Hier ook een verschil, papa 1.99 en ik 1.64quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Orea het volgende:
Hier kan het alle kanten oppapa is ruim 1,90 en ik ben 1,70
Hier ookquote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Orea het volgende:
Hier kan het alle kanten oppapa is ruim 1,90 en ik ben 1,70
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
was ook nog personeel van een winkel, nou dan koop k niks bij je
Ja.leuk hequote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
Nee dat heb ik gezien dat hij best goed luistert. Hij kijkt soms wel even om zich heen, maar gaat uiteindelijk wel de goede kant op. Je zag het met Yaro, die ben je gewoon steeds kwijt.
En Floris lekker bij jou staan uit jou flesje drinken.
Moet Yaro geloof ik even op cursus sturen jou/jullie kant op.
Fannetje, deed Anne nou al stapjes zetten of heb ik dan de verkeerde voor me?
Anne loopt langs tafels, langs muren, achter haar loopwagen, aan de hand... maar nog geen enkele losse stap.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
Fannetje, deed Anne nou al stapjes zetten of heb ik dan de verkeerde voor me?
+1quote:
Ze hebben toch voor alle bedjes hekjes en een bovenkant?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef Reilain het volgende:
Hoe doen ze dat op t kdv eigenlijk Meimel? Ligt Dyon daar in een bedje met hekkie??Soms zou dat ook handig zijn thuis haha..
Een held? Een bijdehandje zul je bedoelenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef becky27 het volgende:
Huh, meimel, echt! Wat een held die Dyon zeg!
Ik heb eigenlijk ook niet vaak de bedjes gezien, maar van wat ik wel gezien heb zijn ze allemaal gesloten. Sowieso op de babygroep (daar haalde ik Dyon nog weleens uit zn bedje). Op Kwebbel hebben ze ook diezelfde gesloten bedjes (daar heeft Kyllian op de groep gezeten).quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Reilain het volgende:
whahahahahaha Dyon! Ohhhh wat een verhaal
Das een leuke voor als je 18 wordt
Enne meimel.. ze hebben toch ook nog open bedjes, gewoon ledikantjes staan?? Of is dat al lang geleden weer?? (bij Oona's intake dacht ik dat gezien te hebben haha....)
In zn bedje gooit hij gewoon zn benen erover en glijdt er dan uit. Over het traphekje heeft hij nooit geklommen, maar ik weet zeker dat hij dat zou kunnen. Hoger dan de zijkant van zn bedje was die niet. Op zich ben ik er meestal gewoon bij. Als we naar beneden gaan zorg ik ook dat ik eerst ga.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:12 schreef Cooki het volgende:
Meimeltje, voor mij klinken de verhalen van een ander kind altijd net wat enger ofzo... (bv nu : hekjes weggehaald.. huuh eng..)
ik herken t wel van oudste, dat je dingen doet ivm praktisch enzo..
vooral t over n hekje klimmen lijkt me eng.. maar hoe hij dat dan doet? wij hebben hekjes waar je volgens mij niet overheen kunt.. pakte ie dan een krukje ofzo?
Ieuww wat eng....quote:Op donderdag 8 december 2011 22:17 schreef Troeta het volgende:
Kijk je uit dat hij niet naar buiten loopt meimel? Mijn broer deed dat toen hij 2 was en werd aangereden.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef Meimeltje het volgende:
Vorige week kwam papa hier rond 23.30 uur thuis en trof Dyon al zittend op de bank aan. Hij was uit bed geklommen en naar beneden gegaan. Hij had een dvd van Sinterklaas in de dvdspeler gedaan en zat dus papa lachend aan te kijken toen hij thuis kwam
Ik lag te slapen en heb dus helemaal niets gehoord (nou hoor ik op het moment ook wel wat slechter vanwege verstopte buis van Eustachius).
dat noem ik praten hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef Asyniur het volgende:
Dadelijk praat hij nog voor zijn 2e jaar
SPOILER: grappig bedoeld disclaimer, voor het geval dat.. tis nog vroeg he...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:07 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat noem ik praten hoor![]()
Nou, hij zegt het vooral na.SPOILER: grappig bedoeld disclaimer, voor het geval dat.. tis nog vroeg he...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de dierengeluiden gebruikt hij om dieren te duiden. Hoewel opa en oma zegt hij ook wel, maar nooit tegen de personen zelf. De enige die hij aanspreekt ben ik, maar alleen als hij wat nodig heeft of moet. Dan krijg je zo'n allerliefst stemmetje dat zegt: mama? en dan krijg je een kusje of hij wijst wat hij wil hebben.
Maar aan de andere kant: hoe langer ik er over nadenk, hoe meer hij misschien stiekem toch wel praat. Want hij wijst ook op de puzzels en maakt dan een koeien- of varkensgeluid (ivm koeien of varkenspuzzel)
En gisteren wees hij op papa's drinken dus hij zegt eerst 'mama?', kijkt dan op en verbetert zichzelf: 'papa?' (hij wil dan een slokje).
Mja kaatjejannie, als je zelf geen trap hebt en je kind mag verder toch geen traplopen (ivm vies/gevaarlijk) dan hoef je het voorlopig ook niet aan te leren
Als ze strakjes kan lopen, kun je haar leren samen met jou van de trap te lopen aan de hand zodat ze de traptreden niet hoeft aan te raken...
Wat een leuk filmpje en wat doet hij dat goed!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben zo trots op mijn jommetje!
Kijk nou dan! Papa heeft het 1x voorgedaan. Kind heeft het spel nog nooit gezien.
Dat geconcentreerde snoetje!
Asy, ik vind t megastoer van Harryquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben zo trots op mijn jommetje!
Kijk nou dan! Papa heeft het 1x voorgedaan. Kind heeft het spel nog nooit gezien.
Dat geconcentreerde snoetje!
We hebben Digitv maar op alle zeg maar ranzige zenders kunnen ze niet komen, beveiliging met cijfercode eropquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:46 schreef Leandra het volgende:
Freecell, beterschap voor t hele huis
Een kleintje dat 's nachts TV kijkt is al heel lang geleden, gelukkig woonden we toen op een flat en waren er nog niet van die ranzige 0900-lekker-wijf reclames die tegenwoordig de hele nacht uitgezonden worden...
uhm ik bedoelde eigk of t je leuk leek voor Martquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:33 schreef ymme het volgende:
Nee Cooki, ik vind ze afschuwelijkDie kleuren vooral.
Ja, dus eigenlijk is beide leuk. Loopfiets en fiets met zijwieltjes.Wat heb ik daar nou aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en fiets met zijwieltjes is dacht ik later (ivm trapbeweging) en langer leuk
dan een loopfiets, das voor nu al leuk maar is ie eerder klaar mee (relatief gezien dan he)
Ja hoor. T maakt de keuze nog moeilijkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:49 schreef Cooki het volgende:
ja, ik zie t, gelukkig heb ik daar ook informatie over opgeschreven...
heb je er wat aan?
maar wat vind je te klein? Wat jij te klein vindt, vinden kids vaak prima! Ik heb nog heel lang op een driewieler rondgecrost omdat ik dat net zo tof vond als mijn grote fiets.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:40 schreef ymme het volgende:
Ik weet zeker dat Mart een loopfiets geweldig zal vinden. HIj heeft nu een loop-moter. Maar die begint ook wat te klein te worden. Ik wil hem graag een fiets geven voor zijn 2de verjaardag, maar welke is dus nog de vraag. Denk toch dat het een wishonebike gaat worden.
asyquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef Asyniur het volgende:
maar wat vind je te klein? Wat jij te klein vindt, vinden kids vaak prima! Ik heb nog heel lang op een driewieler rondgecrost omdat ik dat net zo tof vond als mijn grote fiets.
En later heb ik nog heel lang op mijn kleine fiets rondgecrost, terwijl ik al een grotere had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |