Mag ik hem reserveren?quote:
Heb je een foto?quote:Op zondag 11 december 2011 13:07 schreef Cooki het volgende:
opruiming(en nee, dit wil ik niet bewaren voor mn evt 3e
)
• fisher price draaitol
Das een leuk ding!quote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef Cooki het volgende:
[..]
zoiets: maar dan met gebruikssporen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Cooki het volgende:
tuurlijk dat weet ik toch, maar jouw huubke
krijgt straks al zoveel van me, dat je me smeekt om t weer mee naar huis te nemen.. t speelgoed dan he, huubke wil je zeker zelf houden
Ik smeek niks, mijn man vast welquote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Cooki het volgende:
tuurlijk dat weet ik toch, maar jouw huubke
krijgt straks al zoveel van me, dat je me smeekt om t weer mee naar huis te nemen.. t speelgoed dan he, huubke wil je zeker zelf houden
Wat vraag je hiervoor?quote:Op zondag 11 december 2011 14:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een maxi cosi priori te koop.
Deze
[ afbeelding ]
Een licht houten box met lade en een kinderstoel, ook van licht hout
Ik heb er 3 geloof ik. Donkergrijs, roze en wit. Staan in album in linkje hieronderquote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjesrompers mt 74/80 met lange mouw. Wie heeft er nog wat liggen die ik kan overnemen?
Mt 74 in onderschriftquote:Op zondag 11 december 2011 20:49 schreef Linda2205 het volgende:
Noah is uit maat 62 gegroeid
https://picasaweb.google.(...)CFfA&feat=directlink
Ook nog met een paar dingetjes van Lotte in die maat.
Tevens hou ik me aanbevolen voor jongenskleertjes mt. 74 en meisjes mt. 98
Oeh, spannend, ben benieuwd!quote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef Kleurdoos het volgende:
linda, de autoromper/bussen? en t hemagestreepte jumpsuitding.. past wel in 1 enveloppe he(evt, t zwarte broekje erbij als dat ook past)
en ik heb t perfecte ding voor je dochter gevonden.
als je me je adres nog een keertjes doet (van je moeder)n stuur ik m van de week op!
Ik kan alleen maar mobiel internetten nu, ivm kapotte laptop, en kan je onderschrift dus niet zien. Wil je 'm miss even hier neerzetten voor me?quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef mrien het volgende:
[..]
Mt 74 in onderschriftheb nog wat in de kast dat nog op de foto moet, volgt morgen denk ik
Doen we! Foto komt morgen, lig al in bed en heb geen zin meer om op te staanquote:Op zondag 11 december 2011 23:17 schreef Sugarsnap het volgende:
Linda, ik zou iig de hema romper en het aardbeiensetje (shirt + broekje) van je willen, en die h&M ff voor de zekerheid een foto'tje
Mrien, zijn alledrie prenatalrompers, en mijn ervaring is dat die smal vallen en dat is Eline nu bepaald niet
Aber natürlich! Dat was ook echt een supershirtje! Even pmmem?quote:Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef mignonne het volgende:
oh lindaik denk dat dat ene shirtje mn kleine leuk zou staan van de zomer, die blauw-wit gestreepte die ooit van mn grote was
![]()
mag ik die van je overnemen, en de twee h&m shirts ook?
https://lh5.googleusercon(...)lk/s640/CIMG3209.JPG
en
https://lh4.googleusercon(...)Hs/s512/CIMG3211.JPG
de gestreepte dus.
yes primaquote:Op zondag 11 december 2011 23:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Aber natürlich! Dat was ook echt een supershirtje! Even pmmem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |