Zwanger terwijl u wacht?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja.. die TT klopt gewoon niet.. wachten is so 2011... oh wacht..
![]()
ms dat er iets moet staan als:
"er niet zo mee bezig zijn en dan zo snel mogelijk zwanger worden" topic
of
"als je je maar ontspant, raak je veel sneller zwanger" topic
of
"maak elkaar niet gek, dan ben je zo zwanger" topic
of ms toch n andere?
Zwanger terwijl u wacht?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:23 schreef Mangostine het volgende:
Zwanger terwijl u wacht?
Testen: tips, tricks, blunders & successen?
Hoe fabriceer ik een embryo?
Ik kwam, ik zag en ik ovuleerde? (veni, vidi, ovulatie
)
Test uzelf naar z&g ?
Oei oei, ik bloei?
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef Sethiwe het volgende:
haha kunnen we geen topic openen om leuke namen te verzinnen voor het topic.
Haha, ik zou zeggen 50 dagen wachten smachten en daarna een zwangerschap zonder klachten.
Auwwchs .. En ik heb de PABO nog wel gedaanquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 23:23 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Zwanger terwijl u wacht?
Testen: tips, tricks, blunders & successen?
Hoe fabriceer ik een embryo?
Ik kwam, ik zag en ik ovuleerde? (veni, vidi, ovulatie
)
Test uzelf naar z&g ?
Oei oei, ik bloei?
Jaaaaquote:Op woensdag 14 december 2011 23:51 schreef Cooki het volgende:
[..]
Zwanger terwijl u wacht?dat hele wachten is outdated
![]()
Testen: tips, tricks, blunders & successen?![]()
Hoe fabriceer ik een embryo?![]()
Ik kwam, ik zag en ik ovuleerde? (veni, vidi, ovulati e )![]()
Test uzelf naar z&g ?ja! en dan een testpakketje bij aanmelding in t topic
![]()
Oei oei, ik bloei?nee, dan moet je maar zeggen dat je nog 70 dagen wacht ofzo..
![]()
[..]![]()
zo mn smileys zijn weer opgespamd
Spannend joh!quote:Op donderdag 15 december 2011 08:30 schreef Labelloo het volgende:
Goedemorgen! Jullie zijn creatief zeg!
Nou, de ovutest was negatief, maar ik weet niet wat ik daar nou van moet denken. Vanmiddag maar eens zwtesten halen!!
Geen technische vrouw hiero, sozquote:Op donderdag 15 december 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Zijn er naast Paboérs en verpleegkundigen ook nog technische vrouwen in het topic??![]()
en een topic titel:
" tussen wachten en hopen "
wat je allemaal niet bedenkt als je onder de douche staat![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 08:36 schreef milka82 het volgende:
[...]
Wij gaan dit weekend en daarna weer de klutsronde in, nu wil mijnniet even FFF, hij wil zijn kruit niet verschieten, haha. Mannen.......
LMAOquote:Op donderdag 15 december 2011 09:09 schreef Sopho het volgende:
Ik kom even om de hoek kijken of Labelloo al getest heeft. Nog niet, wat een spanning!
Veel juffen hier aanwezig, ik zal op mijn taalgebruik letten......Ik heb soms al medelijden met de kinderopvang juffen, laat staan als ze wat groter zijn. Pfff.
En we wachten helemaal niet op een tweede streepje eigenlijk. We piesen over ovutesten, slepen onze mannen te pas en te onpas het bed in en letten op werkelijk elk krampje, gezwollen ader op ons lijf. Wat nou wachten, we hebben het er ontzettend druk mee! Dus misschien als topictitel: keihard werken voor een tweede streepje.
Ik ben ook heel technisch, kan als de beste infusen prikkenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Zijn er naast Paboérs en verpleegkundigen ook nog technische vrouwen in het topic??![]()
en een topic titel:
" tussen wachten en hopen "
wat je allemaal niet bedenkt als je onder de douche staat![]()
Wat dan wat danquote:Op donderdag 15 december 2011 09:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen technische vrouw hiero, soz![]()
Maar ook geen Pabo'er of verpleegkundige![]()
Offeh, keihard klussen voor een koter!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:09 schreef Sopho het volgende:
Ik kom even om de hoek kijken of Labelloo al getest heeft. Nog niet, wat een spanning!
Veel juffen hier aanwezig, ik zal op mijn taalgebruik letten......Ik heb soms al medelijden met de kinderopvang juffen, laat staan als ze wat groter zijn. Pfff.
En we wachten helemaal niet op een tweede streepje eigenlijk. We piesen over ovutesten, slepen onze mannen te pas en te onpas het bed in en letten op werkelijk elk krampje, gezwollen ader op ons lijf. Wat nou wachten, we hebben het er ontzettend druk mee! Dus misschien als topictitel: keihard werken voor een tweede streepje.
quote:Op donderdag 15 december 2011 08:36 schreef milka82 het volgende:
Wat een Pabo-ers hier (ja hier ook!). Beoefenen jullie je vak dan ook, m.a.w, sta je ook daadwerkelijk voor de klas?
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:49 schreef _aurum_ het volgende:
technische vrouw meldt. Heb ik nu een koekje gewonnen?
Atm ben ik docentquote:Op donderdag 15 december 2011 09:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen technische vrouw hiero, soz![]()
Maar ook geen Pabo'er of verpleegkundige![]()
Technische vrouwen roelen!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:49 schreef _aurum_ het volgende:
technische vrouw meldt. Heb ik nu een koekje gewonnen?
quote:Op donderdag 15 december 2011 09:59 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
(En ik mag bijna weer mee komen wachten!)
Leuk!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Atm ben ik docentCommunicatie om precies te zijn. Daarvoor marketeer.
Aurum, onze sexy, technische vrouw
Ik zit idd ook in mn wachtfase, hopelijk word ik de 22e niet ongesteld, maar ik verwacht het eigenlijk wel heel ergquote:Op donderdag 15 december 2011 09:59 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Technische vrouwen roelen!![]()
Labelloo, joh wat spannend zo. Misschien maar een 'gewone' zw-test halen dan, dan weet je in elk geval wat meer...Ik blijf nog effe duimen draaien voor je...
(En ik mag bijna weer mee komen wachten!)
Dat ene waarbij je zo min mogelijk doet en zoveel mogelijk geldt verdientquote:Op donderdag 15 december 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een surprise ei!![]()
wat voor technisch??![]()
hihiquote:Op donderdag 15 december 2011 11:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat ene waarbij je zo min mogelijk doet en zoveel mogelijk geldt verdient
Waarom ben jij op zoek bent naar technische vrouwen?
Uiteindelijk is het gisteravond nog allemaal goed gekomen!quote:Op donderdag 15 december 2011 08:15 schreef Cooki het volgende:
ik heb pabo-diploma via zij-instroom traject behaald![]()
in dit topic kun je alles goedmaken, door twee streepjes te komen laten zien
(en laat je niet op je kop zitten, door zo n
collega he)
hoi brabo! Hier nog eenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:36 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gisteravond nog allemaal goed gekomen!
Ik zat bij ons mam op de verjaardag, gaat mijn mobiel. Een vriend van me aan de lijn, met de vraag of ik nog last minute naar Tineke Schouten wilde.
Ik zeg: Tja, ligt er een beetje aan wat jij onder last minute verstaat?![]()
Ja over een uur zegt ie .. Ik denk oeps da's dus wel heel last minute. Maja, bij ons mam zat de hut vol volk dus ik vond het ook niks om haar dan maar te vragen. Zegt ze: Wie is dat aan de telefoon?
Ik uitleggen wat der aan de hand was .. Zegt ze: Ja ik ga wel mee!
Ik zeg: En het bezoek dan?
Ja die hebben nog een half uur om hun vlaai op te eten en dan sluiten we de tent![]()
![]()
Erg gelachen, heb er zelfs buikpijn door gehad hahaha
die was wel heul duidelijk hequote:
quote:
IT-crowd... *meldtquote:Op donderdag 15 december 2011 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]woei!
we kunnen ook een clubje oprichten !!
Whahaquote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef Barreltje het volgende:
wel.. technische vrouwen zijn sowieso in de minderheid.. maak je geen zorgen enfe
mijn UI, Naam en onderschrift "verraad" wel wat ik doe
en ik ben een ras-echte haagsegeboren, getogen, en , op 1 jaartje na, altijd gewoond
Ik heb testen gekocht en wil morgenochtend weer testen!! Duimen dus!!!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef _aurum_ het volgende:
Labellloooooooooo heb je al over een testje heengepiest? Is er al nieuws? /update wil
pics!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 06:49 schreef Labelloo het volgende:
Euuhhmmm... Een hele lichte streep is toch ook een streep??
^^^^^^^^quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Streep is streep, wat fijn Labelloo!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |