Ik heb nog geen testen in huis, dus daar kan het niet aanliggen, maar moet zo wel naar het kruidvat.... dillemaquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:55 schreef Cooki het volgende:
ja, ik ben ook benieuwd of ik t tot maandag red.. die testen liggen er anders maar he?
bij sensitest. nl zijn ze goedkoper! maja.. dan heb je ze ws maandag pas in huis..quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:04 schreef Sethiwe het volgende:
Ik heb nog geen testen in huis, dus daar kan het niet aanliggen, maar moet zo wel naar het kruidvat.... dillema
t ligt er aan hoeveel je er gaat bestellenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:11 schreef Sethiwe het volgende:
Voor mij is eerder het dillema, haal ik nu een test en wacht ik tot volgende week met testen.
Of haal ik volgende week een test en test ik gelijk?
Denk als ik hem nu haal dat ik de test niet kan laten liggen.
Maar misschien kan ik idd die sensitest bestellen.
Zal zo eens kijken op die site.
Het pakje kan wel gewoon door de brievenbus?
Want ben niet thuis en om die nou weer bij de buurvrouw op te moeten halen, zie ik ook niet zitten.
Wellicht een idee!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:56 schreef Troeta het volgende:
http://www.zwangerenkids.nl/Webwinkel-Product-10330922/GRATIS-PROBEREN:-3-uiterst-gevoelige-zwangerschapstesten-dipstick.html
3 gratis zwangerschapstesten, alleen 2 euro verzendkosten.
of zit je nog niet op 4 dagen voor je NOD, want ook al weet je zeker wanneer je eisprong was, dan nog kan de ene innesteling langer duren dan de ander.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:10 schreef Mangostine het volgende:
Misschien ben jij die 7% ? Wacht gewoon es je NOD af...
ik gebruikte toen (bijna 11 jaar geleden) predictor.. die schijnt niet zo gevoelig te zijn, maar wist ik veel.... en... ik weet nu dus nog niet of mn lichaam later dan normaal de juiste HCG waarde toont... maja...quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef Kwisted het volgende:
@ Cooki, Twentemeisje en Covi. Wat voor testen hadden jullie dan gebruikt? Ligt het dan niet aan de gevoeligheid van de test?
Heu. Wat gek joh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:10 schreef Kwisted het volgende:
Helaas, geen twee streepjes. Ik snap er niks meer van![]()
Nog een kleine hoop dat ik op mijn NOD positief test, maar ik stel me er niet op in. En ik voel me zo zwanger!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:15 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
zullen we een TT change aanvragen?
50 dagen na NOD wachten op t tweede streepje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |