quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:58 schreef Poppejans het volgende:
Ik poste hier al niet veel meer, maar wil nog even gedag zwaaien want Wolf is vandaag 2 jaar geworden![]()
![]()
tot gauw R.v Groofsken, Dyon,Elyas,Minke,Rienk,Aviva,Florian,Harry,Tirza,Zoe,Daan,Hannah en Mart
en anderen tot over een tijdje!
Ik vergat de helft bij februari haha was nog aan het editenquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:00 schreef leonieke het volgende:
*snik* Thomas is maar 3 dagen jonger dan Mart en dat is al "tot over een tijdje"Daahaag Wolf
Gefeliciteerd
![]()
Gaan jullie kinderen nu al over naar een ander bed? Ik heb de indruk dat Thomas zijn babybed nog groot genoeg isDus hij blijft nog even liggen
Wat snap u niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:56 schreef Cooki het volgende:
Asy, ik snap m niet helemaal: peuterbed?babybed? anyhoed: mindere nachten suckenn
ziet er naar bekend uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef becky27 het volgende:
Dit was van de zomer, op zijn allerergst, daarom heb ik er ook een foto van.
Nu is haar polsje ook ongeveer zo, het jeukt ook wel.
Ze heeft bijna altijd wel een plekje eczeem op d'r polsen.
http://www.kaartje2go.nl/verjaardagskaarten/jarige-wolfquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:04 schreef Poppejans het volgende:
Hey Cooki, waar heb je dat plaatje nou weer gevonden?!
Die heeft mijn man getekend toen Wolf 1 jaar werd! haha. Ik zal hem nog wel ergens online hebben staan dan
quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:48 schreef Asyniur het volgende:
Hier weer een mindere nacht. Hij heeft weer de hele nacht (van middernacht tot 7 uur) in zijn peuterbed gelegen. Ik mijn man gaat strakjes alles omzetten en dan gaan we hem in het peuterbed leggen. Misschien dat dat beter gaat.
ja.. 2x peuterbed?quote:
Dan moet ik me dus nog geen zorgen makenquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:04 schreef Cooki het volgende:
Leonieke, hier ook nog babybed hoor.. groot zat en voorkant kan er tzt nog uit dus, voor hier is t prima.
Als er een tweede komt is t ofcurse natuurlijk wel handig als dreumes in peuterbed gaat liggen tegen de tijd dat baby er is...![]()
ooow daar heeft hij inderdaad het 1 en ander opgezet aan tekeningen. blijkbaar deze ook.Wist ik niet eens hahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:05 schreef Cooki het volgende:
[..]
http://www.kaartje2go.nl/verjaardagskaarten/jarige-wolf
nou dan zal ik die kaartje2go maar sue-en !
of royalties vragen!
ow haha, gelukkig maar! nou ik had wel de mooiste uitgekozen he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:09 schreef Poppejans het volgende:
ooow daar heeft hij inderdaad het 1 en ander opgezet aan tekeningen. blijkbaar deze ook.Wist ik niet eens haha
Oh maar als wij zijn bed willen omvormen, wordt het echt gewoon een klein eenpersoonsbed. De twee zijkanten (met spijlen) gaan er dan uit, nieuwe zijkanten (zoals van een gewoon bed) erin en dan een nieuwe lattenbodem en matras.quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:12 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, hij heeft vannacht dus al de hele nacht (niet avond maar alleen nacht) in peuterbed geslapen. Hij begint gewoon in zijn ledikantje. Vanmiddag ga ik hem meteen in het peuterbed leggen. Niet meer in zijn ledikantje. En als dat goed blijft gaan, haal ik het ledikantje weg.
Leonie, als de zijkant uit Harry's ledikantje had gekund, had ik dat gedaan. Maar dat kan niet bij zijn bedje dus dan maar even zo...
Dat is ook handig zeg!quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh maar als wij zijn bed willen omvormen, wordt het echt gewoon een klein eenpersoonsbed. De twee zijkanten (met spijlen) gaan er dan uit, nieuwe zijkanten (zoals van een gewoon bed) erin en dan een nieuwe lattenbodem en matras.
We hebben zo'n bed gekocht omdat heel zijn kamer dan nog van hetzelfde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |