abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105347060
De dreumesjes:

15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 9% gewijzigd door BE op 10-12-2011 09:17:47 ]
pi_105347167
hier verder over

• mini's
• reusjes
• dreumesjes die naar school zouden moeten
• jongensmeisjes en meisjesjongens
• fossielen

nog meer? :P

[ Bericht 8% gewijzigd door -Caroline- op 08-12-2011 19:15:00 ]
pi_105348212
Volgens mij hebben de modjes de lijstjes al een tijdje niet meer nagelopen trouwens ;)
pi_105348371
jah.. ik zet ze "stiekem (ivm vetgedrukte waarchuwing)" in sub.. de peuters..
zal ik feedback ff navragen? ms eerst maar ff in normale letters zetten :@
pi_105350331
Zooooo jullie hebben lekker geouwe****

:D

Gisteren schreef ik nog Dyon na te gaan doen... Mijn oor het kussen te laten raken en meteen te slapen... -Als het mocht van Oona- .......... Dat mocht dus niet!! :')

Denk dat er weer een kies aan komt... Mevrouw haalde haar hoge huiltje tevoorschijn toen ik net mijn lamp uit wilde zetten... Meestal betekend dat huiltje pijn...
Ondanks Dentinox, een paar slokjes melk en lekker knuffelen bleef de pijn en heeft ze uiteindelijk van half 1 snachts tot 'smorgens tussen ons in gelegen.... Redelijk geslapen, wij matig ;)

Mini's en Reusjes..
Oona werd gemiddeld geboren... 3394gr.... en bleef tot het laatste cb bezoek echt precies op t middenlijntje... Laatste keer was ze wat boven gemiddeld.... (toen 79cm en 10.3kg... Nu gok ik 82cm en 11 kg)

Oona wordt vaak ouder geschat... maar dat komt denk ik inderdaad door haar krullenbos..

Keshet...
Oona eet haar brood in kleine stukjes met een vorkje..
Meestal 1 'smorgens met een stukje fruit extra (kiwi, mandarijn, iets kleins)... en 'smiddags 1.5 tot 2 boterhammen..
Ze eet en propt als een bouwvakker ;) vandaar de kleine stukjes... want anders gaat er een halve boterham tegelijk in.. En dat kan ze verbazingwekkend goed verwerken! Maar dan is ze met 2 min eten klaar ;)

Ik had ook nog wel een vraaggie..
Shampoo?? Wat gebruiken jullie? nog babyshampoo? Voor kids??
Oona's haar groeit alsof er pokon op zit... en merk dat babyshampoo niet altijd lekker schuimt of goed 'uitsmeert'
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105351622
Hehe Keshet, het zit me blijkbaar best hoog :P
Het haar groeit nu wel hard trouwens. Dat kreeg ik vanmiddag zelfs nog te horen van haar juffie van het KDV :D

Reilain, ik heb niet zo veel nodig om Hannah's haar te wassen ( :') ) maar ik heb bij de V&D deze shampoo voor haar gekocht:

Die schuimt goed en ruikt lekker O+
pi_105352102
ivm ravi zn exceem mijden wij alle vormen van zeep :+

die gaat max tweemaal per week in bad, daarvan 1 x met zeep (zo'n blok olijfoliezeep) en 1 x zonder. zn haar wassen we hooguit eens per maand :D

klinkt wat ranzig, maar valt reuze mee. we hebben hem wel hardhandig laten wennen aan snoetendoekjes en billendoekjes (als in; doorzetten) want anders was het geen doen. daar kreeg hij enkel rode vlekken van tenslotte, geen uitslag. water en zeep is niet tof voor exceem. en tot nu toe gaat het heel goed
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105352243
Niet alles bijgelezen, zoOoo ontzettend druk, sowwy!

Voor mijn krullenbolletje gebruik ik zwitsal slaap zacht shampoo lavendel, die ruikt zo lekker. <3

Zoë was bij geboorte 4055 gram en 52cm lang, eerste paar maanden vond ik haar echt een groot speklapje, helemaal vergeleken bij de mini-meisjes. Nu is ze 90cm en weegt ze net 12 kilo, erg lang en slank dus.

Ze heeft op het moment heel erg veel last van kies #4, weer een bavianenkontje, helemaal hysterisch als ik haar een schone luier wil geven. Ik gebruik al geen vochtige doekjes meer, dep haar schoon met een lauw washandje. Zo zielig dit, denk dat ik morgen de verwarming maar op standje tropisch zet en haar even in haar blootje laat rond banjeren.
pi_105352619
Simmu hier ook een eczeempje... Gelukkig gaat het nu best goed en kan ze om de dag in bad... en de ene keer wel en andere keer niet haren wassen... Haar hotspots zijn nu haar ellebogen... Als ik die meteen afdroog en goed in de lanettezalf zet gaat het nu goed gelukkig..

Maar allemaal babyshampoo nog dus... Check... Ik heb die van de etos staan.. misschien eens een ander merkie proberen...
We'll have love aplenty
You and me
pi_105352966
Hier eigenlijk geen babyshampoo mee. Hij doet mee met de shampoo van zn broer, wel kindershampoo (Niet 1 bepaald merk).

Fijn die samenvatting Cooki, scheelt weer leeswerk ;)

Dyon was gemiddeld bij geboorte en nu volgens mij ook nog steeds aardig gemiddeld. Nog geen uitnodiging gehad van cb, ben wel benieuwd naar zn cijfertjes!
pi_105352996
Ik dacht, ik plaats vanmiddag een berichtje kan ik weer instromen, wordt er echt heel veel geschreven. Dat redt ik allemaal niet hoor. Dus een nieuwe poging.

Zag dat het ging over kleine/grote/gemiddelde kindjes. Yaro was en is nog steeds heel gemiddeld. 3330 gram en 51 cm bij de geboorte en zat de laatste keer nog steeds op de middenlijn.
Hij eet wel erg slecht de laatste tijd. Als er twee keer een halve boterham in gaat is het veel. Tot even terug was het vaak 1 maaltijd die hij slecht at.

Ook heeft hij sinds de vakantie allerlei bultjes (je ziet ze amper, maar voelt ze wel). Geen idee wat het is, hij lijkt er geen last van te hebben. Wel blijft hij hangen in het niet lekker voelen. Duurt nu al twee weken (bij mij ook trouwens). Hij ziet er alleen echt niet uit, snot, rode wangen, kwijl, bultjes en vlekjes. Maar hij is wel lief. Alhoewel, hij had vandaag een "ik krijg niet mijn zin, dan ga ik schreeuwen" dag.

Over ouder/jonger schatten, geen idee. Ik denk ouder, maar hoor daar weinig over. Als ze hem horen praten, denken we vaak wel ouder.

W.b. shampoo/zeep. Hier gebruik ik natrusan i.v.m. allergieën in de familie. Lekker neutraal dus. Daar wassen wij ook zijn haar mee.
pi_105353230
Ik gebruik gewoon nog steeds zwitsal shampoo :D (ben gek op zwitsal :@)

Muppet stijgt boven de curve uit :') althans, laatste keer zat ze precies op de bovenrand :D bij geboorte was ze 3675 bij 38wk1dag, geen heel kleintje dus :) gewoon denk ik... tot nu toe eet ze nog als een bouwvakker, met een uitzondering hier en daar.

Laatst wilde ze een paar dagen amper eten (echt niks voor haar!) en toen bleken er 2 kiezen door ;) logisch dat je dan zo min mogelijk in je toch al pijnlijke mond wil hebben...

Overigens vind ik Hannah wel heel overduidelijk een meisje.. O+ iemand die haar voor een jongetje aanziet is niet goed :')
pi_105353237
Oeh lengtes.
Bij Floris hoor k vaak, ah zo'n kleintje die loopt. Hij is ook wel wat kleiner dan gemiddeld. Werd als 7 ponder geboren TOT een maand of 4 gemiddeld en toen ging ie wat minder hard. Nu zit ie op -1 met lengte en gewicht, dus zo klein is ie ook weer niet.
Maar bovenstaande hoor k nog steeds wel, helemaal toen ie net liep :D

Mn neef is ongeveer 90 cm, wordt in april 2. Maar is ook niet gek dat ie lang is, zn vader is de kleinste neef, met 1,93. Heeft neven van rond de 2,10. Dus tja.
Nichtje is ook lang. Wordt zondag 4, maar als je dr tussen de kleuters ziet lijkt ze een stuk ouder (1vd langste :'))
Maar scheelt dat ze ook goed kletst en bijdehand is :D men overschat dr eigenlijk nooit, nja misschien kinderen uit de straat. Jongetje van bijna 8 die aan t klagen was dat ze weet k veel wat deed...iets wat iig niet erg was :D

Floris eet zn brood in 6en, zonder vork. Doe k ook niet, dus hoeft mn kind ook niet te doen.

Hier ook zwitsal shampoo, ruikt zo lekker. Wb gaat prima bij zn haar.
Hij moet wel weer naar de kapper, hij krijgt een haags matje :P
pi_105353447
Maar Floris liep natuurlijk ook snel, dus dan zal je dat sneller krijgen denk ik. Ik von Floris niet overdreven klein toen ik hem zag. Volgens mij scheelde hij ook niet veel met Yaro.
pi_105353586
Ik ben wel heel benieuwd hoe lang Oona gaat worden.. we zijn beide klein (1.63 en 1.69)
(en mijn broer is de lange in de fam met zijn 1.78)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105353655
Hier kan het alle kanten op :D papa is ruim 1,90 en ik ben 1,70 :P
pi_105353689
Nee klopt ook :D vind m ook niet klein ofzo
Maar hoor t toch regelmatig hoor :')
maar heb ook wel s gehoord dat ie dik was :') toen was ie 4maanden ofzo, lag TOT zn nek onder de deken in de wagen. Mens spoorde niet :P was ook nog personeel van een winkel, nou dan koop k niks bij je :P
pi_105353741
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Orea het volgende:
Hier ook een verschil, papa 1.99 en ik 1.64 :P

Kyllian lijkt tot nu toe meer mijn genen te hebben. Dyon gaat zn broer qua lengte later denk ik wel inhalen (is natuurlijk een gevoel, want ze kunnen ineens spurtjes krijgen).
pi_105353866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Orea het volgende:
Hier ook
Ik ben 1,64 en zn papa is 1,88 ofzo
Mijn familie is klein, zijn familie groot :D
pi_105353869
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
was ook nog personeel van een winkel, nou dan koop k niks bij je :P
_O-
pi_105354002
Mex was 3360 gram toen hij geboren werd en in de kraamweek begon hij al met gigantisch aankomen, de kraamverzorgster stond helemaal versteld met wegen.
En 13 kilo meesjouwen is idd erg zwaar, je moet me af en toe eens zien als ik Mex vanaf de fiets mee moet sjouwen naar boven.

Een vriendin van mij haar baby was 5000 gram precies toen hij geboren werd, maar ik vond het nog steeds een kleintje hoor.
pi_105354166
Herkenbaar Troeta :D ik moest vandaag even bloed laten prikken en de auto moest op een plekje best wel van de bloedprik post af geparkeerd. Ik had een ringsling bij me (echt!! Handig met zo'n zwaargewicht!!) maar dacht: ach dat stukje.. Ik had dus een lamme arm toen ik 100 meter verder bij de bloedprik post aankwam :')

Doe'k niet meer! Lood in d'r kont :D tijd dat ze gaat lopen :P dan kan er wat vanaf!
pi_105354319
haha, ja lamme arm,pijn in je rug en kind begint te huilen van de pijn of omdat hij ondersteboven hangt.
Ringsling was eigenlijk wel handig geweest ja..
pi_105354338
Haha
Wat dat betreft is t ideaal dat floris loopt. Scheelt een hoop gesjouw.bij mn ouders loopt ie altijd zelf naar beneden. Ideaal in de flat daar. Nergens waar ie naar beneden kan vallen bij de liften. Al liep ie dinsdag de lift weer in :X

Overigens weegt ie denk ik iets van 11kilo
pi_105354404
Ohhh hier niet eens zo'n mega zwaargewichtje... Maar de minimonkey is ook al lange tijd niet uit de kast geweest.. Vond dat eerst wel handig zo op m'n heup...
We'll have love aplenty
You and me
pi_105354494
Dat scheelt inderdaad dat Yaro loopt, maar ik betrap mezelf er wel op dat ik hem toch draag als ik "haast" heb. Hij loopt namelijk alle kanten uit, maar vaak niet de juiste.
Maar als ik hem dan even gedragen heb dan voelen we dat meteen. Maar omdat hij nu goed loop, vergeet ik vaak de buggy.
Yaro is overigens ook een kilo of 11 denk ik.

Knap trouwens dat Floris naar beneden kan lopen. Ik durf dat hier nog niet aan, we hebben een open trap.
pi_105354589
Oh we gaan daar met de lift hoor :D
Trap op gaat, naar beneden laat ie zich glijden :X werkt wel maar mn hart zit in mn keel dan :D
pi_105354711
Dat je dat durft Sonnetje... ik hou m'n hart nog vast als m'n tweejarige neefje naar beneden schuift....
Anne mag van mij wel de trap op, maar no way dat ze de trap af gaat klimmen voorlopig!

Eerst maar eens gewoon leren lopen die dame ;)

Overigens vind ik het ook best vermoeiend om haar een tijdje mee te sjouwen op de arm hoor, ook al weegt ze nog geen 10 kg...
pi_105354718
Oh, omdat er stond naar beneden loopt hij altijd zelf, dacht ik de trap af. Gelukkig ben ik dan niet de enige die dat nog "eng" vind.
pi_105354937
Ja hij loopt de galerij, richting.lift, maar auto, klimt in auto :D ze hebben daar deuren naar t trappenhuis. Dus daar kan ie niet heen.
Scheelt tillen, daar ging t om ;)

K laat m ook niet glijden, als ie dat doet dan pak k m op. Hij wil tegenwoordig naar boven en dan als.ie op de trap naar zolder is gaat ie spelen :') dus dat mag niet. Is ook een open trap, vind k maar eng. Dat die trap open is vindt ie leukst. Kan je naar de.lamp kijken enzo...

Hij luistert best goed met lopen. T gaat niet altijd even hard, maar ach. Hij gaat gelukkig niet alle kanten op.
pi_105355044
Nee dat heb ik gezien dat hij best goed luistert. Hij kijkt soms wel even om zich heen, maar gaat uiteindelijk wel de goede kant op. Je zag het met Yaro, die ben je gewoon steeds kwijt.
En Floris lekker bij jou staan uit jou flesje drinken.

Moet Yaro geloof ik even op cursus sturen jou/jullie kant op.

Fannetje, deed Anne nou al stapjes zetten of heb ik dan de verkeerde voor me?
pi_105355226
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
Nee dat heb ik gezien dat hij best goed luistert. Hij kijkt soms wel even om zich heen, maar gaat uiteindelijk wel de goede kant op. Je zag het met Yaro, die ben je gewoon steeds kwijt.
En Floris lekker bij jou staan uit jou flesje drinken.

Moet Yaro geloof ik even op cursus sturen jou/jullie kant op.

Ja.leuk he O+
Voordeel van zo'n moederskindje :P
En kom maar.door met m hoor :D kan ie floris leren praten :D
pi_105355358
:D trap op check... trap af? brrrr
We'll have love aplenty
You and me
pi_105355451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
Anne loopt langs tafels, langs muren, achter haar loopwagen, aan de hand... maar nog geen enkele losse stap.
  donderdag 8 december 2011 @ 21:45:15 #35
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105355585
N houdt alleen je hand vast als het niet moet, op drukke wegen en zo loopt ze zo weg.

Ze is trouwens een lange dunne, nu 84 cm en net 10 kilo. Redelijk gemiddeld bij geboorte 3200 bij 38.5 wk.

Ik ben ook zo flieft op mijn meisje. Ze is echt heel grappig, al zeg ik het zelf. Als we alle drie thuis zijn zegt ze vaak "duigen" en dan wil ze "Jan Huigen in de ton" dansen, compleet met val. Echt te grappig, ze zingt liedjes al woordjes of kleine stukjes mee.
pi_105355655
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef Reilain het volgende:
:D trap op check... trap af? brrrr
+1

Als ik haast heb dan til ik haar de kleine stukjes, niet gek dat m'n tennisarm maar niet wil genezen. :')
  donderdag 8 december 2011 @ 21:47:14 #37
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105355699
Trap op gaat hier heel goed, trap af op de billen maar we hebben een aardig gladde trap dus ik vind het wel eng.
pi_105356106
Dyon gaat ook zelf de trap op en af (meestal op z'n billen). Ik vind het af en toe nog wel eng, maar ik kan het gewoon niet tegenhouden. Traphekje hebben we weggehaald omdat ik het een eng idee vond als hij er overheen zou klimmen (hij klimt met gemak uit zn ledikant). Hij heeft hier regelmatig ineens beneden gestaan en gelukkig is het tot nu toe altijd goed gegaan.
  donderdag 8 december 2011 @ 21:56:43 #39
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105356196
N dondert zo de trap af als er geen hekjes staan, die zit daar echt het gevaar niet van in.
pi_105356247
Mijn stuntkip ook niet en ook een hele gladde trap, wil haar daar nog echt niet alleen op hebben.
pi_105356399
Inderdaad als je het niet kan tegenhouden Meimeltje, dan maar beter leren hoe ze het moeten doen. Fijn dat het tot nu toe altijd goed is gegaan, hopelijk blijft dat zo.
pi_105356609
Hoe doen ze dat op t kdv eigenlijk Meimel? Ligt Dyon daar in een bedje met hekkie??
;) Soms zou dat ook handig zijn thuis haha..
We'll have love aplenty
You and me
pi_105356659
:W verzopen katje meldt zich heel even, kheb beetje bijgelezen...

As, ik hoop dat Yaro en jij nu snel opknappen, jullie hebben je tijd wel gedaan toch...

Sonnetje :D dat winkelpersoneel }:|

Traplopen: hier naar boven en naar beneden als ie zelf aangeeft dat ie t wil (kost toch altijd weer 2 minuten extra he)
en bij beide kanten op: zijn gezicht naar de trap, handen en voeten gebruiken en wij lopen er aan de onderkant ivm zwaartekracht-dingetje ... gaat eigk altijd goed, maar wel langzaam (ivm open trap: van alles te zien daar tussendoor)

edit: niet goed gelezen denk ik: Lucas mag niet, I repeat, never alleen op de trap :X
pi_105356796
Op zich is Dyon wel vrij vlot qua motoriek. Er kan natuurlijk altijd iets gebeuren, een 5 jarige kan ook nog van de trap vallen...

Vorige week kwam papa hier rond 23.30 uur thuis en trof Dyon al zittend op de bank aan. Hij was uit bed geklommen en naar beneden gegaan. Hij had een dvd van Sinterklaas in de dvdspeler gedaan en zat dus papa lachend aan te kijken toen hij thuis kwam :D
Ik lag te slapen en heb dus helemaal niets gehoord (nou hoor ik op het moment ook wel wat slechter vanwege verstopte buis van Eustachius).
pi_105356829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef Reilain het volgende:
Hoe doen ze dat op t kdv eigenlijk Meimel? Ligt Dyon daar in een bedje met hekkie??
;) Soms zou dat ook handig zijn thuis haha..
Ze hebben toch voor alle bedjes hekjes en een bovenkant?
  donderdag 8 december 2011 @ 22:09:53 #46
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105356853
Huh, meimel, echt! Wat een held die Dyon zeg!
pi_105356927
whahahahahaha Dyon! Ohhhh wat een verhaal
Das een leuke voor als je 18 wordt ;)

Enne meimel.. ze hebben toch ook nog open bedjes, gewoon ledikantjes staan?? Of is dat al lang geleden weer?? (bij Oona's intake dacht ik dat gezien te hebben haha....)
We'll have love aplenty
You and me
pi_105356962
Hoe komt je zo verzopen Cooki, een lekkere avond wandeling gemaakt?

Dyon, echt geweldig _O_ maar toch ook wel heel eng
pi_105356985
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef becky27 het volgende:
Huh, meimel, echt! Wat een held die Dyon zeg!
Een held? Een bijdehandje zul je bedoelen ;)
Af en toe he....

Het zal ook wel komen doordat hij een broer heeft. Hij ziet zoveel....
pi_105357011
Meimeltje, voor mij klinken de verhalen van een ander kind altijd net wat enger ofzo... (bv nu : hekjes weggehaald.. huuh eng.. O+ )
ik herken t wel van oudste, dat je dingen doet ivm praktisch enzo..
vooral t over n hekje klimmen lijkt me eng.. maar hoe hij dat dan doet? wij hebben hekjes waar je volgens mij niet overheen kunt.. pakte ie dan een krukje ofzo?

edit :+ meimeltje: dat van de oudere broer is hier ook wel aan de orde jah.. dus ik ben thomas toch maar aan t opvoeden .... want wat hij lucas allemaal leert :X

As: donderdagavond is voor mij vaak ff gelegenheid om wat boodschappen te doen waar ik geen koters bij nodig heb :Y) en ik moest nog fietsen van mezelf vandaag, dat heb ik net gedaan.. door de sinterklaasregen.. -O-
pi_105357086
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Reilain het volgende:
whahahahahaha Dyon! Ohhhh wat een verhaal
Das een leuke voor als je 18 wordt ;)

Enne meimel.. ze hebben toch ook nog open bedjes, gewoon ledikantjes staan?? Of is dat al lang geleden weer?? (bij Oona's intake dacht ik dat gezien te hebben haha....)
Ik heb eigenlijk ook niet vaak de bedjes gezien, maar van wat ik wel gezien heb zijn ze allemaal gesloten. Sowieso op de babygroep (daar haalde ik Dyon nog weleens uit zn bedje). Op Kwebbel hebben ze ook diezelfde gesloten bedjes (daar heeft Kyllian op de groep gezeten).
pi_105357195
Kijk je uit dat hij niet naar buiten loopt meimel? Mijn broer deed dat toen hij 2 was en werd aangereden.
pi_105357365
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:12 schreef Cooki het volgende:
Meimeltje, voor mij klinken de verhalen van een ander kind altijd net wat enger ofzo... (bv nu : hekjes weggehaald.. huuh eng.. O+ )
ik herken t wel van oudste, dat je dingen doet ivm praktisch enzo..
vooral t over n hekje klimmen lijkt me eng.. maar hoe hij dat dan doet? wij hebben hekjes waar je volgens mij niet overheen kunt.. pakte ie dan een krukje ofzo?
In zn bedje gooit hij gewoon zn benen erover en glijdt er dan uit. Over het traphekje heeft hij nooit geklommen, maar ik weet zeker dat hij dat zou kunnen. Hoger dan de zijkant van zn bedje was die niet. Op zich ben ik er meestal gewoon bij. Als we naar beneden gaan zorg ik ook dat ik eerst ga.

Goed gedaan, de boodschappen met de fiets! Hier morgenochtend weer boodschappen halen. Doe ik tegenwoordig ook meestal met de fiets, maar morgen toch maar even met de auto aangezien het een behoorlijk gesleep is.
  donderdag 8 december 2011 @ 22:21:42 #54
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105357370
Wat schattig Becky!

Emma is trouwens bijna net zo lang als Noortje! Zij is toch altijd stiekem een beetje mijn referentiekader omdat onze uitgerekende data zo dicht bij elkaar lagen.
Bedankt nog voor de info over 't schortje. Ik wil Emma graag een keukentje geven voor haar tweede verjaardag en een schortje erbij zou ik wel heel leuk vinden!

Bedankt ook voor de boterhammentips ladies!

Reilan, ik was nog met Zwitsal shampoo. Werkt voor ons prima, ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht om andere te gaan gebruiken!

Hee, Orea, dat wilde ik steeds nog vragen! Ben je nog naar een fysio geweest met muppet?

Dyon! :o Lachwekkend en doodeng tegelijkertijd!

Wow! Troeta! Is dat wel goed afgelopen, met je broer? :*

Emma kan prima zelf de trap op en af maar mag echt, echt echt niet alleen. Vooral omdat ze geen gevaar ziet en zich volgens mij zo laat vallen als ze iets interessants onderaan de trap ziet liggen.
A grand adventure has begun.
pi_105357526
Jawoor,of nouja, hij had altijd dit soort gekke dingen hoor. Tegen de kachel aan vallen en schoonmaakmiddel drinken. Volgens mij was hij mijn moeders oefenkindje, m'n andere broer en ik hebben nooit dat soort dingen gehad,haha
Maat ik ben best bang geworden van die verhalen, doe mijn voordeur ook op de klink voortaan.
pi_105357607
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:17 schreef Troeta het volgende:
Kijk je uit dat hij niet naar buiten loopt meimel? Mijn broer deed dat toen hij 2 was en werd aangereden.
Ieuww wat eng....
Ik geloof niet dat Dyon dat zou doen, zou hij veel te eng vinden (donker, niet in de buurt van mama). Achterdeur zit ook altijd op slot en voordeur krijgt hij nog niet open (maar die moeten we eigenlijk ook maar standaard op slot gaan doen). Gelukkig hebben we geen gevaarlijke dingen beneden binnen handbereik.
pi_105358333
ohh lekkere verhalen dames :X
Ik heb nog regelmatig nachtmerries over kindjes die van de trap vallen en hun nek breken.

We doen bij Hannah haar kamerdeur altijd dicht boven en ze kan (nog) niet bij de deurklink. Als ze de trap af wil (meele=beneden) dan gaat 1 van ons altijd eerst. Ze stapt vooruit de trap af en houdt zich vast aan de trapleuning (=hog), en de andere hand houdt ze mijn hand vast :D
Eigenlijk wil ik dat ze op haar knietjes de traptreden af gaat, maar dat weigert ze. Tegenwoordig duwt ze je zelfs weg als ze naar boven gaat en je te dicht achter haar staat :')
Maar alleen de trap op of af dat gaat ook echt niet gebeuren voorlopig :{w
Ik vrees alleen voor het moment dat ze zelf deuren open kan maken, want dan moeten we echt heel consequent met het traphekje boven zijn.

Boterham gaat hier gewoon dubbel en dan eet ze hem meestal tot de korstjes op. Als ze echt veel honger heeft eet ze de korstjes ook. Ze eet trouwens weer erg goed de laatste paar dagen ^O^ Ik denk aan het inhalen wat ze de week ervoor heeft gemist, want toen was het bagger. Ze had vorige week ook de hele week diarree, en nu de laatste paar dagen gitzwarte baggerpoep.
  donderdag 8 december 2011 @ 22:42:46 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105358374
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef Meimeltje het volgende:
Vorige week kwam papa hier rond 23.30 uur thuis en trof Dyon al zittend op de bank aan. Hij was uit bed geklommen en naar beneden gegaan. Hij had een dvd van Sinterklaas in de dvdspeler gedaan en zat dus papa lachend aan te kijken toen hij thuis kwam :D
Ik lag te slapen en heb dus helemaal niets gehoord (nou hoor ik op het moment ook wel wat slechter vanwege verstopte buis van Eustachius).
:o
:D

Harry kan zelf de trap op en af op dezelfde manier als Lucas. Hij mag het niet alleen maar soms gebeurt het toch. Hij is wel heel voorzichtig. Het enige wat ik er niet in krijg is dat hij aan de brede kant van de trap moet blijven...
pi_105366291
Leuk jullie verhalen weer te lezen al schrik ik van sommige ook!

Hier gaat op zich ok, mini blijft wat moeilijk slapen (ligt nu al snurkend aan mn arm geklampt) maar is overdag een vrolijk, lief en ondeugend ding!
Ze gaat met sprongen op het moment, kruipt in bed! Maar gebruikt haar knieën heel goed met trap op klimmen
en elke week hoor ik wel nieuwe woordjes!

Met mij beetje minder, naast wat oververmoeid, zit ik weer in de molen om wat dingen met mn hand/pols uit te sluiten (zie fb of twitter voor meer info)
pi_105366691
Pff even een crosspost vanuit Z&G:
*mompelt iets over fokwet...

Hier helaas een hele slechte nacht gehad door kind wat middernacht de pasta er weer uitgooide :r :r :r Man kon niet tegen de lucht en moest ook spugen. De schade: haar bed, matras, vloerkleedje, pyjama en slaapzak, kleren van man, een paar handdoeken en de halve badkamer onder de halfverteerde pasta :'( :'(
Ik was gisteren al ver voorbij mijn grenzen gegaan door de hele stad door te waggelen voor pyjama's ed, en dan sta je om 1 uur 's nachts dus nog een badkamer schoon te maken en de was te doen. Muppet heeft daarna de halve nacht tussen ons in geslapen en ik heb dus nauwelijks geslapen. Nu heb ik spierpijn onder in mijn buik en moet nog alles inpakken voor het lange weekend weg waar we tegen het middaguur naar toe gaan (althans dat was het plan).

AAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Ohja, en natuurlijk is Hannah waarschijnlijk te moe om haar middagslaap uit te stellen tot een uur of 12-13. Ik had zo gedacht dat ze die 2 uur in de auto kon gaan slapen, maar ik vrees dat dat ook niet gaat werken als ze eerder naar bed moet.

Geen idee wat nu de oorzaak is geweest van het spugen. Maar ik hoop maar dat ze niet weer ziek is want anders wordt het geen leuk weekend. Ik neem in ieder geval maar extra beddengoed en kleding enzo mee :')
pi_105366999
Waaaah Octo, :o rampscenario :X Héél veel succes vandaag!

Even denken: babyshampoo: check, ook nog voor de oudste. Willekeurig merk. Ook wel een kindershampoo trouwens :D

Buikgriep: check: F-je heeft explosieve diarree, heeft 2x alles ondergespuugd vannacht (mijn man ging er nèt niet achteraan, gelukkig ;) ) en zit nu als een dood vogeltje op de bank nijntje te kijken met wat drinken. En Tara en ik zijn ook niet helemaal stabiel op de maag, ik houd het vanochtend maar weer even bij thee geloof ik (tsk, en ik ben nog 2 KG lichter sinds de buikgriep van afgelopen week)

Midden in de nacht TV gaan kijken :o Dat is bruut schrikken!!!!

Florian is trapveilig, dus de traphekjes worden alleen nog gebruikt als we de kinderen even niet boven of beneden willen hebben om een bepaalde reden, verder mag hij gewoon op en neer, al een paar maanden. Dat gaat ook echt niet meer mis, maar het is al wel één van de oudere dreumesjes natuurlijk (nu nog praten)
pi_105367208
omy Octo! :*
wat een nacht -O-
rot voor Hannah, ik hoop dat ze wel opknapt en t weekendje lekker mee kan doen :Y
en respect voor jou: met jouw lijf nog zo hard aan t werk snachts :*

Free, oeh.. die explosies.. -O- .. beterschap voor jullie allemaal :Y
pi_105367939
oef octo!
sterkte, hopelijk knapt iedereen daar snel op, voel jij je ook beter en hebben jullie plezier dit weekend!

over trap: ravi durft niet :+
we dwingen hem om te oefenen, wel in zijn tempo. want ik vind trapveilige kindjes belangrijk. maar hij vindt er niks aan en wil niet. nja. met 2 ouders met hoogtevrees is het niet zo vreemd dat we 1 kindje hebben die ook wat, ehm, niet zo vlot is met fysieke dingen. tis meer de vraag waar dat gymnastische van onze grote vandaan komt :P
pi_105367948
en beterschap voor heel het free huishouden!
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:46:34 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105368171
Freecell, beterschap voor t hele huis :*

Een kleintje dat 's nachts TV kijkt is al heel lang geleden, gelukkig woonden we toen op een flat en waren er nog niet van die ranzige 0900-lekker-wijf reclames die tegenwoordig de hele nacht uitgezonden worden...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105368364
Octo wat een rotnacht zeg! Succes vandaag en in de auto!
Freecell, beterschap voor jullie! Hopelijk zijn jullie er snel weer vanaf.

Tot nu toe nog geen reacties gezien op de kwart boterham die ze krijg, dus dat is positief. Ook positief is dat ze het heerlijk vindt. Ze zit er echt bij te smakken :D

Ik kon mezelf niet inhouden en heb de kerststal van LP gekocht. Dat vinden de moeder en de hbotheoloog in mij erg leuk! Amy mag er niet aanzitten trouwens :+ Ik denk dat ze het leuk vindt O+

Haha meimeltje, wat een verhaal. Het klinkt ontzettend grappig maar ik denk dat je je wel rotschrikt, vooral als je bedenkt wat er allemaal had kunnen gebeuren.

Amy kan alleen de trap opklimmen, af dat durf ik nog echt niet. Ik weet ook niet goed op welke manier ik haar dat moet aanleren. Op de billen de trap af of wat?
pi_105368456
klinkt goed sola!

tis ff uitvogelen wat je kleintje fijn vindt qua trap af. selene ging op der billen (moet ze van mij nog steeds als ik haar en ravi tegelijk doe), ravi ervaart dat juist als *nog* enger. dus die 'mag' de laatste treden achterstevoren, dat lukt nu wel (al 3 treden! met de papa in opvangmodes)
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:04:17 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105368618
Octo, wat een rotnacht! Ik hoop echt dat het meer eenmalig was want anders hebben jullie niet echt een tof weekend :N
Hoe gaat het nu met jou? Trek je het een beetje?

Ai freecell, ziekenboeg bij jullie :X
Beterschap!

Sola, wat fijn dat je nog niks merkt aan reactie! En wat fijn dat ze het lekker vindt! Dat is mooi meegenomen!

Harry klauterde zelf op en af de bank (of andere zaken) achterstevoren dus zo heb ik hem ook het traplopen geleerd.
Hier trouwens een slechte nacht gehad. Niet zo slecht als octo hoor, maar hij heeft weer de nacht in zijn peuterbed geslapen...
Oh en er zit vooruitgang in qua praten! We kwamen er achter dat hij al een hele tijd 'pompoen' zegt (maar die hebben wij alleen in boekjes staan :D ) en gisteren zei hij opeens de naam van mijn zusje! :o (W.endy= nty). En volgens mij zegt hij ook 'haan'.
Dadelijk praat hij nog voor zijn 2e jaar ;)
pi_105368716
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef Asyniur het volgende:
Dadelijk praat hij nog voor zijn 2e jaar ;)
dat noem ik praten hoor O+ *O*
SPOILER: grappig bedoeld disclaimer, voor het geval dat.. tis nog vroeg he...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105368727
Geen idee wanneer sofie de trap gaat aanleren. Wij hebben geen trap. Mijn schoonouders hebben een hele smalle trap mét traplift, en bij mijn ouders is een enge open trap.

De trap hier bij de lift is zo vies, dat ze daar niet met dr handjes aan mag komen.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:26:19 #71
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105369239
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:07 schreef Cooki het volgende:

[..]

dat noem ik praten hoor O+ *O*
SPOILER: grappig bedoeld disclaimer, voor het geval dat.. tis nog vroeg he...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, hij zegt het vooral na.
Alleen de dierengeluiden gebruikt hij om dieren te duiden. Hoewel opa en oma zegt hij ook wel, maar nooit tegen de personen zelf. De enige die hij aanspreekt ben ik, maar alleen als hij wat nodig heeft of moet. Dan krijg je zo'n allerliefst stemmetje dat zegt: mama? en dan krijg je een kusje of hij wijst wat hij wil hebben.
Maar aan de andere kant: hoe langer ik er over nadenk, hoe meer hij misschien stiekem toch wel praat. Want hij wijst ook op de puzzels en maakt dan een koeien- of varkensgeluid (ivm koeien of varkenspuzzel :D )
En gisteren wees hij op papa's drinken dus hij zegt eerst 'mama?', kijkt dan op en verbetert zichzelf: 'papa?' (hij wil dan een slokje).

Mja kaatjejannie, als je zelf geen trap hebt en je kind mag verder toch geen traplopen (ivm vies/gevaarlijk) dan hoef je het voorlopig ook niet aan te leren :N
Als ze strakjes kan lopen, kun je haar leren samen met jou van de trap te lopen aan de hand zodat ze de traptreden niet hoeft aan te raken...
pi_105374407
Wat gaan jullie hard :)

Huize Freecell in de lappenmand, beterschap!

Mart vind traplopen geweldig. Naar boven loopt hij altijd zelf en naar beneden meestal zelf soms wilt hij gedragen worden. Hij loopt met één hand aan de trapleuning (die nog erg hoog is natuurlijk ;) ) en de andere hand wordt vastgehouden door papa/mama of wie dan ook met hem de trap afloopt. En dan moeten we altijd alle treden tellen en bij acht roept hij dan keihard "ACHHH' en sinds vandaag zegt hij bij het tellen ook "één". Het gaat ineens zo hard met praten.

Vanochtend dat ik wat voor een liedje zingt hij toch steeds. En nu weet ik het hoor. "slaap zacht, slaapt zacht, mega mindy houdt de wacht' :+
Hij heeft dat liedje ook 1 of 2 keer gehoord bij de wereld is mooi.
pi_105374580
Ik ben heel langzaam aan het nadenken over een cadeau voor zijn 2de verjaardag (over 3 maanden pas hoor).

Ik zat eerst te denken aan een loopfiets (zn wishone nogwattus) of wellicht een fiets met zijwieltjes. Maar met beide geen ervaring. Ik wil natuurlijk wel dat hij er lang genoeg mee kan doen. Vorig jaar met zijn verjaardag heeft hij zn houten loopkoe gekregen en die bleek na 4/5 maanden alweer te klein voor hem te zijn. Gelukkig hadden we met de geboorte een raceauto loopgeval gekregen die redelijk aan de grote kant is, en daarmee vermaakt hij zich prima. Maar het is toch zonde.
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:18:52 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105374642
Ik ben zo trots op mijn jommetje!
Kijk nou dan! Papa heeft het 1x voorgedaan. Kind heeft het spel nog nooit gezien.
Dat geconcentreerde snoetje! O+
pi_105374884
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef Asyniur het volgende:
Kijk nou dan! Papa heeft het 1x voorgedaan. Kind heeft het spel nog nooit gezien.
Wat een leuk filmpje en wat doet hij dat goed!
pi_105375051
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef Asyniur het volgende:
Asy, ik vind t megastoer van Harry *O*
en ik ben nóg meer :Y vertederd/ontroerd door hoe jij tegen hem praat, hoe je m aanmoedigt en hoe ontzettend verliefd je klinkt *; en ik hou van plat.. deus ze det auch ns teige mich? O+

Harry en Huubke boffen maar! O+

[ Bericht 13% gewijzigd door -Caroline- op 09-12-2011 13:38:46 ]
pi_105376741
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:46 schreef Leandra het volgende:
Freecell, beterschap voor t hele huis :*

Een kleintje dat 's nachts TV kijkt is al heel lang geleden, gelukkig woonden we toen op een flat en waren er nog niet van die ranzige 0900-lekker-wijf reclames die tegenwoordig de hele nacht uitgezonden worden...
We hebben Digitv maar op alle zeg maar ranzige zenders kunnen ze niet komen, beveiliging met cijfercode erop ;)
pi_105376943
Harry, wat goed, praten en kunnen vissen!!

Ymme, Dyon krijgt een loopfiets (met 2 wielen). Een peuterfietsje en een 12 inch fietsje hebben we al van zn broer. Fietsje en loopfietsje zijn beiden leuk en om langer mee te doen :)
pi_105377152
Ymme, vind je zo n draaistoel van Ikea leuk?
doen ze ook jaren mee O+
loopfietsje staat hier op mn verlanglijst op nr 1, stoeltje op nr 2 en duplo op nr 3
en ik wil 123 alles >:)
pi_105377591
Nee Cooki, ik vind ze afschuwelijk :D Die kleuren vooral.

Ja, dus eigenlijk is beide leuk. Loopfiets en fiets met zijwieltjes. ;) Wat heb ik daar nou aan.
pi_105377748
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:33 schreef ymme het volgende:
Nee Cooki, ik vind ze afschuwelijk :D Die kleuren vooral.

Ja, dus eigenlijk is beide leuk. Loopfiets en fiets met zijwieltjes. ;) Wat heb ik daar nou aan.
uhm ik bedoelde eigk of t je leuk leek voor Mart :D
vind je m echt niet geschikt ivm de kleuren? k wist oprecht niet dat dat zo belangrijk kon zijn voor speelgoed dat ook nog ns de ontwikkeling van je kind bevordert :?
ff spammen hoor:
SPOILER
en fiets met zijwieltjes is dacht ik later (ivm trapbeweging) en langer leuk
dan een loopfiets, das voor nu al leuk maar is ie eerder klaar mee (relatief gezien dan he)
pi_105377822
Mart heeft al een stoel. En het huis is ook nog een beetje van ons. Niet alleen maar van Mart ;)
Dus ja, ivm de kleuren en lelijkheid komt er hier niet zn ding in huis. :) En een stoel is niet zo heel erg belangrijk voor de ontwikkeling van een kind lijkt me zo :D
pi_105377976
lama

[ Bericht 23% gewijzigd door -Caroline- op 09-12-2011 14:49:23 ]
pi_105378069
Ik vroeg dan ook alleen naar de ervaring/mening over een loopfiets of fiets met zijwieltjes! ;)
pi_105378208
ja, ik zie t, gelukkig heb ik daar ook informatie over opgeschreven...
heb je er wat aan?

[ Bericht 77% gewijzigd door -Caroline- op 09-12-2011 14:56:19 ]
pi_105379063
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:49 schreef Cooki het volgende:
ja, ik zie t, gelukkig heb ik daar ook informatie over opgeschreven...
heb je er wat aan?
Ja hoor. T maakt de keuze nog moeilijker ;)
Eigenlijk heeft ie met 2 nog niets aan een fiets met zijwieltjes. Een loop fiets op dat moment wel, maar dan niet voor zo heel lang meer. :{ Gelukkig heb ik nog 3 maanden de tijd om na te denken hierover.
pi_105379824
Maar ymme, jullie willen toch ook voor een tweede gaan? Dan kan je de loopfiets toch ook voor de tweede gebruiken?
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:39:10 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105379976
ymme, zo'n loopfiets hebben ze heel lang wat aan hoor!
Mijn moeder was oppasmoeder en echt de grotere kinderen sloegen zich bijna om de 2 loopfietsjes die ze had. En dan heb ik het over kinderen van 4-5 jaar. Die waren echt supersnel op die dingen!
En als je vindt dat hij er niks aan heeft, waarom denk je dan niet aan iets anders? Bijv duplo ofzo?

Cooki, ik ga blozen van je lieve reactie :@
pi_105379985
Ja alles wat hier niet meer gebruikt wordt gaat naar de zolder voor eventuele baby2.
(waar we niet echt actief mee bezig zijn vanwege baan wisseling van manlief).
pi_105380029
Ik weet zeker dat Mart een loopfiets geweldig zal vinden. HIj heeft nu een loop-moter. Maar die begint ook wat te klein te worden. Ik wil hem graag een fiets geven voor zijn 2de verjaardag, maar welke is dus nog de vraag. Denk toch dat het een wishonebike gaat worden.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:46:48 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105380214
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:40 schreef ymme het volgende:
Ik weet zeker dat Mart een loopfiets geweldig zal vinden. HIj heeft nu een loop-moter. Maar die begint ook wat te klein te worden. Ik wil hem graag een fiets geven voor zijn 2de verjaardag, maar welke is dus nog de vraag. Denk toch dat het een wishonebike gaat worden.
maar wat vind je te klein? Wat jij te klein vindt, vinden kids vaak prima! Ik heb nog heel lang op een driewieler rondgecrost omdat ik dat net zo tof vond als mijn grote fiets.
En later heb ik nog heel lang op mijn kleine fiets rondgecrost, terwijl ik al een grotere had.
pi_105380326
Ik denk dat ik hier de enige poster ben die eigenlijk niet weet of Thomas van ons effectief iets zal krijgen voor zijn 2e verjaardag of niet :D Maar de cadeaucultuur zit er bij ons echt niet ingebakken.
pi_105380445
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef Asyniur het volgende:
maar wat vind je te klein? Wat jij te klein vindt, vinden kids vaak prima! Ik heb nog heel lang op een driewieler rondgecrost omdat ik dat net zo tof vond als mijn grote fiets.
En later heb ik nog heel lang op mijn kleine fiets rondgecrost, terwijl ik al een grotere had.
asy :Y
kijk nou ns wat ik vond: (kun je 7 verschillende modellen van bouwen) _O_
http://www.dekvankinderen.nl/shop/index.php?cPath=197_149_1189

briljant.. alleen deze is voor 5-12.. das lang genoeg denk ik O+
pi_105380614
Ymme, fiets en loopfiets hebben ze beiden iets aan tot een jaar of 4-5. Kyllian fietste vanaf 2,5 jaar op een fietsje met zijwieltjes tot 3,5 jaar. Daarna de wieltjes eraf gehaald en kon hij er nog tot 4,5 jaar op fietsen.
Loopfiets heb ik nog geen ervaring mee, maar ik zie er meestal kindjes tussen de 2-4 jaar op 'fietsen'.
pi_105380731
Thomas heeft trouwens zo'n fiets

En daarop gaat hij nu al best vlug vooruit :Y
Ik kijk al uit naar volgende zomer als hij er buiten kan mee rondsjezen :)
pi_105380923
Ik had hm volgens mij al eens laten zien, maar deze staat als cadeau voor over 9 dagen klaar:

pi_105380996
Damn, die van jullie ziet er wel een pak professioneler uit dan die fiets van Thomas :')
pi_105381017
meimeltje, ja die was t O+ 9 dagen nog maar :D je bijna peuter O+
pi_105381507
Mooi Meimel!

Wij hebben voor dametje de Wishbonebike en ik ben er toch wel heel erg verliefd op hoor! Fijne, degelijke mooie fiets :Y

Ik hoor net dat madammeke haar 5e (!!!) poepbroek van vandaag heeft geproduceerd :') (ik ben werken, arme papa _O-)
pi_105386994
Arme muppet vooral ;( haar billen zijn echt mega kapot :o Sudocreme gesmeerd toen ze net naar bed ging.. nog andere tips? Morgenochtend maar even in haar blote billen laten rondhupsen, denk ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')