quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef Solagratia het volgende:
Vandaag mocht Amy een halve boterham en nu heeft ze eczeemOp haar buikje, knieholtes, gezichtje. Sinds we gestopt waren met gluten en ze koemelkvrije voeding kreeg, had ze al geen eczeem meer. Ook niets gezien bij introductie van koemelk en nu weer eczeem.
As, mn oudste heeft er in deze maanden ook veel meer last van... (in de zomer niet)quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:45 schreef As1981 het volgende:
Ik was juist zo blij dat hij er het eerste jaar helemaal geen last van heeft gehad, en nu ineens.
Ik doe er wel extra m'n best voor. Niet zweten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef Cooki het volgende:
meh.. simmu, das niet tof .. en voorkomen te zweten is ook bijkans onmogelijk.. wat rottig..
Fee-nix wat klinkt dat stoer en lief! En dat aaien, smelt! Ik ben benieuwd hoe t eerste nachtje gaat... vertel je morgen wel he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:13 schreef Fee-nix het volgende:
Jesper ligt nu voor het eerst te slapen op z'n nieuwe kamertje! Hij vond het wel spannend allemaal volgens mij, want hij lag toch een herrie te maken toen hij er net in lag! Na een half uur ben ik bij hem gaan zitten en heb ik m geaaid tot ie in slaap viel (binnen 5 minuten). Nouja, ik had al verwacht dat het wennen zou zijn. En nu heeft ie tenminste nog zo'n twee maandjes de tijd om dit kamertje als zijn kamer te gaan zien, voordat de baby komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |