abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105407825
Gefeliciteerd Poppejans en Wolf *O*
veel plezier bij de peuters :)

edit: poppejans ik zie in je posts er steeds meer namen bij verschijnen _O-
pi_105407835
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 08:58 schreef Poppejans het volgende:
Ik poste hier al niet veel meer, maar wil nog even gedag zwaaien want Wolf is vandaag 2 jaar geworden *O* :W
tot gauw R.v Groofsken, Dyon,Elyas,Minke,Rienk,Aviva,Florian,Harry,Tirza,Zoe,Daan,Hannah en Mart
en anderen tot over een tijdje!
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:00 schreef leonieke het volgende:
*snik* Thomas is maar 3 dagen jonger dan Mart en dat is al "tot over een tijdje" ;) Daahaag Wolf :W Gefeliciteerd :*

Gaan jullie kinderen nu al over naar een ander bed? Ik heb de indruk dat Thomas zijn babybed nog groot genoeg is :Y Dus hij blijft nog even liggen :)
Ik vergat de helft bij februari haha was nog aan het editen
Dankjewel!
En Wolf ligt voorlopig nog in ledikant
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105407845
Leonieke, hier ook nog babybed hoor.. groot zat en voorkant kan er tzt nog uit dus, voor hier is t prima.

Als er een tweede komt is t ofcurse natuurlijk wel handig als dreumes in peuterbed gaat liggen tegen de tijd dat baby er is... :Y
pi_105407846
Hey Cooki, waar heb je dat plaatje nou weer gevonden?!
Die heeft mijn man getekend toen Wolf 1 jaar werd! haha. Ik zal hem nog wel ergens online hebben staan dan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:04:56 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105407850
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 08:56 schreef Cooki het volgende:

Asy, ik snap m niet helemaal: peuterbed?babybed? anyhoed: mindere nachten suckenn -O-
Wat snap u niet?

Leonie, ik was ook van plan om Harry nog heel lang in zijn ledikant te laten slapen. Echter slaapt hij de laatste tijd heel erg slecht en eindigde hij steeds bij ons in bed (en dan kan ik niet slapen). Dus we hadden het peuterbed opgezet zodat ik samen met hem in een bedje kon liggen op zijn eigen kamer. Dan kan ik wegsluipen als hij slaapt en slapen we allemaal goed. Maar dat slapen in zijn peuterbed gaat (gedurende de nacht) zo goed dat we maar gaan proberen of hij helemaal over kan. Nu staan er namelijk op zijn kleine kamertje 2 bedjes, waarvan eentje voor zijn klerenkast. Niet handig dus ;)

Wolfje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
pi_105407851
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef becky27 het volgende:
Dit was van de zomer, op zijn allerergst, daarom heb ik er ook een foto van.
Nu is haar polsje ook ongeveer zo, het jeukt ook wel.

Ze heeft bijna altijd wel een plekje eczeem op d'r polsen.
ziet er naar bekend uit ;(

ook dat het het ergste is in de zomer. bij mij komt dat omdat ik allergisch ben voor mijn eigen zweet

gefeliciteerd wolf en poppejans *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105407855
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:04 schreef Poppejans het volgende:
Hey Cooki, waar heb je dat plaatje nou weer gevonden?!

Die heeft mijn man getekend toen Wolf 1 jaar werd! haha. Ik zal hem nog wel ergens online hebben staan dan
http://www.kaartje2go.nl/verjaardagskaarten/jarige-wolf

nou dan zal ik die kaartje2go maar sue-en ! :o
of royalties vragen!
pi_105407861
Ja, hier dus ook nog ledikant :Y
pi_105407866
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 08:48 schreef Asyniur het volgende:
Hier weer een mindere nacht. Hij heeft weer de hele nacht (van middernacht tot 7 uur) in zijn peuterbed gelegen. Ik mijn man gaat strakjes alles omzetten en dan gaan we hem in het peuterbed leggen. Misschien dat dat beter gaat.
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:04 schreef Asyniur het volgende:
Wat snap u niet?
ja.. 2x peuterbed?
ik ben zo pms... :X
pi_105407871
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:04 schreef Cooki het volgende:
Leonieke, hier ook nog babybed hoor.. groot zat en voorkant kan er tzt nog uit dus, voor hier is t prima.

Als er een tweede komt is t ofcurse natuurlijk wel handig als dreumes in peuterbed gaat liggen tegen de tijd dat baby er is... :Y
Dan moet ik me dus nog geen zorgen maken ;)

Asy, helemaal duidelijk :Y Twee bedjes zouden in zijn kamer ook niet passen. Alhoewel, het zou zelfs geen optie zijn want zijn ledikant zal omgevormd worden naar zijn peuterbed. Het zal wel moeten lukken dus bij ons :D
En hier zou er dus sowieso een tweede bed moeten komen als er een tweede zou komen gezien het doorgroeibed.
pi_105407878
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:05 schreef Cooki het volgende:

[..]

http://www.kaartje2go.nl/verjaardagskaarten/jarige-wolf

nou dan zal ik die kaartje2go maar sue-en ! :o
of royalties vragen!

ooow daar heeft hij inderdaad het 1 en ander opgezet aan tekeningen. blijkbaar deze ook.Wist ik niet eens haha
pi_105407888
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:09 schreef Poppejans het volgende:
ooow daar heeft hij inderdaad het 1 en ander opgezet aan tekeningen. blijkbaar deze ook.Wist ik niet eens haha
ow haha, gelukkig maar! nou ik had wel de mooiste uitgekozen he? *;
tof joh, dat je man dat kan, heb ik altijd bewondering voor , die talenten _O_
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:12:14 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105407896
Cooki, hij heeft vannacht dus al de hele nacht (niet avond maar alleen nacht) in peuterbed geslapen. Hij begint gewoon in zijn ledikantje. Vanmiddag ga ik hem meteen in het peuterbed leggen. Niet meer in zijn ledikantje. En als dat goed blijft gaan, haal ik het ledikantje weg.

Leonie, als de zijkant uit Harry's ledikantje had gekund, had ik dat gedaan. Maar dat kan niet bij zijn bedje dus dan maar even zo...
pi_105407916
asy, dank u, ik voel me weer een stuk minder dom :')
en over peuterbedden: ik weet nog dat thomas naar een groter bed ging: dat glunderende koppie, priceless!
t zag er niet uit: zo n mini in een groot bed, maar zoo lief *;

wij hebben n kabouterbedje van mn zus gekregen (zal wel peuterbedformaat zijn).. t matras ligt al achter t ledikantje van lucas.. zou ik kunnen gaan liggen als t nodig is...
we zetten dat bed pas op als de voorkant (van zn ledikant) eruit is geweest, anders heb ik voor de kat-zn-viool een bedje met uitneembare voorkant gekocht :P
pi_105407944
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:12 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, hij heeft vannacht dus al de hele nacht (niet avond maar alleen nacht) in peuterbed geslapen. Hij begint gewoon in zijn ledikantje. Vanmiddag ga ik hem meteen in het peuterbed leggen. Niet meer in zijn ledikantje. En als dat goed blijft gaan, haal ik het ledikantje weg.

Leonie, als de zijkant uit Harry's ledikantje had gekund, had ik dat gedaan. Maar dat kan niet bij zijn bedje dus dan maar even zo...
Oh maar als wij zijn bed willen omvormen, wordt het echt gewoon een klein eenpersoonsbed. De twee zijkanten (met spijlen) gaan er dan uit, nieuwe zijkanten (zoals van een gewoon bed) erin en dan een nieuwe lattenbodem en matras.
We hebben zo'n bed gekocht omdat heel zijn kamer dan nog van hetzelfde is.
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:22:20 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105407966
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 09:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

Oh maar als wij zijn bed willen omvormen, wordt het echt gewoon een klein eenpersoonsbed. De twee zijkanten (met spijlen) gaan er dan uit, nieuwe zijkanten (zoals van een gewoon bed) erin en dan een nieuwe lattenbodem en matras.
We hebben zo'n bed gekocht omdat heel zijn kamer dan nog van hetzelfde is.
Dat is ook handig zeg! :Y
Wij zijn daar vergeten rekening mee te houden.
Nou ja, zo is het ook opgelost. Ben alleen benieuwd hoe het gaat :D
pi_105407976
Mja, als ik het nu bekijk, misschien niet zo handig. Ik heb er nooit bij stilgestaan toen ik zwanger was dat een kind niet zo makkelijk overgaat van het ene bed naar het andere. Maar we hebben wel nog een reisbedje, dus eventueel zouden we dit een tijdje kunnen inschakelen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:35:28 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105408051
Wolf, gefeliciteerd met je verjaardag *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:44:37 #169
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105408127
Wolf gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Hieperdepiep hoera!!

Hier een redelijk goede nacht... wel onrustige avond... 2x uit bed geweest... en veel slaaphuiltjes, maar dan viel ze steeds toch weer weg... Rond 2 uur heeft ze ook even 5 mij bij me gelegen en half 6 was ze weer wakker..
Maar... voor een niet helemaal fit meisje heb ik geen klagen!
Ze ligt er nu weer in ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105408175
Goedemorgen :)
Mijn hummel heeft nog steeds diarree en is niet heel vrolijk. Verder niet dramatisch, maar gewoon net hum zeg maar.

En Florian blijft never in een peuterbed liggen, dus hier ledikant tot hij eruit groeit gok ik ;)
pi_105408436
Poppejans van harte gefeliciteerd met je kleine peuter!! O+ *O* *O*
Tot over 8 dagen!
pi_105408439
Van harte gefeliciteerd met je peuter, Poppejans en met natuurlijk alweer 2 jaar mama zijn! Hoop dat je snel weer mag ervaren hoe het ook al weer is, zo'n klein hulpeloos hummeltje. O+
pi_105408475
Wolf, van harte jongen! Poppejans, tot snel bij de peuters! Maak er een geweldige dag van vandaag!
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:42:45 #174
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_105408667
WOLF *O* Gefeliciteerd jongen! O+
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_105408914
Dankjulliewel! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')