abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105295261
@mangostine, maandag testen
pi_105295809
Dat wordt spannend volgende week! :P
Oh nee, vanaf vrijdag dan gaat Kwisted..
pi_105295847
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Wanneer heb je gemeten, met welke thermometer? Meten is het best direct als je wakker wordt, voor je hebt bewogen. En lang, niet na een halve minuut al aflezen. Wanneer je slaapt heb je een vrij constante temperatuur, als je uit bed komt verantert het. Een kwikthermometer is het beste, een oorthermometer is niet geschikt.

Bij mij met mijn thermometer is het standaard 36.5 met een piek van 37.0 bij de eisprong. Dat zegt totaal niks over wat jouw thermometer bij jou zegt :+
nou we toch vragen aan het stellen zijn, kan je gewoon in je oor meten? Onder je oksel? In vgg ville?

Milka: gefeli alvast :P Ben ik een van de eersten die je feliciteert :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 7 december 2011 @ 15:01:48 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105295964
Het beste is rectaal temperaturen. Dat is het meest betrouwbaar.
En elke dag op hetzelfde tijdstip idd.
Ik zette er mijn wekker voor. *pieppieppiep* Ding in mijn kont, wachten op het piepje, ding eruit, op nachtkastje leggen en doorslapen.
En als ik dan wakker werd pas aflezen en noteren. De meeste digitale thermometers hebben een geheugenfunctie tegenwoordig. :Y
pi_105296293
* nog steeds in afwachting van telefoontje,als het goed is,is ie nu er uit!*
@ Cooki,nee,ik vind het niet ingewikkeld,wel versterkt mijn oermoeder gevoel! Ik weet nl nog zo goed hoe ik me voelde na de geboortes van mijn kinderen,een mengeling van pijn,beurs,vermoeidheid maar vooral trots en vol liefde. We gaan er hopelijk,wanneer alles goed gegaan is vanavond heen,het is mijn eerste keer tante worden.
pi_105299061
Cooki _O- Leuk dat je weer terug bent
Jou kerst gedachte is O+ Ik wens het zelfde voor jou en alle andere!! :*

Milka, wachten duurt zo lang he!! Spannend hoor *O*
Weten ze al wat t wordt? hij/zij is er nog niet maar alvaste gefeliciteerd :*
(lees terug en zie dat t een neefje wordt)

Temperaturen werkt voor mij denk ik niet. Met al die wisselende diensten is dat nou niet echt pratisch. En ik heb denk ik ook geen zin om elke ochtend dat koude ding en me ..... te stoppen :')

Mijn schoonzusje en mijn broer zijn ook bezig zwanger te worden. Ze zijn er heel open in naar iedereen toe. Ik heb nooit gedacht dat mijn broer eerder zou zijn (of tegelijk) als ik, maar ik vind het daar niet minder leuk om. Lijkt me ook weer heel speciaal om een neefje/nichtje te krijgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ashina op 07-12-2011 16:31:27 ]
pi_105299205
Jaaaa,hij is er,vanavond er naar toe! Vanaf vandaag trotse tante van Jordi!
pi_105299284
*O* Jeeeeh *O* Gefeliciteerd *O*
pi_105299510
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:30 schreef milka82 het volgende:
Jaaaa,hij is er,vanavond er naar toe! Vanaf vandaag trotse tante van Jordi!
Gefeliciteerd Milka, wat fijn dat Jordi er is *O* Heerlijk zo n kleintje erbij in de familie!
hoe reageert je oudste? jongste zal t allemaal wel accepteren in dreumesstyle he?
hele gezellige avond gewenst met t verse mannetje O+
pi_105299527
Gefeliciteerd Milka!! *O*
pi_105299552
Milka, van harte gefeliciteerd!!

Ik vond het tante worden de eerste keer heel raar. Ik was namelijk 3 uur daarvoor voor het eerst moeder geworden :+ Met de 2e en 3e keer tante worden vond ik het allemaal veel spannender omdat we wisten dat hij/zij eraan kwam (weeen/vliezen gebroken en naar zh)... toen zat ik ongeveer te F5-en op mijn telefoon ;)
pi_105299711
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:40 schreef Lijnloos het volgende:
Milka, van harte gefeliciteerd!!

Ik vond het tante worden de eerste keer heel raar. Ik was namelijk 3 uur daarvoor voor het eerst moeder geworden :+ Met de 2e en 3e keer tante worden vond ik het allemaal veel spannender omdat we wisten dat hij/zij eraan kwam (weeen/vliezen gebroken en naar zh)... toen zat ik ongeveer te F5-en op mijn telefoon ;)
Das wel heel bijzonder,moeder en tante op dezelfde dag :o
Ik zat nu ook maar te wachten en te zenuwen,wist nl hoe laat ie gehaald werd. Mijn schoonzusje is nogal een bange poeperd dus was ook benieuwd naar hoe zij het had ervaren,maar volgens haar waren alle cliche's waar en zou ze het zo weer over doen O+
  woensdag 7 december 2011 @ 16:46:53 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_105299774
Hier ben ik de eerste..
Zusje is voorloooopig nog niet van plan om "aan kinderen te beginnen" ( no offence... )
ben wel "soort van" tante geworden van de kleine van vriendinnetje :)
behoorlijk bijzonder.. vriendin kreeg keizersnede en haar man en ik moesten toen voor die kleine zorgen..

baby bijna onderkoelt, want wij hadden het warm , dus het mannetje moest het ook wel warm hebben O-) wisten wij veel 8)7 :|W

ohh.. en gefeliciteerd Milka! :D :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_105299786
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:10 schreef Sethiwe het volgende:
Ashina veel plezier met klussen.

Ashina en Enfermera nog een collega vpk hier.

:W Ik lees het nu pas. We zijn goed vertegenwoordigd :)
  woensdag 7 december 2011 @ 17:52:31 #265
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105302439
Gefeli milka! :*

quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:46 schreef Barreltje het volgende:
Hier ben ik de eerste..
Zusje is voorloooopig nog niet van plan om "aan kinderen te beginnen" ( no offence... )
ben wel "soort van" tante geworden van de kleine van vriendinnetje :)
behoorlijk bijzonder.. vriendin kreeg keizersnede en haar man en ik moesten toen voor die kleine zorgen..

baby bijna onderkoelt, want wij hadden het warm , dus het mannetje moest het ook wel warm hebben O-) wisten wij veel 8)7 :|W

ohh.. en gefeliciteerd Milka! :D :*
Haha XD :+ Huh :o XD Ja idd dan weet je dat neit he lol XD Nouja :D Alles nog goed gekomen hoop ik?

Om even in te haken op de vorige discussie; ik heb geen idee wanneer ik meer behoefte heb om te posten :')

Van mijn temp curve word ik nog niet zoveel wijzer, maar ik zou vandaag mijn eisprong moeten hebben ofzo, dus ik zou het binnen een paar dagen wel moeten zien of die temp omhoog schiet *O* Ben benieuwd!

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:47 schreef Ashina het volgende:

[..]

:W Ik lees het nu pas. We zijn goed vertegenwoordigd :)
Oeh! Haha ik zie het ook nu pas idd XD Hoi Sethiwe! :W :* Leuk! *O* Plegerssss :D ghihi.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_105305860
hier nog iemand uit de zorg, maar dan in de psychiatrie :)
pi_105306549
Hier ook iemand uit de zorg! (farmaceutische zorg dan wel ;) )
  woensdag 7 december 2011 @ 19:35:00 #268
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105307203
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:08 schreef Kwisted het volgende:
hier nog iemand uit de zorg, maar dan in de psychiatrie :)
Oeh, leuk!
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef AED86 het volgende:
Hier ook iemand uit de zorg! (farmaceutische zorg dan wel ;) )
Hihi wat leuk allemaal zeg! :D *O*
pi_105309982
:@ durf t bijna niet te vragen maar ik moet t toch ff ergens kwijt (aangezien vriend lief hier toch te nuchter voor is) Klachten die ik had voordat }) kwam zijn nog niet allemaal weg en ik zit vandaag pas op dag 6 van mijn nieuwe cyclus. Ik ben emotioneel (echt waar heb ik anders nooit, maar kan om alles wel janken :+ ) Dus ik dacht; ik doe eens een ovulatie test....krijg ik een heel licht streepje. Dat kan toch niet op dag 6? Snap ook niet waarom ik de test heb gedaan :? Muts dat ik er ben |:(

Waar ging die discussie ook al weer over? Jezelf de kop gek maken? :+
pi_105310374
Je plast bijna altijd wel een streepje op een ovu test, maar hij is pas positief als het streepje net zo donker of donkerder is dan het controlestreepje. Je hebt nu dus gewoon een negatieve test gehad ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_105310409
Tja Ashina... ff afwachten en anders een z-testje tegenaan gooien?
pi_105310781
wat marjolijntje zegt las ik net ook op internet, je moet twee even donkere strepen plassen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben, anders was dat wel uit de bloedtest gekomen en ik ben net ongesteld geweest...Weet ook niet wat ik wel verwacht... :') T zal wel een vroege winterdip zijn ofzo iets :+
  woensdag 7 december 2011 @ 21:00:46 #273
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105311832
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:28 schreef Ashina het volgende:
:@ durf t bijna niet te vragen maar ik moet t toch ff ergens kwijt (aangezien vriend lief hier toch te nuchter voor is) Klachten die ik had voordat }) kwam zijn nog niet allemaal weg en ik zit vandaag pas op dag 6 van mijn nieuwe cyclus. Ik ben emotioneel (echt waar heb ik anders nooit, maar kan om alles wel janken :+ ) Dus ik dacht; ik doe eens een ovulatie test....krijg ik een heel licht streepje. Dat kan toch niet op dag 6? Snap ook niet waarom ik de test heb gedaan :? Muts dat ik er ben |:(

Waar ging die discussie ook al weer over? Jezelf de kop gek maken? :+
_O- Ik zeg altijd maar; alles kan :') En nee, dat geeft je alleen maar meer onduidelijkheid, I know :+
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef Ashina het volgende:
wat marjolijntje zegt las ik net ook op internet, je moet twee even donkere strepen plassen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben, anders was dat wel uit de bloedtest gekomen en ik ben net ongesteld geweest...Weet ook niet wat ik wel verwacht... :') T zal wel een vroege winterdip zijn ofzo iets :+
Preciesss :+ Ghihi :D
Joh ik heb 5 zwangerschapstesten liggen en ik kan ook niet wachtennnn tot ik ze een keer kan gebruiken. :') Vorige keer was ik ook ongesteld voordat ik 'm kon gebruiken XD lol :')
pi_105312165
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef Enfermera het volgende:
Joh ik heb 5 zwangerschapstesten liggen en ik kan ook niet wachtennnn tot ik ze een keer kan gebruiken. :') Vorige keer was ik ook ongesteld voordat ik 'm kon gebruiken XD lol :')
mijn testdag is maandag 12 dec, maar ivm bovenstaaande, wat Enfermera schrijft,
ik wil ze wel kunnen gebruiken he, de aangeschafte testen...
als ik nou maandagochtend ongesteld wordt, ben ik te laat
daarom denk ik dat ik zaterdag of zondag er minimaal 1 ga "gebruiken"
(pppfffrt... als ik dit van een ander zou lezen, zou ik denken: wacht nou rustig af.. maja... ms dat ik mn eigen advies ooit ga opvolgen.. ms volgende cyclus ofzo _O- )
pi_105312231
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:36 schreef Marjolijntje het volgende:
Je plast bijna altijd wel een streepje op een ovu test, maar hij is pas positief als het streepje net zo donker of donkerder is dan het controlestreepje. Je hebt nu dus gewoon een negatieve test gehad ;)
Had ik gisteren dus.. donkerder dan de controlestreep. 7 dagen na eisprong. Dat in combinatie met rommelde darmen en zere borsten stemt mij zeer positief :P
  woensdag 7 december 2011 @ 21:08:05 #276
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_105312279
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:06 schreef Cooki het volgende:

[..]

(pppfffrt... als ik dit van een ander zou lezen, zou ik denken: wacht nou rustig af.. maja... ms dat ik mn eigen advies ooit ga opvolgen.. ms volgende cyclus ofzo _O- )
Hahaha _O- Ja precies... Soms kan het gewoon zo lang duren voor je gevoel! Heel herkenbaar. Terwijl het natuurlijk helemaal geen zin heeft als je het rationeel bekijkt. Magoed, wat is er nou rationeel aan een kind deze wereld in brengen? Niets toch? Dus ja, als je ze toch hebt liggen idd O-) Ghihi.
Helaas kom ik terug van vakantie als ik ongesteld moet worden, dus of ik word het op de terugreis, of ik ga heeeeell ongeduldig zijn tot we thuis kunnen testen XD _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Had ik gisteren dus.. donkerder dan de controlestreep. 7 dagen na eisprong. Dat in combinatie met rommelde darmen en zere borsten stemt mij zeer positief :P
Oehhhh. :) Ik duim!!
pi_105312600
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:06 schreef Cooki het volgende:

[..]

_O-
pi_105312788
Ohh Kwisted, dat klinkt veelbelovend... ik duim!
pi_105312879
Kwisted, wat lees ik nu? is dat n serieus signaal jah?
ik duim voor je!
pi_105313092
Kwisted spannend!! Maar zou het niet zo kunnen zijn dat je deze keer een late eisprong heb gehad? Heb je voor de zekerheid geklust? Ik ga voor je duimen ^O^

quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:08 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hahaha _O- Ja precies... Soms kan het gewoon zo lang duren voor je gevoel! Heel herkenbaar. Terwijl het natuurlijk helemaal geen zin heeft als je het rationeel bekijkt. Magoed, wat is er nou rationeel aan een kind deze wereld in brengen? Niets toch? Dus ja, als je ze toch hebt liggen idd O-) Ghihi.
Helaas kom ik terug van vakantie als ik ongesteld moet worden, dus of ik word het op de terugreis, of ik ga heeeeell ongeduldig zijn tot we thuis kunnen testen XD _O-

O+ jou gedachte :D
Gelukkig heb je afleiding tijdens je wachtdagen. Ga je lang op vakantie?
Enne misschien een hele domme vraag, maar wat wordt er toch steeds met XD bedoeld? :@
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 21:26:36 #281
70532 loveli
N
pi_105313702
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef loveli het volgende:
.. Een kwikthermometer is het beste, een oorthermometer is niet geschikt. ..
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef _aurum_ het volgende:
nou we toch vragen aan het stellen zijn, kan je gewoon in je oor meten? Onder je oksel? In vgg ville?

Milka: gefeli alvast :P Ben ik een van de eersten die je feliciteert :+
Beter lezen, nee, ja :+
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 7 december 2011 @ 21:30:03 #282
70532 loveli
N
pi_105313964
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Ashina het volgende:
Enne misschien een hele domme vraag, maar wat wordt er toch steeds met XD bedoeld? :@

*ontvolgt weer*
crap in = crap out
pi_105314353
@Ashina, nee zeker geen eisprong, want die had ik zeker vorige week. Gevoeld, was voor het eerst pijnlijk, en gespot met ovutest.

Helaas kun je niet met zekerheid weten dat een ovulatietest ook als zwangertest gebruikt kan worden. De meningen zijn wisselend op het internet :?

Als ik niet zwanger ben dan word ik echt voor de gek gehouden door mijn lijf 8)7
pi_105314435
oh en ik wist ook niet wat XD was, ik had Enfen al gePM-ed :P
pi_105314756
Loveli Thx XD haha
pi_105314875
Kwisted het klinkt wel positief, hoop dat je test dat ook blijft.
Ik ga voor je duimen vrijdag en ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt :*

Er zijn er veel meer in de zorg, leuk al die zorgzame mensen *).

Haha cooki welkom terug :P

Voor mij is er ook weer een raadsel opgelost, ik wist XD ook niet :@.

Milka gefeliciteerd met je neefje.

Lijnloos je hebt wel een hele bijzondere eerste keer tante worden.

Misschien dat ik volgende week een testje waag, indien ik niet ongesteld wordt in de tussentijd.
Had mijn nod op gisteren gezet, dag 29 maar weet het niet of het klopt, dus ik wacht maar even af.
pi_105327274
Net een vroege test gedaan.... Negatief :(

Nu maar wachten tot maandag, dan is mijn Nod en op naar de kerst ronde!
pi_105327292
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 06:49 schreef AED86 het volgende:
Net een vroege test gedaan.... Negatief :(
-O- ik moest aan je denken toen ik vanmorgen wakker werd :o
joh, die vroege testen doen t niet zo vroeg heur... (insert hoopvolle smiley) :*
quote:
Nu maar wachten tot maandag, dan is mijn Nod en op naar de kerst ronde!
maandag = plusjesdag! O+
pi_105327300
Cooki! Wat lief dat je aan mij moest denken! O+

Het wordt vanzelf maandag ;) Maar ga ik er voor mezelf vanuit dat de }) komen.
pi_105327318
:* lees ns terug als je wilt lachen (post 273 en 274) , enfermera en ik schreven iets over testen gebruiken voor NOD ivm "anders liggen ze ook maar te wachten" :P

[ Bericht 13% gewijzigd door -Caroline- op 08-12-2011 07:08:55 (link werkt niet.. aangepast) ]
pi_105327335
Hahahaha, Hier liggen ook nog wel testen in de kast hoor! Ze zullen er alleen nog maandje moeten liggen als de }) doorkomen!

(als het lukt hoor, de kans is groot de ik zondag nog een testje waag |:( )
pi_105327360
*)
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 07:11 schreef AED86Cooki het volgende: de kans is groot de ik zondag een testje waag
pi_105327641
Vervelend AED, maar geeft dat vroege testen je nou rust? Want volgens mij schiet je er niet veel mee op. Test is negatief, maar toch heb je de hoop dat je te vroeg getest hebt :? En dat maandag je NOD is.

ik heb denk ik de mazzel dat ik mijn lichaam wel ken en weet dat dat het niet raak is. Tot nu toe eigenlijk geen twijfelmoment gehad. merk het ook aan de afscheiding.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105327680
Ik ga ervan uit dat de test het 'goed' heeft en dat ik maandag gewoon ongesteld wordt. Ik blijf alleen ergens ver weg een sprankje hoop houden dat de }) toch nog weg blijven. Tot nu toe ben ik nooit teleurgesteld geweest als het niet raak was. Volgende ronde beter denk ik dan.

Het zijn alleen de wacht weken die me wel een beetje gek maken, maar dat heb ik niet alleen hiermee. Ik kan mezelf met alles goed de kast opjagen, dus ben het inmiddels wel gewend ;)
pi_105327771
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 07:58 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb denk ik de mazzel dat ik mijn lichaam wel ken en weet dat dat het niet raak is. Tot nu toe eigenlijk geen twijfelmoment gehad. merk het ook aan de afscheiding.
Aurum, wat merk je dan? in aanloop naar NOD bedoel ik

[ Bericht 3% gewijzigd door -Caroline- op 08-12-2011 09:02:29 (aanvulling) ]
pi_105328341
Kwisted, klinkt veelbelovend. Ben erg benieuwd. :)
pi_105330982
AED, ik ben het eens met aurum.. Je weet nu toch eigenlijk nog niets? Succes met afwachten!

Coco, hoe is het met jou?

Kwisted, klinkt inderdaad veelbelovend, ik duim voor je! Ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt.

Ik merk ook écht andere dingen, mijn borsten doen echt pijn, vooral bij traplopen. En hardlopen hoef ik nu even niet aan te denken.. Ik hou het er maar op dat mn cyclus nu andere dingen met me doet na die mk (zeker doordat coco dit ook heeft). Ook heb ik weer wat krampjes onderin mn buik, dat voorspelt volgens mij niet zoveel goeds.
Nou ja, we gaan het zien, NOD is zondag..
pi_105331282
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 08:15 schreef Cooki het volgende:

[..]

Aurum, wat merk je dan? in aanloop naar NOD bedoel ik
zoals gezegd, ik krijg last van afscheiding. Terwijl als je zwanger bent dit niet het geval zou moeten zijn omdat dat kind moet blijven plakken dus er valt niks af te scheiden :P

Het regent zwangeren op kantoor * _aurum_ beschuit met muisjes opheeft :9
Een collega kwam d'r baby showen de ander kwam net zeggen dat ze 19 weken zwanger is. Mijn manager zat al luid en duidelijk naar mij te hinten dat baby's cute zijn, dus ik heb 'm gewaarschuwd dat het binnen nu en 5 jaar zeker een keer gaat gebeuren O-)

Ik krijg iig geen klapperende eierstokken van andermans baby :N
pi_105331849
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
zoals gezegd, ik krijg last van afscheiding. Terwijl als je zwanger bent dit niet het geval zou moeten zijn omdat dat kind moet blijven plakken dus er valt niks af te scheiden :P
^O^ duudelijk, dank, k had t zelf kunnen bedenken, maar ms had jij nog wel een nieuwe uitleg ofzo... O+

joehoe... :W
Kwisted, Freubelot of AED willen jullie m dicht gooien, dan heb je straks ms t topic geopend waarin je ook streepjes/plusjes ziet! :P
pi_105335577
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik wil niemand zenuwachtig maken, maar hier juist veel meer afscheiding dan voor de zwangerschap :Y.

Ik lees hier nog steeds geregeld mee, iedereen veel succes! Hopelijk veel kerstboomstreepjes O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')