quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef Solagratia het volgende:
Vandaag mocht Amy een halve boterham en nu heeft ze eczeemOp haar buikje, knieholtes, gezichtje. Sinds we gestopt waren met gluten en ze koemelkvrije voeding kreeg, had ze al geen eczeem meer. Ook niets gezien bij introductie van koemelk en nu weer eczeem.
As, mn oudste heeft er in deze maanden ook veel meer last van... (in de zomer niet)quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:45 schreef As1981 het volgende:
Ik was juist zo blij dat hij er het eerste jaar helemaal geen last van heeft gehad, en nu ineens.
Ik doe er wel extra m'n best voor. Niet zweten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef Cooki het volgende:
meh.. simmu, das niet tof .. en voorkomen te zweten is ook bijkans onmogelijk.. wat rottig..
Fee-nix wat klinkt dat stoer en lief! En dat aaien, smelt! Ik ben benieuwd hoe t eerste nachtje gaat... vertel je morgen wel he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:13 schreef Fee-nix het volgende:
Jesper ligt nu voor het eerst te slapen op z'n nieuwe kamertje! Hij vond het wel spannend allemaal volgens mij, want hij lag toch een herrie te maken toen hij er net in lag! Na een half uur ben ik bij hem gaan zitten en heb ik m geaaid tot ie in slaap viel (binnen 5 minuten). Nouja, ik had al verwacht dat het wennen zou zijn. En nu heeft ie tenminste nog zo'n twee maandjes de tijd om dit kamertje als zijn kamer te gaan zien, voordat de baby komt!
Tot nu toe slaapt hij heerlijkquote:
Bij de intertoys keken ze me aan: QUE? .... dus daar verkopen ze ze niet..quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:53 schreef Reilain het volgende:
Bilibo check
Oona heeft een grote oranje en 6 kleintjes voor haar verjaardag gehad
jah, ik heb nog ff gezocht en ik heb de gamebox en twee grote hier besteldquote:Op zondag 11 december 2011 06:51 schreef Reilain het volgende:
wij hebben hem online besteld..
een grote en de gamebox.... (6 kleintjes en de pixel..)
pixel ligt in de kast voor 'later'
quote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef becky27 het volgende:
Luisteren: wat is dat? Ik heb al wel 10.000 keer gezegd dat dit niet mag......
[ afbeelding ]
Je kunt niet zeggen dat ze geen fantasie heeftquote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuk een bikiniquote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef DaviniaHR het volgende:
Mss ga ik wel zo'n bikini vragen voor Aviva's tweede verjaardag. Klinkt als een leuk ding.
een troost; ik heb een soortgelijke foto, maar dan van selene die zich klem heeft gewerkt in der bed.quote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee andersom.quote:Op zondag 11 december 2011 16:44 schreef Mereltje het volgende:
Becky leuk keukentjeklimt ze er dan in de wasbak en kan ze er dan niet meer uit?
nja, wat ik dan zou doen: niet ingrijpen dmv haar dan eruit halen (redden). je klom er zelf in, klim er dan maar zelf uit. maar ja. ik zei al; ik ben in zulke dingen een beetje een harde lijn bikkel mamaquote:Op zondag 11 december 2011 20:18 schreef becky27 het volgende:
Simmu, nee dan staat ze te jammeren dat ze er uit wil. Want er zelf uit klimmen is toch wel eng.
Mereltje, wat goed dat Femke zo praten, leuk is dat he. Noortje begint ook steeds meer 3/4 woordjes zinnen te zeggen als "papa puzzel maken" "mama waar ben je". Het is echt fijn dat ze steeds beter duidelijk kan maken wat ze wil.
Ik kan dat niet, maar ben ook bang dat ze eruit valt. Ik vind het knap dat je het wel kan. Ik zou meer een harde lijn bikkelmama moeten zijn maar ja, dat ben ik helaas (nog) niet en papa is helemaal een zacht ei. Zodra Noortje lief doet tegen een knuffel (lees Pino) dan koopt papa die voor haar, ook al is het de dag NA sinterklaas.quote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, wat ik dan zou doen: niet ingrijpen dmv haar dan eruit halen (redden). je klom er zelf in, klim er dan maar zelf uit. maar ja. ik zei al; ik ben in zulke dingen een beetje een harde lijn bikkel mama![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |