hihiquote:Op donderdag 15 december 2011 11:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat ene waarbij je zo min mogelijk doet en zoveel mogelijk geldt verdient
Waarom ben jij op zoek bent naar technische vrouwen?
Uiteindelijk is het gisteravond nog allemaal goed gekomen!quote:Op donderdag 15 december 2011 08:15 schreef Cooki het volgende:
ik heb pabo-diploma via zij-instroom traject behaald![]()
in dit topic kun je alles goedmaken, door twee streepjes te komen laten zien
(en laat je niet op je kop zitten, door zo n
collega he)
hoi brabo! Hier nog eenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:36 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gisteravond nog allemaal goed gekomen!
Ik zat bij ons mam op de verjaardag, gaat mijn mobiel. Een vriend van me aan de lijn, met de vraag of ik nog last minute naar Tineke Schouten wilde.
Ik zeg: Tja, ligt er een beetje aan wat jij onder last minute verstaat?![]()
Ja over een uur zegt ie .. Ik denk oeps da's dus wel heel last minute. Maja, bij ons mam zat de hut vol volk dus ik vond het ook niks om haar dan maar te vragen. Zegt ze: Wie is dat aan de telefoon?
Ik uitleggen wat der aan de hand was .. Zegt ze: Ja ik ga wel mee!
Ik zeg: En het bezoek dan?
Ja die hebben nog een half uur om hun vlaai op te eten en dan sluiten we de tent![]()
![]()
Erg gelachen, heb er zelfs buikpijn door gehad hahaha
die was wel heul duidelijk hequote:
quote:
IT-crowd... *meldtquote:Op donderdag 15 december 2011 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]woei!
we kunnen ook een clubje oprichten !!
Whahaquote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef Barreltje het volgende:
wel.. technische vrouwen zijn sowieso in de minderheid.. maak je geen zorgen enfe
mijn UI, Naam en onderschrift "verraad" wel wat ik doe
en ik ben een ras-echte haagsegeboren, getogen, en , op 1 jaartje na, altijd gewoond
Ik heb testen gekocht en wil morgenochtend weer testen!! Duimen dus!!!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef _aurum_ het volgende:
Labellloooooooooo heb je al over een testje heengepiest? Is er al nieuws? /update wil
pics!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 06:49 schreef Labelloo het volgende:
Euuhhmmm... Een hele lichte streep is toch ook een streep??
^^^^^^^^quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Streep is streep, wat fijn Labelloo!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |