abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105389596
Leuk!! O+ die van ons was in 2010 ook een 2009 model en daardoor ook erg aantrekkelijk geprijsd ;) waar we hem gekocht hebben hebben we ook het campingbed + wipstoel van Koelstra in dezelfde kleur vandaan met leuke korting!

Maar ik vind het een fijne wagen :Y alleen omdat wij bijna alleen maar dragen is ie amper gebruikt :) toch ga ik hem, nu ik zwanger ben, toch maar even niet te koop zetten ;) wie weet komt ie nog vaker van pas :)

En je pretletter O+ wat is het toch een mooi meisje :Y
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:08:28 #127
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105389848
Toevallig ook via baby&tienerstore haha??

Vind um ook erg fijn... was eerst huiverig voor de 3wielers.. maar hijs harstikke stabiel..
Waren naar de babybeurs geweest (en ik maar balen dat ik nog een buik had toen haha)
Daar ff testrondje gedaan en toen meteen bestelt...

Das idd wel handig ;) eentje dragen eentje rijden...

enne ;) Mooi is ze hè... Nog steeds verbaast dat wij dat hebben kunnen knutselen haha
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105389963
Nee, kadocus :D wij zagen hem, zijn toen bij Babydump gaan testen en toen meteen besteld :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:12:38 #129
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105390058
Lang leven de oude modellen ;)

Asy... Wat een leuk filmpje trouwens! Oona heeft ook zo'n visspel... ging ook in 1x zoooo goed.... Was helemaal trots en verbaast ;) Kwamen we van de week erachter dat ze hem ook op de opvang hebben :')
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:16:11 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105390224
Asy, wow! Ik wil die ook! Heb je eventueel een linkje? Voor Nathan uiteraard :P

Oh Daffodil! Wat doet ze voorzichtig met de poesjes.

Free, je hele huis ziek, balen.
pi_105390682
Leonike ik moest lachen:D Als ze maar vooruit komen joh,haha

Orea, een buggy is echt wel handig hoor, zoveel boodschappenruimte erbij en je hoeft alleen maar te duwen;)
Sterkte met de luieruitslag! Hoop dat het morgen weg is anders lijkt me een dagje efteling niks..

Wat knap van hem Asy!! Leuk filmpje!

Cooki, wat leuk die stoel zeg! En volgens mij zelfs een btje veilig voor mijn klimaapje, omdat hij er niet bovenop kan zitten.
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:35:31 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105391207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef pessie het volgende:
Asy, wow! Ik wil die ook! Heb je eventueel een linkje? Voor Nathan uiteraard :P

Ik heb hem voor ¤0,50 van de rommelmarkt :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:36:17 #133
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105391263
;) Hier gratis bij de stapel lego primo die ik kocht via marktplaats ;)
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:41:17 #134
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_105391604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef pessie het volgende:
Oh Daffodil! Wat doet ze voorzichtig met de poesjes.
De poesjes waren nog geen dag oud toen ze moederpoes al uit de bak joeg en er zelf bij ging zitten...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_105392980
Jeetje octo, zo'n nacht is helemaal niets. Hopelijk is iedereen weer opgeknapt en hebben jullie een lekker weekendje weg.

Bij Freecell ook al een ziekenboeg, beterschap voor iedereen daar.

Wat knap van Harry dat vissen, wat is hij geconcentreerd bezig, goede motoriek!

Arme muppet met kapotte billen. Sowieso veel kiezen die op knappen staan las ik. Hier helpt Sudocreme nog steeds het beste.
En dat 1 slaapje vroeg doen is herkenbaar, alhoewel hij het de laatste tijd weer later doet. Toch is hij dan wel weer erg moe rond etenstijd. Maar ja hij is ook nog steeds niet helemaal lekker.
Vannacht en vandaag echt last van zijn buik. Dan pakt hij mijn hand en moet ik over zijn buikje wrijven, wel heel schattig maar ook heel zielig.

Wel leuk de Winterefteling. Lijkt mij ook leuk, maar vraag me af of hij er wat aan heeft.

Oona ook al weer bij papa op schoot, hopelijk voelt ze zich snel beter en doet de zetpil wat straks.
pi_105396098
Oona toch :*
Ligt ze nu wel te slapen?
Wanneer gaa jullie naar de winterefteling? Hier ook elk jaar in januari met het werk van vriend, alhoewel ik er eigenlijk weinig aan vind (ben een koukleum) en hou meer van de zomerefteling. Weet dus niet of ik deze keer wel mee ga.

Wat lief het poesjes filmpje O+

Hier vandaag de kerstboom neergezet. Dyon is nog niet helemaal van de Sint af, maar we blijven het gewoon herhalen dat dit de kerstman is. Dyon: "paard nou?" (waar is het paard nou?)
pi_105396660
Orea, ik hoop dat Droomvlucht weer open is inmiddels... is een hele tijd gesloten geweest i.v.m. technische problemen. De laatste keer dat ik er was (half nov.) iig nog wel.

Kiezenleed... dat hebben we hier nog niet. Anne blijft steken op vijf tanden, waarvan er een nog niet eens helemaal door is.

Hihi Dyon, dat paard is toch echt vervangen door een arreslee met rendieren ;)
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:17:06 #138
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105397755
Hoi!

Die Harry, lekker aan het vissen! Noortje heeft ook zo'n spelletje, en dat kan ze goed! Ik was ook echt helemaal verbaasd. Ze deed het echt in 1 keer.

Orea, je zeilige muppet met kapotte billies. Echt zo sneu. Onze dame heeft dat nog nooit gehad dus ik heb geen idee was je kan doen behalve sudo.

Noortje zit weer helemaal onder het eczeem. Ze hebben haar op het kdv gewone boter gegeven. Vind ik niet erg want we moeten het toch een beetje proberen, ze krijgt ook wel eens een klein stukje kaas en zo. Maar die boter is toch blijkbaar te veel van het goede, polsen en knieholten zitten weer helemaal onder de vlekken.

Ze had vannacht wel weer een doorslaapnacht! Das is nog steeds op en af maar ik lees al dat ik niet de enige ben.
pi_105397980
Vervelend dat Noortje er zo sterk op reageert. Hoe ziet het eczeem er bij haar uit als ik vragen mag. Ik verdenk Yaro namelijk ook van een iets allergische reactie. Ik ben zelf altijd voor van alles en nog wat allergisch geweest met heftige en minder heftige perioden. Sinds de vakantie zit hij helemaal onder de bultjes. Dacht dat hij er geen last van had, maar hij ging zich vanmiddag krappen en nu heeft hij allemaal krasjes op zijn buik en zij.

Ik heb geen idee wat, maat als het in mijn lijn licht is het misschien van de waspoeder / wasverzachter. Alhoewel we niets veranderd hebben en altijd 1 hebben gehad waar niet zo veel in zit,
pi_105398781
Dyon, wat ben je toch grappig !
Ah Becky, das niet leuk voor N. , smeer je er iets op?
Yaro ook jeuk.. zo sneu...

k hoop op een goede nacht voor de mama's en de kindjes (en ok de papa's :P )
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:37:27 #141
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105398899
As, zo heeft het er uit gezien, dit is wel echt op z'n ergst, nu is het hele droge huid op de d'r polsen en rode vlekken in d'r knieholtes.

Cooki, ik smeer over het algemeen vaseline lanette maar vandaag heb ik er toch hormooncreme op gesmeerd.
pi_105398990
Becky, ja dat deden wij ook, met eventjes beetje hormooncreme trok t snel weg (thomas was onze eczeemboy)
hier ook idd lanette creme en cetomagrozol (zoiets)... werkt ook goed om t vet te houden...

boh.. das naar he, zo in de holtes... ziet er vurig uit.. -O-
pi_105399060
Jeetje, dat ziet er wel pijnlijk uit.
Is ze ook weleens eczeem-vrij of heeft ze het altijd?

Wij hebben een kersthondje O+
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:45:17 #144
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105399244
Dit was van de zomer, op zijn allerergst, daarom heb ik er ook een foto van.
Nu is haar polsje ook ongeveer zo, het jeukt ook wel.

Ze heeft bijna altijd wel een plekje eczeem op d'r polsen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:47:56 #145
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105399352
Ohhhh das flink Becky! Reageert ze op alle zuivel?
Hier ook een eczeemklantje.. maar nu is het best rustig vind ik....
Sneu zeg dat ze er zo'n last van heeft..

Hier is het vooral de elleboogjes op t moment.. aan de buitenkant.. maar ze lijkt er geen last van te hebben... This wel heel flink geweest toen ze nog echt heel klein was, vooral op haar wangen toen... Brr zag er zo zielig uit.

Ohhhh Dyon wat een geweldig filmpje O+
We'll have love aplenty
You and me
pi_105407746
Orea veel plezier! Ben benieuwd... wij willen in januari gaan, mini kijkt haar ogen uit bij filmpje droomvlucht!

Octo wat een nacht joh! Hopelijk deze nacht beter gegaan?

Bij free was het ook een ziekenboeg, beterschap!

Harry! Wat knap!

Ik zag nog een lief filmpje met poesjes maar ook van een kersthondje!

las over meer zieke kindjes, kapotte billen, tanden en exceemleed :*
  zaterdag 10 december 2011 @ 08:48:05 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105407759
Och jeetje, Arme Noortje. Wel fijn dat ze doorgeslapen heeft! *O*

Meimel, het filmpje speelt hier nu heel slecht af (hoewel Harry er meteen op af dook :D ) dus ik kijk het later nog eens.

Hier weer een mindere nacht. Hij heeft weer de hele nacht (van middernacht tot 7 uur) in zijn peuterbed gelegen. Ik mijn man gaat strakjes alles omzetten en dan gaan we hem in het peuterbed leggen. Misschien dat dat beter gaat.
pi_105407798
Meimel: dat hondje :D ik laat t hier niet aan oudste zien, dan wil ie m ook! _O-
Asy, ik snap m niet helemaal: peuterbed?babybed? anyhoed: mindere nachten suckenn -O-
pi_105407812
Ik poste hier al niet veel meer, maar wil nog even gedag zwaaien want Wolf is vandaag 2 jaar geworden *O* :W
tot gauw R.v Groofsken, Dyon,Elyas,Minke,Rienk,Aviva,Florian,Harry,Tirza,Zoe,Daan,Lucas,Hannah,Thomas,Ravi en Mart
en anderen tot over een tijdje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105407820
*snik* Thomas is maar 3 dagen jonger dan Mart en dat is al "tot over een tijdje" ;) Daahaag Wolf :W Gefeliciteerd :*

Gaan jullie kinderen nu al over naar een ander bed? Ik heb de indruk dat Thomas zijn babybed nog groot genoeg is :Y Dus hij blijft nog even liggen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')