abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105387218
De creme van weleda vind ik wel erg goed helpen Orea
Goed bij hele rode billen en dan was het snel weer weg
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:14:49 #102
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105387439
Ohhh Octo wat een nacht! Pfff...

En Orea wat sneu! Hopelijk trekt het snel weg... Zinkzalf doet hier t beste z'n werk altijd...

Vandaag belde ze van de opvang naar M. Oona was niet echt in haar hummetje.. Niet huilen maar wel veeeeeeeeel hangen, en slapen juist weer minder dan normaal... 38.2... dus ook geen temp waarmee ze persee naar huis moest.. maar M kon toch wel wat eerder weg op z'n werk zodat ze lekker kon tukken in haar eigen bedje...

Daar sliep ze prima gelukkig.. en net gebaarde ze weer dat ze wel heeeel graag wilde slapen...
2 nachten wat minder geslapen door een doorkomende kies gokken we... dus nu ff t batterijtje op...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:21:50 #103
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_105387707
Even een filmpje...

Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_105387818
Ah arme Oona O+ thuis slaapt ook het allerlekkerst, in je eigen bed :D muppet lag er om 6 uur al op! :o die doet sinds een paar dagen nog maar 1 slaapje, maar dan wel in de ochtend :? niet handig, want dan stort je in zo rond het avondeten :D

Benieuwd hoe vroeg het morgen wordt doordat ze er nu zo vroeg in ligt!

Ik heb de kinderwagen met Lodger klaarstaan :D we gaan morgen naar de Efteling, en ondanks dat Mart ook draagt, leek het me voor zo'n lange dag wel handig.. ze slaapt toch het lekkerst liggend en ook voor onszelf met allerlei spul wat we meenemen. Maar best raar, dat de wagen er staat, de spikes zitten nog op de banden, zo weinig is ie gebruikt :') ben ook benieuwd hoe muppet reageert, zowel op o.a. de Droomvlucht O+ als de wagen :D
pi_105387823
wat een schattige filmpjes O+
knap ook trouwens! visjes en poesjes :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:27:04 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105387910
Wat leuk, dat filmpje met die poesjes! O+

Orea, wat sneu van die kapotte billen. Hier werkt sudocreme prima...
Ooh, ik ben benieuwd naar de Efteling foto's van jullie! :Y

Oona, niet zo lekker. Hè bah. Thuis zijn is dan toch het allerfijnst. OOk fijn dat ze even bellen dat ze niet zichzelf is...
pi_105388067
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:24 schreef Orea het volgende:
Ah arme Oona O+ thuis slaapt ook het allerlekkerst, in je eigen bed :D muppet lag er om 6 uur al op! :o die doet sinds een paar dagen nog maar 1 slaapje, maar dan wel in de ochtend :? niet handig, want dan stort je in zo rond het avondeten :D

Benieuwd hoe vroeg het morgen wordt doordat ze er nu zo vroeg in ligt!

Ik heb de kinderwagen met Lodger klaarstaan :D we gaan morgen naar de Efteling, en ondanks dat Mart ook draagt, leek het me voor zo'n lange dag wel handig.. ze slaapt toch het lekkerst liggend en ook voor onszelf met allerlei spul wat we meenemen. Maar best raar, dat de wagen er staat, de spikes zitten nog op de banden, zo weinig is ie gebruikt :') ben ook benieuwd hoe muppet reageert, zowel op o.a. de Droomvlucht O+ als de wagen :D
Ik dacht dat je m ging verkopen :P
Met alle zooi is t best fijn trouwens. Hop alles in de wagen en gaan ;)

Floris ging er ook om 6uur in.
Had overdag alleen in de auto geslapen en was om half 7 al wakker dus mooie tijd :)
Ik hoop op later dan vanochtend. Meestal wordt ie rond 8 uur wel.wakker. mja gisteren lag ie er pas om half 8 in, dus weinig over te zeggen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:30:47 #108
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105388075
Ohhh heel benieuwd Orea!
Wij gaan begin januari naar de efteling... Ook heel benieuwd hoe ze het vind..
Welke kinderwagen hebben jullie? ;)

Asy... Idd heel fijn dat ze dan even bellen! Ze hoefde niet opgehaald te worden, maar meer een telefoontje van.. Stel dat het je lukt dan is het fijn voor Oona... Was rond 2 uur... Oona wordt altijd rond half 5 opgehaald...
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:31:47 #109
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105388125
Oh... Oona lag in bed..
Nu op schoot bij M....
Gaan niet moeilijk doen straks.. blijft ze spoken dan krijgt ze mooi een zetpilletje.. wij verdenken een kies!
We'll have love aplenty
You and me
pi_105388250
Ja Son, eigenlijk wel :D voor een baby gebruiken we hem in elk geval niet.. en voor even korte stukjes hebben we de buggy :) alleen voor een hele dag is het voor mijn tientonner dametje wel handig.. ik trek op het moment een hele dag dragen even niet... Ach hij staat er dus maar gebruiken dan huh? :P

Reilain, we hebben een Koelstra! Fijne wagen, dat wel.. Arme Oona, gewoon doen dan, dat zetpilletje als ze niet in haar hummetje is...
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:36:09 #111
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105388340
Hier ook een koelstra... Dragen vond mevrouw niet goed helaas.. dus hier alles in de buggy of koelsta....
We'll have love aplenty
You and me
pi_105388382
Wat grappig :D welke kleur hebben jullie? Wij de Zand, lekker neutraal :P
pi_105388430
Zarqa billenspray. Dan hoef je er met de vingers ook niet aan te komen.
Of bepanthen. Maar hier eigenlijk meestal alleen sudo. Maar goed, mart heeft 1 of 2 keer echt kapotte billen gehad. Wat ook nog wel eens wilt helpen (doet een vriendin van mij) is uiercremé erop smeren.

Hopelijk is het snel weer over.
pi_105388565
Goeie tips Mrien en Ymme :Y Sudo zit er nu op, maar ik ga morgen even kijken naar die jullie zeggen. Vooral spray klinkt handig... echt, dit is de eerste keer dat het zó erg kapot is.. van voor naar achter, helemaal ;( ik mocht ook echt niet schoonmaken net...
pi_105388682
Die spray is hier niet handig bij kapotte billen. Bij rood is prima, maar bij kapot lijkt t te prikken. Dan pikt ie sudo beter
pi_105388712
Zarqa Spray niet spuiten als het open is!!!!!!!!!!!

Dat bijt als de ziekte dan. Heb mijn muppet al een paar keer zo extra pijn gedaan. :'(

Wat Son dus ook zegt. :')

Hier is het ook stuk op het moment, La Roche Posay werkt nu het beste, is ook anti-bacterieel.
pi_105388749
Ik las laatst dat er ook een verdovend vaseline zalfje bij de apotheek te krijgen is? Anders daar morgen maar even naar op zoek bij de Apotheek... -O-
pi_105388767
Oké, niet die spray dus..voor alleen rood werkt normaal Sudo prima..
pi_105388795
Bij Floris is t vaak de volgende dag al een stuk minder
pi_105388813
Dat zalfje is op recept. -O-

La Roche niet, wel verkrijgbaar bij apotheek
pi_105388869
Oh, nou, dan hang ik maandag gewoon weer bij de huisarts aan de lijn :P heb nog een appeltje met de dame achter de telefoon te schillen :')

Hopelijk is het morgen ook minder! Ze had vandaag 5 poepbroeken, echt heel erg stinkend, dun, slijm (sorry voor de tmi...) ik verdenk 2 kiezen onder die op knappen staan. De 2 boven zijn eindelijk door!
pi_105388951
Ja Floris had dat 1,5week geleden ook
Niet heel gek, ongeveer zn hele bovengebit is aan t doorkomen en onder ook allemaal bobbels
pi_105388980
Hier is het kies #4, evil rotdingen :(
Ben echt blij dat Pvoess het toen over cicaplast had ideaal spul, net zo duur als Zarqa maar veel fijner vind ik.
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:54:07 #124
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105389180
Grom idd... Ik wil voorstellen om een Anti-kies-pijn-front op te zetten! $%@%$#

Orea wij hebben een 'oud' modelletje... Konden geen kleurtje kiezen ;) maar daar was het prijskaarjte dan ook wel naar... We hebben een zwart frame, babybak was zwart en de rest is rood.. Ook wel leuk dus ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll have love aplenty
You and me
pi_105389350
Aww Oona, prethead. O+ stips O+
pi_105389596
Leuk!! O+ die van ons was in 2010 ook een 2009 model en daardoor ook erg aantrekkelijk geprijsd ;) waar we hem gekocht hebben hebben we ook het campingbed + wipstoel van Koelstra in dezelfde kleur vandaan met leuke korting!

Maar ik vind het een fijne wagen :Y alleen omdat wij bijna alleen maar dragen is ie amper gebruikt :) toch ga ik hem, nu ik zwanger ben, toch maar even niet te koop zetten ;) wie weet komt ie nog vaker van pas :)

En je pretletter O+ wat is het toch een mooi meisje :Y
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:08:28 #127
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105389848
Toevallig ook via baby&tienerstore haha??

Vind um ook erg fijn... was eerst huiverig voor de 3wielers.. maar hijs harstikke stabiel..
Waren naar de babybeurs geweest (en ik maar balen dat ik nog een buik had toen haha)
Daar ff testrondje gedaan en toen meteen bestelt...

Das idd wel handig ;) eentje dragen eentje rijden...

enne ;) Mooi is ze hè... Nog steeds verbaast dat wij dat hebben kunnen knutselen haha
We'll have love aplenty
You and me
pi_105389963
Nee, kadocus :D wij zagen hem, zijn toen bij Babydump gaan testen en toen meteen besteld :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:12:38 #129
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105390058
Lang leven de oude modellen ;)

Asy... Wat een leuk filmpje trouwens! Oona heeft ook zo'n visspel... ging ook in 1x zoooo goed.... Was helemaal trots en verbaast ;) Kwamen we van de week erachter dat ze hem ook op de opvang hebben :')
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:16:11 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105390224
Asy, wow! Ik wil die ook! Heb je eventueel een linkje? Voor Nathan uiteraard :P

Oh Daffodil! Wat doet ze voorzichtig met de poesjes.

Free, je hele huis ziek, balen.
pi_105390682
Leonike ik moest lachen:D Als ze maar vooruit komen joh,haha

Orea, een buggy is echt wel handig hoor, zoveel boodschappenruimte erbij en je hoeft alleen maar te duwen;)
Sterkte met de luieruitslag! Hoop dat het morgen weg is anders lijkt me een dagje efteling niks..

Wat knap van hem Asy!! Leuk filmpje!

Cooki, wat leuk die stoel zeg! En volgens mij zelfs een btje veilig voor mijn klimaapje, omdat hij er niet bovenop kan zitten.
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:35:31 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105391207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef pessie het volgende:
Asy, wow! Ik wil die ook! Heb je eventueel een linkje? Voor Nathan uiteraard :P

Ik heb hem voor ¤0,50 van de rommelmarkt :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:36:17 #133
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105391263
;) Hier gratis bij de stapel lego primo die ik kocht via marktplaats ;)
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:41:17 #134
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_105391604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef pessie het volgende:
Oh Daffodil! Wat doet ze voorzichtig met de poesjes.
De poesjes waren nog geen dag oud toen ze moederpoes al uit de bak joeg en er zelf bij ging zitten...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_105392980
Jeetje octo, zo'n nacht is helemaal niets. Hopelijk is iedereen weer opgeknapt en hebben jullie een lekker weekendje weg.

Bij Freecell ook al een ziekenboeg, beterschap voor iedereen daar.

Wat knap van Harry dat vissen, wat is hij geconcentreerd bezig, goede motoriek!

Arme muppet met kapotte billen. Sowieso veel kiezen die op knappen staan las ik. Hier helpt Sudocreme nog steeds het beste.
En dat 1 slaapje vroeg doen is herkenbaar, alhoewel hij het de laatste tijd weer later doet. Toch is hij dan wel weer erg moe rond etenstijd. Maar ja hij is ook nog steeds niet helemaal lekker.
Vannacht en vandaag echt last van zijn buik. Dan pakt hij mijn hand en moet ik over zijn buikje wrijven, wel heel schattig maar ook heel zielig.

Wel leuk de Winterefteling. Lijkt mij ook leuk, maar vraag me af of hij er wat aan heeft.

Oona ook al weer bij papa op schoot, hopelijk voelt ze zich snel beter en doet de zetpil wat straks.
pi_105396098
Oona toch :*
Ligt ze nu wel te slapen?
Wanneer gaa jullie naar de winterefteling? Hier ook elk jaar in januari met het werk van vriend, alhoewel ik er eigenlijk weinig aan vind (ben een koukleum) en hou meer van de zomerefteling. Weet dus niet of ik deze keer wel mee ga.

Wat lief het poesjes filmpje O+

Hier vandaag de kerstboom neergezet. Dyon is nog niet helemaal van de Sint af, maar we blijven het gewoon herhalen dat dit de kerstman is. Dyon: "paard nou?" (waar is het paard nou?)
pi_105396660
Orea, ik hoop dat Droomvlucht weer open is inmiddels... is een hele tijd gesloten geweest i.v.m. technische problemen. De laatste keer dat ik er was (half nov.) iig nog wel.

Kiezenleed... dat hebben we hier nog niet. Anne blijft steken op vijf tanden, waarvan er een nog niet eens helemaal door is.

Hihi Dyon, dat paard is toch echt vervangen door een arreslee met rendieren ;)
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:17:06 #138
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105397755
Hoi!

Die Harry, lekker aan het vissen! Noortje heeft ook zo'n spelletje, en dat kan ze goed! Ik was ook echt helemaal verbaasd. Ze deed het echt in 1 keer.

Orea, je zeilige muppet met kapotte billies. Echt zo sneu. Onze dame heeft dat nog nooit gehad dus ik heb geen idee was je kan doen behalve sudo.

Noortje zit weer helemaal onder het eczeem. Ze hebben haar op het kdv gewone boter gegeven. Vind ik niet erg want we moeten het toch een beetje proberen, ze krijgt ook wel eens een klein stukje kaas en zo. Maar die boter is toch blijkbaar te veel van het goede, polsen en knieholten zitten weer helemaal onder de vlekken.

Ze had vannacht wel weer een doorslaapnacht! Das is nog steeds op en af maar ik lees al dat ik niet de enige ben.
pi_105397980
Vervelend dat Noortje er zo sterk op reageert. Hoe ziet het eczeem er bij haar uit als ik vragen mag. Ik verdenk Yaro namelijk ook van een iets allergische reactie. Ik ben zelf altijd voor van alles en nog wat allergisch geweest met heftige en minder heftige perioden. Sinds de vakantie zit hij helemaal onder de bultjes. Dacht dat hij er geen last van had, maar hij ging zich vanmiddag krappen en nu heeft hij allemaal krasjes op zijn buik en zij.

Ik heb geen idee wat, maat als het in mijn lijn licht is het misschien van de waspoeder / wasverzachter. Alhoewel we niets veranderd hebben en altijd 1 hebben gehad waar niet zo veel in zit,
pi_105398781
Dyon, wat ben je toch grappig !
Ah Becky, das niet leuk voor N. , smeer je er iets op?
Yaro ook jeuk.. zo sneu...

k hoop op een goede nacht voor de mama's en de kindjes (en ok de papa's :P )
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:37:27 #141
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105398899
As, zo heeft het er uit gezien, dit is wel echt op z'n ergst, nu is het hele droge huid op de d'r polsen en rode vlekken in d'r knieholtes.

Cooki, ik smeer over het algemeen vaseline lanette maar vandaag heb ik er toch hormooncreme op gesmeerd.
pi_105398990
Becky, ja dat deden wij ook, met eventjes beetje hormooncreme trok t snel weg (thomas was onze eczeemboy)
hier ook idd lanette creme en cetomagrozol (zoiets)... werkt ook goed om t vet te houden...

boh.. das naar he, zo in de holtes... ziet er vurig uit.. -O-
pi_105399060
Jeetje, dat ziet er wel pijnlijk uit.
Is ze ook weleens eczeem-vrij of heeft ze het altijd?

Wij hebben een kersthondje O+
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:45:17 #144
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105399244
Dit was van de zomer, op zijn allerergst, daarom heb ik er ook een foto van.
Nu is haar polsje ook ongeveer zo, het jeukt ook wel.

Ze heeft bijna altijd wel een plekje eczeem op d'r polsen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:47:56 #145
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105399352
Ohhhh das flink Becky! Reageert ze op alle zuivel?
Hier ook een eczeemklantje.. maar nu is het best rustig vind ik....
Sneu zeg dat ze er zo'n last van heeft..

Hier is het vooral de elleboogjes op t moment.. aan de buitenkant.. maar ze lijkt er geen last van te hebben... This wel heel flink geweest toen ze nog echt heel klein was, vooral op haar wangen toen... Brr zag er zo zielig uit.

Ohhhh Dyon wat een geweldig filmpje O+
We'll have love aplenty
You and me
pi_105407746
Orea veel plezier! Ben benieuwd... wij willen in januari gaan, mini kijkt haar ogen uit bij filmpje droomvlucht!

Octo wat een nacht joh! Hopelijk deze nacht beter gegaan?

Bij free was het ook een ziekenboeg, beterschap!

Harry! Wat knap!

Ik zag nog een lief filmpje met poesjes maar ook van een kersthondje!

las over meer zieke kindjes, kapotte billen, tanden en exceemleed :*
  zaterdag 10 december 2011 @ 08:48:05 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105407759
Och jeetje, Arme Noortje. Wel fijn dat ze doorgeslapen heeft! *O*

Meimel, het filmpje speelt hier nu heel slecht af (hoewel Harry er meteen op af dook :D ) dus ik kijk het later nog eens.

Hier weer een mindere nacht. Hij heeft weer de hele nacht (van middernacht tot 7 uur) in zijn peuterbed gelegen. Ik mijn man gaat strakjes alles omzetten en dan gaan we hem in het peuterbed leggen. Misschien dat dat beter gaat.
pi_105407798
Meimel: dat hondje :D ik laat t hier niet aan oudste zien, dan wil ie m ook! _O-
Asy, ik snap m niet helemaal: peuterbed?babybed? anyhoed: mindere nachten suckenn -O-
pi_105407812
Ik poste hier al niet veel meer, maar wil nog even gedag zwaaien want Wolf is vandaag 2 jaar geworden *O* :W
tot gauw R.v Groofsken, Dyon,Elyas,Minke,Rienk,Aviva,Florian,Harry,Tirza,Zoe,Daan,Lucas,Hannah,Thomas,Ravi en Mart
en anderen tot over een tijdje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105407820
*snik* Thomas is maar 3 dagen jonger dan Mart en dat is al "tot over een tijdje" ;) Daahaag Wolf :W Gefeliciteerd :*

Gaan jullie kinderen nu al over naar een ander bed? Ik heb de indruk dat Thomas zijn babybed nog groot genoeg is :Y Dus hij blijft nog even liggen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')