abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105516758
ook ik ben ongesteld geworden. Wat een tegenvaller weer! Mijn lijf heeft me goed voor de gek gehouden dat wel, heb nog nooit eerder zo'n zere borsten gehad voor een ongesteldheid. :N

Dat wordt wijntjes drinken met de kerst. Sushi eten staat al gepland haha. We maken er maar weer het beste van en met goede moed de volgende ronde in samen met Freubelotje, AED en Cooki. En natuurlijk alle andere leuke dames hier :*

Labelloo ik hoop dat jij 2 streepjes plast over een paar dagen!
pi_105517979
Kwisted -O- Idd wat een tegenvaller! Verwen jezelf maar lekker! We gaan er weer voor in de volgende ronde.. Kersteitjes bevruchten :D

Labelloo, ik duim ook echt voor je! Het is je zo gegund :*
pi_105518131
Nou m'n glazen bol moet duidelijk gefixed worden, sorry Cooki. :*

Balen Kwisted, dan maar een kindje verwekken na veel sushi en wijntjes! :Y

Duimen draaien hier voor Labelloo!

Sterkte met uitpakken Enf! :D

Volgens menstruatiekalender zou m'n eisprong vandaag zijn geweest maar heb nog niets gezien op een ovutestje, hmm, zal hem toch niet gemist hebben? Oh well, we merken het vanzelf. :')
pi_105518159
kwisted balen -O- dan heeft je lijf je inderdaad goed voor de gek gehouden!
Op naar de volgende ronde en lekker genieten van de sushi en de wijntjes!

Labelloo moet nu dan de streepjesregen starten, dat moet gewoon! Ik duim heel hard!
pi_105518865
kwisted.. :{
das balen!

volgens mij is de cooki tactiek (geen symptonen en die boeren ;) ) misschien wel de beste..

hier zit ook net de sushi er weer in :9
quote:
ieder nadeel heb z'n voordeel :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105524062
@Enfermera, succes én plezier met het uitpakken!
@Kwisted, echt balen, ook ivm t idee dat t raak was... echt... ff <insert favo uitlaatklep> en doorgaan ..
@ Spews, jij gaat n mooi kerstkadoootje onder de boom leggen, afgesproken ?
@Labelloo, ik hoop t ! wanneer ging je testen?
@Barretje, eerst mangostine met haar lekkere chinees en nu de sushi die er bij jou in zit... ms is dat wel de tip ..

[ Bericht 10% gewijzigd door -Caroline- op 13-12-2011 07:50:34 (afkicken vd smileys en de quotes!) ]
pi_105524314
OMG

Ik plas net een tweede streepje...
In shock...en ik was nog aan het ontpillen joh, zat op dag 48 te wachten om ongesteld te worden

Hahaha

Trillende benen...
Laat de streepjes regen maar beginnen! :o
pi_105524342
*O* SupremeEvil, gefeliciteerd!!!! *O*
pi_105524349
Oh en eigenlijk kwam ik hier effe spieken voor Labelloo, maar ik moet nog even duimen dus denk ik. ^O^ ze gaan weer aan hoor!
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 23:15 schreef Spewey het volgende:

Volgens menstruatiekalender zou m'n eisprong vandaag zijn geweest maar heb nog niets gezien op een ovutestje, hmm, zal hem toch niet gemist hebben? Oh well, we merken het vanzelf. :')
Het kan heel goed dat je eisprong toch iets later komt? Hoe was dat met de vorige keer, enig idee? Succes in elk geval!
pi_105524394
SupremeEvil, wow, das een leuke verrassing!, Gefeliciteerd !! *O*
pi_105524422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 07:32 schreef SupremeEvil het volgende:
OMG

Ik plas net een tweede streepje...
In shock...en ik was nog aan het ontpillen joh, zat op dag 48 te wachten om ongesteld te worden

Hahaha

Trillende benen...
Laat de streepjes regen maar beginnen! :o
*O* *O*
*pakt een paraplu* :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105524507
Gefeliciteerd SupremeEvil! *O*
pi_105524538
SupremeEvil gefeliciteerd!!! (insert jompelsmiley)!!!!

En wat lief, al die duimen die hier draaien!! Zojuist weer test gedaan maar negatief. Maar nog geen bloed, dus dat geeft moed!! Dit was mijn laatste test, dus vanmiddag maar ff nieuwe halen als er nog geen bloed is!
* Labelloo blijft positief!! :)
pi_105524604
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 07:58 schreef Labelloo het volgende:
SupremeEvil gefeliciteerd!!! (insert jompelsmiley)!!!!

En wat lief, al die duimen die hier draaien!! Zojuist weer test gedaan maar negatief. Maar nog geen bloed, dus dat geeft moed!! Dit was mijn laatste test, dus vanmiddag maar ff nieuwe halen als er nog geen bloed is!
* Labelloo blijft positief!! :)
ik heb 'm denk ik gemist, maar wanneer is je NOD?

@ Supreme: Gefeli! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105524629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik heb 'm denk ik gemist, maar wanneer is je NOD?

@ Supreme: Gefeli! *O*
Gisteren eigenlijk. Maar mijn eisprong is meestal wat laat, rond dag 20/21. Vandaag is dag 30 van mijn cyclus, dat is wellicht wat snel voor een positieve test?
pi_105524639
Gefeliciteerd Supreme *O* *O*
pi_105524676
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:15 schreef Labelloo het volgende:

[..]

Gisteren eigenlijk. Maar mijn eisprong is meestal wat laat, rond dag 20/21. Vandaag is dag 30 van mijn cyclus, dat is wellicht wat snel voor een positieve test?
Hoe is je cyclus normaal? Zit je rond de 30 dagen of heb je weleens uitschieters naar boven?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105524835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Hoe is je cyclus normaal? Zit je rond de 30 dagen of heb je weleens uitschieters naar boven?
Eigenlijk altijd rond de 28/29/30 dagen. Een keer volgens mij 32 gehad. Dus wel regelmatig.
pi_105524943
ik ga duimen Labelloo, spannend!

Ik zou nog 2 dagen wachten en dan testen. Omdat je dan op dag 32 zit en dat is je langste cyclus geweest.

Maar dat ben ik :+
pi_105525072
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga duimen Labelloo, spannend!

Ik zou nog 2 dagen wachten en dan testen. Omdat je dan op dag 32 zit en dat is je langste cyclus geweest.

Maar dat ben ik :+
Dat zou ik, denk ik, ook doen. Dan zit je ook 11 of 12 dagen na je ei, meer kans op een positieve test!
pi_105526406
Gefeliciteerd SupremeEvil, wow! *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105526959
Kwisted :*

SupremeEvil *O*

En *duimduim* voor labelloo!
pi_105527710
Toch nog streepjes!!

Gefeliciteerd SupremeEvil! *O* *O* *O*

En een :* voor de nog wachtende dames
pi_105528246
SurpremeEvil!! O+ Gefeliciteeeeeeerd!! *O* *O*

Labello! Huphup ook even 2 strepen plassen! Ik duim ook voor je *O*
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:13:59 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105528334
SupremeEvil, van harte gefeliciteerd! *O*
een collega van mij was ook meteen zwanger na het stoppen met de pil en kreeg een 2ling ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')