abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105482746
Nah dames,dit hadden we niet afgesproken,nu Kwisted en labelloo *hopen op streepjes*
pi_105482808
Cooki, jammer -O-
Irritant ook dat je lichaam je zo voor de gek houdt.

AED balen, maar op naar de volgende idd!

Vandaag dan streepjesdag? Ik duim!

Merk nu dat het toch wel lastig is, zo'n onregelmatige cyclus. Krampjes kunnen vanalles betekenen: ovulatie? Innesteling? Goeie chinees gisteren? :Y)
Mijn NOD zou uiterlijk op 31 december uitkomen.
pi_105482929
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 07:36 schreef Mangostine het volgende:
Cooki, jammer -O-
Irritant ook dat je lichaam je zo voor de gek houdt.
nou, :N ... ik had bij alle "signalen": of t is pms of ik ben zwanger :P
maar mn trackrecord blijft overeind: bij géén signalen én burpen = zwanger..
rest is allemaal bezigheidstherapie :+
quote:
Merk nu dat het toch wel lastig is, zo'n onregelmatige cyclus. Krampjes kunnen vanalles betekenen: ovulatie? Innesteling? Goeie chinees gisteren? :Y)
Mijn NOD zou uiterlijk op 31 december uitkomen.
die goeie chinees... _O- kijk maar uit met m :P
  maandag 12 december 2011 @ 08:49:22 #104
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_105483407
Shit Cooki en shit AED! :*

En thanks Poppejans! :*
pi_105483745
Nog geen positieve streepjes? Jammer AED en Cooki, volgende ronde beter :Y Cooki, dat was wel heel vroeg vanochtend :z

Welkom Twinkle20! Even aftellen en dan mag je gaan ontpillen, succes!

We wachten dan op Labelloo! Drukt weer op F5
  maandag 12 december 2011 @ 09:50:14 #106
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105484527
*duimt*

al zou ik , als ik ooit een tweede streepje heb , niet als eerste naar fok rennen en het daar posten :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_105484628
Balen Cooki en AED!! :*

Hier wel getest vanmorgen, maar negatief helaas.. Gisteren en eergisteren had ik een druppel bloedverlies, dus ik hoop op een innestelling...!
  maandag 12 december 2011 @ 09:59:43 #108
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105484736
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:55 schreef Labelloo het volgende:
Balen Cooki en AED!! :*

Hier wel getest vanmorgen, maar negatief helaas.. Gisteren en eergisteren had ik een druppel bloedverlies, dus ik hoop op een innestelling...!
ahh +50 dagen dus :Y

*duimt gewoon verder * :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_105484818
Cooki en AED -O- Nog geen streepjesregen.. Jammer!

Labelloo, ik hoop met je mee!

Kwisted, hoe is het bij jou??
pi_105486710
Jammer cooki en AED -O-

Ik hoop en duim nog wel voor labelloo en kwisted!

Welkom twinkle!
pi_105486776
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 05:36 schreef Cooki het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:10 schreef Sopho het volgende:
Cooki, dat was wel heel vroeg vanochtend :z
:Y en toen waren mn dreumes en ik al anderhalf uur wakker :X

[ Bericht 19% gewijzigd door -Caroline- op 12-12-2011 11:27:43 ]
  maandag 12 december 2011 @ 11:24:25 #112
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_105486905
Ik kom hier even spieken voor Cooki streepjes, maar ik zie geen streepjes nie! -O- :{
En AED ook al niet, hmm.

Jammer....ik duim voor de volgende ronde dan maar! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_105487888
Keek even of kwisted getest had.. Hoop op 2streepjes :*

Voor alle dames hier ook O+
*duimt verder*
pi_105488860
Jammer cooki en AED :*

Labelloo jammer, je houdt het nog even spannend, dan duim ik nog even verder.

Kwisted hoe is het bij jou?
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 09:50 schreef Barreltje het volgende:
*duimt*

al zou ik , als ik ooit een tweede streepje heb , niet als eerste naar fok rennen en het daar posten :P
:P Dat verwachten we natuurlijk wel he, ons extra lang in spanning houden o|O
pi_105489194
Jammer Cooki en AED! Sethiwe moet nog wat geduld hebben, geen nieuws is goed nieuws :Y :+ En welkom Twinkle!

Ik heb mijn eisprong gehad, dus het grote wachten kan beginnen. Het goede nieuws is iig dat dit de eerste maand is dat ik me na mijn eisprong niet beroerd voel. Ik had voorheen echt het gevoel dat ik een paar keer voor mijn kop gerost werd om daarna maar "gewoon" aan het werk te gaan.

*O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105491097
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:20 schreef Cooki het volgende:

[..]

[..]

:Y en toen waren mn dreumes en ik al anderhalf uur wakker :X
Goedemorgen zeg! Dan heb ik niks te klagen met op zaterdag half zes.

Ik zie helaas nog geen streepjes. Opsparen voor de Kerstdagen? En Barreltje: we rennen dus wel gelijk naar Fok hoor! ;)
pi_105491399
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef Sethiwe het volgende:
Ik doe helaas niet mee, heb getest maar was negatief, ga toch maar 50 dagen wachten de volgende keer :P.
ja, 50 dg wachten, streepjes scoren en dan TT change aanvragen *O* toch? :D
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef Sopho het volgende:
Goedemorgen zeg! Dan heb ik niks te klagen met op zaterdag half zes.
is gelukkig niet iedere dag zo, maar dit was wel "hell" ja of eigk hell no ... }:|
quote:
Ik zie helaas nog geen streepjes. Opsparen voor de Kerstdagen? En Barreltje: we rennen dus wel gelijk naar Fok hoor! ;)
dat ja :Y , Barreltje, begrepen? ;)
pi_105491583
Bedankt voor jullie duimen!! Hopelijk werkt het. :)

Ik heb over het algemeen een late eisprong, zo rond dag 20/21. Meestal is mijn cyclus zo'n 29 dagen. Eigenlijk zit ik op mijn NOD dus op 8 DPO, dat is eigenlijk ook wel erg vroeg voor een positieve test. Heb nu die van sensitest gebruikt.

Aurum weer in de wachtweken, duimen dus!
pi_105498582
Morgen is mijn NOD en ik verwacht ongesteld te worden. Ik heb niet meer getest, ik heb zoiets van laat ik eerst de nod maar eens afwachten. Mijn borsten doen nog steeds zeer en ik zie de aders op mijn borsten beter. Ik denk dat ik deze maand heel erg schijnzwanger ben. Laat voor mij die ongesteldheid maar losbarsten, weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Hopelijk dus meteen na de mk weer een regelmatige cyclus

Jammer AED en Cooki! Labelloo, jou wacht ik dus nog even af.

Dames het gaat mis hoor deze ronde, het is alweer zo lang geleden dat ik hier streepjes heb gezien. Hoe kan dat toch? :N
pi_105498632
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef Zoë23 het volgende:
Keek even of kwisted getest had.. Hoop op 2streepjes :*

Voor alle dames hier ook O+
*duimt verder*
lief :*
pi_105501033
Kwisted toch hoop ik voor je dat het alsnog raak is deze ronde! :* Ik begrijp anderszijds ook wel dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Nog even geduld! :*
pi_105501446
Oww meiden ik leef zo met jullie mee!! Blijf duimen en geloven.

Want hoop doet echt leven ;)
  maandag 12 december 2011 @ 19:14:14 #123
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105503764
@Twinkle20: Wat leuk dat jullie gaan beginnen!! :D hahaha ja die ballen van die mannen rammelen soms ook behoorlijk hoor, vergis je niet! ;) :D _O-
Hihi en dat geduld, ja, dat moet je vaak toch wel kweken idd :P Maar snap het helemaal dat je het zsm wilt! :*

@Cooki: jammer... succes met de volgende ronde! :*

@Kwisted: hoop dat je snel een beetje duidelijkheid krijgt idd.. :*

En wat jammer, verder nog geen streepjes dus... Ik hoop nog steeds op kerstkindjes! O+

Nou, wij zijn inmiddels over, wat een gezeul met zooi joh! Heb inmiddels wel 1,5 vuilniszak gevuld met kleren die ik niet meer wil ja dat had ik ook voor het verhuizen kunnen doen maar laten we wel wezen; wie is er zo georganiseerd? Ik iig niet :') en verder zitten we nu heerlijk tussen de dozen :D
Het kan me echt vrij weinig schelen. Elke dag doen we weer een beetje, vandaag al lekker wasjes gedraaid en opgehangen op zolder O+ Heerlijk! En de rest vordert vast gestaag :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105510223
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef Kwisted het volgende:

[..]

lief :*
:)
pi_105511082
Wat een werk he Enfermera, verhuizen! Fijn dat alles gelukt is! Je moet ook niet alles tegelijk willen hè, gewoon rustig aan! :)
pi_105516758
ook ik ben ongesteld geworden. Wat een tegenvaller weer! Mijn lijf heeft me goed voor de gek gehouden dat wel, heb nog nooit eerder zo'n zere borsten gehad voor een ongesteldheid. :N

Dat wordt wijntjes drinken met de kerst. Sushi eten staat al gepland haha. We maken er maar weer het beste van en met goede moed de volgende ronde in samen met Freubelotje, AED en Cooki. En natuurlijk alle andere leuke dames hier :*

Labelloo ik hoop dat jij 2 streepjes plast over een paar dagen!
pi_105517979
Kwisted -O- Idd wat een tegenvaller! Verwen jezelf maar lekker! We gaan er weer voor in de volgende ronde.. Kersteitjes bevruchten :D

Labelloo, ik duim ook echt voor je! Het is je zo gegund :*
pi_105518131
Nou m'n glazen bol moet duidelijk gefixed worden, sorry Cooki. :*

Balen Kwisted, dan maar een kindje verwekken na veel sushi en wijntjes! :Y

Duimen draaien hier voor Labelloo!

Sterkte met uitpakken Enf! :D

Volgens menstruatiekalender zou m'n eisprong vandaag zijn geweest maar heb nog niets gezien op een ovutestje, hmm, zal hem toch niet gemist hebben? Oh well, we merken het vanzelf. :')
pi_105518159
kwisted balen -O- dan heeft je lijf je inderdaad goed voor de gek gehouden!
Op naar de volgende ronde en lekker genieten van de sushi en de wijntjes!

Labelloo moet nu dan de streepjesregen starten, dat moet gewoon! Ik duim heel hard!
pi_105518865
kwisted.. :{
das balen!

volgens mij is de cooki tactiek (geen symptonen en die boeren ;) ) misschien wel de beste..

hier zit ook net de sushi er weer in :9
quote:
ieder nadeel heb z'n voordeel :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105524062
@Enfermera, succes én plezier met het uitpakken!
@Kwisted, echt balen, ook ivm t idee dat t raak was... echt... ff <insert favo uitlaatklep> en doorgaan ..
@ Spews, jij gaat n mooi kerstkadoootje onder de boom leggen, afgesproken ?
@Labelloo, ik hoop t ! wanneer ging je testen?
@Barretje, eerst mangostine met haar lekkere chinees en nu de sushi die er bij jou in zit... ms is dat wel de tip ..

[ Bericht 10% gewijzigd door -Caroline- op 13-12-2011 07:50:34 (afkicken vd smileys en de quotes!) ]
pi_105524314
OMG

Ik plas net een tweede streepje...
In shock...en ik was nog aan het ontpillen joh, zat op dag 48 te wachten om ongesteld te worden

Hahaha

Trillende benen...
Laat de streepjes regen maar beginnen! :o
pi_105524342
*O* SupremeEvil, gefeliciteerd!!!! *O*
pi_105524349
Oh en eigenlijk kwam ik hier effe spieken voor Labelloo, maar ik moet nog even duimen dus denk ik. ^O^ ze gaan weer aan hoor!
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 23:15 schreef Spewey het volgende:

Volgens menstruatiekalender zou m'n eisprong vandaag zijn geweest maar heb nog niets gezien op een ovutestje, hmm, zal hem toch niet gemist hebben? Oh well, we merken het vanzelf. :')
Het kan heel goed dat je eisprong toch iets later komt? Hoe was dat met de vorige keer, enig idee? Succes in elk geval!
pi_105524394
SupremeEvil, wow, das een leuke verrassing!, Gefeliciteerd !! *O*
pi_105524422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 07:32 schreef SupremeEvil het volgende:
OMG

Ik plas net een tweede streepje...
In shock...en ik was nog aan het ontpillen joh, zat op dag 48 te wachten om ongesteld te worden

Hahaha

Trillende benen...
Laat de streepjes regen maar beginnen! :o
*O* *O*
*pakt een paraplu* :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105524507
Gefeliciteerd SupremeEvil! *O*
pi_105524538
SupremeEvil gefeliciteerd!!! (insert jompelsmiley)!!!!

En wat lief, al die duimen die hier draaien!! Zojuist weer test gedaan maar negatief. Maar nog geen bloed, dus dat geeft moed!! Dit was mijn laatste test, dus vanmiddag maar ff nieuwe halen als er nog geen bloed is!
* Labelloo blijft positief!! :)
pi_105524604
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 07:58 schreef Labelloo het volgende:
SupremeEvil gefeliciteerd!!! (insert jompelsmiley)!!!!

En wat lief, al die duimen die hier draaien!! Zojuist weer test gedaan maar negatief. Maar nog geen bloed, dus dat geeft moed!! Dit was mijn laatste test, dus vanmiddag maar ff nieuwe halen als er nog geen bloed is!
* Labelloo blijft positief!! :)
ik heb 'm denk ik gemist, maar wanneer is je NOD?

@ Supreme: Gefeli! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105524629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik heb 'm denk ik gemist, maar wanneer is je NOD?

@ Supreme: Gefeli! *O*
Gisteren eigenlijk. Maar mijn eisprong is meestal wat laat, rond dag 20/21. Vandaag is dag 30 van mijn cyclus, dat is wellicht wat snel voor een positieve test?
pi_105524639
Gefeliciteerd Supreme *O* *O*
pi_105524676
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:15 schreef Labelloo het volgende:

[..]

Gisteren eigenlijk. Maar mijn eisprong is meestal wat laat, rond dag 20/21. Vandaag is dag 30 van mijn cyclus, dat is wellicht wat snel voor een positieve test?
Hoe is je cyclus normaal? Zit je rond de 30 dagen of heb je weleens uitschieters naar boven?
pi_105524835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Hoe is je cyclus normaal? Zit je rond de 30 dagen of heb je weleens uitschieters naar boven?
Eigenlijk altijd rond de 28/29/30 dagen. Een keer volgens mij 32 gehad. Dus wel regelmatig.
pi_105524943
ik ga duimen Labelloo, spannend!

Ik zou nog 2 dagen wachten en dan testen. Omdat je dan op dag 32 zit en dat is je langste cyclus geweest.

Maar dat ben ik :+
pi_105525072
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga duimen Labelloo, spannend!

Ik zou nog 2 dagen wachten en dan testen. Omdat je dan op dag 32 zit en dat is je langste cyclus geweest.

Maar dat ben ik :+
Dat zou ik, denk ik, ook doen. Dan zit je ook 11 of 12 dagen na je ei, meer kans op een positieve test!
pi_105526406
Gefeliciteerd SupremeEvil, wow! *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105526959
Kwisted :*

SupremeEvil *O*

En *duimduim* voor labelloo!
pi_105527710
Toch nog streepjes!!

Gefeliciteerd SupremeEvil! *O* *O* *O*

En een :* voor de nog wachtende dames
pi_105528246
SurpremeEvil!! O+ Gefeliciteeeeeeerd!! *O* *O*

Labello! Huphup ook even 2 strepen plassen! Ik duim ook voor je *O*
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:13:59 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105528334
SupremeEvil, van harte gefeliciteerd! *O*
een collega van mij was ook meteen zwanger na het stoppen met de pil en kreeg een 2ling ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')