quote:ieder nadeel heb z'n voordeel
Het kan heel goed dat je eisprong toch iets later komt? Hoe was dat met de vorige keer, enig idee? Succes in elk geval!quote:Op maandag 12 december 2011 23:15 schreef Spewey het volgende:
Volgens menstruatiekalender zou m'n eisprong vandaag zijn geweest maar heb nog niets gezien op een ovutestje, hmm, zal hem toch niet gemist hebben? Oh well, we merken het vanzelf.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:32 schreef SupremeEvil het volgende:
OMG
Ik plas net een tweede streepje...
In shock...en ik was nog aan het ontpillen joh, zat op dag 48 te wachten om ongesteld te worden
Hahaha
Trillende benen...
Laat de streepjes regen maar beginnen!
ik heb 'm denk ik gemist, maar wanneer is je NOD?quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:58 schreef Labelloo het volgende:
SupremeEvil gefeliciteerd!!! (insert jompelsmiley)!!!!
En wat lief, al die duimen die hier draaien!! Zojuist weer test gedaan maar negatief. Maar nog geen bloed, dus dat geeft moed!! Dit was mijn laatste test, dus vanmiddag maar ff nieuwe halen als er nog geen bloed is!
* Labelloo blijft positief!!
Gisteren eigenlijk. Maar mijn eisprong is meestal wat laat, rond dag 20/21. Vandaag is dag 30 van mijn cyclus, dat is wellicht wat snel voor een positieve test?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb 'm denk ik gemist, maar wanneer is je NOD?
@ Supreme: Gefeli!
Hoe is je cyclus normaal? Zit je rond de 30 dagen of heb je weleens uitschieters naar boven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:15 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Gisteren eigenlijk. Maar mijn eisprong is meestal wat laat, rond dag 20/21. Vandaag is dag 30 van mijn cyclus, dat is wellicht wat snel voor een positieve test?
Eigenlijk altijd rond de 28/29/30 dagen. Een keer volgens mij 32 gehad. Dus wel regelmatig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Hoe is je cyclus normaal? Zit je rond de 30 dagen of heb je weleens uitschieters naar boven?
Dat zou ik, denk ik, ook doen. Dan zit je ook 11 of 12 dagen na je ei, meer kans op een positieve test!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga duimen Labelloo, spannend!
Ik zou nog 2 dagen wachten en dan testen. Omdat je dan op dag 32 zit en dat is je langste cyclus geweest.
Maar dat ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |