Ben benieuwd Aurum. Heb je normaal ook zo lang van tevoren die klachten (dat werd al gevraagd, maar het is me nog niet helemaal duidelijk)? Ik had toen ook echte ongesteldheidsklachten. Alleen een kleine week te vroegquote:Op woensdag 14 december 2011 08:12 schreef _aurum_ het volgende:
Sethiwe! Da's schrikken
Ben je allrisk verzekerd of mag je je spaargeld uit gaan zwaaien?
Qua cyclus: Mjaah, we zien wel of mijn voorgevoel klopt
He gats, wat vervelend joh..quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:15 schreef Sethiwe het volgende:
Aurum balen van die voortekenen. Je zei laatst al dat je je lichaam goed kende, hoop voor je dat het toch anders is.
egopost:
Ik zit hier in zo'n niemandsland qua cyclus, dag 37, geen voortekenen en een negatieve test.
Kortom nog weer een heleboel geduld nodig.
En mij stemming is al niet zo, want heb mijn auto ook nog eens total loss gereden.
Maar goed van de week maar eens op zoek naar een andere auto.
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 14 december 2011 08:12 schreef _aurum_ het volgende:
Sethiwe! Da's schrikken
Ben je allrisk verzekerd of mag je je spaargeld uit gaan zwaaien?
Qua cyclus: Mjaah, we zien wel of mijn voorgevoel klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben pas heel kort bezig (dit is pas 2e ronde), maar toch. Ongeduld
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
spannend!quote:Op woensdag 14 december 2011 10:30 schreef Labelloo het volgende:
Even snel, want op werk, maar nog geen bloed hier!! Ik weet nog niet wanneer ik ga testen..
ik heb nu klachten alsof ik dit weekend ongesteld ga worden? Soms krampje hier en daar, funky afscheiding. Geen gevoelige borsten though.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ben benieuwd Aurum. Heb je normaal ook zo lang van tevoren die klachten (dat werd al gevraagd, maar het is me nog niet helemaal duidelijk)? Ik had toen ook echte ongesteldheidsklachten. Alleen een kleine week te vroeg
Duimstand engaged!
Spannend! Morgen met ochtendurine??quote:Op woensdag 14 december 2011 10:30 schreef Labelloo het volgende:
Even snel, want op werk, maar nog geen bloed hier!! Ik weet nog niet wanneer ik ga testen..
Ik hoop zo ontzettend hard dat je zo ontzettend positief gaat testen!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 10:30 schreef Labelloo het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 10:30 schreef Labelloo het volgende:
Geen afscheiding maar wel ongesteld worden? Lijkt me sterk dat dat van de stress zou komen. Ik zeg niet dat het niet zo is, maar bewijzen in hoeverre en waarop het invloed heeft blijft lastig toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
spannend!
@Enfermera: Misschien dat stress toch een grotere invloed heeft dan je denkt? Drukke tijd achter de rug, geef het gewoon nog even
[..]
ik heb nu klachten alsof ik dit weekend ongesteld ga worden? Soms krampje hier en daar, funky afscheiding. Geen gevoelige borsten though.
Het grootste verschil met de vorige maanden is dat ik me normaal voel na mijn eisprong, ik heb me de afgelopen 3 maanden zó slecht gevoeld na mijn eisprong. Ik heb er echt 3/4 dagen last van gehad, supervermoeid zijn enzo. En dat heb ik deze maand niet.
Dus al ben ik niet zwanger, dit is vooruitgang![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Da's niet zo leuk voor een perfectionist als mij ik....
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef Cooki het volgende:
weet je dat wachten op je ei ook lang duurt... pfffrrt..![]()
ik zit nu op dag3omg...
Spewey, heb je al weer tijd voor ons? mn hoop in bange dagen...
en poets die bol nog ns op jah![]()
jaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Barretje80 het volgende:
en ik ben nu wel eens klaar met wachten![]()
Zwanger terwijl u wacht?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja.. die TT klopt gewoon niet.. wachten is so 2011... oh wacht..
![]()
ms dat er iets moet staan als:
"er niet zo mee bezig zijn en dan zo snel mogelijk zwanger worden" topic
of
"als je je maar ontspant, raak je veel sneller zwanger" topic
of
"maak elkaar niet gek, dan ben je zo zwanger" topic
of ms toch n andere?
Zwanger terwijl u wacht?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:23 schreef Mangostine het volgende:
Zwanger terwijl u wacht?
Testen: tips, tricks, blunders & successen?
Hoe fabriceer ik een embryo?
Ik kwam, ik zag en ik ovuleerde? (veni, vidi, ovulatie
)
Test uzelf naar z&g ?
Oei oei, ik bloei?
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef Sethiwe het volgende:
haha kunnen we geen topic openen om leuke namen te verzinnen voor het topic.
Haha, ik zou zeggen 50 dagen wachten smachten en daarna een zwangerschap zonder klachten.
Auwwchs .. En ik heb de PABO nog wel gedaanquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 23:23 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Zwanger terwijl u wacht?
Testen: tips, tricks, blunders & successen?
Hoe fabriceer ik een embryo?
Ik kwam, ik zag en ik ovuleerde? (veni, vidi, ovulatie
)
Test uzelf naar z&g ?
Oei oei, ik bloei?
Jaaaaquote:Op woensdag 14 december 2011 23:51 schreef Cooki het volgende:
[..]
Zwanger terwijl u wacht?dat hele wachten is outdated
![]()
Testen: tips, tricks, blunders & successen?![]()
Hoe fabriceer ik een embryo?![]()
Ik kwam, ik zag en ik ovuleerde? (veni, vidi, ovulati e )![]()
Test uzelf naar z&g ?ja! en dan een testpakketje bij aanmelding in t topic
![]()
Oei oei, ik bloei?nee, dan moet je maar zeggen dat je nog 70 dagen wacht ofzo..
![]()
[..]![]()
zo mn smileys zijn weer opgespamd
Spannend joh!quote:Op donderdag 15 december 2011 08:30 schreef Labelloo het volgende:
Goedemorgen! Jullie zijn creatief zeg!
Nou, de ovutest was negatief, maar ik weet niet wat ik daar nou van moet denken. Vanmiddag maar eens zwtesten halen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |