abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105347060
De dreumesjes:

15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 10-12-2011 09:17:47 ]
pi_105347167
hier verder over

• mini's
• reusjes
• dreumesjes die naar school zouden moeten
• jongensmeisjes en meisjesjongens
• fossielen

nog meer? :P

[ Bericht 8% gewijzigd door -Caroline- op 08-12-2011 19:15:00 ]
pi_105348212
Volgens mij hebben de modjes de lijstjes al een tijdje niet meer nagelopen trouwens ;)
pi_105348371
jah.. ik zet ze "stiekem (ivm vetgedrukte waarchuwing)" in sub.. de peuters..
zal ik feedback ff navragen? ms eerst maar ff in normale letters zetten :@
pi_105350331
Zooooo jullie hebben lekker geouwe****

:D

Gisteren schreef ik nog Dyon na te gaan doen... Mijn oor het kussen te laten raken en meteen te slapen... -Als het mocht van Oona- .......... Dat mocht dus niet!! :')

Denk dat er weer een kies aan komt... Mevrouw haalde haar hoge huiltje tevoorschijn toen ik net mijn lamp uit wilde zetten... Meestal betekend dat huiltje pijn...
Ondanks Dentinox, een paar slokjes melk en lekker knuffelen bleef de pijn en heeft ze uiteindelijk van half 1 snachts tot 'smorgens tussen ons in gelegen.... Redelijk geslapen, wij matig ;)

Mini's en Reusjes..
Oona werd gemiddeld geboren... 3394gr.... en bleef tot het laatste cb bezoek echt precies op t middenlijntje... Laatste keer was ze wat boven gemiddeld.... (toen 79cm en 10.3kg... Nu gok ik 82cm en 11 kg)

Oona wordt vaak ouder geschat... maar dat komt denk ik inderdaad door haar krullenbos..

Keshet...
Oona eet haar brood in kleine stukjes met een vorkje..
Meestal 1 'smorgens met een stukje fruit extra (kiwi, mandarijn, iets kleins)... en 'smiddags 1.5 tot 2 boterhammen..
Ze eet en propt als een bouwvakker ;) vandaar de kleine stukjes... want anders gaat er een halve boterham tegelijk in.. En dat kan ze verbazingwekkend goed verwerken! Maar dan is ze met 2 min eten klaar ;)

Ik had ook nog wel een vraaggie..
Shampoo?? Wat gebruiken jullie? nog babyshampoo? Voor kids??
Oona's haar groeit alsof er pokon op zit... en merk dat babyshampoo niet altijd lekker schuimt of goed 'uitsmeert'
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105351622
Hehe Keshet, het zit me blijkbaar best hoog :P
Het haar groeit nu wel hard trouwens. Dat kreeg ik vanmiddag zelfs nog te horen van haar juffie van het KDV :D

Reilain, ik heb niet zo veel nodig om Hannah's haar te wassen ( :') ) maar ik heb bij de V&D deze shampoo voor haar gekocht:

Die schuimt goed en ruikt lekker O+
pi_105352102
ivm ravi zn exceem mijden wij alle vormen van zeep :+

die gaat max tweemaal per week in bad, daarvan 1 x met zeep (zo'n blok olijfoliezeep) en 1 x zonder. zn haar wassen we hooguit eens per maand :D

klinkt wat ranzig, maar valt reuze mee. we hebben hem wel hardhandig laten wennen aan snoetendoekjes en billendoekjes (als in; doorzetten) want anders was het geen doen. daar kreeg hij enkel rode vlekken van tenslotte, geen uitslag. water en zeep is niet tof voor exceem. en tot nu toe gaat het heel goed
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105352243
Niet alles bijgelezen, zoOoo ontzettend druk, sowwy!

Voor mijn krullenbolletje gebruik ik zwitsal slaap zacht shampoo lavendel, die ruikt zo lekker. <3

Zoë was bij geboorte 4055 gram en 52cm lang, eerste paar maanden vond ik haar echt een groot speklapje, helemaal vergeleken bij de mini-meisjes. Nu is ze 90cm en weegt ze net 12 kilo, erg lang en slank dus.

Ze heeft op het moment heel erg veel last van kies #4, weer een bavianenkontje, helemaal hysterisch als ik haar een schone luier wil geven. Ik gebruik al geen vochtige doekjes meer, dep haar schoon met een lauw washandje. Zo zielig dit, denk dat ik morgen de verwarming maar op standje tropisch zet en haar even in haar blootje laat rond banjeren.
pi_105352619
Simmu hier ook een eczeempje... Gelukkig gaat het nu best goed en kan ze om de dag in bad... en de ene keer wel en andere keer niet haren wassen... Haar hotspots zijn nu haar ellebogen... Als ik die meteen afdroog en goed in de lanettezalf zet gaat het nu goed gelukkig..

Maar allemaal babyshampoo nog dus... Check... Ik heb die van de etos staan.. misschien eens een ander merkie proberen...
We'll have love aplenty
You and me
pi_105352966
Hier eigenlijk geen babyshampoo mee. Hij doet mee met de shampoo van zn broer, wel kindershampoo (Niet 1 bepaald merk).

Fijn die samenvatting Cooki, scheelt weer leeswerk ;)

Dyon was gemiddeld bij geboorte en nu volgens mij ook nog steeds aardig gemiddeld. Nog geen uitnodiging gehad van cb, ben wel benieuwd naar zn cijfertjes!
pi_105352996
Ik dacht, ik plaats vanmiddag een berichtje kan ik weer instromen, wordt er echt heel veel geschreven. Dat redt ik allemaal niet hoor. Dus een nieuwe poging.

Zag dat het ging over kleine/grote/gemiddelde kindjes. Yaro was en is nog steeds heel gemiddeld. 3330 gram en 51 cm bij de geboorte en zat de laatste keer nog steeds op de middenlijn.
Hij eet wel erg slecht de laatste tijd. Als er twee keer een halve boterham in gaat is het veel. Tot even terug was het vaak 1 maaltijd die hij slecht at.

Ook heeft hij sinds de vakantie allerlei bultjes (je ziet ze amper, maar voelt ze wel). Geen idee wat het is, hij lijkt er geen last van te hebben. Wel blijft hij hangen in het niet lekker voelen. Duurt nu al twee weken (bij mij ook trouwens). Hij ziet er alleen echt niet uit, snot, rode wangen, kwijl, bultjes en vlekjes. Maar hij is wel lief. Alhoewel, hij had vandaag een "ik krijg niet mijn zin, dan ga ik schreeuwen" dag.

Over ouder/jonger schatten, geen idee. Ik denk ouder, maar hoor daar weinig over. Als ze hem horen praten, denken we vaak wel ouder.

W.b. shampoo/zeep. Hier gebruik ik natrusan i.v.m. allergieën in de familie. Lekker neutraal dus. Daar wassen wij ook zijn haar mee.
pi_105353230
Ik gebruik gewoon nog steeds zwitsal shampoo :D (ben gek op zwitsal :@)

Muppet stijgt boven de curve uit :') althans, laatste keer zat ze precies op de bovenrand :D bij geboorte was ze 3675 bij 38wk1dag, geen heel kleintje dus :) gewoon denk ik... tot nu toe eet ze nog als een bouwvakker, met een uitzondering hier en daar.

Laatst wilde ze een paar dagen amper eten (echt niks voor haar!) en toen bleken er 2 kiezen door ;) logisch dat je dan zo min mogelijk in je toch al pijnlijke mond wil hebben...

Overigens vind ik Hannah wel heel overduidelijk een meisje.. O+ iemand die haar voor een jongetje aanziet is niet goed :')
pi_105353237
Oeh lengtes.
Bij Floris hoor k vaak, ah zo'n kleintje die loopt. Hij is ook wel wat kleiner dan gemiddeld. Werd als 7 ponder geboren TOT een maand of 4 gemiddeld en toen ging ie wat minder hard. Nu zit ie op -1 met lengte en gewicht, dus zo klein is ie ook weer niet.
Maar bovenstaande hoor k nog steeds wel, helemaal toen ie net liep :D

Mn neef is ongeveer 90 cm, wordt in april 2. Maar is ook niet gek dat ie lang is, zn vader is de kleinste neef, met 1,93. Heeft neven van rond de 2,10. Dus tja.
Nichtje is ook lang. Wordt zondag 4, maar als je dr tussen de kleuters ziet lijkt ze een stuk ouder (1vd langste :'))
Maar scheelt dat ze ook goed kletst en bijdehand is :D men overschat dr eigenlijk nooit, nja misschien kinderen uit de straat. Jongetje van bijna 8 die aan t klagen was dat ze weet k veel wat deed...iets wat iig niet erg was :D

Floris eet zn brood in 6en, zonder vork. Doe k ook niet, dus hoeft mn kind ook niet te doen.

Hier ook zwitsal shampoo, ruikt zo lekker. Wb gaat prima bij zn haar.
Hij moet wel weer naar de kapper, hij krijgt een haags matje :P
pi_105353447
Maar Floris liep natuurlijk ook snel, dus dan zal je dat sneller krijgen denk ik. Ik von Floris niet overdreven klein toen ik hem zag. Volgens mij scheelde hij ook niet veel met Yaro.
pi_105353586
Ik ben wel heel benieuwd hoe lang Oona gaat worden.. we zijn beide klein (1.63 en 1.69)
(en mijn broer is de lange in de fam met zijn 1.78)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105353655
Hier kan het alle kanten op :D papa is ruim 1,90 en ik ben 1,70 :P
pi_105353689
Nee klopt ook :D vind m ook niet klein ofzo
Maar hoor t toch regelmatig hoor :')
maar heb ook wel s gehoord dat ie dik was :') toen was ie 4maanden ofzo, lag TOT zn nek onder de deken in de wagen. Mens spoorde niet :P was ook nog personeel van een winkel, nou dan koop k niks bij je :P
pi_105353741
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Orea het volgende:
Hier ook een verschil, papa 1.99 en ik 1.64 :P

Kyllian lijkt tot nu toe meer mijn genen te hebben. Dyon gaat zn broer qua lengte later denk ik wel inhalen (is natuurlijk een gevoel, want ze kunnen ineens spurtjes krijgen).
pi_105353866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Orea het volgende:
Hier ook
Ik ben 1,64 en zn papa is 1,88 ofzo
Mijn familie is klein, zijn familie groot :D
pi_105353869
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
was ook nog personeel van een winkel, nou dan koop k niks bij je :P
_O-
pi_105354002
Mex was 3360 gram toen hij geboren werd en in de kraamweek begon hij al met gigantisch aankomen, de kraamverzorgster stond helemaal versteld met wegen.
En 13 kilo meesjouwen is idd erg zwaar, je moet me af en toe eens zien als ik Mex vanaf de fiets mee moet sjouwen naar boven.

Een vriendin van mij haar baby was 5000 gram precies toen hij geboren werd, maar ik vond het nog steeds een kleintje hoor.
pi_105354166
Herkenbaar Troeta :D ik moest vandaag even bloed laten prikken en de auto moest op een plekje best wel van de bloedprik post af geparkeerd. Ik had een ringsling bij me (echt!! Handig met zo'n zwaargewicht!!) maar dacht: ach dat stukje.. Ik had dus een lamme arm toen ik 100 meter verder bij de bloedprik post aankwam :')

Doe'k niet meer! Lood in d'r kont :D tijd dat ze gaat lopen :P dan kan er wat vanaf!
pi_105354319
haha, ja lamme arm,pijn in je rug en kind begint te huilen van de pijn of omdat hij ondersteboven hangt.
Ringsling was eigenlijk wel handig geweest ja..
pi_105354338
Haha
Wat dat betreft is t ideaal dat floris loopt. Scheelt een hoop gesjouw.bij mn ouders loopt ie altijd zelf naar beneden. Ideaal in de flat daar. Nergens waar ie naar beneden kan vallen bij de liften. Al liep ie dinsdag de lift weer in :X

Overigens weegt ie denk ik iets van 11kilo
pi_105354404
Ohhh hier niet eens zo'n mega zwaargewichtje... Maar de minimonkey is ook al lange tijd niet uit de kast geweest.. Vond dat eerst wel handig zo op m'n heup...
We'll have love aplenty
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')