abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105409279
Dames, wat maken jullie elkaar en jezelf de kop gek. Heerlijk om te lezen hahaha
Ik duim voor je Cooki!

En Kwisted, je zou echt nog positief kunnen testen joh, geef de moed nog niet op! Je hebt best ver voor je NOD getest. Mijn duimen draaien

En ik las ergens dat TM er weer voor gaat, spannend joh,heel veel succes!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_105409351
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 10:48 schreef Spewey het volgende:
Cooki, ik heb vannacht over je gedroomd :') Ik zat erbij toen je ging testen en hij was positief. :D *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 11:17 schreef Poppejans het volgende:
Dames, wat maken jullie elkaar en jezelf de kop gek. Heerlijk om te lezen hahaha
Spewey, ik kom NU naar je toe! _O-
PJ pak de popcorn maar :P
pi_105419504
Cooki ben je al bij Spewey aangekomen ;)?

PJ mag ik mee eten met de popcorn?

Freubelot balen dat je ongesteld bent geworden. Kan je wel een kerstkindje maken straks.

Spewey veel plezier met klussen.
pi_105419845
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:15 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki ben je al bij Spewey aangekomen ;)?
nope.. dat duurt nog 2 dagen, die woont zo ver weg :{w
pi_105444793
Goedemorgen dames, nog geen streepjes lees ik. Klussen met de Kerstdagen lijkt me romantisch. Passie onder de Kerstboom. Als in een Boeketreeks boekje. Freubelot ga ervoor!

Hier wil man heel graag, ik heb gewoon spierpijn van het klussen. Pfff, die pepernoten en oliebollen train ik er zo wel van af.

Ik heb ook bij Sensitest besteld en het was heel snel in huis. De ovutesten ben ik tot nu toe vergeten te gebruiken besef ik nu. Oeps!

Gaan jullie nu al over elkaar dromen. Het moet niet vreemder worden hoor. Maar, gezien de komende Nod's zet ik hier ook de popcorn klaar.
pi_105445171
Eindelijk eindelijk eindelijk mag ik over niet al te lange tijd ook mee gaan doen in dit topic.
Sinds een jaar heb ik het gevoel dat ik klaar ben voor kinderen. Diverse gesprekken met manlief erover gehad. Hij was er echter nog niet echt over te spreken :{ .. Dus toch maar braaf door blijven gaan met slikken van pil en het er vooral niet teveel over hebben.

Echter, ik haal altijd voor een jaar de pil en toen ik met mijn een na laatste strip bezig was, hebben manlief en ik het er nog eens goed over gehad. IK WIL NU! Maar ik moet hem dus ook vooooraaaal niet gaan pushen O-) .... Aangekondigd dat ik met de laatste pilstrip zou gaan beginnen, en dat ik van hem een antwoord wilde of ik binnenkort opnieuw naar de apotheek moet voor een nieuwe voorraad of dat heel misschien ... O-)

En laatst ineens vanuit het niets kwam hij met de mededeling dat hij er klaar voor was .. Dat hij aan het idee gewend is dat er wat dingen in zijn leven gaan veranderen, maar dat hij ook graag wil.. WAAAAAAAAAAAAH :D

Dus, om een lang verhaal kort te maken. Der zitten nog 10 pillen in de strip en dan is het klaar! Dan even afwachten hoe mijn cyclus op gang komt en dan kan ik voortaan ook meepraten met jullie meiden hier :s) :s)

En het grappige is dat ik zo mijn best deed om het er vooral maar niet over te hebben, en dat hij nu constant erover bezig is :') .. De schat :P
pi_105445180
Freubelot, je zou gewoon een paar ovutesten kunnen inslaan toch, mocht het niet nodig zijn ben je ze hier ook zo weer kwijt :)

Sopho, spierpijn d'rvan? :D Sterkte nog, de rest van de klusperiode!

Ik was al aan het klussen begonnen, volgens mij voelde ik vanochtend een ei springen. Doe mij maar een bevrucht eitje deze zondagochtend :Y)

Het is volgens mij wachten op Cooki, Labelloo, Kwisted voor poging 2,... wie nog?
pi_105445199
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 09:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Eindelijk eindelijk eindelijk mag ik over niet al te lange tijd ook mee gaan doen in dit topic.
Sinds een jaar heb ik het gevoel dat ik klaar ben voor kinderen. Diverse gesprekken met manlief erover gehad. Hij was er echter nog niet echt over te spreken :{ .. Dus toch maar braaf door blijven gaan met slikken van pil en het er vooral niet teveel over hebben.

Echter, ik haal altijd voor een jaar de pil en toen ik met mijn een na laatste strip bezig was, hebben manlief en ik het er nog eens goed over gehad. IK WIL NU! Maar ik moet hem dus ook vooooraaaal niet gaan pushen O-) .... Aangekondigd dat ik met de laatste pilstrip zou gaan beginnen, en dat ik van hem een antwoord wilde of ik binnenkort opnieuw naar de apotheek moet voor een nieuwe voorraad of dat heel misschien ... O-)

En laatst ineens vanuit het niets kwam hij met de mededeling dat hij er klaar voor was .. Dat hij aan het idee gewend is dat er wat dingen in zijn leven gaan veranderen, maar dat hij ook graag wil.. WAAAAAAAAAAAAH :D

Dus, om een lang verhaal kort te maken. Der zitten nog 10 pillen in de strip en dan is het klaar! Dan even afwachten hoe mijn cyclus op gang komt en dan kan ik voortaan ook meepraten met jullie meiden hier :s) :s)

En het grappige is dat ik zo mijn best deed om het er vooral maar niet over te hebben, en dat hij nu constant erover bezig is :') .. De schat :P
hihi twinkle.. hier ging het ook zo ongeveer zo..
mannen... :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105445200
Ha Twinkle, spannend en welkom! Succes met ontpillen en veel klusplezier. Spannend hè, zo'n stap? Vertel ook effe hoe oud jullie zijn, vinden we leuk.
pi_105445202
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 09:42 schreef Mangostine het volgende:
Freubelot, je zou gewoon een paar ovutesten kunnen inslaan toch, mocht het niet nodig zijn ben je ze hier ook zo weer kwijt :)

Sopho, spierpijn d'rvan? :D Sterkte nog, de rest van de klusperiode!

Ik was al aan het klussen begonnen, volgens mij voelde ik vanochtend een ei springen. Doe mij maar een bevrucht eitje deze zondagochtend :Y)

Het is volgens mij wachten op Cooki, Labelloo, Kwisted voor poging 2,... wie nog?
nu krijg ik trek in een gebakken eitje -O-

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_105445224
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 09:44 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

nu krijg ik trek in een gebakken eitje -O-
dat zou toch zonde zijn ;(
pi_105445234
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 09:46 schreef Mangostine het volgende:

[..]

dat zou toch zonde zijn ;(
kippe-eitje :Y
hier zijn de eitjes nog niet aanwezig.. vanaf volgend weekend t/m kerst klus week :)

pi_105445369
Ow ja da's misschien wel zo handig, onze leeftijden.
Ik ben NOG 26 (23 januari word ik 27). Manlief is 32, wordt in april 33.

We zijn nu 4,5 jaar samen.. Waarvan 2 jaar en (gisteren) 3 maanden getrouwd :D

Ik ben zelf enorm kindergek, heb de PABO gedaan. Uiteindelijk wel totaal ergens anders gaan werken maar het gemis van de kinderen om mij heen blijft stiekem nog elke dag. Maar goed, het werk wat ik nu doe vind ik ook errrug leuk.

We hebben wel al van sommige mensen reacties gekregen van: Maar je bent pas 26?! En er valt nog zoveel te zien en te beleven voordat je aan kinderen begint blabla.

Tja ik heb altijd al een groot gezinnetje gewild (3 of 4 kinderen) en daarbij is mijn man dus ook al ( :') ) 32... Ik wil niet dat hij dadelijk niet meer met zijn kids kan voetballen omdat zijn knieen helemaal versleten zijn :')

En daarbij, we hebben het goed voor elkaar verder denk ik. Een fijn huis, allebei vast contract (tja, wat zegt dat tegenwoordig nog eigenlijk..) .. Maar wel een basis waarvan ik denk: Ja, onder deze omstandigheden is het zeker wel verantwoord om aan kinderen te beginnen.

Ik kijk er echt naar uit!! Het liefste zou ik willen dat het gisteren al zo ver was :') ... Oww mijn geduld gaat nog heel erg op de proef gesteld worden komende maanden denk ik!!
pi_105446060
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 10:04 schreef Twinkle20 het volgende:

Ik kijk er echt naar uit!! Het liefste zou ik willen dat het gisteren al zo ver was :') ... Oww mijn geduld gaat nog heel erg op de proef gesteld worden komende maanden denk ik!!
Twinkle welkom! Ik vind juist daarom dit topic fijn. Er wordt met je meegeleefd en je wordt met je benen weer op de grond gezet. Gezellig dat je meedoet en succes met ontpillen!

Mango, een bevrucht eitje _O- Ik hoop het zo! Zou een heel mooi kerstcadeau zijn!

Ik heb gister "genoten" van mijn ongesteldheid. Lekker uit eten geweest, oa carpaccio gegeten en genoten van wat wijntjes..

Nou dames, wie opent de streepjesregen van december??
pi_105446515
Mag ik de regen openen morgen..?? Zou toch zooo leuk zijn!!! :Y

Welkom Twinkle20! Hopelijk is het straks snel raak! :)
pi_105446725
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:28 schreef Labelloo het volgende:
Mag ik de regen openen morgen..?? Zou toch zooo leuk zijn!!! :Y

Welkom Twinkle20! Hopelijk is het straks snel raak! :)
morgen pas?? -O- :P

laat je vooral niet opjagen ;)

pi_105447983
Welkom Twinkle20!
Ik ben hier aan het genieten van de laatste dag ongesteld,daarna gaan we er weer tegenaan ( (8> is der helemaal klaar voor,die wil nu wel eens een bevrucht ei,haha)
pi_105449523
Twinkle20 welkom en veel succes gewenst :Y
pi_105450482
Welkom Twinkle :)

Zie dat er morgen getest gaat worden. Spannend :)
pi_105460796
Twinkle welkom, wat fijn dat je vriend er nu ook vol voor wil gaan.

Labelloo ik hoop dat je morgen de streepjesregen gaat openen.

Ik doe helaas niet mee, heb getest maar was negatief, ga toch maar 50 dagen wachten de volgende keer :P.

Mango hoop voor je dat het een vruchtbaar eitje is :).

Sopho sterkte met de spierpijn. ( :D wat doe je dan toch allemaal ~O> )
pi_105462058
Kwisted ik lees hier niet elke dag meer mee dus zie nu je reactie pas.
Maar ik had de kruidvat 2voor5 gebruikt. Hiermee wordt trouwens over het algemeen ook vrij vroeg positief getest.

Maar het verschilt natuurlijk sowieso per persoon.
Misschien duurt je innesteling langer of is je eisprong later, dan kan het makkelijk zijn dat je zelfs pas enkele dagen ná je NOD positief test, dat is ook niet vreemd hoor!
pi_105482352
goeiemorgen :O : ik heb goed nieuws:
mn cyclus is nog steeds zeer regelmatig: 28 dg
en minder goed nieuws:
dit is overduidelijk dag 1 vd nieuwe ronde.... op naar ronde 2

[ Bericht 21% gewijzigd door -Caroline- op 12-12-2011 05:49:40 (t was heel vroeg...) ]
pi_105482611
Jammer Cooki.....
pi_105482674
Ik meld mij voor de volgende ronde!
pi_105482680
AED -O-

dan moet Labelloo t doen: 3e poster is scheepsrecht :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')