Ben zo blij!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:23 schreef Lijnloos het volgende:
Whaaaaaaa labelloo, wat goed!ik stuiter effe met je mee hoor!
Ja hoor! Zal ff snel de latop aanslingeren wan t we gaan met een half uurtje beestjes knuffelen bij een levende kerststal!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:35 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Ben zo blij!!!
Kan ik je de foto ff mailen?
Hoe lang ben je nu gestopt met de pil? Ik heb nog geen regelmatige cyclus, maar ben zojuist 'pas' aan de tweede rond begonnen. Heb op het moment een cyclus van 35 dagen en ben erg benieuwd in hoeverre deze nog gaat veranderen de komende maanden. Maar hopelijk komt je nod niet alsnog opzetten! Succesquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:42 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit nu op dag 32 (of 33 eigenlijk het is al vrijdag). Had mijn nod afgelopen maandag uitgaande van vorige cyclus van 29 dagen. Maar ik probeer nog even geduldig te wachten aangezien eerste keer na het stoppen met de anticonceptie het 50 dagen duurde.
Nee hoor, nu al.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:39 schreef _wolk82_ het volgende:
Ik heb op 5 december mijn laatste pil geslikt, dus nu moeten we volgende week aan het werk.
wanneer komt dat ei eigenlijk??quote:
Nee hoor, nu al.quote:
Als je van een pilstrip komt is het net even anders, dan zou ik vanaf een dag of zeven gokken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:54 schreef _wolk82_ het volgende:
[..]
Nee hoor, nu al.
Hihi, ja we zijn ook al bezig maar volgens mij ben je toch ongeveer 2 weken na het begin van je menstruatie vruchtbaar of vergis ik me hierin?
quote:Bij vrouwen met een regelmatige cyclus van 28 dagen ligt de meest vruchtbare periode tussen dag 11 en dag 16 van de cyclus. De periode tussen de 8ste en de 18de dag van de cyclus beschouwt men als minder vruchtbaar, maar ook tijdens die periode blijft er toch nog een kans op zwangerschap. Dat betekent dat vrouwen met een regelmatige cyclus al van bijna onmiddellijk na de menstruatie vruchtbaar zijn.
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1930#4bquote:Zonder rekening te houden met de dag van de cyclus of het moment van de eisprong heeft men de grootste kans op bevruchting wanneer men om de twee dagen, dus ongeveer twee tot drie maal per week seks heeft. Koppels die minder dan één maal per week vrijen, hebben veel minder kans dat de vrouw zwanger zal worden dan koppels die geregeld seks hebben. Men schat die kans op zo'n 16 % op zes maanden tijd. Bij koppels die zo'n drie maal per week vrijen zou die kans tot zo'n 50 % oplopen.
• Mannelijk zaad blijft zo'n twee dagen vruchtbaar (gemiddeld ongeveer 48 uur), maar dat kan tot acht dagen gaan.
• De vrouwelijke eicel is slechts één dag vruchtbaar.
• De beste kansen tot bevruchting krijg je bijgevolg met volgend schema: om de twee dagen geslachtsgemeenschap vanaf vier dagen voor tot twee dagen na de verwachte eisprong.
De kans op een zwangerschap neemt duidelijk toe naarmate een koppel geregeld seks heeft.
Seks per week Zwangerschap binnen 6 maand
Minder dan 1 x 16%
1x 30%
2x 45%
3x 50%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 08:44 schreef Labelloo het volgende:
Heb vanmorgen nog 2 tests gedaan
Das echt wel stijgend HCG !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |