen even niet... Ach hij staat er dus maar gebruiken dan huh? :P

Reilain, we hebben een Koelstra! Fijne wagen, dat wel.. Arme Oona, gewoon doen dan, dat zetpilletje als ze niet in haar hummetje is...
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:36:09 #111
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105388340
Hier ook een koelstra... Dragen vond mevrouw niet goed helaas.. dus hier alles in de buggy of koelsta....
We'll have love aplenty
You and me
pi_105388382
Wat grappig :D welke kleur hebben jullie? Wij de Zand, lekker neutraal :P
pi_105388430
Zarqa billenspray. Dan hoef je er met de vingers ook niet aan te komen.
Of bepanthen. Maar hier eigenlijk meestal alleen sudo. Maar goed, mart heeft 1 of 2 keer echt kapotte billen gehad. Wat ook nog wel eens wilt helpen (doet een vriendin van mij) is uiercremé erop smeren.

Hopelijk is het snel weer over.
pi_105388565
Goeie tips Mrien en Ymme :Y Sudo zit er nu op, maar ik ga morgen even kijken naar die jullie zeggen. Vooral spray klinkt handig... echt, dit is de eerste keer dat het zó erg kapot is.. van voor naar achter, helemaal ;( ik mocht ook echt niet schoonmaken net...
pi_105388682
Die spray is hier niet handig bij kapotte billen. Bij rood is prima, maar bij kapot lijkt t te prikken. Dan pikt ie sudo beter
pi_105388712
Zarqa Spray niet spuiten als het open is!!!!!!!!!!!

Dat bijt als de ziekte dan. Heb mijn muppet al een paar keer zo extra pijn gedaan. :'(

Wat Son dus ook zegt. :')

Hier is het ook stuk op het moment, La Roche Posay werkt nu het beste, is ook anti-bacterieel.
pi_105388749
Ik las laatst dat er ook een verdovend vaseline zalfje bij de apotheek te krijgen is? Anders daar morgen maar even naar op zoek bij de Apotheek... -O-
pi_105388767
Oké, niet die spray dus..voor alleen rood werkt normaal Sudo prima..
pi_105388795
Bij Floris is t vaak de volgende dag al een stuk minder
pi_105388813
Dat zalfje is op recept. -O-

La Roche niet, wel verkrijgbaar bij apotheek
pi_105388869
Oh, nou, dan hang ik maandag gewoon weer bij de huisarts aan de lijn :P heb nog een appeltje met de dame achter de telefoon te schillen :')

Hopelijk is het morgen ook minder! Ze had vandaag 5 poepbroeken, echt heel erg stinkend, dun, slijm (sorry voor de tmi...) ik verdenk 2 kiezen onder die op knappen staan. De 2 boven zijn eindelijk door!
pi_105388951
Ja Floris had dat 1,5week geleden ook
Niet heel gek, ongeveer zn hele bovengebit is aan t doorkomen en onder ook allemaal bobbels
pi_105388980
Hier is het kies #4, evil rotdingen :(
Ben echt blij dat Pvoess het toen over cicaplast had ideaal spul, net zo duur als Zarqa maar veel fijner vind ik.
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:54:07 #124
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105389180
Grom idd... Ik wil voorstellen om een Anti-kies-pijn-front op te zetten! $%@%$#

Orea wij hebben een 'oud' modelletje... Konden geen kleurtje kiezen ;) maar daar was het prijskaarjte dan ook wel naar... We hebben een zwart frame, babybak was zwart en de rest is rood.. Ook wel leuk dus ;)

SPOILER
We'll have love aplenty
You and me
pi_105389350
Aww Oona, prethead. O+ stips O+
pi_105389596
Leuk!! O+ die van ons was in 2010 ook een 2009 model en daardoor ook erg aantrekkelijk geprijsd ;) waar we hem gekocht hebben hebben we ook het campingbed + wipstoel van Koelstra in dezelfde kleur vandaan met leuke korting!

Maar ik vind het een fijne wagen :Y alleen omdat wij bijna alleen maar dragen is ie amper gebruikt :) toch ga ik hem, nu ik zwanger ben, toch maar even niet te koop zetten ;) wie weet komt ie nog vaker van pas :)

En je pretletter O+ wat is het toch een mooi meisje :Y
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:08:28 #127
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105389848
Toevallig ook via baby&tienerstore haha??

Vind um ook erg fijn... was eerst huiverig voor de 3wielers.. maar hijs harstikke stabiel..
Waren naar de babybeurs geweest (en ik maar balen dat ik nog een buik had toen haha)
Daar ff testrondje gedaan en toen meteen bestelt...

Das idd wel handig ;) eentje dragen eentje rijden...

enne ;) Mooi is ze hè... Nog steeds verbaast dat wij dat hebben kunnen knutselen haha
We'll have love aplenty
You and me
pi_105389963
Nee, kadocus :D wij zagen hem, zijn toen bij Babydump gaan testen en toen meteen besteld :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:12:38 #129
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105390058
Lang leven de oude modellen ;)

Asy... Wat een leuk filmpje trouwens! Oona heeft ook zo'n visspel... ging ook in 1x zoooo goed.... Was helemaal trots en verbaast ;) Kwamen we van de week erachter dat ze hem ook op de opvang hebben :')
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:16:11 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105390224
Asy, wow! Ik wil die ook! Heb je eventueel een linkje? Voor Nathan uiteraard :P

Oh Daffodil! Wat doet ze voorzichtig met de poesjes.

Free, je hele huis ziek, balen.
pi_105390682
Leonike ik moest lachen:D Als ze maar vooruit komen joh,haha

Orea, een buggy is echt wel handig hoor, zoveel boodschappenruimte erbij en je hoeft alleen maar te duwen;)
Sterkte met de luieruitslag! Hoop dat het morgen weg is anders lijkt me een dagje efteling niks..

Wat knap van hem Asy!! Leuk filmpje!

Cooki, wat leuk die stoel zeg! En volgens mij zelfs een btje veilig voor mijn klimaapje, omdat hij er niet bovenop kan zitten.
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:35:31 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105391207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef pessie het volgende:
Asy, wow! Ik wil die ook! Heb je eventueel een linkje? Voor Nathan uiteraard :P

Ik heb hem voor ¤0,50 van de rommelmarkt :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:36:17 #133
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105391263
;) Hier gratis bij de stapel lego primo die ik kocht via marktplaats ;)
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:41:17 #134
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_105391604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef pessie het volgende:
Oh Daffodil! Wat doet ze voorzichtig met de poesjes.
De poesjes waren nog geen dag oud toen ze moederpoes al uit de bak joeg en er zelf bij ging zitten...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_105392980
Jeetje octo, zo'n nacht is helemaal niets. Hopelijk is iedereen weer opgeknapt en hebben jullie een lekker weekendje weg.

Bij Freecell ook al een ziekenboeg, beterschap voor iedereen daar.

Wat knap van Harry dat vissen, wat is hij geconcentreerd bezig, goede motoriek!

Arme muppet met kapotte billen. Sowieso veel kiezen die op knappen staan las ik. Hier helpt Sudocreme nog steeds het beste.
En dat 1 slaapje vroeg doen is herkenbaar, alhoewel hij het de laatste tijd weer later doet. Toch is hij dan wel weer erg moe rond etenstijd. Maar ja hij is ook nog steeds niet helemaal lekker.
Vannacht en vandaag echt last van zijn buik. Dan pakt hij mijn hand en moet ik over zijn buikje wrijven, wel heel schattig maar ook heel zielig.

Wel leuk de Winterefteling. Lijkt mij ook leuk, maar vraag me af of hij er wat aan heeft.

Oona ook al weer bij papa op schoot, hopelijk voelt ze zich snel beter en doet de zetpil wat straks.
pi_105396098
Oona toch :*
Ligt ze nu wel te slapen?
Wanneer gaa jullie naar de winterefteling? Hier ook elk jaar in januari met het werk van vriend, alhoewel ik er eigenlijk weinig aan vind (ben een koukleum) en hou meer van de zomerefteling. Weet dus niet of ik deze keer wel mee ga.

Wat lief het poesjes filmpje O+

Hier vandaag de kerstboom neergezet. Dyon is nog niet helemaal van de Sint af, maar we blijven het gewoon herhalen dat dit de kerstman is. Dyon: "paard nou?" (waar is het paard nou?)
pi_105396660
Orea, ik hoop dat Droomvlucht weer open is inmiddels... is een hele tijd gesloten geweest i.v.m. technische problemen. De laatste keer dat ik er was (half nov.) iig nog wel.

Kiezenleed... dat hebben we hier nog niet. Anne blijft steken op vijf tanden, waarvan er een nog niet eens helemaal door is.

Hihi Dyon, dat paard is toch echt vervangen door een arreslee met rendieren ;)
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:17:06 #138
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105397755
Hoi!

Die Harry, lekker aan het vissen! Noortje heeft ook zo'n spelletje, en dat kan ze goed! Ik was ook echt helemaal verbaasd. Ze deed het echt in 1 keer.

Orea, je zeilige muppet met kapotte billies. Echt zo sneu. Onze dame heeft dat nog nooit gehad dus ik heb geen idee was je kan doen behalve sudo.

Noortje zit weer helemaal onder het eczeem. Ze hebben haar op het kdv gewone boter gegeven. Vind ik niet erg want we moeten het toch een beetje proberen, ze krijgt ook wel eens een klein stukje kaas en zo. Maar die boter is toch blijkbaar te veel van het goede, polsen en knieholten zitten weer helemaal onder de vlekken.

Ze had vannacht wel weer een doorslaapnacht! Das is nog steeds op en af maar ik lees al dat ik niet de enige ben.
pi_105397980
Vervelend dat Noortje er zo sterk op reageert. Hoe ziet het eczeem er bij haar uit als ik vragen mag. Ik verdenk Yaro namelijk ook van een iets allergische reactie. Ik ben zelf altijd voor van alles en nog wat allergisch geweest met heftige en minder heftige perioden. Sinds de vakantie zit hij helemaal onder de bultjes. Dacht dat hij er geen last van had, maar hij ging zich vanmiddag krappen en nu heeft hij allemaal krasjes op zijn buik en zij.

Ik heb geen idee wat, maat als het in mijn lijn licht is het misschien van de waspoeder / wasverzachter. Alhoewel we niets veranderd hebben en altijd 1 hebben gehad waar niet zo veel in zit,
pi_105398781
Dyon, wat ben je toch grappig !
Ah Becky, das niet leuk voor N. , smeer je er iets op?
Yaro ook jeuk.. zo sneu...

k hoop op een goede nacht voor de mama's en de kindjes (en ok de papa's :P )
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:37:27 #141
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105398899
As, zo heeft het er uit gezien, dit is wel echt op z'n ergst, nu is het hele droge huid op de d'r polsen en rode vlekken in d'r knieholtes.

Cooki, ik smeer over het algemeen vaseline lanette maar vandaag heb ik er toch hormooncreme op gesmeerd.
pi_105398990
Becky, ja dat deden wij ook, met eventjes beetje hormooncreme trok t snel weg (thomas was onze eczeemboy)
hier ook idd lanette creme en cetomagrozol (zoiets)... werkt ook goed om t vet te houden...

boh.. das naar he, zo in de holtes... ziet er vurig uit.. -O-
pi_105399060
Jeetje, dat ziet er wel pijnlijk uit.
Is ze ook weleens eczeem-vrij of heeft ze het altijd?

Wij hebben een kersthondje O+
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:45:17 #144
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105399244
Dit was van de zomer, op zijn allerergst, daarom heb ik er ook een foto van.
Nu is haar polsje ook ongeveer zo, het jeukt ook wel.

Ze heeft bijna altijd wel een plekje eczeem op d'r polsen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:47:56 #145
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105399352
Ohhhh das flink Becky! Reageert ze op alle zuivel?
Hier ook een eczeemklantje.. maar nu is het best rustig vind ik....
Sneu zeg dat ze er zo'n last van heeft..

Hier is het vooral de elleboogjes op t moment.. aan de buitenkant.. maar ze lijkt er geen last van te hebben... This wel heel flink geweest toen ze nog echt heel klein was, vooral op haar wangen toen... Brr zag er zo zielig uit.

Ohhhh Dyon wat een geweldig filmpje O+
We'll have love aplenty
You and me
pi_105407746
Orea veel plezier! Ben benieuwd... wij willen in januari gaan, mini kijkt haar ogen uit bij filmpje droomvlucht!

Octo wat een nacht joh! Hopelijk deze nacht beter gegaan?

Bij free was het ook een ziekenboeg, beterschap!

Harry! Wat knap!

Ik zag nog een lief filmpje met poesjes maar ook van een kersthondje!

las over meer zieke kindjes, kapotte billen, tanden en exceemleed :*
  zaterdag 10 december 2011 @ 08:48:05 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105407759
Och jeetje, Arme Noortje. Wel fijn dat ze doorgeslapen heeft! *O*

Meimel, het filmpje speelt hier nu heel slecht af (hoewel Harry er meteen op af dook :D ) dus ik kijk het later nog eens.

Hier weer een mindere nacht. Hij heeft weer de hele nacht (van middernacht tot 7 uur) in zijn peuterbed gelegen. Ik mijn man gaat strakjes alles omzetten en dan gaan we hem in het peuterbed leggen. Misschien dat dat beter gaat.
pi_105407798
Meimel: dat hondje :D ik laat t hier niet aan oudste zien, dan wil ie m ook! _O-
Asy, ik snap m niet helemaal: peuterbed?babybed? anyhoed: mindere nachten suckenn -O-
pi_105407812
Ik poste hier al niet veel meer, maar wil nog even gedag zwaaien want Wolf is vandaag 2 jaar geworden *O* :W
tot gauw R.v Groofsken, Dyon,Elyas,Minke,Rienk,Aviva,Florian,Harry,Tirza,Zoe,Daan,Lucas,Hannah,Thomas,Ravi en Mart
en anderen tot over een tijdje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105407820
*snik* Thomas is maar 3 dagen jonger dan Mart en dat is al "tot over een tijdje" ;) Daahaag Wolf :W Gefeliciteerd :*

Gaan jullie kinderen nu al over naar een ander bed? Ik heb de indruk dat Thomas zijn babybed nog groot genoeg is :Y Dus hij blijft nog even liggen :)
pi_105407825
Gefeliciteerd Poppejans en Wolf *O*
veel plezier bij de peuters :)

edit: poppejans ik zie in je posts er steeds meer namen bij verschijnen _O-
pi_105407835
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 08:58 schreef Poppejans het volgende:
Ik poste hier al niet veel meer, maar wil nog even gedag zwaaien want Wolf is vandaag 2 jaar geworden *O* :W
tot gauw R.v Groofsken, Dyon,Elyas,Minke,Rienk,Aviva,Florian,Harry,Tirza,Zoe,Daan,Hannah en Mart
en anderen tot over een tijdje!
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:00 schreef leonieke het volgende:
*snik* Thomas is maar 3 dagen jonger dan Mart en dat is al "tot over een tijdje" ;) Daahaag Wolf :W Gefeliciteerd :*

Gaan jullie kinderen nu al over naar een ander bed? Ik heb de indruk dat Thomas zijn babybed nog groot genoeg is :Y Dus hij blijft nog even liggen :)
Ik vergat de helft bij februari haha was nog aan het editen
Dankjewel!
En Wolf ligt voorlopig nog in ledikant
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105407845
Leonieke, hier ook nog babybed hoor.. groot zat en voorkant kan er tzt nog uit dus, voor hier is t prima.

Als er een tweede komt is t ofcurse natuurlijk wel handig als dreumes in peuterbed gaat liggen tegen de tijd dat baby er is... :Y
pi_105407846
Hey Cooki, waar heb je dat plaatje nou weer gevonden?!
Die heeft mijn man getekend toen Wolf 1 jaar werd! haha. Ik zal hem nog wel ergens online hebben staan dan
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:04:56 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105407850
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 08:56 schreef Cooki het volgende:

Asy, ik snap m niet helemaal: peuterbed?babybed? anyhoed: mindere nachten suckenn -O-
Wat snap u niet?

Leonie, ik was ook van plan om Harry nog heel lang in zijn ledikant te laten slapen. Echter slaapt hij de laatste tijd heel erg slecht en eindigde hij steeds bij ons in bed (en dan kan ik niet slapen). Dus we hadden het peuterbed opgezet zodat ik samen met hem in een bedje kon liggen op zijn eigen kamer. Dan kan ik wegsluipen als hij slaapt en slapen we allemaal goed. Maar dat slapen in zijn peuterbed gaat (gedurende de nacht) zo goed dat we maar gaan proberen of hij helemaal over kan. Nu staan er namelijk op zijn kleine kamertje 2 bedjes, waarvan eentje voor zijn klerenkast. Niet handig dus ;)

Wolfje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
pi_105407851
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef becky27 het volgende:
Dit was van de zomer, op zijn allerergst, daarom heb ik er ook een foto van.
Nu is haar polsje ook ongeveer zo, het jeukt ook wel.

Ze heeft bijna altijd wel een plekje eczeem op d'r polsen.
ziet er naar bekend uit ;(

ook dat het het ergste is in de zomer. bij mij komt dat omdat ik allergisch ben voor mijn eigen zweet

gefeliciteerd wolf en poppejans *O*
pi_105407855
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:04 schreef Poppejans het volgende:
Hey Cooki, waar heb je dat plaatje nou weer gevonden?!

Die heeft mijn man getekend toen Wolf 1 jaar werd! haha. Ik zal hem nog wel ergens online hebben staan dan
http://www.kaartje2go.nl/verjaardagskaarten/jarige-wolf

nou dan zal ik die kaartje2go maar sue-en ! :o
of royalties vragen!
pi_105407861
Ja, hier dus ook nog ledikant :Y
pi_105407866
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 08:48 schreef Asyniur het volgende:
Hier weer een mindere nacht. Hij heeft weer de hele nacht (van middernacht tot 7 uur) in zijn peuterbed gelegen. Ik mijn man gaat strakjes alles omzetten en dan gaan we hem in het peuterbed leggen. Misschien dat dat beter gaat.
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:04 schreef Asyniur het volgende:
Wat snap u niet?
ja.. 2x peuterbed?
ik ben zo pms... :X
pi_105407871
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:04 schreef Cooki het volgende:
Leonieke, hier ook nog babybed hoor.. groot zat en voorkant kan er tzt nog uit dus, voor hier is t prima.

Als er een tweede komt is t ofcurse natuurlijk wel handig als dreumes in peuterbed gaat liggen tegen de tijd dat baby er is... :Y
Dan moet ik me dus nog geen zorgen maken ;)

Asy, helemaal duidelijk :Y Twee bedjes zouden in zijn kamer ook niet passen. Alhoewel, het zou zelfs geen optie zijn want zijn ledikant zal omgevormd worden naar zijn peuterbed. Het zal wel moeten lukken dus bij ons :D
En hier zou er dus sowieso een tweede bed moeten komen als er een tweede zou komen gezien het doorgroeibed.
pi_105407878
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:05 schreef Cooki het volgende:

[..]

http://www.kaartje2go.nl/verjaardagskaarten/jarige-wolf

nou dan zal ik die kaartje2go maar sue-en ! :o
of royalties vragen!

ooow daar heeft hij inderdaad het 1 en ander opgezet aan tekeningen. blijkbaar deze ook.Wist ik niet eens haha
pi_105407888
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:09 schreef Poppejans het volgende:
ooow daar heeft hij inderdaad het 1 en ander opgezet aan tekeningen. blijkbaar deze ook.Wist ik niet eens haha
ow haha, gelukkig maar! nou ik had wel de mooiste uitgekozen he? *;
tof joh, dat je man dat kan, heb ik altijd bewondering voor , die talenten _O_
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:12:14 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105407896
Cooki, hij heeft vannacht dus al de hele nacht (niet avond maar alleen nacht) in peuterbed geslapen. Hij begint gewoon in zijn ledikantje. Vanmiddag ga ik hem meteen in het peuterbed leggen. Niet meer in zijn ledikantje. En als dat goed blijft gaan, haal ik het ledikantje weg.

Leonie, als de zijkant uit Harry's ledikantje had gekund, had ik dat gedaan. Maar dat kan niet bij zijn bedje dus dan maar even zo...
pi_105407916
asy, dank u, ik voel me weer een stuk minder dom :')
en over peuterbedden: ik weet nog dat thomas naar een groter bed ging: dat glunderende koppie, priceless!
t zag er niet uit: zo n mini in een groot bed, maar zoo lief *;

wij hebben n kabouterbedje van mn zus gekregen (zal wel peuterbedformaat zijn).. t matras ligt al achter t ledikantje van lucas.. zou ik kunnen gaan liggen als t nodig is...
we zetten dat bed pas op als de voorkant (van zn ledikant) eruit is geweest, anders heb ik voor de kat-zn-viool een bedje met uitneembare voorkant gekocht :P
pi_105407944
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:12 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, hij heeft vannacht dus al de hele nacht (niet avond maar alleen nacht) in peuterbed geslapen. Hij begint gewoon in zijn ledikantje. Vanmiddag ga ik hem meteen in het peuterbed leggen. Niet meer in zijn ledikantje. En als dat goed blijft gaan, haal ik het ledikantje weg.

Leonie, als de zijkant uit Harry's ledikantje had gekund, had ik dat gedaan. Maar dat kan niet bij zijn bedje dus dan maar even zo...
Oh maar als wij zijn bed willen omvormen, wordt het echt gewoon een klein eenpersoonsbed. De twee zijkanten (met spijlen) gaan er dan uit, nieuwe zijkanten (zoals van een gewoon bed) erin en dan een nieuwe lattenbodem en matras.
We hebben zo'n bed gekocht omdat heel zijn kamer dan nog van hetzelfde is.
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:22:20 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105407966
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

Oh maar als wij zijn bed willen omvormen, wordt het echt gewoon een klein eenpersoonsbed. De twee zijkanten (met spijlen) gaan er dan uit, nieuwe zijkanten (zoals van een gewoon bed) erin en dan een nieuwe lattenbodem en matras.
We hebben zo'n bed gekocht omdat heel zijn kamer dan nog van hetzelfde is.
Dat is ook handig zeg! :Y
Wij zijn daar vergeten rekening mee te houden.
Nou ja, zo is het ook opgelost. Ben alleen benieuwd hoe het gaat :D
pi_105407976
Mja, als ik het nu bekijk, misschien niet zo handig. Ik heb er nooit bij stilgestaan toen ik zwanger was dat een kind niet zo makkelijk overgaat van het ene bed naar het andere. Maar we hebben wel nog een reisbedje, dus eventueel zouden we dit een tijdje kunnen inschakelen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:35:28 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105408051
Wolf, gefeliciteerd met je verjaardag *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:44:37 #169
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105408127
Wolf gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Hieperdepiep hoera!!

Hier een redelijk goede nacht... wel onrustige avond... 2x uit bed geweest... en veel slaaphuiltjes, maar dan viel ze steeds toch weer weg... Rond 2 uur heeft ze ook even 5 mij bij me gelegen en half 6 was ze weer wakker..
Maar... voor een niet helemaal fit meisje heb ik geen klagen!
Ze ligt er nu weer in ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105408175
Goedemorgen :)
Mijn hummel heeft nog steeds diarree en is niet heel vrolijk. Verder niet dramatisch, maar gewoon net hum zeg maar.

En Florian blijft never in een peuterbed liggen, dus hier ledikant tot hij eruit groeit gok ik ;)
pi_105408436
Poppejans van harte gefeliciteerd met je kleine peuter!! O+ *O* *O*
Tot over 8 dagen!
pi_105408439
Van harte gefeliciteerd met je peuter, Poppejans en met natuurlijk alweer 2 jaar mama zijn! Hoop dat je snel weer mag ervaren hoe het ook al weer is, zo'n klein hulpeloos hummeltje. O+
pi_105408475
Wolf, van harte jongen! Poppejans, tot snel bij de peuters! Maak er een geweldige dag van vandaag!
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:42:45 #174
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_105408667
WOLF *O* Gefeliciteerd jongen! O+
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_105408914
Dankjulliewel! O+
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:58:12 #176
265732 Keshet
pi_105408927
Wolf is jarig! *O* Van harte gefeliciteerd! *O*
pi_105409408
Hiep Hiep Hoera voor Wolf!!! *O*
  zaterdag 10 december 2011 @ 11:32:19 #178
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105409533
Wolf, gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 10 december 2011 @ 11:46:54 #179
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_105409921
Wolf en Poppejans gefeliciteerd!!! *O*
Ik zag op fb dat jullie al lekker vroeg in de weer waren met kadootjes uitpakken! O+
Fijne dag vandaag!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_105411228
Poppejans en wolf gefeliciteerd! Fijne dag! Tot over een tijdje
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:30:33 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105412924
freecell, dat dacht ik ook van Harry. Toch komt hij er 's morgens niet zelf uit als hij wakker wordt.

Kiektan O+
ik moest er wel bij gaan liggen in eerste instantie want hij was zo boos dat hij naar bed moest (dat is hij altijd) dat hij stond in het bedje en ik was bang dat hij zou vallen...

pi_105412963
oh Asy, wat lief O+
  zaterdag 10 december 2011 @ 14:09:35 #183
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105414169
Wolf is jarig *O* Gefeliciteerd!

Asy O+
pi_105414226
Wolf gefeliciteerd mannetje! *O*

Ach, Asy wat schattig! Zo klein en tegelijk zo groot. O+ Ik wil ook een camera

Edit: camera geregeld :+

[ Bericht 8% gewijzigd door Solagratia op 10-12-2011 14:20:40 ]
pi_105414735
Ik wil ook een camera! Waar halen jullie die vandaan?
pi_105415780
Psies :)

Tis echt handig. K vond t altijd onzin, maar heb nu al gezegd dat k voor nummer 2 gelijk zo'n camera wil.
pi_105415809
Wat lief Asy, leuk he even spieken O+

Arme Noortje, dat ziet er inderdaad wel heel heftig uit. ik heb vroeger ook wel eczeem gehad, maar kan me niet herinneren dat het zo erg was. Toch twijfel ik hier nog steeds, omdat het niet echt op eczeem lijkt.

Poppejans en Wolf gefeliciteerd, een prachtige dag gewenst vandaag!
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:08:37 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105415924
Son, ik vond het ook altijd onzin, maar het kijkt wel gezellig O+
Vroegah kon ik niet zien wat hij deed omdat we dus niet op zijn kamertje kunnen komen zonder dat hij wakker wordt.
Wij hebben inderdaad die uit de link van Sola :Y

Ik ben overigens alweer even boven geweest omdat hij wakker was geworden van de voordeurbel en weigerde om weer te gaan liggen (terwijl hij zat te knikkebollen en niet recht kon blijven zitten van vermoeidheid).
pi_105415985
Ja psies, hier t zelfde asy
Nou ja nu staat babyfoon bv uit, omdat k vergeten was m in zn kamer aan te zetten, kan nu dus wel in de gaten houden of ie wakker wordt
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:13:24 #191
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105416046
Hi, ik kom ook weer eens even spieken hier...

Allereerst: Wolf van harte! *O*

Verder heb ik een beetje door dit topic heen gebladerd. Ik zag een armpje met eczeem... zielig zeg! Ik had het toen ik klein was volgens mij best erg op mijn polsen. Is gelukkig vanzelf over gegaan! Bij mij hielp teunisbloemolie geloof ik goed!

Ik zag Harry met een visjesspel O+ . Wat lief en knap! En die foto in dat grote(re) bed! Ook al zo schattig!

En ik zag dat twee mensen hier een Koelstra wagen hebben en wilde even melden: ikke ben nr3! :P. Wij hebben een blauwe. Ook bij Kadocus trouwens Orea en ook met korting omdat het een 'oud' model was. Vind het een superfijne wagen!

Nou, tot zover mijn geheugen :P.

Jesper ligt nu voor het eerst te slapen op z'n nieuwe kamertje! Hij vond het wel spannend allemaal volgens mij, want hij lag toch een herrie te maken toen hij er net in lag! Na een half uur ben ik bij hem gaan zitten en heb ik m geaaid tot ie in slaap viel (binnen 5 minuten :P). Nouja, ik had al verwacht dat het wennen zou zijn. En nu heeft ie tenminste nog zo'n twee maandjes de tijd om dit kamertje als zijn kamer te gaan zien, voordat de baby komt!
pi_105419047
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:30 schreef Asyniur het volgende:
freecell, dat dacht ik ook van Harry. Toch komt hij er 's morgens niet zelf uit als hij wakker wordt.

Kiektan O+
ik moest er wel bij gaan liggen in eerste instantie want hij was zo boos dat hij naar bed moest (dat is hij altijd) dat hij stond in het bedje en ik was bang dat hij zou vallen...

[ afbeelding ]
Ah lief.

Waar heb je dat bed vandaan? Die is echt mooi!
pi_105419118
Wolf gefeliciteerd! *O*
pi_105419924
ja, Asy hoe kom jij aan dat bed?

Ymme t is een tweedehands Ikea bedje, weet ik uit betrouwbare bron

[ Bericht 58% gewijzigd door -Caroline- op 10-12-2011 18:34:03 (info over ikea toegevoegd) ]
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:45:34 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105422621
ymme, ik heb het overgenomen van Sjeen en het is hier gekomen via vervoersbedrijf Cooki ;)
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:52:48 #196
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105422884
owww lachen, wilde net zeggen dat sjeen dezelfde in de aanbieding had!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105423616
Vandaag mocht Amy een halve boterham en nu heeft ze eczeem :{ Op haar buikje, knieholtes, gezichtje. Sinds we gestopt waren met gluten en ze koemelkvrije voeding kreeg, had ze al geen eczeem meer. Ook niets gezien bij introductie van koemelk en nu weer eczeem.

[ Bericht 0% gewijzigd door Solagratia op 10-12-2011 19:19:57 ]
pi_105423802
Oww.. Solagratia, wat rot voor Amy (en voor jullie) das best een heftige reactie, veel plekken.
Wat is nu het gebruik: nog een paar dagen verder proberen of gelijk stoppen?
pi_105423921
Hoe is het in de avond gegaan met Jesper, of ligt hij nog niet op bed Fee-nix?

Arme Amy, balen dat ze er gelijk weer last van heeft.

Hier vonden we de uitslag toch ook weer erger dan gisteren. Geprobeerd een foto van te maken. Het is absoluut nog niet zo erg als die foto van Noortje, maar ik heb wel het idee dat hij elk last van heeft, hij is steeds meer aan het krabben. Toch maar even langs de huisarts van de week.

Dit heeft hij nu op een plek of vier. Mmm je ziet het niet heel duidelijk. Het zit rond zijn tepel.
foto weg ivm privacy.

[ Bericht 6% gewijzigd door As1981 op 10-12-2011 19:37:02 ]
pi_105423952
We moeten sowieso doorgaan want als het niet goed gaat dan krijgt ze weer een bloedtest om te testen op glutenovergevoeligheid. Dus morgen weer een halve boterham.
pi_105424059
Solagratia, oh.. moeilijk lijkt me dat voor jullie .. dat je dan iets moet geven waarvan je vermoed dat t juist t eczeem opwekt... sterkte ermee

As: ik vind t wel duidelijk te zien.. heb je al ns menthol poeder gebruikt? dat helpt hier goed tegen de jeuk van eczeem, klinkt ms vreemd, maar mn oudste heeft die ervaring...
pi_105424125
Nee Cooki nog niet geprobeerd, we hebben er net wel vaseline lanette creme opgesmeerd. Morgen maar even op jacht naar menhol poeder.

Vroeger gebruikte ik zelf altijd babypoeder tegen de jeuk, is dat eigenlijk hetzelfde? :@ misschien wel een hele stomme vraag.
pi_105424386
babypoeder, ik weet dat niet As, t zal er vast op lijken.. heb je dat in huis? dan kun je dat ook proberen..
niet als je er al lanette op hebt zitten..
hoewel.. doe ns en dan graag n foto.. grapje
pi_105424484
As, ik hoop dat ik nu niet bemoeizuchtig overkom, maar ik zou die foto toch ff verwijderen omdat hij er helemaal naakt op staat. Je hebt van die gekken die internet afstruinen naar dit soort foto's... :{

Cooki, waar is je koekiemonster? :o
pi_105424605
Wij zijn terug van de Efteling en het was heerlijk! Maar net voelde dametje toch nog wat warm en ik dacht.. even tempen... 39,5 graden koorts :o Zo hoog heeft ze nog geen koorts gehad..

Nou heeft een kindje van haar groep op de opvang óf de 5e ziekte óf de 6e.. en symptomen van de 6e zijn dat ze ineens plotselinge hoge koorts hebben (tussen de 39 en 40,5) zonder verdere aanwijzing (geen keel- of oorpijn bijv.) en na 3 tot 5 dagen zakt de koorts en krijgen ze een rode uitslag.

Stiekem hoop k dat dat het is, want dat betekent dat het de 5e ziekte niet is... (want die is gevaarlijk nu voor mij, in het eerste trimester)..

Ik vind 39,5 wat hoog voor kiezen namelijk, of niet? Verder is ze gewoon lekker bij, dat scheelt...
pi_105424622
Nee niet nu Cooki, hij slaapt, maar het zou vast een grappig gezicht zijn :P

Je hebt gelijk Fannetje, ben soms een beetje naïef op dat gebied.
pi_105424642
dames, die poeder helpt idd tegen de jeuk, maar helpt niet bij het onderliggende probleem en laat zich zeker niet combineren met vetemulsie (die lanette) die je echtechtecht moet blijven smeren bij exceem. even goed inschatten dus. echte exceem moet je niet met poedertjes behandelen!
pi_105424648
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef Solagratia het volgende:
Vandaag mocht Amy een halve boterham en nu heeft ze eczeem :{ Op haar buikje, knieholtes, gezichtje. Sinds we gestopt waren met gluten en ze koemelkvrije voeding kreeg, had ze al geen eczeem meer. Ook niets gezien bij introductie van koemelk en nu weer eczeem.
-O-
pi_105424680
Oh en Sola, wat balen dat Amy nu lijkt te reageren op die halve boterham... toch glutenallergie dan denk ik... wel bijzonder dat ze dan van zo'n kleine verandering lijkt te reageren hè? :{

Overigens hebben we hier ook te maken gehad met eczeem, alleen op het gezicht. Het was het ergst in april/mei. Ik had een zalf gekregen van de kinderarts en daarmee leek het alleen maar erger te worden. Toen ik resoluut ben gestopt met de zalf was het binnen een week weg :+ En daarna heb ik het nooit meer teruggezien... ff foto zoeken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Fannetje op 10-12-2011 19:47:53 ]
pi_105424709
Bedankt Simmu. Ik hou het even in de gaten morgen en maandag, ga kijken of ik een afspraak kan maken bij de huisarts voor dinsdagochtend. Tot die tijd vogel ik even met poeder en zalf (niet te gelijk). En laat de huisarts even bepalen, zeker omdat ik zelf ook altijd plekjes en bultjes heb gehad.

Arme muppet, dat is wel hoog. Fijn dat ze er wel goed bij zit. En dat de Efteling leuk was.
pi_105424754
Ik vond het ook wel hoog ja... ook al hoef je voor koorts geen zetpil te geven, heb er net toch maar 1 gegeven.. nu nog even samen Bumba ;) kijken en dan straks haar bedje in..
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:43:10 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105424840
Hè bah Sola, balen zeg!

Oi Orea, arme muppet. Hopelijk is het de 6e ziekte :*
Fijn dat jullie een heerlijke dag hebben gehad!

En Yaro ook al uitslag... Jeutje arm kind. Jeuk is echt vreselijk :X

Hier ligt er eentje nu al een half uur in zijn peuterbed. Hij is nog wakker maar blijft wel keurig in het bed. Hij ligt wel verkeerd om nu. Gekke drol...
pi_105424842
@fannetje: cooki plaatje is ff weg, omdat ik hond/kat beslissing wil nemen op termijn, en ik vond ze schattig!

@orea: 39.5 vind ik persoonlijk ook hoog, maar iedere keer dat ik dat bij een dokter meldde waren ze niet onder de indruk.. ze vertelden dat t feit dát ze koorts hadden belangrijk was, de hoogte niet.. tot je boven de 40 kwam ofzo.. dus in de gaten houden (en zetpil, genoeg drinken etc), maar dat had je zelf allang bedacht.. sterkte ermee!

@simmu: ja eczeem moet idd serieus behandeld worden en lanette werkt voor vethouden enzo, ik noemde menthol omdat dat bij mn oudste helpt bij kleine jeukplekjes, vindt hij dan fijner dan steeds smeren... vethouden is idd beter ter preventie

en de combi poeder/lanette was een grapje ivm t pek-met-veren effect.. <insert sorry smiley>
pi_105424942
Jeuk is inderdaad vreselijk. Heb altijd last gehad van jeuk (klop af, ben nu al even jeuk vrij). Vroeger krabde ik net zolang tot het open lag, de pijn was beter te verdragen. Hopelijk krijgt Yaro daar geen last van.
Ik was juist zo blij dat hij er het eerste jaar helemaal geen last van heeft gehad, en nu ineens.
pi_105424970
Zo, Orea 39,5 is wel hoog ja! Ik las op internet dat 5e ziekte met lichte verhoging gepaard gaat, dus het eerder de 6e ziekte zijn toch? Ik hoop het :Y fijn dat ze wel gezellig is en dat jullie een leuke dat hebben gehad!

As, ik heb de uitslag gezien. Wat vervelend dat hij er last van heeft. Kan het misschien aan wasmiddel liggen ofzo?
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:46:07 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105424971
Ow Fee-nix, wat vindt Jesper van zijn nieuwe kamer?
pi_105425001
Klopt :Y en zetpil hoeft niet eens, tenzij ze last hebben van de koorts :) nou ja, afwachten maar.. ze zit nu prinsesheerlijk naast me in een romper, onder mijn bank-dekentje Bumba te kijken O+

Ik ben helemaal stuk van het vele lopen van vandaag :') :D
pi_105425037
Oh en jeuk, praat me er niet van :X jeuk is het ergste wat er is.. hier geen exceem ofzo, maar ik heb Puppp (zwangerschapsjeuk) gehad de laatste weken van muppets zwangerschap :X vre-se-lijk!
pi_105425042
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:45 schreef As1981 het volgende:
Ik was juist zo blij dat hij er het eerste jaar helemaal geen last van heeft gehad, en nu ineens.
As, mn oudste heeft er in deze maanden ook veel meer last van... (in de zomer niet)
wat bij hem ook wel helpt: maillot aan zodat zn benen niet koud worden (hij heeft t voornamelijk op zn benen) en idd vethouden...
pi_105425082
Anne's eczeem op z'n toppunt:

Omdat we toen net begonnen waren met bijvoeding was het nogal een puzzel waar het van kwam... maar kennelijk lag het daar dus niet aan... nu eet ze alles en reageert nergens meer op.
pi_105425246
@ ow Orea, ik herinner me jouw fotos nog ja, wat erg was dat.. respect voor je doorzettingsvemogen, ook al kon je je buik er moeilijk afschillen...brrr..

oja over zetpil:ik doe dat bij koorts én als ik t idee heb dat hij pijn heeft.. ook al weet ik niet wat voor pijn.. dat is 1 x per maand 1 pil ofzo.. niet dat ik m volprop he..
mn vriend geeft t liever niet, maja.. soms mag ik mn zin, soms hij (ligt er aan wie er snachts uit moet bij krijsen etc)

@Fannetje, zo zielig is dat he... thomas had t niet in zn gezichtje.. lijkt me lastig om er van af te blijven voor Anne als t jeukt.. of viel dat mee?
pi_105425390
Ik geef best snel een zetpil.. als ik het idee heb dat Anne niet in haar hum is, vooral 's nachts, geef ik gerust een zetpil. En nu niet denken dat dat dagelijks is hoor... hooguit 2x per maand denk ik.

En wat betreft de jeuk, ze leek er gelukkig niet heel veel last van te hebben. Als ze heel moe was ging ze er wel aan krabben en dat was voor ons dan een teken om haar in bed te leggen ;)
pi_105425498
ravi heeft wel uitslag, maar geen jeuk eraan! daar ben ik erg blij mee. wel vermijd ik alles wat maar contectexceem zou kunnen veroorzaken. zeep, wasverzachters, dat soort dingetjes
pi_105425526
Wasmiddel zou kunnen Sola, dat was ook mijn eerste gedachten, maar we hebben het niet veranderd omdat hij er geen last van heeft. Ik ben zelf erg gevoelig voor wasmiddel en wasverzachter. Dat laatste hebben we er dan ook al uitgegooid. Nou ja we kijken het even aan.

Fijn dat ze nu nergens meer last van heeft fannetje.
pi_105425605
mag ik de kou (temperatuur) er nog even ingooien als mogelijke trigger?
of is dat bewezen onzin? ivm verschijnselen bij oudste, maar ms is dat gek toeval...
pi_105425649
och, alles kan een reactie veroorzaken. ik ben allergisch voor mijn eigen zweet! dus 's zomers of bij ziekte ben ik de pisang :'(
pi_105425773
meh.. simmu, das niet tof .. en voorkomen te zweten is ook bijkans onmogelijk.. wat rottig..
pi_105425795
Zou dat kunnen? Ik heb niet het vermoeden dat, dat het is. Het is begonnen in ons weekje weg. Dacht eerst dat het aan het chloor lag, misschien is het de trigger geweest. Vind het pas de laatste 3 dagen kouder worden.
pi_105425811
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef Cooki het volgende:
meh.. simmu, das niet tof .. en voorkomen te zweten is ook bijkans onmogelijk.. wat rottig..
Ik doe er wel extra m'n best voor. Niet zweten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_105425850
Zou goed kunnen hoor As... bij Anne kwam het juist opzetten toen het begin april ineens zo ontzettend warm was... dus misschien heeft het daar wel aan gelegen?
pi_105425874
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:13 schreef Fee-nix het volgende:
Jesper ligt nu voor het eerst te slapen op z'n nieuwe kamertje! Hij vond het wel spannend allemaal volgens mij, want hij lag toch een herrie te maken toen hij er net in lag! Na een half uur ben ik bij hem gaan zitten en heb ik m geaaid tot ie in slaap viel (binnen 5 minuten :P). Nouja, ik had al verwacht dat het wennen zou zijn. En nu heeft ie tenminste nog zo'n twee maandjes de tijd om dit kamertje als zijn kamer te gaan zien, voordat de baby komt!
Fee-nix wat klinkt dat stoer en lief! En dat aaien, smelt! Ik ben benieuwd hoe t eerste nachtje gaat... vertel je morgen wel he?
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:08:01 #232
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105425887
Pfff balen Sola!!

Orea hoe vond Muppet de efteling?? razend benieuwd :D Heb je ook foto's??
En ohhh das idd flinke koorts... sneu! Heeft ze er last van?
5de ziekte hier al gehad... Ha vroeg of ze in aanraking was geweest met zwangeren (3 stuks in t eerste trimester week ervoor, besmettelijke periode)... maar hij wuifde daarna wel weg dat het gevaarlijk zou zijn... Heb het wel aan de desbetreffende dames doorgegeven...
Oona heeft nu 3x boven de 40 graden gehad (1x bij de meeting dus :') ) Echt sneu is dat... zo'n slap vaatdoekje...

Ohhh jeuk.. Kan ik ook over meepraten... (Al lijkt puppp me helemaal verschrikkelijk...)
Processierups kan ik heeeeeeeeeel slecht tegen.. Ooit in een flinke 'wolk' gestaan... ik werd GEK! Mijn hele benen open gekrabt :@
En na mijn keizersnee bleek ik zowel licht allergisch voor t jodium dat ze gebruikt hadden... Maar nog veel meer voor de morfinepomp.... JEUK!!

Oona heeft ook eczeem.. maar lijkt er gelukkig geen jeuk van te hebben
We'll have love aplenty
You and me
pi_105426377
Reilain, ik heb bloed laten prikken donderdag, het kan wel degelijk kwaad :) kans is klein, maar als ik het krijg, is er alsnog 9% kans (zoiets zei mijn HA) dat er iets gebeurd.. vind ik nog best groot!

Maar heb dus maar bloed laten prikken, want misschien heb ik het vroeger al gehad, dan is er niks aan de hand ;)

6e ziekte echter is onschuldig, en kan geen kwaad voor zwangeren..
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:20:15 #234
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105426433
Wat slecht eigenlijk dan dat mijn ha t zo wegwuifde terwijl Oona met 3 pril zwangeren in aanraking was geweest!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105426499
Ik belde en de miep aan de telefoon zei dat het helemaal niet gevaarlijk was :D alleen rode hond. Terwijl de opvang mij belde met GGD protocol erbij! Ik heb e.e.a. nagezocht en een officiële klacht ingediend. Hoorde daarna van een collega dat er bij nog 2 zwangeren op het werk verkeerde info is gegeven, maar die hadden het voor waar aangenomen :X

Mijn huisarts heeft me teruggebeld en zei dat het inderdaad verkeerde info was die de telefoonmiep me gegeven had. En dat het goed was dat ik een klacht heb ingediend.. Maar slecht is het wel! Men verward vaak de 5e en de 6e ziekte..

Overigens heeft dik 60 tot 80 % al antistoffen omdat ze het vroeger al hebben gehad, misschien zijn ze daarom wat losser.. maar ik vind het kwalijk.. daarom ook bloed geprikt voor die anti stoffen. Als ik die heb, is er helemaal niks meer aan de hand :)
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:24:30 #236
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105426592
Das idd slecht!
Ik had alsnog ondanks dat de huisarts het wegwuifde het aan die 3 zwangeren vertelt... Eentje had al ooit laten prikken en het al ooit gehad.. en de anderen hielden andere kids goed in de gaten....
We'll have love aplenty
You and me
pi_105426603
Is inderdaad slecht dat die info zo wisselend wordt gegeven.
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:26:53 #238
250838 Fee-nix
pi_105426689
Jee dat gaat ineens weer snel hier :).

Solagratia wat zielig! En vervelend dat je het dan ook nog even moet blijven geven...

As ook naar. Bij mijn eczeem hielp teunisbloemolie dus erg goed.

Cooki, ja ik smelt ook altijd als hij in slaap valt door mijn ge-aai :). En al helemaal zo snel als vandaag. Bijna direct zie je dan die oogjes op half elf gaan... Ik vertel nog wel over het eerste nachtje! En als de kamer morgen helemaal af komt (met schilderijtjes en plankjes aan de muur) zal ik wat foto's in het kinderkamertopic zetten.

Asy volgens mij vindt Jesper zijn kamer wel leuk :). Hij loopt er blij te lachen als hij eventjes boven rondloopt in ieder geval!

Nou, hij ligt er nu weer in, ik hoor nog wel wat geklets. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat!
pi_105426902
Ik hoop voor een goede nacht Fee-nix
pi_105427358
Fee-nix, dat aaien vindt Anne ook heel fijn. Als ze hysterisch is omdat ik de kamer uit ga (faaaaaaase) en ik ga bij haar zitten en over haar wang aaien, slaapt ze zo! O+
pi_105427451
Toch een beetje papa/mama honger. Hier slaapt Yaro de afgelopen 3 nachten bij ons in bed. Wordt halverwege de nacht wakker, is niet meer te troosten. Tot je hem bij ons in bed leg, dan is het 1 aaitje, kijkt hij naar papa en naar mij en is hij vertrokken O+ .
Hopelijk is het een fase, en ondanks dat ik het helemaal niets vind en ik minder slaap (maar op dit moment beter slaap dan steeds er uit om hem te troosten), vind ik het zo gelukzalig dat hij zich zo vertrouwd voelt bij ons.
pi_105427842
Ja, fijn is dat hè As?
Anne heeft tot haar eerste verjaardag echt fantastisch geslapen, daarna is het helaas wel wat minder geworden... maar komt vast weer goed :Y
pi_105430114
Weet iemand hier hoe zo'n speelgoed draaischaal heet die ik laatst in een topic zag langskomen? Volgens mij heeft Pvoesss 'm... :?
pi_105430365
*poef* nu is het weg
pi_105430399
Ja, tnx! :Y
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:16:37 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105431817
Oke, en dan heb je een groot bed en wat doe je dan? Juist...
pi_105432126
oh .. te schattig! daar kun je zo n mooie serie van maken.. dat heeft Freecell toch ns gedaan met haar oudste? zo lief! O+

Fannetje: de bilibo staat hier ook op mn lijstje, tof ding!

[ Bericht 14% gewijzigd door -Caroline- op 10-12-2011 22:24:35 (bilibo info toegevoegd) ]
pi_105432163
harry O+ , blijkbaar ligt het heerlijk
pi_105432635
Een bilibo inderdaad :D O+
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:53:57 #250
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105433887
Bilibo check :D
Oona heeft een grote oranje en 6 kleintjes voor haar verjaardag gehad :D
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 10 december 2011 @ 23:04:29 #251
250838 Fee-nix
pi_105434390
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:31 schreef As1981 het volgende:
Ik hoop voor een goede nacht Fee-nix
Tot nu toe slaapt hij heerlijk :). Al vanaf een uur of 8. Dus ik heb goede hoop hoor :).

De bilibo hou ik ook in gedachten inderdaad. Vond m wel grappig en veelzijdig.
pi_105444191
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:53 schreef Reilain het volgende:
Bilibo check :D
Oona heeft een grote oranje en 6 kleintjes voor haar verjaardag gehad :D
Bij de intertoys keken ze me aan: QUE? .... dus daar verkopen ze ze niet..
Reilain weet jij ms waar jouwes gekocht zijn?
anders ga ik voor online,kan natuurlijk ook! (verkoopadressen in link)

lief dagboek: 05.45 uur wakker, dreumes slaapt nog! t is een mooie dag :P

[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 11-12-2011 06:24:50 (link toegevoegd) ]
  zondag 11 december 2011 @ 06:51:19 #253
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105444483
wij hebben hem online besteld..
een grote en de gamebox.... (6 kleintjes en de pixel..)
pixel ligt in de kast voor 'later'
We'll have love aplenty
You and me
pi_105444556
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 06:51 schreef Reilain het volgende:
wij hebben hem online besteld..
een grote en de gamebox.... (6 kleintjes en de pixel..)
pixel ligt in de kast voor 'later'
jah, ik heb nog ff gezocht en ik heb de gamebox en twee grote hier besteld O+
pi_105444782
Goedemorgen!

Gezellig nachtje, af en toe een handje in mijn haar of nek die mij aaide, dan een tevreden zucht, een wriemel en hij sliep weer (werd om 3:00 hysterisch wakker en raakte ons bed nog niet of sliep alweer, hihi)

En het was ook wel een fijne buffer tussen mij en de stervende zieke zwaan man :P
pi_105444924
Bilibo! Ik wil hem nog steeds voor de muppet, manlief vind het niet zo.Ik denk dat ik win :P

Wat een nacht :O om half 1 begon ze ontzettend te jammeren en te doen ;( ze dreef uit bed.. dus tussen ons in genomen, slaapzak maar uit (want wij hebben een wollen dekbed) en vervolgens tot 6 uur allerlei benen en voeten in mijn gezicht/nek/arm etc. gehad.. wat was ze onrustig en wat heb ik dus niet geslapen :O

Vanmorgen had ze nog steeds 38,6. Verder is ze wel oké, maar zo warm. We zouden vandaag met zijn 3-tjes een babykamer gaan ophalen, maar dat gaat M. nu alleen doen.. ondanks dat die ook best ziek is eigenlijk :') heerlijk zo'n ziekenboeg!

Nou ja, for what it's worth: goeiemorgen! 8-)
  zondag 11 december 2011 @ 08:51:52 #257
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105444937
wat een nachten zeg! Hier ook, half vijf was ze wakker en niet meer tukken. Volgens mij had enorme buikpijn. Ze liet me toch een partij scheten.
  zondag 11 december 2011 @ 09:14:01 #258
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105445026
hangt er wat in de lucht?
hier een redelijke nacht.......... tot 5 uur.... toen was ze wakker :O
We'll have love aplenty
You and me
pi_105445052
Hier in elk geval de babykamer halen maar afgezegd na een blik op M's hoofd net.. arm schaap. Die gaan we een ander keertje wel halen, ik ga hem vandaag niet in totaal 4 uur in de auto laten zitten ;) (bakwagen halen, babykamer halen, die afzetten thuis, bakwagen weer terugbrengen enzo..)

Kachel op standje hoog. Vitamientjes erbij. Ik ga mijn muppets maar eens verzorgen :') (en zelf straks even bijslapen...)
  zondag 11 december 2011 @ 09:50:35 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105445256
Aaah, ik ben niet de enige dreumesmama met een rampzalige nacht...
Eerst half uur met kind in peuterbed gelegen, teon ik wilde wegsluipen, hoorde ik: mama? Maar ik kon echt niet meer in dat bed blijven liggen wegens bekkenpijn, dus dan kind maar mee naar ons bed. Daar heeft hij nog bijna een uur liggen rotzooien en keten totdat ik het zo beu was dat ik hem terug in zijn bed gezet heb, waar hij 2 minuten keihard gegild heeft en daarna toch in slaap viel. Enige jammere was dat hij om 6 uur alweer 'wakker' was. Wel heeft hij daarna nog bijna 2 uurtjes bij ons in bed verder geslapen.
En nu zijn papa en dreumes naar de dierentuin en zit mama thuis te balen want ze had graag mee gewild...
pi_105445273
mijnes werd om 5 uur wakker, maar selene wilde nog slapen, dus die heeft hem snel de vormenstoof toegestopt :P
pi_105445293
Hup duik terug je bed in Asy ;)
pi_105446522
Ik zeg maar niks over slapen, want we hebben dr hier om 10.15 maar uit bed gehaald. Ze heeft nog even bij ons in bed gelegen.
*poef* nu is het weg
pi_105446685
oohhw, ze zet steeds meer stappen. Net liep ze een meter of 2. *O* *O* *O*
*poef* nu is het weg
  zondag 11 december 2011 @ 11:53:36 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105447181
kaatje, wat goed zeg! *O*

Orea, ik ga vanmiddag maar tegelijk met dreumes naar bed. Net even film afgekeken. Nou ja, af. Het einde bleek er niet op te staan. Heel irritant!

Op fb duiken allemaal superleuke foto's van mijn kaboutertje op O+
  zondag 11 december 2011 @ 13:17:54 #266
265732 Keshet
pi_105449741
Wat goed van je dochter KJ! *O*

Zo leuk he, als ze net beginnen met lopen. 't zijn net zombies dan, met die handjes, hihi. _O-

Mijn zombie:

Emma is eindelijk weer beter, ze had toch een longontsteking. Nou ja, hopelijk is dit de laatste winter dat ze er nog zo'n last van heeft en gaat het volgend jaar beter.
Ze was ook wat afgevallen maar eet nu weer voor 2 (voor 2 Emma's dan he, dus geen schribarende hoeveelheden :P ) dus dat gewicht zal ook wel weer bijtrekken.
Dank nog voor alle boterhammen eet-tips, ik was de wanhoop even nabij.
(Ze bleek gigantisch verstopt te zitten, dat is nu opgelost en ze is niet meer ziek dus inmiddels eet ze weer prima. Mits er salami op brood zit dan he. :')

En, zijn er al kerstballen of kerstbomen gesneuveld door nieuwsgierige dreumesjes? >:O

[ Bericht 5% gewijzigd door Keshet op 11-12-2011 13:28:54 ]
pi_105450596
onbreekbare ballen hier. wel veel gangtijd :P voor 2 :X
  zondag 11 december 2011 @ 13:51:09 #268
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105450875
Luisteren: wat is dat? Ik heb al wel 10.000 keer gezegd dat dit niet mag......
pi_105450901
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
:P
pi_105451408
quote:
[ afbeelding ]
Je kunt niet zeggen dat ze geen fantasie heeft :D
pi_105452222
Vanochtend de kerstboom afgemaakt (was gisteravond begonnen, maar had halverwege de lampjes echt geen puf meer), inclusief nieuwsgierige dreumes en nog nieuwsgieriger kat. Ik ben benieuwd hoe lang met name de onderste rij ballen blijft hangen.

Leuke foto becky :)

Geweldig die eerste stapjes he? Zodra ze die eerste stapjes gedaan hebben, en doorhebben hoe leuk het is om te lopen, gaat het elke dag beter. Ik merk aan Lars dat hij nu ook steeds sneller gaat lopen, en minder vaak overgaat op kruipen. (Alhoewel onder de tafel door kruipen nog steeds wel hilarisch is)
  zondag 11 december 2011 @ 14:43:17 #272
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105452747
Oh Kaatje, wat leuk! Lopen is echt cool.
  zondag 11 december 2011 @ 14:47:13 #273
265732 Keshet
pi_105452906
Whehe Becky. Voor een toeschouwer is 't grappig maar ik kan me voorstellen dat jij 't wel zat bent ja.

Ach, als ze 18 past ze er niet meer in dus ergens tussen nu en dan houdt ze er vast wel mee op. Toch? :+ :*
  zondag 11 december 2011 @ 14:51:52 #274
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105453070
quote:
[ afbeelding ]
:D !
  zondag 11 december 2011 @ 14:57:53 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105453323
KJ, wat geweldig dat ze loopt *O*

Becky, ze wil gewoon loodgieter worden later als ze groot is.... duidelijk :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 11 december 2011 @ 15:47:03 #276
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105455360
Hahahahahha Becky... ;) Briljante foto.... teminste ;) voor ons.. als je het al 385.291.001x gezegt hebt zal ie wat minder zijn!!

Ik ben vanmorgen mijn dreumes ook ff achterna gegaan... 5 uur op zondag?! pfff..
Sliep ze mooi van half 10 tot 12 O+ Heerlijk...en ik dus ook!

Oona in Biliboactie... Ze had ze zo om haar heen gelegd.... op het moment is het helemaal hot om ze naast elkaar op de salontafel te zetten en dan in elk bakje een diertje van de little people boerderij te leggen...

[ Bericht 21% gewijzigd door Reilain op 11-12-2011 16:06:11 ]
We'll have love aplenty
You and me
pi_105457801
Becky :D Ik vind het geweldig bedacht!!

Oona, wat kun je met die bilibo's doen? Ik ken het niet :P

Hier wel een goede nacht gehad! Kwart over 7 wakker, maar eigenlijk door broer die wakker werd en niet altijd stilletjes doet dan.
Vanmiddag zijn we naar de dierentuin geweest. Laatste keer was volgens mij in de zomer en wat merk je dan ineens weer een verschil bij Dyon die het natuurlijk weer helemaal leuk vond.
pi_105457896
Voor alle dames met moeilijke/slapeloze nachten :*

KJ ze loopt *O*

Becky leuk keukentje :) klimt ze er dan in de wasbak en kan ze er dan niet meer uit?

Onze kerstboom staat ook, maar geen glazen ballen en niet te veel ballen onderin. Gelukkig gaat ze er weinig aanzitten.
Heb vandaag eens een lijst gemaakt van woordjes die Femke al kan. Heb al meer dan 50 woorden verzameld.. :)
We hebben een slee gekocht, laat de sneeuw maar komen :')
  zondag 11 december 2011 @ 16:47:16 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105458002
Volgens mij is het succes van de bilibo vooral dat je er mee kunt doen wat je wilt, en dat het niet een bepaald doel heeft.

Net als een lege kartonnen doos, daarvan kun je ook een huis of een boot maken, of een fornuis...

Ze zijn alleen wat duurzamer dan een lege doos ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 11 december 2011 @ 17:04:21 #280
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105458741
Juist precies Leandra...
Oona vind nu vooral de kleintjes leuk... In de grote gooide ze altijd de ballenbak ballen... of ze hielt hem om de kop op haar koppie ;)
De kleintjes zijn nu vooral om te sorteren.. in bad giet ze ermee... stapelen... of tegen haar mond te houden en indanengeluidjes te maken, of kei hard door de gaatjes te gillen ;)
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 11 december 2011 @ 17:10:58 #281
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105459027
Mss ga ik wel zo'n bikini vragen voor Aviva's tweede verjaardag. Klinkt als een leuk ding.
pi_105459148
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Mss ga ik wel zo'n bikini vragen voor Aviva's tweede verjaardag. Klinkt als een leuk ding.
Ook leuk een bikini ;) :P

Ik snap de functie nu een beetje! Hier worden er vooral pannetjes en bakjes van het keukentje gebruikt, bijna dezelfde functie ;)
pi_105459594
KJ wat goed van je dametje!! *O*

Becky :D ik moest lachen :@ lekker eigenwijze drol heb je!

Ik denk dat ik morgen toch even de huisarts bel voor de uitslag die de muppet tussen haar beentjes heeft. Het zit echt op haar schaamlippen, is net een dikke plak rood met een soort blaasjes wat erop ligt :? het is niet open, ze heeft er ook geen extreme last van (eigenlijk helemaal niet?), maar het ziet er echt heel vurig en best heftig uit. Zit ook niet op /bij haar billen.

Misschien is het van de koorts die ze had, maar dan alleen daar :? lijkt me bijzonder... nou ja, maar even laten checken!
  zondag 11 december 2011 @ 18:56:42 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105462870
Ik zou het ook even na laten kijken Orea :Y
  zondag 11 december 2011 @ 18:58:09 #285
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105462940
Klinkt als een schimmeltje Orea....
We'll have love aplenty
You and me
pi_105463838
Dat zou zomaar kunnen, het wordt ook niet minder door Sudo momenteel.. Terwijl uitslag vaak na een nacht goed ingesmeerd te zijn (en niet te poepen) verminderd is..

Op dit moment gaat haar Baby Born met een noodgang door de kamer :X :D wat een klap steeds.. we laten haar voorlopig maar niet alleen met haar broertje of zusje als die geboren is straks :D
  zondag 11 december 2011 @ 19:21:56 #287
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105464052
Heeft Oona ook een keer gehad... zalfje en met 3 dagen was het weer weg!

Ohhhh smijtende dreumes... Hier vliegt ook ineens alles door de woonkamer...
We'll have love aplenty
You and me
pi_105465979
quote:
[ afbeelding ]
een troost; ik heb een soortgelijke foto, maar dan van selene die zich klem heeft gewerkt in der bed.

"even wachten schatje, mama pakt eerst beneden het fototoestel om hier een foto van te maken" :P

wb vliegend speelgoed; als het vliegt is het van mij. ik vrees dat ik behoorlijk intolerant ben voor dergelijke fratsen. mijnessen zijn allebei wel type "ik zoek grenzen :Y " dus (voor mijn gevoel en in mijn ervaring) hou ik ze vrij strak, want anders ontspoort de hele boel in zeg, 30 seconden :X
pi_105466110
Hmmm muppet gooit het niet echt door de kamer, ze sleept haar baby born van het bedje naar het potje en zet het er dan nogal hardhandig op :') vervolgens dondert pop eraf (dat is de klap, want zachtjes gaat het niet :')) en wordt dan wederom hardhandig weer op het potje gezet :P
  zondag 11 december 2011 @ 20:09:25 #290
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105466186
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:44 schreef Mereltje het volgende:
Becky leuk keukentje :) klimt ze er dan in de wasbak en kan ze er dan niet meer uit?
Nee andersom.
Stap 1: ze sloopt het wasbakje eruit
Stap 2: ze trekt het deurtje open
Stap 3: ze wurmt zich als een slangenmens door het gat
En tadaa!
pi_105466233
kan ze er ook zelf weer uitkomen?
pi_105466414
Ah, zo kan ik het beter zien, daar moet je je dan echt inwurmen :D
  zondag 11 december 2011 @ 20:18:03 #293
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105466574
Simmu, nee dan staat ze te jammeren dat ze er uit wil. Want er zelf uit klimmen is toch wel eng.

Mereltje, wat goed dat Femke zo praten, leuk is dat he. Noortje begint ook steeds meer 3/4 woordjes zinnen te zeggen als "papa puzzel maken" "mama waar ben je". Het is echt fijn dat ze steeds beter duidelijk kan maken wat ze wil.
pi_105468536
Ik vind dat praten toch wel zo geweldig! O+
Lars zegt nog niet zoveel, maar tegenwoordig is hij heel goed in "Dag dag!" zeggen. Nou ja, klinkt meer als "Dah dah", maar toch, hij bedoelt het goed. En als je hem dan in bed hebt gelegd, duimpje in de mond, lampje uit, etc.. dan hoor je net voordat je de deur dicht doet nog zo'n heel schattig "Dah dah" klinken... smeltmomentje!
Of als z'n 'zeedierenbromtol' (Ja ja, het bestaat, van V-tech, en eigenlijk is-ie best leuk) even geen aandacht krijgt, zegt dat ding ook "Dag dag!", en uiteraard antwoordt Lars dan ook netjes "Dah dah!".

Ik kan niet wachten tot zijn woordenschat wat groter wordt O+
pi_105468798
Haha.. en toen las ik het vraag en aanbod topic...
Die zeedierenbromtol is dus precies dat ding dat Cooki aanbiedt. :D Ik vind hem leuk. (Ok, die liedjes gaan je soms wel tegenstaan, maar da's met al dat soort dingen)
pi_105468958
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:18 schreef becky27 het volgende:
Simmu, nee dan staat ze te jammeren dat ze er uit wil. Want er zelf uit klimmen is toch wel eng.

Mereltje, wat goed dat Femke zo praten, leuk is dat he. Noortje begint ook steeds meer 3/4 woordjes zinnen te zeggen als "papa puzzel maken" "mama waar ben je". Het is echt fijn dat ze steeds beter duidelijk kan maken wat ze wil.
nja, wat ik dan zou doen: niet ingrijpen dmv haar dan eruit halen (redden). je klom er zelf in, klim er dan maar zelf uit. maar ja. ik zei al; ik ben in zulke dingen een beetje een harde lijn bikkel mama :@ :{
pi_105469312
Ik zou willen dat ik een beetje van jou weg had Simmu. Ik vind mezelf soms veels te soft. Ik geef veel te snel toe, kan niet tegen betraande oogjes of zachtjes gejammer... en volgens mij heeft Lars dat al feilloos door :(
Bij zijn vader is ie een stuk rustiger.
  zondag 11 december 2011 @ 21:06:58 #298
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105469361
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef simmu het volgende:

[..]

nja, wat ik dan zou doen: niet ingrijpen dmv haar dan eruit halen (redden). je klom er zelf in, klim er dan maar zelf uit. maar ja. ik zei al; ik ben in zulke dingen een beetje een harde lijn bikkel mama :@ :{
Ik kan dat niet, maar ben ook bang dat ze eruit valt. Ik vind het knap dat je het wel kan. Ik zou meer een harde lijn bikkelmama moeten zijn maar ja, dat ben ik helaas (nog) niet en papa is helemaal een zacht ei. Zodra Noortje lief doet tegen een knuffel (lees Pino) dan koopt papa die voor haar, ook al is het de dag NA sinterklaas.

Opvoeden is best nog moeilijk in dat opzicht. Wanneer mag iets wel en wanneer niet, hoe ga ik om met het op de stoelen/in een keuken/ op de tafel klimmen etc.
pi_105469770
met selene alleen kon ik het ook veel minder hoor :*
tis geboren uit noodzaak, maar in the end scheelt het wel een slok op de borrel (letterlijk :D )

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 11-12-2011 22:31:36 ]
pi_105473814
Kj wat goed van je meisje!

Noortje stiekem moest ik wel een beetje lachen!

Groeiende woordenschat? Check! Echt leuk! (morgen verder mini meldt zich weer...)
  zondag 11 december 2011 @ 22:35:24 #301
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105474604
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Mss ga ik wel zo'n bikini bilibo vragen voor Aviva's tweede verjaardag. Klinkt als een leuk ding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')