Hihi.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Ashina het volgende:
Kwisted spannend!! Maar zou het niet zo kunnen zijn dat je deze keer een late eisprong heb gehad? Heb je voor de zekerheid geklust? Ik ga voor je duimen
[..]jou gedachte
![]()
Gelukkig heb je afleiding tijdens je wachtdagen. Ga je lang op vakantie?
Enne misschien een hele domme vraag, maar wat wordt er toch steeds met XD bedoeld?
Oh haha, thanks! XD hihi doe ik het weerquote:
ghihi jaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Kwisted het volgende:
oh en ik wist ook niet wat XD was, ik had Enfen al gePM-ed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:40 schreef Cooki het volgende:
Phaidra, dank je!![]()
ok, wie was er ook al weer wel/niet van de signalen?![]()
t is magisch hoor en tegelijkertijd hilarisch, toch ff spoileren
Hahaha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeder natuur heeft het heel handig gemaakt; symptomen van je cyclus lijken ook op de symptomen die je hebt als je zwanger bent. Of het kan iig.
![]()
Handig toch?
Ik probeer er maar niet te veel van te denken, heb het toch altijd fout
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:06 schreef milka82 het volgende:
Ik had bij mijn jongste ook de krampen dus ik al *jenk jenk weer niet gelukt* fase. Ondertussen vreet dit 22 maand oud monster van alles uit! Bij de oudste daarintegen begon ik potten Rolmopsen leeg te vreten,toen bleek ik al 10! Weken zwanger te zijnUuuh,oeps!
Whahahaquote:Op donderdag 8 december 2011 19:09 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
* Cooki bedenkt zich net dat ze al 2 dagen achter elkaar haringen vreet...
![]()
signalenlijst aanpassen?
ik heb nul hoop:quote:Op donderdag 8 december 2011 19:37 schreef Enfermera het volgende:
WhahahaJe gaat dan in alles wat zien he
Geef je jezelf niet teveel hoop?
eigk kan dat boven bijna ieder bericht in dit topicquote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef _aurum_ het volgende:
Qua slijmshizzle, schijnbaar weet ik hoe het werkt voor mijn lichaam en is ieders lichaam anders /disclaimer
Whahaha okequote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik heb nul hoop:
mijn ervaring![]()
hoe naar klinkt dat
:
als ik nix voel behalve boeren vlak voor NOD dan is t raak....
en ik heb nu al een waslijst aan signalen, dussss.... en boeren alleen van de cola van spewey
Uhhuh, heerlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef Ashina het volgende:
enfermera, al is t alleen maar genieten van het uitzicht, de sfeer, tijd voor elkaar hebben, lekker uit eten, rustig aan doen *zucht...jaloers* Iwintersport
Cooki!!!Ik ga t niet in een spoiler zetten hoor
oooeeeeeh, aaaaah spannend
![]()
haringjammie. Heb je de ovulatietesten gebruikt deze maand?
Ik ben het helemaal met enfermera eens! Wie heeft het ooit bedacht dat de symtomen van je cyclus zo veel lijken op die van als je zwanger bent![]()
Weet je wat ik lastig vind, dat ik elke maand andere "klachten"heb. Elke keer denk ik, dit heb ik nog nooit gehad dus misschiennnnn en dan word ik toch weer ongesteld.
Milka kwam je er bij je 2de pas achter bij 10 weken? Was je wel ongesteld dan en heb je niet dezelfde syptomen gehad als bij je eerste?
en rolmopsenhmmmm ik krijg honger van dit forum
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:06 schreef milka82 het volgende:
Ik kwam er bij de eerste pas achter met tien weken,maar toen was ik negentien,Russisch Roulette met de pil en voila!
^^quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:14 schreef Women86 het volgende:
Voor jou ook spannend dus, sethiwe. Ik hoop voor je dat het raak is!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga ook niet plassen voor zij geplast heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb nu al bewondering voor je!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:42 schreef Sethiwe het volgende:
. Maar ik probeer nog even geduldig te wachten aangezien eerste keer na het stoppen met de anticonceptie het 50 dagen duurde.![]()
Enfermera, wintervakantie:lekker relaxen, leuke sfeer altijdalvast veel plezier gewenst .
50 dagen ga ik niet redden, had wel uitgerekend dat ik dan met kerst uit komquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:05 schreef Mangostine het volgende:
Sethiwe, je gaat toch niet weer 50 dagen wachten? Hoe voel oe verder?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:10 schreef Kwisted het volgende:
Helaas, geen twee streepjes. Ik snap er niks meer van![]()
Nog een kleine hoop dat ik op mijn NOD positief test, maar ik stel me er niet op in. En ik voel me zo zwanger!
Kwisted ik heb de dag voor mijn NOD negatief getest (met ochtendurine)quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:10 schreef Kwisted het volgende:
Nog een kleine hoop dat ik op mijn NOD positief test, maar ik stel me er niet op in. En ik voel me zo zwanger!
Dit dus Kwisted! Bij mijn eerste zwangerschap (die later mis ging helaas) testte ik een dag voor NOD ook hartstikke negatief! De dag erna was daar ineens dat lichte streepje! Ik zou je kansen niet afschrijven vier dagen voor NOD, het is nog vroeg meis!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:20 schreef covie het volgende:
[..]
Kwisted ik heb de dag voor mijn NOD negatief getest (met ochtendurine)
En op mijn nod duurde het echt wel 3/4 minuten voor er een licht streepje kwam.
Je zit nu nog 4 dagen voor je NOD dus dat je negatief test zegt nog niks!!
Ja! ook dat nog! je bent 4 dg voor NOD, das nog te vroeg om een mogelijke zwangerschap af te strepenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:28 schreef twentemeisje het volgende:
Dit dus Kwisted! Bij mijn eerste zwangerschap (die later mis ging helaas) testte ik een dag voor NOD ook hartstikke negatief! De dag erna was daar ineens dat lichte streepje! Ik zou je kansen niet afschrijven vier dagen voor NOD, het is nog vroeg meis!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:56 schreef Cooki het volgende:
[..]
Ja! ook dat nog! je bent 4 dg voor NOD, das nog te vroeg om een mogelijke zwangerschap af te strepen![]()
bij mn Thomas zwangerschap heb ik op NOD negatief getest, NOD+1dg negatief en NOD+2 positief...en ik wist t al vóór NOD .... dus.. "gewoon ff" wachten
en ik hoop op een vette plus op NOD of ms een paar daagjes later...
moraal van het verhaal..quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:42 schreef Sethiwe het volgende:
. Maar ik probeer nog even geduldig te wachten aangezien eerste keer na het stoppen met de anticonceptie het 50 dagen duurde.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:10 schreef Barreltje het volgende:
moraal van het verhaal..
pas na 50 dagen plassen
daag je me nu uit?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:25 schreef Women86 het volgende:
haha ja hoor 50 dagen wachten, dat houd niemand hier vol!
Ik heb nog geen testen in huis, dus daar kan het niet aanliggen, maar moet zo wel naar het kruidvat.... dillemaquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:55 schreef Cooki het volgende:
ja, ik ben ook benieuwd of ik t tot maandag red.. die testen liggen er anders maar he?
bij sensitest. nl zijn ze goedkoper! maja.. dan heb je ze ws maandag pas in huis..quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:04 schreef Sethiwe het volgende:
Ik heb nog geen testen in huis, dus daar kan het niet aanliggen, maar moet zo wel naar het kruidvat.... dillema
t ligt er aan hoeveel je er gaat bestellenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:11 schreef Sethiwe het volgende:
Voor mij is eerder het dillema, haal ik nu een test en wacht ik tot volgende week met testen.
Of haal ik volgende week een test en test ik gelijk?
Denk als ik hem nu haal dat ik de test niet kan laten liggen.
Maar misschien kan ik idd die sensitest bestellen.
Zal zo eens kijken op die site.
Het pakje kan wel gewoon door de brievenbus?
Want ben niet thuis en om die nou weer bij de buurvrouw op te moeten halen, zie ik ook niet zitten.
Wellicht een idee!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:56 schreef Troeta het volgende:
http://www.zwangerenkids.nl/Webwinkel-Product-10330922/GRATIS-PROBEREN:-3-uiterst-gevoelige-zwangerschapstesten-dipstick.html
3 gratis zwangerschapstesten, alleen 2 euro verzendkosten.
of zit je nog niet op 4 dagen voor je NOD, want ook al weet je zeker wanneer je eisprong was, dan nog kan de ene innesteling langer duren dan de ander.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:10 schreef Mangostine het volgende:
Misschien ben jij die 7% ? Wacht gewoon es je NOD af...
ik gebruikte toen (bijna 11 jaar geleden) predictor.. die schijnt niet zo gevoelig te zijn, maar wist ik veel.... en... ik weet nu dus nog niet of mn lichaam later dan normaal de juiste HCG waarde toont... maja...quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef Kwisted het volgende:
@ Cooki, Twentemeisje en Covi. Wat voor testen hadden jullie dan gebruikt? Ligt het dan niet aan de gevoeligheid van de test?
Heu. Wat gek joh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:10 schreef Kwisted het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:15 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
zullen we een TT change aanvragen?
50 dagen na NOD wachten op t tweede streepje![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:48 schreef Spewey het volgende:
Cooki, ik heb vannacht over je gedroomdIk zat erbij toen je ging testen en hij was positief.
![]()
Spewey, ik kom NU naar je toe!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:17 schreef Poppejans het volgende:
Dames, wat maken jullie elkaar en jezelf de kop gek. Heerlijk om te lezen hahaha
nope.. dat duurt nog 2 dagen, die woont zo ver wegquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:15 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki ben je al bij Spewey aangekomen?
hihi twinkle.. hier ging het ook zo ongeveer zo..quote:Op zondag 11 december 2011 09:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Eindelijk eindelijk eindelijk mag ik over niet al te lange tijd ook mee gaan doen in dit topic.
Sinds een jaar heb ik het gevoel dat ik klaar ben voor kinderen. Diverse gesprekken met manlief erover gehad. Hij was er echter nog niet echt over te spreken.. Dus toch maar braaf door blijven gaan met slikken van pil en het er vooral niet teveel over hebben.
Echter, ik haal altijd voor een jaar de pil en toen ik met mijn een na laatste strip bezig was, hebben manlief en ik het er nog eens goed over gehad. IK WIL NU! Maar ik moet hem dus ook vooooraaaal niet gaan pushen.... Aangekondigd dat ik met de laatste pilstrip zou gaan beginnen, en dat ik van hem een antwoord wilde of ik binnenkort opnieuw naar de apotheek moet voor een nieuwe voorraad of dat heel misschien ...
![]()
En laatst ineens vanuit het niets kwam hij met de mededeling dat hij er klaar voor was .. Dat hij aan het idee gewend is dat er wat dingen in zijn leven gaan veranderen, maar dat hij ook graag wil.. WAAAAAAAAAAAAH![]()
Dus, om een lang verhaal kort te maken. Der zitten nog 10 pillen in de strip en dan is het klaar! Dan even afwachten hoe mijn cyclus op gang komt en dan kan ik voortaan ook meepraten met jullie meiden hier![]()
![]()
En het grappige is dat ik zo mijn best deed om het er vooral maar niet over te hebben, en dat hij nu constant erover bezig is.. De schat
nu krijg ik trek in een gebakken eitjequote:Op zondag 11 december 2011 09:42 schreef Mangostine het volgende:
Freubelot, je zou gewoon een paar ovutesten kunnen inslaan toch, mocht het niet nodig zijn ben je ze hier ook zo weer kwijt![]()
Sopho, spierpijn d'rvan?Sterkte nog, de rest van de klusperiode!
Ik was al aan het klussen begonnen, volgens mij voelde ik vanochtend een ei springen. Doe mij maar een bevrucht eitje deze zondagochtend![]()
Het is volgens mij wachten op Cooki, Labelloo, Kwisted voor poging 2,... wie nog?
dat zou toch zonde zijnquote:Op zondag 11 december 2011 09:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nu krijg ik trek in een gebakken eitje
kippe-eitjequote:
Twinkle welkom! Ik vind juist daarom dit topic fijn. Er wordt met je meegeleefd en je wordt met je benen weer op de grond gezet. Gezellig dat je meedoet en succes met ontpillen!quote:Op zondag 11 december 2011 10:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kijk er echt naar uit!! Het liefste zou ik willen dat het gisteren al zo ver was... Oww mijn geduld gaat nog heel erg op de proef gesteld worden komende maanden denk ik!!
morgen pas??quote:Op zondag 11 december 2011 11:28 schreef Labelloo het volgende:
Mag ik de regen openen morgen..?? Zou toch zooo leuk zijn!!!![]()
Welkom Twinkle20! Hopelijk is het straks snel raak!
nou,quote:Op maandag 12 december 2011 07:36 schreef Mangostine het volgende:
Cooki, jammer![]()
Irritant ook dat je lichaam je zo voor de gek houdt.
die goeie chinees...quote:Merk nu dat het toch wel lastig is, zo'n onregelmatige cyclus. Krampjes kunnen vanalles betekenen: ovulatie? Innesteling? Goeie chinees gisteren?![]()
Mijn NOD zou uiterlijk op 31 december uitkomen.
ahh +50 dagen dusquote:Op maandag 12 december 2011 09:55 schreef Labelloo het volgende:
Balen Cooki en AED!!![]()
Hier wel getest vanmorgen, maar negatief helaas.. Gisteren en eergisteren had ik een druppel bloedverlies, dus ik hoop op een innestelling...!
quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 09:10 schreef Sopho het volgende:
Cooki, dat was wel heel vroeg vanochtend![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 09:50 schreef Barreltje het volgende:
*duimt*
al zou ik , als ik ooit een tweede streepje heb , niet als eerste naar fok rennen en het daar posten
Goedemorgen zeg! Dan heb ik niks te klagen met op zaterdag half zes.quote:Op maandag 12 december 2011 11:20 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]en toen waren mn dreumes en ik al anderhalf uur wakker
ja, 50 dg wachten, streepjes scoren en dan TT change aanvragenquote:Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef Sethiwe het volgende:
Ik doe helaas niet mee, heb getest maar was negatief, ga toch maar 50 dagen wachten de volgende keer.
is gelukkig niet iedere dag zo, maar dit was wel "hell" ja of eigk hell no ...quote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef Sopho het volgende:
Goedemorgen zeg! Dan heb ik niks te klagen met op zaterdag half zes.
dat jaquote:Ik zie helaas nog geen streepjes. Opsparen voor de Kerstdagen? En Barreltje: we rennen dus wel gelijk naar Fok hoor!
liefquote:Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef Zoë23 het volgende:
Keek even of kwisted getest had.. Hoop op 2streepjes
Voor alle dames hier ook
*duimt verder*
quote:ieder nadeel heb z'n voordeel
Het kan heel goed dat je eisprong toch iets later komt? Hoe was dat met de vorige keer, enig idee? Succes in elk geval!quote:Op maandag 12 december 2011 23:15 schreef Spewey het volgende:
Volgens menstruatiekalender zou m'n eisprong vandaag zijn geweest maar heb nog niets gezien op een ovutestje, hmm, zal hem toch niet gemist hebben? Oh well, we merken het vanzelf.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:32 schreef SupremeEvil het volgende:
OMG
Ik plas net een tweede streepje...
In shock...en ik was nog aan het ontpillen joh, zat op dag 48 te wachten om ongesteld te worden
Hahaha
Trillende benen...
Laat de streepjes regen maar beginnen!
ik heb 'm denk ik gemist, maar wanneer is je NOD?quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:58 schreef Labelloo het volgende:
SupremeEvil gefeliciteerd!!! (insert jompelsmiley)!!!!
En wat lief, al die duimen die hier draaien!! Zojuist weer test gedaan maar negatief. Maar nog geen bloed, dus dat geeft moed!! Dit was mijn laatste test, dus vanmiddag maar ff nieuwe halen als er nog geen bloed is!
* Labelloo blijft positief!!
Gisteren eigenlijk. Maar mijn eisprong is meestal wat laat, rond dag 20/21. Vandaag is dag 30 van mijn cyclus, dat is wellicht wat snel voor een positieve test?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb 'm denk ik gemist, maar wanneer is je NOD?
@ Supreme: Gefeli!
Hoe is je cyclus normaal? Zit je rond de 30 dagen of heb je weleens uitschieters naar boven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:15 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Gisteren eigenlijk. Maar mijn eisprong is meestal wat laat, rond dag 20/21. Vandaag is dag 30 van mijn cyclus, dat is wellicht wat snel voor een positieve test?
Eigenlijk altijd rond de 28/29/30 dagen. Een keer volgens mij 32 gehad. Dus wel regelmatig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Hoe is je cyclus normaal? Zit je rond de 30 dagen of heb je weleens uitschieters naar boven?
Dat zou ik, denk ik, ook doen. Dan zit je ook 11 of 12 dagen na je ei, meer kans op een positieve test!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga duimen Labelloo, spannend!
Ik zou nog 2 dagen wachten en dan testen. Omdat je dan op dag 32 zit en dat is je langste cyclus geweest.
Maar dat ben ik
wat doe je hier dan nog..quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:18 schreef Spewey het volgende:
WooHoo! Gefeliciteerd SupremeEvil!!
Net een positieve ovutest hier gehad, toch niet gemist, je had gelijk Lijnloos!
What she said... Hup! Zoek vent en bespring!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat doe je hier dan nog..
hup hup!
niet lullig voelen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef SupremeEvil het volgende:
Ergens geloof ik het nog niet helemaal...
Vind het ook een soort van lullig voor de meiden hier dat het hier gelijk raak was, beetje dubbel!
Tweelingen komen hier in beide families voor...
Moet nog steeds de dokter bellen, maar er lopen steeds collegas heen en weer door het pand...
*Thee tegen beeldscherm sproeitquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:38 schreef Sopho het volgende:
[..]
Ja maar dubbel genaaid houdt beter!
Wat Spewey en Barreltje zeggen: niet nodig, bij de een gaat t sneller dan bij de ander en iedereen is blij voor je! Wat fijn dat t zo snel gelukt is!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef SupremeEvil het volgende:
Vind het ook een soort van lullig voor de meiden hier dat het hier gelijk raak was, beetje dubbel!
Ik zat het net even na te kijken. Vanaf mei is mijn langste cyclus 30 dagen geweest (2x). De rest was 27 of 28... Ben benieuwd hoor! Maar ik wacht nog inderdaad even 2 dagen af.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga duimen Labelloo, spannend!
Ik zou nog 2 dagen wachten en dan testen. Omdat je dan op dag 32 zit en dat is je langste cyclus geweest.
Maar dat ben ik
Dat moet je inderdaad niet denken, het is toch fijn dat het zo snel gelukt is!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef SupremeEvil het volgende:
Ergens geloof ik het nog niet helemaal...
meh.. ben je zelf ongeschonden?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:15 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit hier in zo'n niemandsland qua cyclus, dag 37, geen voortekenen en een negatieve test.
Kortom nog weer een heleboel geduld nodig.
En mij stemming is al niet zo, want heb mijn auto ook nog eens total loss gereden.
Maar goed van de week maar eens op zoek naar een andere auto.
Ben benieuwd Aurum. Heb je normaal ook zo lang van tevoren die klachten (dat werd al gevraagd, maar het is me nog niet helemaal duidelijk)? Ik had toen ook echte ongesteldheidsklachten. Alleen een kleine week te vroegquote:Op woensdag 14 december 2011 08:12 schreef _aurum_ het volgende:
Sethiwe! Da's schrikken
Ben je allrisk verzekerd of mag je je spaargeld uit gaan zwaaien?
Qua cyclus: Mjaah, we zien wel of mijn voorgevoel klopt
He gats, wat vervelend joh..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:15 schreef Sethiwe het volgende:
Aurum balen van die voortekenen. Je zei laatst al dat je je lichaam goed kende, hoop voor je dat het toch anders is.
egopost:
Ik zit hier in zo'n niemandsland qua cyclus, dag 37, geen voortekenen en een negatieve test.
Kortom nog weer een heleboel geduld nodig.
En mij stemming is al niet zo, want heb mijn auto ook nog eens total loss gereden.
Maar goed van de week maar eens op zoek naar een andere auto.
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 14 december 2011 08:12 schreef _aurum_ het volgende:
Sethiwe! Da's schrikken
Ben je allrisk verzekerd of mag je je spaargeld uit gaan zwaaien?
Qua cyclus: Mjaah, we zien wel of mijn voorgevoel klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben pas heel kort bezig (dit is pas 2e ronde), maar toch. Ongeduld
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
spannend!quote:Op woensdag 14 december 2011 10:30 schreef Labelloo het volgende:
Even snel, want op werk, maar nog geen bloed hier!! Ik weet nog niet wanneer ik ga testen..
ik heb nu klachten alsof ik dit weekend ongesteld ga worden? Soms krampje hier en daar, funky afscheiding. Geen gevoelige borsten though.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ben benieuwd Aurum. Heb je normaal ook zo lang van tevoren die klachten (dat werd al gevraagd, maar het is me nog niet helemaal duidelijk)? Ik had toen ook echte ongesteldheidsklachten. Alleen een kleine week te vroeg
Duimstand engaged!
Spannend! Morgen met ochtendurine??quote:Op woensdag 14 december 2011 10:30 schreef Labelloo het volgende:
Even snel, want op werk, maar nog geen bloed hier!! Ik weet nog niet wanneer ik ga testen..
Ik hoop zo ontzettend hard dat je zo ontzettend positief gaat testen!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 10:30 schreef Labelloo het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 10:30 schreef Labelloo het volgende:
Geen afscheiding maar wel ongesteld worden? Lijkt me sterk dat dat van de stress zou komen. Ik zeg niet dat het niet zo is, maar bewijzen in hoeverre en waarop het invloed heeft blijft lastig toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
spannend!
@Enfermera: Misschien dat stress toch een grotere invloed heeft dan je denkt? Drukke tijd achter de rug, geef het gewoon nog even
[..]
ik heb nu klachten alsof ik dit weekend ongesteld ga worden? Soms krampje hier en daar, funky afscheiding. Geen gevoelige borsten though.
Het grootste verschil met de vorige maanden is dat ik me normaal voel na mijn eisprong, ik heb me de afgelopen 3 maanden zó slecht gevoeld na mijn eisprong. Ik heb er echt 3/4 dagen last van gehad, supervermoeid zijn enzo. En dat heb ik deze maand niet.
Dus al ben ik niet zwanger, dit is vooruitgang![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Da's niet zo leuk voor een perfectionist als mij ik....
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef Cooki het volgende:
weet je dat wachten op je ei ook lang duurt... pfffrrt..![]()
ik zit nu op dag3omg...
Spewey, heb je al weer tijd voor ons? mn hoop in bange dagen...
en poets die bol nog ns op jah![]()
jaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
en ik ben nu wel eens klaar met wachten![]()
Zwanger terwijl u wacht?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja.. die TT klopt gewoon niet.. wachten is so 2011... oh wacht..
![]()
ms dat er iets moet staan als:
"er niet zo mee bezig zijn en dan zo snel mogelijk zwanger worden" topic
of
"als je je maar ontspant, raak je veel sneller zwanger" topic
of
"maak elkaar niet gek, dan ben je zo zwanger" topic
of ms toch n andere?
Zwanger terwijl u wacht?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:23 schreef Mangostine het volgende:
Zwanger terwijl u wacht?
Testen: tips, tricks, blunders & successen?
Hoe fabriceer ik een embryo?
Ik kwam, ik zag en ik ovuleerde? (veni, vidi, ovulatie
)
Test uzelf naar z&g ?
Oei oei, ik bloei?
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef Sethiwe het volgende:
haha kunnen we geen topic openen om leuke namen te verzinnen voor het topic.
Haha, ik zou zeggen 50 dagen wachten smachten en daarna een zwangerschap zonder klachten.
Auwwchs .. En ik heb de PABO nog wel gedaanquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 23:23 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Zwanger terwijl u wacht?
Testen: tips, tricks, blunders & successen?
Hoe fabriceer ik een embryo?
Ik kwam, ik zag en ik ovuleerde? (veni, vidi, ovulatie
)
Test uzelf naar z&g ?
Oei oei, ik bloei?
Jaaaaquote:Op woensdag 14 december 2011 23:51 schreef Cooki het volgende:
[..]
Zwanger terwijl u wacht?dat hele wachten is outdated
![]()
Testen: tips, tricks, blunders & successen?![]()
Hoe fabriceer ik een embryo?![]()
Ik kwam, ik zag en ik ovuleerde? (veni, vidi, ovulati e )![]()
Test uzelf naar z&g ?ja! en dan een testpakketje bij aanmelding in t topic
![]()
Oei oei, ik bloei?nee, dan moet je maar zeggen dat je nog 70 dagen wacht ofzo..
![]()
[..]![]()
zo mn smileys zijn weer opgespamd
Spannend joh!quote:Op donderdag 15 december 2011 08:30 schreef Labelloo het volgende:
Goedemorgen! Jullie zijn creatief zeg!
Nou, de ovutest was negatief, maar ik weet niet wat ik daar nou van moet denken. Vanmiddag maar eens zwtesten halen!!
Geen technische vrouw hiero, sozquote:Op donderdag 15 december 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Zijn er naast Paboérs en verpleegkundigen ook nog technische vrouwen in het topic??![]()
en een topic titel:
" tussen wachten en hopen "
wat je allemaal niet bedenkt als je onder de douche staat![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 08:36 schreef milka82 het volgende:
[...]
Wij gaan dit weekend en daarna weer de klutsronde in, nu wil mijnniet even FFF, hij wil zijn kruit niet verschieten, haha. Mannen.......
LMAOquote:Op donderdag 15 december 2011 09:09 schreef Sopho het volgende:
Ik kom even om de hoek kijken of Labelloo al getest heeft. Nog niet, wat een spanning!
Veel juffen hier aanwezig, ik zal op mijn taalgebruik letten......Ik heb soms al medelijden met de kinderopvang juffen, laat staan als ze wat groter zijn. Pfff.
En we wachten helemaal niet op een tweede streepje eigenlijk. We piesen over ovutesten, slepen onze mannen te pas en te onpas het bed in en letten op werkelijk elk krampje, gezwollen ader op ons lijf. Wat nou wachten, we hebben het er ontzettend druk mee! Dus misschien als topictitel: keihard werken voor een tweede streepje.
Ik ben ook heel technisch, kan als de beste infusen prikkenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Zijn er naast Paboérs en verpleegkundigen ook nog technische vrouwen in het topic??![]()
en een topic titel:
" tussen wachten en hopen "
wat je allemaal niet bedenkt als je onder de douche staat![]()
Wat dan wat danquote:Op donderdag 15 december 2011 09:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen technische vrouw hiero, soz![]()
Maar ook geen Pabo'er of verpleegkundige![]()
Offeh, keihard klussen voor een koter!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:09 schreef Sopho het volgende:
Ik kom even om de hoek kijken of Labelloo al getest heeft. Nog niet, wat een spanning!
Veel juffen hier aanwezig, ik zal op mijn taalgebruik letten......Ik heb soms al medelijden met de kinderopvang juffen, laat staan als ze wat groter zijn. Pfff.
En we wachten helemaal niet op een tweede streepje eigenlijk. We piesen over ovutesten, slepen onze mannen te pas en te onpas het bed in en letten op werkelijk elk krampje, gezwollen ader op ons lijf. Wat nou wachten, we hebben het er ontzettend druk mee! Dus misschien als topictitel: keihard werken voor een tweede streepje.
quote:Op donderdag 15 december 2011 08:36 schreef milka82 het volgende:
Wat een Pabo-ers hier (ja hier ook!). Beoefenen jullie je vak dan ook, m.a.w, sta je ook daadwerkelijk voor de klas?
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:49 schreef _aurum_ het volgende:
technische vrouw meldt. Heb ik nu een koekje gewonnen?
Atm ben ik docentquote:Op donderdag 15 december 2011 09:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen technische vrouw hiero, soz![]()
Maar ook geen Pabo'er of verpleegkundige![]()
Technische vrouwen roelen!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:49 schreef _aurum_ het volgende:
technische vrouw meldt. Heb ik nu een koekje gewonnen?
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:59 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
(En ik mag bijna weer mee komen wachten!)
Leuk!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Atm ben ik docentCommunicatie om precies te zijn. Daarvoor marketeer.
Aurum, onze sexy, technische vrouw
Ik zit idd ook in mn wachtfase, hopelijk word ik de 22e niet ongesteld, maar ik verwacht het eigenlijk wel heel ergquote:Op donderdag 15 december 2011 09:59 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Technische vrouwen roelen!![]()
Labelloo, joh wat spannend zo. Misschien maar een 'gewone' zw-test halen dan, dan weet je in elk geval wat meer...Ik blijf nog effe duimen draaien voor je...
(En ik mag bijna weer mee komen wachten!)
Dat ene waarbij je zo min mogelijk doet en zoveel mogelijk geldt verdientquote:Op donderdag 15 december 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een surprise ei!![]()
wat voor technisch??![]()
hihiquote:Op donderdag 15 december 2011 11:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat ene waarbij je zo min mogelijk doet en zoveel mogelijk geldt verdient
Waarom ben jij op zoek bent naar technische vrouwen?
Uiteindelijk is het gisteravond nog allemaal goed gekomen!quote:Op donderdag 15 december 2011 08:15 schreef Cooki het volgende:
ik heb pabo-diploma via zij-instroom traject behaald![]()
in dit topic kun je alles goedmaken, door twee streepjes te komen laten zien
(en laat je niet op je kop zitten, door zo n
collega he)
hoi brabo! Hier nog eenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:36 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gisteravond nog allemaal goed gekomen!
Ik zat bij ons mam op de verjaardag, gaat mijn mobiel. Een vriend van me aan de lijn, met de vraag of ik nog last minute naar Tineke Schouten wilde.
Ik zeg: Tja, ligt er een beetje aan wat jij onder last minute verstaat?![]()
Ja over een uur zegt ie .. Ik denk oeps da's dus wel heel last minute. Maja, bij ons mam zat de hut vol volk dus ik vond het ook niks om haar dan maar te vragen. Zegt ze: Wie is dat aan de telefoon?
Ik uitleggen wat der aan de hand was .. Zegt ze: Ja ik ga wel mee!
Ik zeg: En het bezoek dan?
Ja die hebben nog een half uur om hun vlaai op te eten en dan sluiten we de tent![]()
![]()
Erg gelachen, heb er zelfs buikpijn door gehad hahaha
die was wel heul duidelijk hequote:
quote:
IT-crowd... *meldtquote:Op donderdag 15 december 2011 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]woei!
we kunnen ook een clubje oprichten !!
Whahaquote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef Barreltje het volgende:
wel.. technische vrouwen zijn sowieso in de minderheid.. maak je geen zorgen enfe
mijn UI, Naam en onderschrift "verraad" wel wat ik doe
en ik ben een ras-echte haagsegeboren, getogen, en , op 1 jaartje na, altijd gewoond
Ik heb testen gekocht en wil morgenochtend weer testen!! Duimen dus!!!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef _aurum_ het volgende:
Labellloooooooooo heb je al over een testje heengepiest? Is er al nieuws? /update wil
pics!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 06:49 schreef Labelloo het volgende:
Euuhhmmm... Een hele lichte streep is toch ook een streep??
^^^^^^^^quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Streep is streep, wat fijn Labelloo!!![]()
![]()
Ben zo blij!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:23 schreef Lijnloos het volgende:
Whaaaaaaa labelloo, wat goed!ik stuiter effe met je mee hoor!
Ja hoor! Zal ff snel de latop aanslingeren wan t we gaan met een half uurtje beestjes knuffelen bij een levende kerststal!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:35 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Ben zo blij!!!
Kan ik je de foto ff mailen?
Hoe lang ben je nu gestopt met de pil? Ik heb nog geen regelmatige cyclus, maar ben zojuist 'pas' aan de tweede rond begonnen. Heb op het moment een cyclus van 35 dagen en ben erg benieuwd in hoeverre deze nog gaat veranderen de komende maanden. Maar hopelijk komt je nod niet alsnog opzetten! Succesquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:42 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit nu op dag 32 (of 33 eigenlijk het is al vrijdag). Had mijn nod afgelopen maandag uitgaande van vorige cyclus van 29 dagen. Maar ik probeer nog even geduldig te wachten aangezien eerste keer na het stoppen met de anticonceptie het 50 dagen duurde.
Nee hoor, nu al.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:39 schreef _wolk82_ het volgende:
Ik heb op 5 december mijn laatste pil geslikt, dus nu moeten we volgende week aan het werk.
wanneer komt dat ei eigenlijk??quote:
Nee hoor, nu al.quote:
Als je van een pilstrip komt is het net even anders, dan zou ik vanaf een dag of zeven gokken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef _wolk82_ het volgende:
[..]
Nee hoor, nu al.
Hihi, ja we zijn ook al bezig maar volgens mij ben je toch ongeveer 2 weken na het begin van je menstruatie vruchtbaar of vergis ik me hierin?
quote:Bij vrouwen met een regelmatige cyclus van 28 dagen ligt de meest vruchtbare periode tussen dag 11 en dag 16 van de cyclus. De periode tussen de 8ste en de 18de dag van de cyclus beschouwt men als minder vruchtbaar, maar ook tijdens die periode blijft er toch nog een kans op zwangerschap. Dat betekent dat vrouwen met een regelmatige cyclus al van bijna onmiddellijk na de menstruatie vruchtbaar zijn.
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1930#4bquote:Zonder rekening te houden met de dag van de cyclus of het moment van de eisprong heeft men de grootste kans op bevruchting wanneer men om de twee dagen, dus ongeveer twee tot drie maal per week seks heeft. Koppels die minder dan één maal per week vrijen, hebben veel minder kans dat de vrouw zwanger zal worden dan koppels die geregeld seks hebben. Men schat die kans op zo'n 16 % op zes maanden tijd. Bij koppels die zo'n drie maal per week vrijen zou die kans tot zo'n 50 % oplopen.
• Mannelijk zaad blijft zo'n twee dagen vruchtbaar (gemiddeld ongeveer 48 uur), maar dat kan tot acht dagen gaan.
• De vrouwelijke eicel is slechts één dag vruchtbaar.
• De beste kansen tot bevruchting krijg je bijgevolg met volgend schema: om de twee dagen geslachtsgemeenschap vanaf vier dagen voor tot twee dagen na de verwachte eisprong.
De kans op een zwangerschap neemt duidelijk toe naarmate een koppel geregeld seks heeft.
Seks per week Zwangerschap binnen 6 maand
Minder dan 1 x 16%
1x 30%
2x 45%
3x 50%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 08:44 schreef Labelloo het volgende:
Heb vanmorgen nog 2 tests gedaan
Das echt wel stijgend HCG !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |